2017: Het meest klantvriendelijke jaar tot nu toe!

20172017 belooft een mooi jaar te worden. Vorig jaar zat ik samen met mijn vriendin in het vliegtuig naar Orlando voor een 6-daags bezoek aan Walt Disney World. Voor mij een prachtig begin aan een nieuw jaar.

Vooral de Walt Disney World Marathon was voor mij een absoluut hoogtepunt. Een race door de 4 parken. Lopen over de meest indrukwekkende sportvelden en natuurlijk ontvangen worden door Mickey en Minnie Mouse!

Wat gaat 2017 nog beter maken?

In 2016 heb ik een klein team op weten te bouwen. Met dit team verwacht ik in 2017 nog heel veel verder te gaan. We zullen de VraagAlex telefoonlijn gaan verbeteren, meer bedrijven bereikbaar maken en de wachttijden voor bellers flink gaan verkorten.

Klantvriendelijkheid zal het komend jaar op de eerste plek blijven. Iedereen die voor VraagAlex de telefoon aanneemt of reageert op chatberichten heeft zich daarmee aan bepaalde regels te houden. Het begrip “klant is koning” zal terugkeren en wij zullen ook duidelijk maken wanneer van deze regel mag worden afgeweken.

Wanneer is de klant geen koning in 2017?

Vanuit VraagAlex doen wij alles voor onze bellers. Of het nu mensen zijn die even wat frustratie willen uiten over Online.nl, Ziggo, UWV of Telfort, onze eigen bevindingen van service bij supermarkten, pretparken of zorgverzekeringen, wij staan voor iedereen klaar.

De enige mensen die wij in 2017 niet meer zullen helpen zijn mensen die onvriendelijk blijven tegen onze collega’s. Natuurlijk zullen wij ook het komend jaar mensen helpen die problemen helpen met Oxxio, EnergieDirect, Essent en Nuon. Mijn collega’s zullen altijd de tijd nemen voor jou, de klant.

Heb jij advies nodig over een energiebedrijf? Vraag naar een van onze energie bespaarcoaches of natuurlijk een andere VraagAlex medewerker.

Nieuwe bespaarcoaches in 2017!

Om nog meer mensen te kunnen helpen hebben wij ook meer mensen nodig. Daarom zoeken wij de komende maanden naar kantoorruimte, klantvriendelijke bespaarcoaches en mensen voor het social media team.

Verder zullen wij de VraagAlex chat ook gaan uitbreiden om zo mensen te helpen via het gekozen kanaal.

Originally posted 2017-01-01 09:07:48.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA