Bespaarcode: Soms kun je worden doorverbonden, maar niet altijd…

Een bespaarcode op de website VraagAlex.nl werd voorheen een “doorverbindnummer” genoemd. Ons doel blijft altijd om het mogelijk te maken om door te verbinden naar de klantonvriendelijke bedrijven. Helaas lukt dat niet altijd, waardoor een bespaarcode soms enkel dient als een manier om van het klantonvriendelijke bedrijf over te stappen naar een betrouwbaar, klantvriendelijk bedrijf.

Op dit moment ligt onze focus op de bereikbaarheid van energiebedrijven. Daarom vind jij bespaarcodes, zowel bij bedrijven als de bereikbare NUON en Eneco als de onbereikbare Essent, Eon, EnergieDirect en Oxxio.

Hoe weet ik of ik met een bespaarcode kan worden doorverbonden?

bespaarcodeDat is lastig om te zeggen. Meestal weet je het omdat een bespaarcode alleen werkt als er een normaal vast telefoonnummer bij staat of incidenteel een 0900-nummer tegen lokaal tarief. Hoewel wij er geen gewoonte van maken kunnen wij in uitzonderlijke gevallen via een bespaarcode doorverbinden met lokale 0900-nummers.

Wanneer jij belt met een bespaarcode waar niet mee doorverbonden kan worden krijg jij een VraagAlex Bespaarcoach aan de lijn die jou helpt aan een besparing middels een overstap. Zo bespaar jij bijvoorbeeld op Internet, Televisie, Vast bellen, Energie en zelfs op mobiel bellen via de bespaarcoaches.

Kan ik ook zelf besparen via VraagAlex.nl?

Zeker! Als jij gaat naar de pagina “Bespaarcoach” zie jij de besparingen die wij kunnen bieden. Heb jij tips voor producten of diensten waar jij op kunt besparen, laat het ons dan vooral weten.

Jij kunt altijd bellen naar 020 262 1789 of een email sturen naar [email protected]. Een bericht via de chat is natuurlijk ook meer dan welkom.

Wil jij zelf bespaarcoach worden voor VraagAlex.nl? Ga dan naar onze vacature pagina, waar wij onze innovatieve en nieuwe manier van werken toelichten en jou de mogelijkheid bieden om extreem goed te verdienen door het leveren van de beste service van Nederland.

 

Originally posted 2017-01-20 22:05:38.

Spoedaanvraag energie: Waar kan ik snel een energiecontract krijgen?

Heb jij een brief ontvangen van Stedin, Liander, Enexis of een andere netbeheerder? Dan heb jij waarschijnlijk een spoedaanvraag energie nodig. Jouw netbeheerder moet namelijk binnen 24-uur weten dat jij een contract hebt bij een energiebedrijf.

Spoedaanvraag energie nodig? Bel 020 262 1789 om jouw netbeheerder binnen 24-uur te informeren over jouw nieuwe energiecontract.

spoedaanvraag energieEnergiebedrijven sluiten klanten steeds sneller af. Soms al bij een betalingsachterstand van 2 maanden. Om precies die reden zijn wij met de spoedaanvraag energie service begonnen. Met deze service bekijken wij jouw rekening, kijken wij naar hoeveel energie jij verbruikt in een gemiddeld jaar en welke kosten daar tegenover zouden moeten staan. Met die informatie gaan wij dan kijken bij welke maatschappij wij het beste de spoedaanvraag energie kunnen regelen.

Kan ik een spoedaanvraag energie ook zelf regelen?

Hoewel het ideaal zou zijn om een spoedaanvraag energie zelf te regelen blijkt dit zeer regelmatig fout te gaan. Het energiebedrijf waar jij klant wilt worden verwerkt online aanvragen meestal met een vertraging van tussen de 7 en 21 werkdagen. Hierdoor kan het dus zomaar een maand duren voordat jij daadwerkelijk bent aangesloten en voordat de netbeheerder weet dat jij een energiecontract hebt.

Er zijn ook zeker aanbieders die dat sneller kunnen doen, maar voor de snelste service en de zekerheid van de juist aansluiting kun jij nu bellen met 020 262 1789, waar wij een team van specialisten voor jou hebben zitten. Hoewel de wachttijd voor een spoedaanvraag energie op kan lopen verwerken onze specialisten een aanvraag gemiddeld binnen 30 minuten.

Heb jij geen zin om te wachten? Stuur dan een email naar [email protected] met de woorden “Spoed” in de titel. Vermeld in de email in ieder geval de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam (voornaam, achternaam en voorletters).
  • Jouw telefoonnummer.
  • De postcode en het huisnummer waar het om gaat.

Wij gaan dan direct voor jou aan de slag en sturen jou uiterlijk binnen 24 uur een email terug met daarin een link om jouw aanvraag te bevestigen. Door te klikken gaan de gegevens direct door naar het energiebedrijf en weet de netbeheerder ook binnen 24-uur dat jij aangesloten mag blijven.

Heb jij toch nog vragen? Bel 020 262 1789.

Originally posted 2017-01-20 16:40:06.

Wat gebeurt er met een vast contract?

De wereld veranderd! Behoefte van bedrijven en medewerkers worden anders ingevuld en de ideale baan is niet meer wat het een paar jaar geleden was. Wie denkt de komende 10 jaar zekerheid te hebben aan een vast contact heeft het toch echt mis. Banken en overheden zullen toch even moeten gaan nadenken of een vaste baan wel zekerheid biedt voor een hypotheek.

In deze blog leg ik uit waarom een vast contract gaat verdwijnen. Verder leg ik uit hoe wij als mensen in de toekomst naar arbeid gaan kijken.

Toekomst van werk: “Werk maken van jouw talent”!

Waarom een vast contract gaat verdwijnen

vast contractStel je voor, jij bent dierenarts bij een goedlopende dierenartsenkliniek. In de zomer ben jij altijd drukker dan in de winter, dus jouw werkgever biedt jou een contract aan van 28 uur met overuren in de zomer. Een vast contract wel te verstaan. Omdat jij het in de winter rustiger hebt kom jij met moeite aan de 28-uur, maar in de zomer red jij nog weleens 36 tot 48 uur in de week.

Als liefhebben van warmte ben jij liever buiten in de zomer en in de praktijk in de winter. Een probleem, want een vast contract verplicht jou om de 28-uur per week te werken. Wat nu als jij niet voor 1 dierenartsenpraktijk werkt, maar voor 10? Uiteindelijk gaat het om het afstemmen van een behoefte tussen de klant en jijzelf. Wat als er een app zou bestaan waarbij een dierenarts kan worden opgeroepen en waarbij zowel de klant als de arts niet hoeft te wachten?

Ik zie een toekomst van flexibele arbeid. Natuurlijk is arbeid vraag-gestuurd en moeten bedrijven voldoen aan de vraag van de klanten. Klanten willen 24-uur bereikbaarheid, dus zijn er bedrijven die dat aanbieden. Klanten willen telefonisch contact met een klantenservice, dus zijn er bedrijven die dat aanbieden.

Waarom VraagAlex nooit een vast contract zal aanbieden?

De wereld veranderd sneller dan ooit! Vandaag de dag wil men communiceren via chat en vooral via telefoon. Het aantal mensen wat ons belt neemt dagelijks toe, de chat gesprekken blijven redelijk constant. Een vast contract verplicht mij als werkgever mensen een vaste functie, vaste plek en vast salaris te geven. Dit terwijl de werknemer sommige dagen, weken en maanden productiever is dan anders.

Levert een werknemer 100.000 euro op voor mijn bedrijf, dan wil ik heel graag 50.000 euro salaris betalen (de overheid weet wel raad met de rest van het geld). Levert dezelfde medewerker later 20.000 euro op, dan gaat het salaris omlaag. Daar zit dan ook meteen het probleem. Verhogingen zijn geaccepteerd, verlagingen absoluut niet!

De beste VraagAlex medewerker van dit moment verdient 500 euro op een goede dag. Dit bedrag is natuurlijk exclusief alle belastingen, maar zelfs met 250 euro netto salaris per dag niet verkeerd. Hoe meer telefoon hij aanneemt, hoe meer hij uiteindelijk verdient. Goede gesprekken, vrijheid en werken waar en wanneer hij zelf wil. Dat is de toekomst van arbeid en daar zijn wij als VraagAlex.nl vast mee begonnen.

Ben jij klaar voor een flexibele werkgever? Durf jij het aan om afstand te nemen van een vast contract? Sta jij ingeschreven bij de Kamer van Koophandel of durf jij de stap te zetten? Meld je dan aan voor de

 

Originally posted 2017-01-18 07:10:32.

Waarheid die de overheid liever geheim wilt houden…

Met een klein beetje studie leer je al snel dat de wereld niet zo zwart-wit is. Er waren geen vliegtuigen op 11 september 2001. Osama Bin Laden heeft geen aanslagen gepleegd. De waarheid van hoe het internet precies werkt is nog veel schokkender. Als jij wilt blijven lezen ontdek jij ook hoe de media jou bang maakt en waarom jij eigenlijk beter jouw abonnement op de “gewone” media op kunt zeggen.

Deze blog is langer dan de meeste blogs, simpelweg omdat er zo veel informatie te delen is. Natuurlijk weet ik ook dat er nog veel meer te vertellen is, daarom nodig ik jou van harte uit om te reageren. Wil jij zelf gastblogger worden op deze site? Ga dan direct naar VraagAlex.nl/gastblogger om je aan te melden!

De waarheid over 11 september 2001…

11 september 2001 was de datum dat de wereld veranderde. Aanslagen op grote gebouwen in New York en een gebouw van de Amerikaanse overheid met… nou ja, daar gaat dit stukje dus over.

Ik baseer alles wat ik hier schrijf op feiten die eenvoudig te herleiden zijn. Alles wat ik hier schrijf maakt deel uit van wat in de volksmond “complot theorieën” wordt genoemd, maar in de praktijk vaak erg dichtbij de waarheid ligt.

Er is enorm veel informatie te vinden, kijk bijvoorbeeld eens naar deze video:

In deze video leer jij hoe de vliegtuigen later zijn toegevoegd. Op de website 911truth.org wordt alles nog eens tot in detail uitgelegd.

De rest van deze discussie laat ik graag over aan iedereen die wil reageren op deze website. Mijn persoonlijke vermoede (gebaseerd op feiten die publiek op internet beschikbaar zijn) blijft dat de Amerikaanse overheid verantwoordelijk was voor deze aanslagen. Dat betekent dat de aaneleiding voor oorlogen in Iraq en andere landen in scene zijn gezet.

Dan even over ISIS… de waarheid!

Laten we dan even ISIS gaan ontleden. Als je de volgende video bekijkt zie jij hoe ISIS is ontstaan. En wat je dan hoort, ISIS is gecreëerd en veroorzaakt door… de Amerikaanse overheid. Laten we ook daar even verder over kijken.

https://youtu.be/o6kdi1UXxhY

Dan even wat dichterbij huis… de waarheid over Parijs…

Bangmakerij heeft ook de grenzen van Europa overwonnen. Gelukkig hebben we inmiddels een groepering, gefinancierd door Amerika, aam wie de schuld kan worden toegewezen. Laten we vooral beseffen dat de overheid

https://youtu.be/2XLPy522Qso

Originally posted 2017-01-13 10:54:37.

Gastblogger worden op VraagAlex.nl? Grijp nu jouw kans!

Om VraagAlex te blijven verbeteren zoeken wij op korte termijn 52 gastbloggers. Wij hopen de eerste gastblogger voor het eind van de maand te mogen verwelkomen. Bloggers die het leuk vinden om te schrijven over de bedrijven die voorkomen op VraagAlex.nl. Het kan bijvoorbeeld gaan over de service bij een van de grote internetproviders. Misschien wil jij wel schrijven over extra kosten die jij hebt moeten betalen door een fout van Essent? Misschien heb jij wel hele goede ervaring met Kommago of Coolblue? Wellicht heb jij wel een aantal fantastische bespaartips die jij wilt delen. Alles binnen de spelregels is mogelijk en toegestaan.

Wij moedigen het ook aan om 1 tot 3 links te plaatsen in jouw blog, zodat ook andere sites of pagina’s kunnen profiteren van wat jij schrijft!

Iedereen kan zich aanmelden als gastblogger, wel zijn er een paar kleine spelregels.

Gastblogger worden op VraagAlex.nl?Natuurlijk moeten we ons aan bepaalde regels houden. Dit heeft ermee te maken dat VraagAlex heel veel verschillende type bezoekers krijgt. De spelregels zijn opgesteld om het lezen van de blogs voor iedereen leuk te houden.

  • Als gastblogger schrijf je in de Nederlandse taal.
  • Jouw blogs bestaan uit 300 woorden of meer.
  • Iedere blog bevat minimaal 1 afbeelding.
  • Blogs gaan nooit over religie, seks, drugs of politiek.
  • Jij promoot jouw blogs op jouw eigen sociale media kanalen.
  • De blogs bevatten minimaal 1 en maximaal 3 links.

Waarom 52 gastbloggers?

Ieder jaar telt 52 weken. Een gemiddelde gastblogger schrijft 7 artikelen per jaar, wat genoeg is voor 1 blog per dag. Natuurlijk ben jij vrij om vaker (of minder vaak) te bloggen. Wij belonen onze bloggers met exclusieve events, producten en bieden jou als gastblogger toegang tot de nieuwste diensten van VraagAlex.nl.

Aanmelden als gastblogger?

Wil jij je aanmelden als gastblogger? Stuur dan direct een email naar [email protected] en vertel mij waarom jij wilt bloggen voor VraagAlex.nl. Mogelijk zit jij tijdelijk zonder werk, mogelijk wil jij een platform hebben om jouw tips te delen, er is geen goed of fout antwoord, mits de blogs binnen de spelregels vallen.

Originally posted 2017-01-13 06:22:39.

Wat kost de Essent / Media Markt cadeaukaart van 220 euro?

De Media Markt cadeaubon is alles behalve gratis bij Essent. Wij hebben het uitgerekend op diverse postcodes en verbruik. Uiteindelijk kost de media markt cadeaubon jou als klant ergens tussen de 240 en 400 euro over de 3 jaar dat jij klant moet blijven bij Essent om de waardebon te ‘krijgen’.

Tijdens VraagAlex LIVE van 11 januari 2017 praat VraagAlex oprichter Alexander V. van Dijl over de werkelijke kosten en hoe jij voordelig kunt overstappen op stroom en gas in 2017.

Wat kun je beter doen om te besparen dan een Media Markt cadeaubon?

Essent Media Markt CadeaubonIk hoop dat het nu duidelijk is dat de Media Markt cadeaukaart geen goede investering is. Jij betaalt de kaart ruimschoots terug en kunt dus beter echt gaan besparen. Via VraagAlex.nl/energie kun jij nu eenvoudig en snel verschillende vergelijkingssites vergelijken. Door te vergelijken kom jij tot de beste deal. VraagAlex biedt als enige site die wij hebben kunnen vinden met een vergelijking van de vergelijkingssites.

Het lastige van energie vergelijken is dat de energiebedrijven verschillende tarieven en voorwaarden hanteren voor verschillende vergelijkingssites. Om die reden moet je ook echt goed vergelijken. Heb jij daar geen zin in of geen tijd voor? Bel dan met 020 262 1789 en vraag een van onze energie adviseurs om jouw beste deal te berekenen. Het voordeel van deze manier van werken is dat wij jou er ook aan herinneren wanneer het tijd is om jouw contract opnieuw te verlengen. Jij komt dus nooit meer in de extra hoge tarieven terecht die energiebedrijven jou graag willen voorschrijven.

Hoeveel kan VraagAlex voor mij besparen?

Besparingen zijn heel wisselend. Voor mensen die al heel lang klant zijn bij NUON, Essent of Eneco is de besparing aanzienlijk. Veelal boven de 500 euro per jaar (afhankelijk van het verbruik). Voor wie altijd al jaarlijks overstapt is de besparing een stuk kleiner.

Originally posted 2017-01-11 06:58:48.

T-Mobile Go Unlimited: Onbeperkt bellen, SMS en MBs! Overal!

Het is eindelijk zover! De grote mobiele aanbieders beginnen met het aanbieden van grensoverschrijdend bellen. In veel landen buiten Nederland was het al normaal, maar T-Mobile is met Go Unlimited de eerste die wij tegen zijn gekomen met echt onbeperkt bellen, SMS en data in heel de EU!

T-Mobile Go UnlimitedHet Go Unlimited abonnement komt enkele maanden voordat alle providers dit als standaard moeten gaan aanbieden bij ieder abonnement. Vanaf 15 juni 2017 vervallen namelijk alle extra kosten voor het bellen, internetten en SMS verkeer in het buitenland. Hierdoor is jouw “Unlimited” abonnement bij bijvoorbeeld Robin Mobile vanaf 14,95 dus ook al geldig in heel de EU.

Voordeel van het Go Unlimited abonnement voor 35 euro per maand is overigens wel dat het echt onbeperkt is. Je mag het dus ook gewoon delen met andere apparaten. Wel moet je rekening houden met een cap bij 5GB per dag. Zodra je over de 5GB gaat moet je het abonnement handmatig (en gratis) aanvullen met 1GB per keer.

Is Go Unlimited het meest voordelige abonnement op dit moment?

Ja en nee. Het Go Unlimited abonnement is voor veel mensen die bellen naar het buitenland erg voordelig. Mensen die voornamelijk internetten via de WIFI verbindingen kunnen al beter gebruikmaken van abonnementen met onbeperkt bellen, maar slechts een beperkte hoeveelheid data. Het is eigenlijk nooit zo eenvoudig om te zeggen wat het voordeligst uit zal pakken voor jou.

Veel mensen die ons bellen kiezen uiteindelijk ook voor maandelijks opzegbare abonnementen. Daar maak ik persoonlijk ook gebruik van, puur omdat dingen in deze tijd veel sneller veranderen dan 1 keer per jaar.

Voor het beste advies voor mobiel bellen neem je contact op met een VraagAlex bespaarcoach, bereikbaar via het normale vaste telefoonnummer 020 262 1789. Bel jij gratis binnen Nederland, dan is dit telefoonnummer zelfs helemaal gratis.

 

Originally posted 2017-01-10 07:49:09.

Gratis doorverbinden naar 0800-nummers via VraagAlex.nl

VraagAlex werkt aan een nieuwe doorschakeldienst, speciaal voor mensen die buiten Nederland wonen of om andere redenen niet naar 0800-nummers kunnen bellen. Aanleiding voor deze nieuwe dienst is het landelijk storingsnummer voor stroom en gas. Dit nummer is enkel te bereiken via 0800 9009 en dus niet via normale vaste nummers.

Het vervelende hieraan is dat mensen die niet naar 0800-nummers kunnen bellen dus niets kunnen doen bij een stroomstoringen. Wanneer het gaat om een gaslek of iets dergelijks staat 112 deze mensen gelukkig nog te woord.

Waarom zijn 0800-nummers in het leven geroepen?

08000800-nummers zijn de oorspronkelijke servicenummers. Toen een lokaal nummer nog 15 cent per minuut kostte en interlokale gesprekken 15 cent per 45 seconden kostte (bron: NRC.nl). Nu we in Nederland massaal zijn overgestapt naar belbundels of zelfs onbeperkt bellen zijn de 0800-nummers steeds minder populair. Bedrijven stappen over naar normale nummers als service of 0900-nummers om onbereikbaar te blijven.

Wie belt met een 0800-nummer beseft mogelijk niet dat het bedrijf achter het 0800-nummer flink veel extra kosten maakt om met jou in gesprek te komen. Kosten lopen voor het bedrijf op tot 50 cent per minuut. Dit terwijl een lokaal nummer voor de beller veelal ook gratis is.

Waarom start VraagAlex met deze dienst?

Wij merken dat het bellen naar 0900-alternatieven ongekend populair blijft. Daarbij zien wij de vraag van bellers uit het buitenland flink toenemen. Klanten van KPN bijvoorbeeld die in het buitenland verblijven. Klanten die naar Nederland komen en alvast een mobiel abonnement willen afsluiten.

Natuurlijk ook mensen die de belastingdienst of een ander deel van de overheid willen bereiken.

Wij verachten binnenkort ook te gaan doorverbinden met overige nummerreeksen zoals 088-, 085-, 14 en mogelijk zelfs lokale 0900-nummers. De eerste fase van deze nieuwe dienst hangt samen met het installeren van onze nieuwe backup telefooncentrale. Zodra deze gereed is zal de dienst langzaam in het leven worden geroepen.

Ken jij mensen die van deze dienst gebruik kunnen maken? Deel dit bericht dan via de sociale media.

Originally posted 2017-01-08 11:14:18.

Kommago in de spotlight: Top-service van onze leverancier!

KommaGoLeverancier van VOiP producten, Wifi apparatuur en diverse andere technische snufjes, KommaGo heeft de servicenormen weer overtroffen.

Voor wie 2016 met VraagAlex heeft gebeld zal het keuzemenu bekend voorkomen. De apparatuur die hiervoor nodig is werd in 2014 geleverd door KommaGo. Toen eind 2016 het apparaat stopte met werken (zo’n week voordat de garantie voorbij was) belde ik met Bart, een medewerker van KommaGo.

Omdat het bedrijf net als VraagAlex.nl in Utrecht is gevestigd koos ik ervoor om op de fiets te stappen en 30 minuten te fietsen naar het hoofdkantoor en distributiecentrum van KommaGo.

Wat ik verwachtte was een gerepareerd apparaat of eventueel een vervangend kastje. Gistermiddag kreeg ik een grote doos binnen met een vervangende UCM6102.

Hoe heeft KommaGo de verwachtingen overtroffen?

Eerlijkheid is waar het mee begint. Weet jij als medewerker van een bedrijf dat een levertijd zomaar eens 6 weken kan duren, wees daar dan gewoon eerlijk over. Geef aan dat een product waarschijnlijk pas over 2 maanden geleverd zal worden, dan kan het ook alleen maar meevallen.

Beloftes als “vandaag besteld, morgen in huis” zijn de dooddoeners van ieder bedrijf. Krijg jij als consument een product (door fouten die mogelijk buiten het bedrijf liggen) pas een dag later geleverd, dan heb jij niet gekregen wat jij had verwacht. Heb jij echter het product al vandaag, terwijl jij het morgen had verwacht, dan is de reactie juist positief.

Aangezien ik al een vervangend apparaat had gekocht (wat nu zorgt voor een beter bereik van onze telefoonlijnen) had ik alle tijd. Ik heb ook aangegeven dat het niet uit maakt. Bart was duidelijk en gaf aan dat het januari zou worden.

Door de nieuwe UCM6102 al zo vroeg in januari te ontvangen kan VraagAlex verder groeien!

Wij hopen in 2017 meer van dit soort verhalen te kunnen publiceren. Heb jij iets waavan jij vind dat erover geschreven moet worden, laat het weten!

Bel 020 262 1789, mail [email protected] of stuur een bericht via de chat.

Originally posted 2017-01-08 06:56:49.

0800, 0900 of 088? Wat is het beste servicenummer?

Als jij werkt voor een groot bedrijf, dan is de kans groot dat jij en jouw collega’s onbereikbaar zijn voor klanten wegens een servicenummer. Een groeiend aantal telecombedrijven blokkeert toegang tot 0900-nummers. Zelfs gratis 0800-nummers worden in toenemende mate geblokkeerd.

Providers blokkeren tevens gesprekken met 0900-nummers voor nieuwe klanten gedurende de eerste 2 maanden van een abonnement. Medewerkers van provider Ben geven via de klantenservice aan dat 0900-nummers worden geblokkeerd om te controleren of klanten goede betalers zijn.

Tijdens de VraagAlex LIVE uitzending van 4 januari 2017 praat ik over de type nummers die bekent staan als “service” nummers. 0800, 0900 en 088-nummers die dus vrijwel onbereikbaar zijn voor een groeiend aantal klanten.

Kan een bedrijf dan beter kiezen voor 088, 0800 of 0900-servicenummers?

0800, 0900 of 088-servicenummersSimpel gezegd, een bedrijf kan beter kiezen voor het type nummer wat klantvriendelijke bedrijven gebruiken. Kijk eens naar Greenchoice die al vanaf het begin bereikbaar is via een 010-nummer.

Bedrijven als Efteling, Bol.com en de Nederlandse Spoorwegen zijn inmiddels overgestapt om zo ook buitenlandse klanten te woord te kunnen staan. Natuurlijk hebben deze bedrijven nu het bijkomend voordeel dat ze ook bereikbaarder zijn geworden vanuit Nederland.

Dus… een vast nummer?

Ja! Een vast nummer is het beste wat je kunt doen voor alle klanten! VraagAlex was als klein bedrijf al bereikbaar via een 020-nummer in Nederland, een vast nummer in Antwerpen en binnen niet al te lange tijd via een 03-nummer in Engeland en zelfs een vast nummer in de Verenigde Staten. Alles om de kosten voor het bellen naar een klantenservice laag te houden.

Wil jij weten hoe jij jouw telefooncentrale om kunt zetten en een klantvriendelijk en bereikbaar telefoonnummer kunt koppelen? Neem contact op met VraagAlex Zakelijk. Het telefoonnummer is 020 262 1789 vanuit Nederland.

VraagAlex werkt continu aan de verbetering van bereikbaarheid. Wij hopen dan ook dat wij binnenkort jouw bedrijf toe kunnen voegen aan de lijst met bedrijven die zijn overgestapt van 0800-, 088- of 0900-nummer naar een vast en goed bereikbaar telefoonnummer.

Originally posted 2017-01-04 04:22:18.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA