Alles4noppes wordt BijnaVoorNoppes.nl, klachten blijven binnenstromen!

Zaterdag 1 juli gingen de nieuwe regels voor de tarieven van een klantenservice in. Veel bedrijven kozen ervoor om zich netjes aan de regels te houden en paste direct de tarieven aan. Andere bedrijven hadden daar wat meer tijd voor nodig en sommige bedrijven kozen ervoor om telefonisch helemaal niet meer bereikbaar te zijn.

Alles4noppes is een voorbeeld van zo’n bedrijf. Het bedrijf verkoopt producten door hoge verzendkosten te vragen om vervolgens te doen alsof een product gratis is. Wat wij wel erg waarderen aan Alles4noppes is het feit dat het bedrijf Bitcoin accepteert als betaalmethode.

Inmiddels is Alles4noppes gestopt en heeft het bedrijf onder de nieuwe naam “BijnaVoorNoppes” de activiteiten voortgezet. Klachten blijven ook binnen stromen, kijk voor meer informatie hier.

In de rest van deze blog praat ik over de redenen waarom Alles4noppes zoveel klachten kreeg en wat het bedrijf nu gaat doen om deze stuk voor stuk op te lossen.

Waarom stopt Alles4noppes met het 0900-nummer?

alles4noppesHoewel wij het natuurlijk erg waarderen vragen wij ons wel altijd af wat een beweegreden is om met dit nummer te stoppen. Het 0900-nummer (wat tot begin deze maand 45 cent per minuut kostte) zorgde alsnog voor veel telefoon. De kleinschalige klantenservice kon dit niet aan, waardoor klanten lang moeste wachten.

Om de diensten te verbeteren heeft Alles4noppes er nu voor gekozen om alles via WhatsApp en email af te handelen. Vanuit VraagAlex zullen wij contact opnemen met iedereen die een klacht heeft ingediend op de Alles4noppes pagina op deze site om na te gaan of de klacht al is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan zullen wij waar mogelijk bemiddelen.

Heb jij een klacht over Alles4noppes? Laat jouw reactie dan ook gerust achter onder deze blog en vertel ons wat er aan de hand is. Positieve ervaringen zijn natuurlijk ook zeer welkom.

 

Originally posted 2017-07-04 04:26:40.

3 reacties op “Alles4noppes wordt BijnaVoorNoppes.nl, klachten blijven binnenstromen!
  1. L.s.,

    Een poosje geleden (aug.2017) heb ik onderstaande goederen besteld maar nooit ontvangen.
    Kunt u voor mij nagaan wanneer ik deze kan verwachten?
    Betaald via ING (zie bijlagen)

    Besteld op 17-08-2017:
    1) 7 Chakra yoga doek € 9,95 + 6,95 verzendkosten. Totale kosten € 16,90
    2) Led fiets ventiel € 6,95 alleen verzendkosten

    Besteld op 29-08-2017
    3) Led achterlicht voor de fiets met grond laser € 6,95 alleen verzendkosten

  2. 23 november 2018 heeft mijn zoon arteikelen besteld en betaald. Deze artikelen zijn echter nooit verzonden!! We hebben diverse keren gemaild en dan gaf men aan dat de artikelen onderweg zijn/verzonden! Helaas tot nu toe, 7 januari 2019 niets ontvangen en geen geld teruggestort gekregen.

  3. bestelling retour gestuurd omdat ik er niet tevreden over was. De regels gevolgd voor retourzending. Nooit meer antwoord gekregen van alles voor noppes. Nou voor mij is het niks voor noppes. Koop daar nooit meer iets en zou het ook iedereen aanraden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA