Waarom zijn Nederlandse bedrijven zo slecht bereikbaar?

VraagAlex LogoVoor wie een Nederlands bedrijf wilt bellen kan het knap lastig zijn. Van oplichterslijnen die 90 cent per minuut voor een klantenservice die normaal 50 cent per gesprek kost, tot bedrijven als Telfort en Online.nl die 50 cent per gesprek vragen om onbereikbaar te blijven.

In deze blog schrijf ik waarom bedrijven deze keuzes maken en wat jij eraan kunt doen om alsnog uitstekende service te krijgen.

Waarom onbereikbaar blijven?

Een groeiend aantal klanten accepteert langdurige contracten niet meer. Wanneer er een actie is voor nieuwe klanten verwachten bestaande klanten deze actie ook. Wij staan er met de VraagAlex Bespaarcoaches exact hetzelfde in. Heb jij voor glasvezel internet gekozen, en zat bellen daar standaard bij? Bied de provider internet later aan zonder bellen en tegen een lagere prijs? Dan helpen wij jou om die lagere prijs te krijgen.

Wanneer jij als klant een jaarcontract afsluit houden bedrijven het idee dat jij een jaar tevreden bent en de klantenservice dus ook niet nodig hebt. Het bedrijf weet dat jij een jaar aan hun vast zit maar vergeet vaak dat ze ook een jaar lang jou als klant tevreden moeten houden.

Aangezien bedrijven klantenservice zien als kostenpost blijven veel klantenservices geld vragen. Een medewerker van een OV-bedrijf gaf zelfs aan dat 24-uurs klantenservice via een normaal telefoonnummer geld kost.

In het laatste deel van deze blog zet ik nog even op een rij waarom een klantenservice geld oplevert.

Waarom levert klantenservice geld op?

In deze blog ga ik geen bedragen noemen. Wel kan ik zeggen dat de omzet van VraagAlex.nl maandelijks met 10% toeneemt dankzij de service die wij leveren. Hoewel het grootste deel van onze service inderdaad geld kost verdienen wij exclusief aan de klantenservice.

Door te blijven luisteren naar klanten weten wij dat wij in de toekomst alternatieven voor OV moeten gaan aanbieden. Wij weten dat wij manieren moeten vinden om mensen te helpen met besparen op verzekeringen. Daarnaast ontwikkelen wij ook systemen om klanten van buitenlandse bedrijven als AliExpress te helpen met service in een andere taal.

Tot slot zijn wij aan het kijken hoe wij klantenservice voor vakantie gerelateerde bedrijven te verbeteren.

Wat vind jij dat er moet verbeteren? Laat jouw reactie achter onder deze blog!

Originally posted 2016-11-26 07:37:54.

Trouwe klanten krijgen nooit de beste deal… Waarom is dat?

In Nederland is er vrijwel geen concurrentie op de grote markten. Breedband kent in de meeste regio’s slechts 2 particuliere netwerken, namelijk KPN en Ziggo. Klant worden bij Tele2, Telfort, XS4all of KPN zelf, en jij bent klant bij KPN. Heb jij ook problemen met Ziggo, dan zit jij feitelijk vast. Daarom zoeken bedrijven niet naar trouwe klanten, en krijg jij als trouwe klant dus ook nooit de beste deal.

Trouwe klantenHet maakt voor een internetprovider dus feitelijk niet uit of jij nu klant bent, zolang jij binnen de KPN providers klant bent en blijft. Het zou mij ook niets verbazen als Ziggo met andere labels gaat komen, zodat jij op een gegeven moment kunt overstappen van Ziggo naar XYZ internet en gewoon klant blijft via hetzelfde netwerk.

De trouwe klanten deal

Natuurlijk krijg jij wel een deal als trouwe klant. Helaas is deze zelden hetzelfde als wat een nieuwe klant krijgt. Sterker nog, jij moet er ook nog eens achteraan gaan om de deal te krijgen.

Laatst nog kreeg ik een reactie op een Tweet van Telfort. Nieuwe klanten kunnen een “Internet only” abonnement afsluiten, ik was (als bestaande klant) verplicht om daar “gratis” telefonie bij af te sluiten en ruim 10 euro extra per maand te betalen voor die privilege.

Via Twitter is het mij uiteindelijk gelukt om de prijs van mijn abonnement omlaag te krijgen van zo’n 50 euro  naar ongeveer 40 euro per maand. Hoewel de discussie eerst ging richting het uitzitten van het abonnement heb ik uiteindelijk wel gelijk gekregen.

Wil jij ook de beste deal als trouwe klant?

Ben jij trouwe klant en wil jij ook de beste deal? Bij telecombedrijven is dat nog mogelijk. Voor energiebedrijven helaas niet meer. De beste deal krijg jij alleen door over te stappen na ieder contract.

Wij helpen jou daar natuurlijk graag bij. Het telefoonnummer daarvoor is 020 262 1789. Een email sturen mag ook, [email protected] is het emailadres.

Originally posted 2016-11-22 07:26:10.

Oxxio bellen? Step liever over! Bel 020 262 1789!

oxxio bellenBen jij klant bij Oxxio en wil jij Oxxio bellen? Dan kun je terecht op een duur 0900-nummer. Niet alleen dat, Oxxio bellen kost nog eens extra geld ook! Als nieuwe klant kun je gewoon op de website terecht, als je eenmaal binnen bent moet je 55 cent per gesprek betalen via het dure 0900-nummer.

Oxxio zelf zegt dat Oxxio bellen meer kost omdat ze alles online willen doen. Hoe meer online geregeld wordt, hoe lager de prijs.

Waarom is Oxxio bellen soms toch nodig?

Als jij een brief krijgt waarin staat dat Oxxio de komende paar dagen een enorm bedrag gaat afschrijven van jouw bankrekening, dan wil jij wellicht bellen. Wanneer jij snel een energieleverancier nodig hebt kan het de moeite waard zijn om te bellen.

VraagAlex helpt jou natuurlijk ook! Heb jij een probleem met een energieleverancier? Bel direct naar 020 262 1789 (lokaal tarief). Ons team groeit snel om jou zo snel mogelijk te kunnen helpen met vragen over jouw jaarnota en andere vragen over energie.

Oxxio bellen voor een jaarnota, is dat echt nodig?

Eigenlijk niet. Een jaarnota is eenvoudig opgebouwd uit 3 componenten.

  • De kWh prijs voor stroomverbruik, vermenigvuldigd met het verbruik.
  • De kubieke meter (m3) prijs voor gas, vermenigvuldigd met het verbruik.
  • De vaste abonnementskosten voor de energiemaatschappij.

Krijg jij bijvoorbeeld een cashback, dan wordt dit bedrag meestal meegenomen in de berekening. Een laptop, Toon, Nest, telefoon of ander apparaat wat jij als “welkomstcadeau” krijgt betaal jij daarmee ook terug.

Zo valt een jaarrekening dus heel vaak tegen.

Via ons telefoonnummer 020 262 1789 spreken wij dagelijks mensen die problemen hebben met een energierekening. Meestal komt het simpelweg omdat 1 van de 3 componenten niet zijn nagekeken bij het aangaan van een nieuw contract.

Wij hopen jou te kunnen helpen om Oxxio bellen overbodig te maken. Toch overstappen naar Oxxio? Klik hier! Liever echt besparen? Klik hier!

 

Originally posted 2016-11-21 06:47:54.

Waarom zijn bedrijven via VraagAlex.nl wel bereikbaar?

Gister is de nieuwe VraagAlex telefooncentrale opgestart. Zo kunnen wij nog meer mensen helpen om in contact te komen met de klantenservice. In deze blog leg ik uit waarom wij gratis doorverbinden en hoe wij alsnog ons geld verdienen met deze gratis dienst.

Laat ik even beginnen met zeggen dat het doorverbinden ons echt geld kost. Hoewel wij altijd de goedkoopste weg vinden om een bedrijf te bereiken kost iedere beller ons geld. Toen wij gistermiddag de nieuwe telefooncentrale binnenkregen zagen wij direct al het gevolg van de uitgave.

Hoewel de eerste bellers nog niet helemaal soepel door het menu kwamen lukte het vanmorgen uiteindelijk om vrijwel iedereen door te verbinden zoals verwacht. Doorverbinden naar Flixbus, Telfort, Enexis, Essent, NUON, Eneco en hollandsnieuwe, allemaal bedrijven die normaal een 0900-nummer gebruiken (of bij Flixbus een normaal vast telefoonnummer in Duitsland) en dus voor mensen in Nederland moeilijk bereikbaar zijn.

VraagAlex wil dat verbeteren. Daarom hebben wij deals gesloten met heel wat bedrijven, zodat wij jou kunnen helpen en deze dienst voor nu en voor altijd in de lucht houden.

Waar verdient VraagAlex dan wel aan?

VraagAlex verdient aan jouw besparing! Helpen wij jou bijvoorbeeld aan super voordelig internet, televisie en vast bellen (beschikbaar vanaf 29,95 per maand) dan krijgen wij daar een vergoeding voor. Kunnen wij jou helpen om tot 450 euro per jaar te besparen op stroom en gas? Ook daar krijgen wij een vergoeding voor.

Jij bespaart, waardoor wij deze dienst in de lucht kunnen houden! Positief voor iedereen, toch?

En er is meer! VraagAlex helpt nu ook met de zorgverzekering en autoverzekering. Wil jij meer weten over de nieuwe deals en extra hoge kortingen? Spreek mij of een van mijn collega’s aan via de chat. Een email sturen kan natuurlijk ook. Het emailadres is [email protected].

Waar zou jij het liefst op willen besparen? Laat jouw reactie achter onder deze blog.

Originally posted 2016-11-16 13:55:09.

Problemen met internetprovider Online.nl of Telfort? Wij lossen het op!

Met ruim 300 doorgeschakelde gesprekken per maand naar Telfort en tientallen klachten over internetprovider Online.nl zijn wij stappen gaan zetten.

Wij hebben een eerlijke internetprovider begonnen. Een provider die geen korting geeft aan nieuwe klanten, gewoon altijd de beste prijs. Niet alleen voor internet, maar ook voor televisie en bellen. Waar Telfort voor alleen internet al 30 euro per maand vraagt, Online vraagt 24 euro per maand. Wij hebben deze provider gevonden die Internet, TV en Bellen levert voor slechts 29,95 per maand!

De provider levert ook nog eens een gratis een wifi versterker voor uitstekende WIFI door het hele huis.

Wat voor problemen zijn er zoal bij Telfort en Online.nl?

telfort-of-online-problemenHet voornaamste probleem is de onbereikbaarheid van de klantenservice. Een servicedesk die 50 cent per gesprek vraagt bij beide providers. Daarbij ook nog eens service die regelmatig uitvalt.

Vergoedingen zijn best mogelijk bij tegenvallende kwaliteit. Klagen helpt altijd. Het is ons zelfs al gelukt om mensen uit een 2-jarig contract bij Online.nl te laten komen door gewoon vragen te blijven stellen over de kwaliteit.

Wil jij Internet, TV en bellen voor slechts 29,95 per maand, bel 020 262 1789 of klik hier!

Hoe zijn de problemen op te lossen?

Omdat mensen in 1- of 2-jarige contracten worden gelokt blijven veel problemen bestaan. De grootste problemen zijn dat internet helemaal wegvalt of dat televisie tijdelijk niet meer werkt. Soms krijgen wij ook klachten door over telefoonlijnen die niet meer volledig werken.

Een slecht werkende telefoonlijn kan bijvoorbeeld als gevolg hebben dat iemand belt, maar dat de gene die het gesprek moet ontvangen de telefoon niet hoort overgaan.

Providers Telfort en Online hebben vergelijkbare problemen. Zeker op een wat langzamere ADSL verbinding is de kwaliteit niet voor de volle 100% te garanderen.

Heb jij hulp nodig met een overstap naar betrouwbaar en snel internet? Bel 020 262 1789 of klik hier!

Originally posted 2016-11-14 06:38:03.

Gratis Samsung Galaxy S7, wat kost dat nu echt?

Niets in deze wereld is gratis. Uiteindelijk betaal je het op een of andere manier terug. Zo is dat bij onze (gratis) doorschakeldienst, waarbij je betaalt door een reclame te luisteren, ook is het zo bij de gratis Samsung Galaxy S7. Deze telefoon kost nieuw ongeveer 600 euro, wat een telecombedrijf er dus ook voor moet terugverdienen.

Wanneer jij de gratis Samsung Galaxy S7 van Tele2 krijgt betaal jij in werkelijkheid 20 euro per maand bovenop het abonnement en kost het toestel dus minimaal 480 euro. Bij Vodafone kost de gratis Samsung Galaxy S7 in werkelijkheid 384 euro extra bovenop het abonnement.

Waarom kopen mensen de gratis Samsung Galaxy S7 dan alsnog?

Gratis samsung galaxy s7Omdat wij in Nederland helaas lange tijd zijn opgevoed met “gratis” telefoontoestellen denkt men nu nog veelal recht te hebben op een gratis toestel bij een verlenging van een telefooncontract.

Hoewel onjuist is de informatie wel heel erg begrijpelijk. Omdat telefoontoestellen tegenwoordig ook lang niet zo lang meegaan als 15 jaar geleden hebben mensen ook veel sneller een nieuw telefoontoestel nodig.

Vrijwel alle telefoontoestellen worden nu als “gratis” aangeboden, waardoor veel mensen de waarde van een toestel ook niet meer kennen. De tweedehands markt is ook steeds populairder aan het worden, omdat de prijs voor een “refurbished” toestel natuurlijk een stukje lager ligt dan die van een nieuw toestel.

Dus gratis is echt niet gratis?

De gratis Samsung Galaxy S7 is niet gratis, een gratis product is niet gratis, niets is gratis. Uiteindelijk zul je er altijd ergens voor moeten betalen. Veel energiebedrijven doen precies hetzelfde met een welkomstbonus, nieuwe klanten korting, enzovoort.

Wel is het zo dat jij als nieuwe klant bijna altijd een hogere korting krijgt dan de prijs die trouwe klanten betalen. Hoe langer jij klant bent, hoe meer jij gaat betalen.

Wil jij een eerlijk advies? Bel dan 020 262 1789 en laat ons objectief voor jou kijken naar de beste deal!

Originally posted 2016-11-13 12:28:13.

Bellen (liefst onbeperkt) zonder data, bestaat dat nog?

Voor bellers die echt alleen willen bellen met een telefoon zijn de abonnementen moeilijk te vinden. Toen ik vorige week een aanvraag kreeg voor zo’n abonnement ben ik op zoektocht uit gegaan.

Hoewel de zoektocht vrij lang duurde hebben wij uiteindelijk een aantal aanbieders gevonden die nog datavrije abonnementen aanbieden.

Bij welke mobiele aanbieder kun je nog alleen bellen?

onbeperkt bellen maandelijks opzegbaarHet eerste abonnement wat wij tegenkwamen is die van YouFone, welke gebruik maakt van het KPN netwerk. Op de website van KPN zelf konden wij geen abonnement vinden met alleen maar bellen.

Providers Vodafone en T-Mobile (eveneens providers met een eigen netwerk) lijken geen abonnementen aan te bieden voor alleen bellen of bieden dit niet aan in “onbeperkt” bundels.

Ben is wel weer een provider die het mogelijk maakt om enkel onbeperkt te bellen. Door gebruik te maken van het netwerk van T-Mobile is het bereik net even iets minder dan die van YouFone of andere providers op het KPN netwerk (zoals bijvoorbeeld Robin Mobile).

Mobiele providers verdienen dus duidelijk aan data, daarom zetten wij de 3 maandelijks opzegbare “onbeperk bellen” abonnementen hier op een rij:

  1. YouFone: 11 euro per maand
  2. Ben: 11 euro per maand
  3. Robin Mobile: 14,95 per maand (inclusief onbeperkt data)

Waarom bieden vrijwel alle aanbieders nu alleen data aan?

Gebruik van belminuten neemt af, gebruik van data neemt toe. Onbeperkt data abonnementen zijn dan ook extreem lastig om te vinden. De enige aanbieder die wij hebben gevonden die echt onbeperkt data levert is Robin Mobile. De provider levert daar zelfs onbeperkt bellen en onbeperkt sms bij.

Waar jij dan wel weer even rekening mee moet houden is dat de data snelheden sterk kunnen verschillen. Zo biedt het goedkoopste Robin Mobile abonnement van 14,95 extreem langzame data aan. Het snelste Robin Mobile abonnement is ook maandelijks opzegbaar en gebruikt het KPN 4G netwerk. De kosten daarvan zijn 49,95 per maand.

Wijzigen van snelheid is bij Robin Mobile ook altijd gratis. Jij zult als klant dus nooit met extra kosten worden geconfronteerd.

Originally posted 2016-11-13 05:46:29.

Flixbus: Goedkoop busvervoer, maar klantvriendelijk?

Iedere dag verbinden wij duizenden mensen door met klantenservices van bedrijven die normaal een 0900-nummer gebruiken om onbereikbaar te zijn. Flixbus is daar een uitzondering op. Vanuit Nederland blijft bellen naar “het buitenland” een dure hobby. Daarom bellen mensen ons (via 020 262 1789), omdat wij via een 020-nummer doorverbinden met Flixbus.

Flixbus klantenserviceFlixbus is een bedrijf wat inmiddels goed op de kaart staat in Nederland. Het bedrijf levert busdiensten van A naar B, waarbij je net als in een vliegtuig op tijd bij de bus moet zijn en ook die specifieke bus moet hebben. Mis jij een bus, dan moet je dus ook een nieuw ticket kopen.

Omdat Flixbus door een groot deel van Europa rijdt lopen de bussen soms vertraging op. Het bedrijf is daar duidelijk over en stuurt een SMS bericht zodra een vertraging bekent is en ook niet meer ingehaald kan worden. Er zijn al busritten voor 7 euro.  De rit van Utrecht naar Antwerpen staat bijvoorbeeld voor die prijs online.

Ondanks de lage prijs en het hoge comfort krijgen wij met regelmaat klachten binnen over het bedrijf Flixbus. Na het terugluisteren van enkele gesprekken begrijpen wij ook waarom.

Klantvriendelijkheid en Flixbus gaan niet altijd samen

Gisteravond hebben wij een gesprek doorverbonden naar Flixbus en kregen wij het gebruikelijke bandje te horen:

“Willkommen bei Kundenservice von Flixbus” (Duits), “For English, please press 1” (Engels).

Vervolgens springt het bandje over naar het Duitstalige menu en heb je geen andere optie meer dan in het Duits verder te gaan. De basisregel voor het inrichten van het keuzemenu is daar dus al misgegaan. De voorgestelde oplossing vanuit VraagAlex is het bandje om te zetten in:

“Welcome to Flixbus, Wilkommen bei Flixbus. Our customer service is available in English and German. If you would like to speak with us in English, please press 1 now, otherwise stay on the line for our German speaking customer service agent”.

De basis kan dus beter, evenals de service medewerker. Toen de klant begon over het missen van een bus schoot de medewerker direct in de verdediging. Ondanks dat er nog een bus was met plek, waar de passagier in mee had gekund (mogelijk zelfs zonder extra kosten) bleef de medewerker de vertraging ontkennen. Hoewel de ervaring van de klant was dat de bus niet was gekomen en zocht naar een oplossing, bleef de medewerker gefocust op het aantonen dat de bus wel was geweest.

Klantenservice hoeft niet moeilijk te zijn, soms heeft een bedrijf een frisse blik nodig om service te verbeteren. Weet jij een bedrijf waar klantenservice echt beter moet? Of heb jij ook ervaring met Flixbus? Laat jouw reactie achter onder deze blog zodat mensen beide kanten van het verhaal leren kennen.

Originally posted 2016-11-10 07:02:51.

Klantenservice voor 45 cent per minuut, is dat nog service?

Dagelijks controleer ik mijn Twitter accounts om zo snel mogelijk persoonlijk op reacties van de VraagAlex gebruikers te reageren. Vandaag een reactie en vraag over Eventim, de ticketboer. Een bedrijf wat klantenservice nog niet helemaal heeft begrepen. Vooral de extra kosten (45 cent per minuut) zijn werkelijk onverklaarbaar. Daarnaast nog eens een toeslag durven te vragen op tickets. Als klap op de vuurpijl heeft het bedrijf besloten om onze Twitter account (@VraagAlexNL) te blokkeren. Wij kunnen de berichten van Eventim dus niet meer lezen.

In Nederland is het wettelijk zo geregeld dat de maximale kosten voor een klantenservice 1 euro per gesprek zijn met een maximum tarief per minuut van het lokale tarief. Ieder normaal bedrijf mag dus geen verhoogd tarief per minuut meer vragen. Eventim wel. Ik leg jou uit waarom en hoe jij hopelijk zelf wel service kunt krijgen van dit bedrijf.

Waarom mag Eventim nog 45 cent vragen voor de klantenservice?

Het antwoord is ingewikkelder dan wat je wellicht denkt. Het bedrijf Eventim verkoopt tickets namens concertorganisatoren en musicals. Door als tussenpersoon te fungeren heb jij als klant dus een uiteindelijke betaalplicht richting de organisatie. Zo  heb je dus geen verantwoordelijkheid naar dit bedrijf toe. Bedrijven als Ticketmaster komen ook weg met een verhoogd tarief van zelfs 60 cent per minuut.

Het is mijn persoonlijke mening dat een klantenservice het woord service niet zou mogen gebruiken wanneer het tarief hoger is dan het lokale tarief. Eigenlijk zou klantenservice gratis bereikbaar moeten zijn voor de beller. Daarnaast zou klantenservice ook altijd bereikbaar moeten zijn, zeker tijdens de evenementen die deze bedrijven promoten.

Helaas zijn zowel Eventim als Ticketmaster in de avonduren veelal onbereikbaar.

Welke klantenservice vraagt nog meer een hoger tarief per minuut?

Bedrijven als 9292 (de reisinformatie voor het OV) en diverse buitenlandse luchtvaartmaatschappijen gebruiken nog altijd een verhoogd minuuttarief. Met AirArabia als uitschieter, een klantenservice van 80 cent per minuut.

Opvallend is dat de overheid (en semi-overheid) nog altijd hogere tarieven mogen vragen. UWV bijvoorbeeld vraagt nog altijd een tarief per minuut hoger dan het lokale tarief.

Heb jij een klantenservice gesproken tegen een hoger tarief? Laat het weten door jouw reactie achter te laten onder deze blog.

Originally posted 2016-11-09 11:14:09.

Ziggo klachten stapelen op, laten we de ervaring verbeteren!

ziggo“Ik wil graag worden doorverbonden met Ziggo”, zo start een gemiddeld gesprek met een Ziggo klant die belt naar VraagAlex.nl’s telefoonnummer 020 262 1789. Omdat wij doorverbinden naar tientallen bedrijven (waaronder dus ook Ziggo) kunnen wij continu de ervaring van klanten in de gaten houden.

Ziggo biedt klanten een tablet aan. Ze noemen het gratis, maar geven geen korting. De tablet kost 99 euro in de winkel, die betaal jij als klant dus ook gewoon terug. Klantenservice heeft ruime openingstijden, toch zijn de wachttijden veelal lang. Actietarieven kent ieder bedrijf. Helaas is het zo dat nieuwe klanten minder (of zelfs helemaal geen) acties krijgen, terwijl nieuwe klanten juist wel de beste prijs krijgen.

Wij krijgen hier vrijwel dagelijks mee te maken, daarom zijn wij begonnen met de VraagAlex Bespaarcoach.

Werkt een verbinding niet, dan moet jij als klant contact opnemen. Hoewel het bij andere providers ook zo is kan zeker bij een provider met eigen netwerk (zoals Ziggo) heel veel verbeteren.

Wat kan Ziggo doen om een betere ervaring te creëren voor de klanten?

Na een oproep op LinkedIn kwam Ziggo er als eerste uit voor verbeteringen. De laagste prijs voor een alles-in-1 pakket bij deze provider is 45,95. Via de VraagAlex bespaarcoach kun jij nu een Alles-in-1 pakket krijgen voor slechts 29,95. Niet alleen een besparing van 16 euro per maand, wij kunnen zelfs alles-in-1 leveren inclusief onbeperkt mobiel internet, bellen en SMS voor een totaalbedrag van 44,90 per maand.

Niet alleen is Ziggo dus erg aan de prijs, er zijn veel service verbeteringen nodig. Bijvoorbeeld, wanneer een modem offline springt of de snelheid lager is dan verwacht zou contact moeten worden opgenomen met de klant. Wanneer een klant belt en de wachttijd langer is dan verwacht, dan zou Ziggo automatisch terug moeten bellen.

In Engeland is dit al vrij normaal. Wachten zonder aan de lijn te blijven en teruggebeld worden. Er zijn een paar kleine stappen nodig om ook dit bedrijf op het klantvriendelijke niveau te krijgen. Het 0900-nummer kost hetzelfde als bellen naar een vast nummer, toch zijn er heel veel mensen die niet naar 0900-nummers kunnen bellen. Een eenvoudige manier om dat te verbeteren zou zijn het nummer aanpassen naar een normaal vast telefoonnummer. Gewoon 010, 020, 030 of welk netnummer dan ook. Zelfs meerdere netnummers voor een lokale uitstraling.

Heb jij ervaring met Ziggo? Laat jouw reactie dan achter onder deze blog. Wil jij een review schrijven? Klik hier.

Originally posted 2016-11-08 12:24:47.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA