AliExpress Klantenservice: Een korte update…

Inmiddels bellen er dagelijks mensen met vragen over de AliExpress klantenservice. Hoewel deze officieel enkel via de website bereikbaar is helpen wij mensen waar mogelijk wel verder.

In deze blog geef ik uitleg over de meest gestelde vragen voor de AliExpress klantenservice. De officiele AliExpress klantenservice is te bereiken via de website. Klik hier voor de directe link.

Waarom heeft de AliExpress Klantenservice geen telefoonnummer?

aliexpress klantenserviceOndanks de wensen van klanten is de trend in de wereld van bereikbaarheid minder telefoon. Daarom kiezen steeds meer bedrijven ervoor om telefonisch gewoon onbereikbaar te zijn. Met bestellingen uit alle hoeken van de wereld en klanten die ongeveer iedere taal spreken is service in het Nederlands helemaal niet te doen.

Het bedrijf heeft ervoor gekozen om alles in het Engels te doen. Dat is een kloof die wij overbruggen, mensen die geen Engels spreken kunnen via chat of telefoon (nummer 020 262 1789) bij ons terecht voor vragen.

Aan het einde van dit artikel lees jij de veelgestelde vragen die wij binnenkrijgen over dit bedrijf en natuurlijk de antwoorden die jij zoekt.

Veelgestelde vragen aan de AliExpress Klantenservice

2 reacties op “AliExpress Klantenservice: Een korte update…
  1. Ik ben heel lang aan het wachten op mijn diamond painting. Volgens de traceerlink zit het pakket al vanaf 18 augustus in het vliegtuig! Dat kan toch niet? Ik heb al contact opgenomen met de verkoper en die stuurt doodleuk een kopie van de tracking met dat ik gerust moet zijn want het heeft China inmiddels verlaten. Nou het is nu 6 september en het zit nog altijd in het vliegtuig, de reis van China naar Nederland kan toch nooit zo lang duren? Ik ben bang dat mijn pakket nooit aankomt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

DutchBelgiumEnglishUSA