Waarom ieder restaurant kraanwater op de rekening moet zetten!

Mijn ervaring vorige week heeft veel los gemaakt. Het bericht werd gedeeld via LinkedIn en kreeg ruim 100 bezoekers. Her bijzondere, het restaurant in kwestie heeft nog niets van zich laten horen! Vandaag schrijf ik over waarom restaurants kraanwater op de rekening moeten zetten om service te verbeteren!

Een van de reacties op het LinkedIn bericht was “maar….ze schenken natuurlijk wel kraanwater!?😉”. Stel je nu even voor dat kraanwater inderdaad wordt geschonken, maar het toch in rekening wordt gebracht. Wordt jij daar blij van als klant? Ik ga uitleggen hoe een restaurant jouw juist blij kan maken!

kraanwater

De manier om kraanwater op de rekening te zetten

Als je iets gratis weggeeft (wat ik bij kraanwater wel aanneem) is het wel netjes om het glas (of de kan) bij te vullen wanneer deze leeg is. Zet iedere bijvul-actie vervolgens op de bon als 0.00 (gratis).

Zo zag een bon bij de Amerikaanse TGI Fridays er ongeveer als volgt uit:

  • Gerecht 1: 9,95
  • Gerecht 2: 11,95
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Water: 0.00
  • Dessert 1: 6,95
  • Totaal: 28.85

Dus kozen wij ervoor om een flinke fooi te geven en hebben wij de rekening opgehoogd naar 40 dollar en zijn wij met een heel blij gevoel naar huis gegaan. Door ieder glas kraanwater op de factuur te zetten (en ik heb geen idee of we echt zoveel water hebben gedronken) vonden wij het prima om een fooi van bijna 40% te geven!

Wij zijn zelfs de volgende dag teruggekomen en hebben hetzelfde gedaan. Toen wij tijdens dezelfde vakantie nog een keer terug kwamen en andere bediening kregen kwam de dame die de hoge fooi eerder in ontvangst mocht nemen nog wel even gedag zeggen.

Wat vind jij van het idee om kraanwater standaard op de rekening te zetten? Of vind jij dat restaurants alleen maar water uit de fles moeten schenken?

Coolblue klantenservice, een voorbeeld voor vele anderen.

Ik heb nog nooit een webwinkel gezien met zoveel shops als Coolblue, stel nou dat je als klantenservicemedewerker antwoord moet kunnen geven op vragen die over zo’n 325 verschillende shops gaan in je dit met twee vingers in je neus doet.. dan verdien je wel een warme douche. Coolblue is een voorbeeld waar heel veel anderen nog wat van kunnen leren, bedrijven doe er je voordeel mee.

Sinds jaar en dag bestel ik producten bij Coolblue, van een statief voor mijn camera tot een telefoonhoesje en van een bestekset tot een heus Coolblue keycord. Maar waarom bestel ik zo graag bij deze gigant? Omdat ze alles hebben, van alles wat af weten en als het mis gaat is er staan er altijd wel Coolblue’ers klaar om je met je probleem te helpen. Zo ook vandaag.

Wat is er gebeurd?

Ik heb gistermiddag een product besteld bij een van de Coolblue webshops, daarbij heb ik gekozen voor een bezorging in de ochtend (in het tijdsvak tussen 08.00u en 10.00u) zodat ik er zeker van was dat ik thuis was om het pakketje aan te nemen (dat kost negen euro extra maar dat had ik er graag voor over). Tot mijn grote verbazing kreeg ik echter vanmorgen een sms van de koerier dat het pakketje om 10.45u bij mij thuis aan zou komen. Super vervelend want dan zou ik hem net niet meer aan kunnen nemen dacht ik nog, maar boven alles had ik natuurlijk betaalt voor de bezorging in een tijdsvak waarvoor ik meer geld had betaalt. Om 10.50u ging de bel, de bezorger was nog op tijd en ik heb het pakketje gelukkig nog aan kunnen nemen.

In de loop van de dag zat het mij toch niet zo lekker dat de bezorger te laat was en deelde ik dit met de klantenservice van Coolblue via de chat (ook voor hun goed om te weten dacht ik). Ik wilde ze er alleen maar even op attenderen dat dit gebeurd was en stiekem hoopte ik op een handgeschreven kaartje van een Coolblue’er, daarmee kan je helemaal de blits maken op social media. Tot mijn verbazing bedacht Jasper van de klantenservice een te gekke oplossing (voor zover er een probleem was). Voor mij was dit weer een typisch voorbeeld van hoe ik klantenservice in Nederland graag zie, niet alleen omdat Jasper een hele goede oplossing heeft bedacht maar ook omdat het klantencontact gewoon super soepel verloopt. Coolblue is altijd op verschillende manieren bereikbaar waardoor er altijd wel een is die aansluit bij je contactwens. Is het een lang verhaal, de chat is bereikbaar. Is het een korte vraag tussendoor, het WhatsApp-nummer van Coolblue biedt uitkomst. Wil je toch gewoon graag iemand aan de lijn, Coolblue is gewoon telefonisch bereikbaar zoals je van een bedrijf mag verwachten.

Warme douche

Jasper, jij als topper van Coolblue verdient een warme douche. Buiten dat jij het ‘probleem’ zo snel en goed hebt opgelost mag je trots zijn op het bedrijf waar je voor staat. Samen met die 1499 anderen maken jullie Coolblue wat het is, een hele fijne webwinkel waar de klant centraal staat. Jullie als team zorgen er voor dat mensen graag weer terugkomen om nieuwe dingen te kopen. Service en meer zou ik het graag willen noemen, ik kan geen ander bedrijf bedenken waar de klant meer centraal staat dan bij jullie. Deze mening is niet alleen gebaseerd op mijn ervaringen met de klantenservice maar op die van velen met mij. Keep up the good work dan gaan jullie mij nog heel vaak terugzien.

Ben jij net zo enthousiast over Coolblue als ik, laat het weten in de reacties. Ken je Coolblue niet en wil je weten wat ze allemaal verkopen of hoe het bedrijf in elkaar zit? Kijk dan op de website van Coolblue door op deze link te klikken. Ben jij van Coolblue en lees je dit, je bent een topper die werkt bij misschien wel het mooiste bedrijf van Nederland.


Nota bene:
Blog is niet gebaseerd op een enkele ervaring met de klantenservice van Coolblue, ik heb in alle keren dat ik de klantenservice aan de jas heb getrokken goed geholpen. Ik vind echt dat andere bedrijven er een studie van mogen maken hoe Coolblue omgaat met klantencontact en ik hoop dat die bedrijven hun dienstverlening hier op aan gaan passen, dat zou zó goed zijn voor de klanten!


 

Project App: Bouw mee aan een P2P parkeer app!

Er zijn nogal wat parkeer apps. Park Mobile en Yellowbrick zijn de 2 apps die ik zou kan bedenken.

Recent kwam de directeur van Park Mobile op bezoek bij het programma Radar. In de onderstaande video zie je het interview. Onder de video geef ik uitleg over de nieuwe P2P app die ontwikkeld gaat moeten worden.

Bouw mee aan Project App!

Ben of ken jij iemand die een P2P, open source parkeer app zou kunnen bouwen? Deel deze video en pagina dan via Twitter, Facebook, WhatsApp en natuurlijk ook via email.

Gratis bankrekening? Overweeg bitcoin!

De vraag naar de gratis bankrekening neemt toe. Er ontstaan steeds meer nieuwe initiatieven. Van de Bunq app tot de bitcoin.

Het grote voordeel van de bitcoin is dat de centrale infrastructuur er tussenuit is gehaald. In plaats daarvan zijn er duizenden computers die onafhankelijk van elkaar transacties controleren. Als beloning krijgen de computers die transacties goedkeuren kleine stukjes bitcoin betaalt.

Is bitcoin een gratis bankrekening?

Gratis Bankrekening - bitcoinNaar mijn mening is bitcoin beter dan een gratis bankrekening. Met de juiste tools kun jij namelijk geld verdienen!

Vanuit VraagAlex gebruiken wij een site waar rekenkracht gekocht kan worden. Bij wijze van test hebben wij 15 euro in het systeem gestopt en verdienen wij nu (binnen 6 maanden) 15 euro per maand!

Ook geld verdienen door eenmalig 15 euro te investeren? Klik hier.

Hoe werkt bitcoin als gratis bankrekening?

In de basis heb je een bitcoin portemonnee nodig. Een zogenoemde bitcoin wallet. Met deze wallet kun je steeds makkelijker transacties uitvoeren. Er zijn zelfs systemen waarmee jij een Maestro kaart (PIN pas) kunt gebruiken die direct geld uit jouw virtuele rekening halen zodat jij gewoon in euro’s kunt betalen.

Uiteindelijk moeten we gezamenlijk afscheid nemen van de centrale machten van overheid en banken. Door hier te klikken kom je uit op het systeem wat een kans creëert om minder afhankelijk te zijn van centrale banken.

Uiteindelijk worden er kosten gemaakt om een transactie goed te keuren. Hot grote voordeel van dit systeem is dat de bedragen naar de mensen gaan die daadwerkelijk iets met de transactie te maken hebben. Jij kunt als consument nu meewerken aan de gratis bankrekening.

Zelfs een klein bedrag kan over een langere termijn enorme gevolgen hebben. Investeer vandaag 10 euro en jij hebt, als alles blijft gaan zoals het nu gaat over 20 jaar genoeg om met pensioen te kunnen met meer geld dan wat je ooit had.

Mocht het toch tegen zitten? Dan heb jij maar 10 euro uitgegeven en valt de schade natuurlijk ook heel erg mee.

Snel klanten verliezen: Een tip van een Utrechts restaurant

Stel je voor, jij hebt een restaurant en krijgt een reservering van klantenservice specialist en blogger Alexander V. van Dijl. Wat doe je dan?

Volgens restaurantmedewerker “Mea” van het restaurant “Aandacht voor eten” als volgt:

Beste Alexander,

Bedankt voor uw reservering bij Aandacht voor Eten.
Bij het menu wat jullie geserveerd krijgen met de AH bonnen kunnen we zeker rekening houden met dieetwensen.
Het is wel zo dat als jullie met zn 2en zijn en 1 persoon eet vegetarisch dat de ander dat dan ook eet. Dit is omdat dit menu voor de hele tafel is en we anders 2 verschillende menu’s moeten maken.
Ik hoop dat u dit begrijpt.

Graag tot de 27ste.

Met vriendelijke groet,
Mea

Een paar tips om het volgende keer beter te doen

Tijdens het reserveren schreef ik duidelijk de wensen. Ik eet alles en mijn verloofde eet vegetarisch en is allergisch voor appels.

Dat het restaurant daar rekening mee moet houden lijkt mij duidelijk. Net als dat iemand allergisch is voor noten of andere voeding het restaurant dat moet doen.

Vooral de zin:

…en we anders 2 verschillende menu’s moeten maken.

Geeft duidelijk aan dat het dit restaurant niet om de klant gaat. Wij zijn nu op zoek naar een leuk, klantvriendelijk restaurant voor komende Koningsdag, 27 april 2017.

Heb jij een tip? Laat het weten en reageer onder deze blog of stuur een email naar [email protected].

Service als eerste verkoopargument

In mijn eerste boek “Mag het ietsje meer zijn?” schreef ik al hoe klantenservice werkt en wat klantenservice kan doen voor de klant.

De Nederlandse klantenservice moet nog veel leren. Vooral luisteren naar de klant en doen wat de klant wil is er veelal niet bij. Om die reden zijn wij op dit moment bezig om een aantal mensen mee te nemen naar Walt Disney World in Florida, waar de echte manier van service ervaren kan worden.

Doorverbinden naar Telfort is GRATIS! Geen 90 cent per minuut!

De bekende telecomprovider heeft weer toegeslagen, bellen via VraagAlex zijn 020-nummer zou toch al gauw 90 cent per minuut kosten. Nou lieve mensen, kijk je telefoonrekening er op na want bellen via VraagAlex kost hetzelfde als bellen naar de vaste telefoon van de buurvrouw van drie hoog achter. Het lijkt dus tijd voor ‘The Roast of Telfort’ en dat zal niet de laatste keer zijn.


In de vele telefoongesprekken die wij hier bij VraagAlex langs zien komen zit er altijd wel eentje tussen, een medewerker van Telfort die de consument naar hun eigen 0900-nummer wilt lokken. Oké dat moet ik een beetje nuanceren, hij doet ook maar zijn werk maar Telfort claimt dus nog steeds dat je als klant 90 cent per minuut betaald als je niet naar hun eigen 0900-nummer belt. Hoe zit dat nou eigenlijk, betaal ik dan echt zoveel als ik via VraagAlex bel? Het antwoord is nee, bij ons betaal je altijd alleen maar de kosten die je normaal ook betaalt als je naar een ander willekeurig vast nummer in Nederland belt.

Waar komt die 90 cent per minuut vandaan?

Ik heb wel een idee hoe Telfort aan de 90 cent komt, er bestaan in Nederland een aantal telefoonnummers van bedrijven die consumenten doorschakelen naar de klantenservice van bedrijven. Als jij bijvoorbeeld op Google zoekt naar het nummer van de politie is de kans groot dat er een ander 0900-nummer bovenaan staat dan 0900-8844, het échte nummer van de politie. Dit soort bedrijven noemen zichzelf een doorschakelservice maar laten we het woord service maar tussen twee grote aanhalingstekens zetten. Het enige wat ze doen is geld uit je zakken kloppen terwijl jij via (bijvoorbeeld onze) alternatieve nummers gewoon tegen lokaal tarief met in dit geval de politie kan bellen.

Voorbeeld van een advertentie, bel dit nummer niet!


Tip: 

Als je in Nederland een betaald nummer belt hoor je altijd eerst een mevrouw zeggen hoe duur het is om dat nummer te bellen, bijvoorbeeld: “Dit informatienummer kost 2,8 cent per minuut met een starttarief van 9,51 cent plus uw gebruikelijke belkosten.” pas nadat je dit bericht hebt gehoord en je echt wordt verbonden met het nummer dat je wilt bellen ga je betalen wat het bandje heeft gezegd. Vind je de kosten te hoog, hang dan op vóór het bandje is afgelopen dan betaal je als het goed is niet voor het gesprek. Zie hiervoor ook de website van ConsuWijzer van de Autoriteit Consument & Markt via deze link.


Maar Telfort, hoe zit dat nou?

Het argument van de Telfort medewerker is dat Telfort de maandprijzen zo laag mogelijk wilt houden en daarom geld vraagt voor het nummer van de klantenservice (om te compenseren?), dezelfde klantenservice waar ze de online omgeving van Telfort promoten zodat je de volgende keer niet meer hoeft te bellen. Buiten dat het een enorm slecht argument is dat de klantenservice geld kost om de abonnementen laag te houden is het natuurlijk sowieso een beetje gek dat je dan niet extra betaalt voor de mevrouw die de hele dag in de Telfort winkel staat, je betaalt ook niet om een advertentie van Telfort op televisie te kunnen bekijken. Mijn mening is dat als Telfort echt zó veel geeft om de ‘lage’ abonnementskosten dat ze dan maar eens moeten kijken of ze een contract kunnen afsluiten met Bassie in plaats van Patrick Stoof voor hun reclame-uitingen. Het is natuurlijk belachelijk dat Telfort klanten extra moeten betalen voor iets waar notabene het woordje service in staat.

Wil jij het gesprek met de medewerker beluisteren, dat kan via de media-player hieronder. 


Laat in de reacties achter wat jij van dit alles vind en kijk alvast naar een nieuwe provider, een die wél om haar klanten geeft. Onze bespaarcoach helpt je graag, ik kan alvast verklappen dat de beste en goedkoopste provider te vinden is op vraagalex.nl/nle. Geen dank, graag gedaan (gratis).

Webcam girl worden… Is daar geld mee te verdienen?

Als jij snel geld nodig hebt dan kan webcam girl worden een idee zijn. Een aantal jaar geleden werkte ik bij een bedrijf wat onder andere een website exploiteerde waar mensen (veelal mannen) konden betalen om dames uit de kleren te zien gaan.

Webcam girl worden kan het makkelijkst via de website van IsLive.nl, wat voor performers ClubIsLive heet. Is het iets wat jij een keer wilt proberen? Klik hier, je zit nergens aan vast en jij kunt zelf jouw grenzen bepalen.

Waarom verdient webcam girl worden zo goed?

Webcam girl wordenSimpel! Mensen betalen tot wel 80 cent per minuut om dames uit de kleren te zien gaan. Ben jij 18 jaar of ouder, kijk dan gerust eens op IsLive.nl om te zien wat voor mensen daar zoal actief zijn. Daar zie je bijvoorbeeld ook dat er veel dames zijn die de keus hebben gemaakt om de kleren gewoon aan te houden.

Tijdens mijn ervaring van mijn werk bij een bedrijf vergelijkbaar met ClubIsLive merkte ik dat veel bellers gewoon een praatje willen maken met de dames. Het gaat lang niet altijd om de erotische beleving.

Moet een webcam girl belasting betalen?

Wil jij serieus webcam girl worden? Dan moet jij net als ieder ander beroep gewoon belasting betalen. Als jij daar meer over wilt weten raad ik jou aan even contact op te nemen met een van de medewerkers van ClubIsLive en het daar na te vragen.

Natuurlijk kan een goede boekhouder of belasting adviseur jou daar ook uitstekend mee helpen. Wanneer jij natuurlijk enkele duizenden euro’s per maand extra weet te verdienen zal het natuurlijk ook geen probleem zijn om daar wat belasting over te betalen.

Heb jij verder vragen? Volg de volgende stappen:

  1. Meld je hier aan voor de website van ClubIsLive.
  2. Neem contact op met een medewerker die jouw vragen kan beantwoorden.

Ben jij een bezoeker of kijker? Klik hier om naar IsLive.nl te gaan en met de dames in gesprek te komen.

Ervaring opdoen aan de telefoon of webcare?

Dagelijks handelen wij bij VraagAlex ruim 50 chatgesprekken en 4000 telefoontjes af. Ervaring opdoen is voor nieuwe toetreders op de arbeidsmarkt essentieel. Juist daarom willen wij jou helpen!

Een gemiddelde werkgever vraagt tegenwoordig vrijwel altijd om ervaring en soms ook een diploma. Aan de diploma kunnen wij jou niet helpen, ervaring opdoen kunnen wij jou zeker mee helpen!

Wat zijn jouw ambities en waarin wil jij ervaring opdoen?

ervaring opdoenHet is de ambitie van VraagAlex om de beste klantenservice van de wereld te worden. Op termijn willen wij onze zakelijke klanten ook helpen om klantenservice te verbeteren. Betere klantenservice zorgt (met de juiste dienstverlening) automatisch voor een hogere omzet.

Leren doe je uiteindelijk niet op school. Je leert pas echt door te ervaren. Daarnaast is leren ook het makkelijkst wanneer jij doet wat jij echt leuk vindt. Daarom willen wij bij VraagAlex heel graag weten wat jouw ambitie is.

Wat voor mensen komen ervaring opdoen bij VraagAlex?

Wij krijgen een diverse groep mensen over de vloer. Bijvoorbeeld mensen die ervaring opdoen omdat ze tijdelijk zonder werk zitten of mensen die net uit school komen.

Er komen ook mensen die graag even iets willen doen wat gewoon in eigen tijd kan en vanuit huis. VraagAlex heeft geen groot kantoor, ik werk als oprichter en eigenaar zelf ook vanaf mijn kantoor aan huis en spreek mensen via de telefoon.

De komende jaren gaan wij wel meer dingen organiseren om medewerkers blij te maken. Zo hopen wij in 2018 de eerste groep mensen mee te kunnen nemen naar Walt Disney World in Florida. Niet alleen voor de parken, maar ook om te leren hoe dit bedrijf service gebruikt om te blijven groeien. Op de blog van Disney Institute is te lezen wat het bedrijf doet om klanten loyaal te houden aan het bedrijf.

De Walt Disney World pretparken hebben een retentie percentage van ruim boven de 80%. Dat wil zeggen dat 8 van de 10 mensen die een Disney park bezoeken terug zullen komen voor een volgend bezoek.

 

Alternatief Openbaar Vervoer, hoe gaat de toekomst eruit zien?

Vorig jaar nam ik deel aan een uitzending van Undercover in Nederland. Tijdens de uitzending maakte ik duidelijk hoeveel problemen er zijn met de OV-chipkaart. Helaas is er nog altijd geen geschikt alternatief openbaar vervoer.

De komende jaren kan een aantal kanten opgaan. Er kan een totaal nieuwe infrastructuur komen, waardoor nieuwe systemen als de Hyperloop deel gaan uitmaken van het systeem.

Wat kan een alternatief openbaar vervoer gaan zijn?

alternatief openbaar vervoerUiteindelijk wil de gebruiker van het openbaar vervoer zo snel, comfortabel en efficiënt mogelijk van A naar B komen. Het maakt de gebruiker niet uit of dat nu gaat via NS, Arriva, RET of GVB. Daarom is het op dit moment ook vreemd dat gebruikers van het OV-systeem nog altijd langs meerdere loketten moeten gaan om tot een oplossing te komen.

Een eenvoudig alternatief openbaar vervoer systeem kan ook de zelf rijdende auto worden. Wanneer de zelf rijdende auto mensen van A naar B gaat brengen kan de kilometerprijs zomaar eens goedkoper worden dan dat van de treinen en bussen.

Sterker nog, door gebruikers te kennen zou het zelfs helemaal gratis kunnen worden.  De werkelijke kosten om het systeem in stand te houden kunnen geheel gefinancierd worden door partners. Daarnaast kunnen partners ook gratis ritten aanbieden, bijvoorbeeld naar een vliegveld, restaurant of supermarkt.

Wat wil VraagAlex doen aan een alternatief openbaar vervoer?

Met een grote toename van het aantal telefoontjes bij onze callcenters zal VraagAlex zich openstellen om de klantenservice voor het alternatief openbaar vervoer geheel op zich te nemen.

VraagAlex weet hoe een toenemend aantal telefoongesprekken mensen naar het bedrijf toetrekt en hoe alle kosten terugverdient kunnen worden. VraagAlex staat in ieder geval 100% achter een alternatief openbaar vervoer en wil er ook alles aan doen om het tot een succes te maken!

Welke initiatieven zijn er nu in Nederland?

Wij hebben inmiddels contact opgenomen met Delft Hyperloop en zijn op zoek naar meer initiatieven. Heb jij een tip? Stuur een email naar [email protected].

Groupon: Meer gezocht dan ieder ander bedrijf!

Sinds vorige week heeft Groupon een top 3 positie ingenomen van meest gezochte bedrijven. Helaas blijven mensen bellen naar de dure 0900-nummers van TelInfo en andere diensten terwijl er gewoon een 020-nummer is.

De reacties over Groupon blijven daarbij negatief. Mensen die geld terug verwachten en het niet krijgen, geen reacties op email, ingewikkelde procedures voor annulering en lange wachttijden om producten geleverd te krijgen.

Vanuit VraagAlex doen wij wat wij kunnen om mensen naar het 020-nummer van Groupon te laten bellen en vooral minder te betalen voor de klantenservice.

Zijn er 0900-nummers van de Groupon klantenservice?

grouponNee! Groupon is echt alleen bereikbaar via een lokaal tarief 020-nummer. Omdat het nummer nog weleens veranderd verwijs ik jou graag door naar de informatiepagina hier.

De 0900-nummers komen van diensten die als doorschakeldienst fungeren. Zo betaal jij dus 80 cent tot 1 euro per minuut extra per minuut om dezelfde klantenservice uiteindelijk aan de telefoon te krijgen.

Heb jij gebeld met een 0900-nummer en daardoor een hoge rekening gekregen? Laat het ons dan weten! Stuur een email naar [email protected] of laat een reactie achter onder dit bericht.

Is Groupon wel betrouwbaar?

Absoluut! Helaas zijn er sommige adverteerders die minder betrouwbaar zijn. Wanneer jij beseft hoe de dealsite werkt zul jij ook beseffen waarom sommige adverteerders minder betrouwbaar zijn.

Adverteerders betalen een enorme vergoeding aan de dealsite. Daarnaast geeft het bedrijf een flinke korting aan jou, de klant. Hierdoor blijft er extreem weinig marge over en moeten de adverteerders dus via andere kanalen geld verdienen.

Bij restaurants wordt dat vaak gedaan door de verkoop van dranken. Andere service bedrijven werken met de verkoop van extra diensten of eventueel producten. Waar het gaat om webwinkels, daar gaat het veelal om de naamsbekendheid.

Verder worden producten van AliExpress aangeboden voor een veel hogere prijs dan wat het daadwerkelijk kost. Zo is er zelfs na de korting nog flink veel ruimte voor betere deals.

DutchBelgiumEnglishUSA