0900 0700 en informatie over de klantenservice… (Video)

Wanneer jij zoekt naar het telefoonnummer van een klantenservice kom jij al snel op het nummer 0900 0700 uit. Dit bedrijf verbindt jou door voor een tarief van 90 cent per minuut met een klantenservice die normaal maximaal 1 euro per gesprek kost en vaak zelfs helemaal gratis is. Via 020 262 1789 kunnen wij vrijwel altijd doorverbinden met dezelfde klantenservice zonder extra kosten.

Waarom bellen mensen naar 0900 0700?

Wanneer jij zoekt naar een klantenservice van bijvoorbeeld Vodafone of Telfort kom jij via Google al snel het nummer 0900 0700 tegen. Hoewel het vermeld staat dat het tarief 90 cent per minuut is en het echte nummer ook vermeld staat is het makkelijk om de fout te maken en toch naar 0900 0700 te bellen.

0900 0700

Niet alleen kost het nummer 90 cent per minuut, ze verbinden ook nog met enige regelmaat verkeerd door, waardoor jij betaalt voor niets. Zelfs wij bij VraagAlex krijgen regelmatig mensen aan de telefoon via een doorschakeldienst.

Wil jij liever het juiste nummer bellen? Bel dan eerst met 020 262 1789, dan helpen wij jou verder aan het juiste nummer. Op deze website staan de juiste nummers ook vermeld.

Wat kan er gaan worden aan dit soort nummers?

Helaas kan er weinig gedaan worden aan dit soort nummers. De overheid staat het toe. Zolang het tarief netjes wordt vermeld voorafgaand aan het gesprek mag het gewoon. Een echte oplossing zal dus pas komen als er niet meer naar dit nummer gebeld wordt.

Natuurlijk kan jij dit bericht delen via de sociale media. Hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat dit nummer in Google komt te staan als een nummer van oplichters. Jij kunt dit bericht delen via Facebook, Twitter en alle andere sociale media. Hoor jij van iemand dat er een hoge telefoonrekening binnen is gekomen, deel dit bericht dan ook.

VraagAlex is altijd bereikbaar via het lokale telefoonnummer 020 262 1789. Wij hebben zelfs telefoonnummers in België, Engeland en Amerika.

Originally posted 2017-02-15 06:54:42.

0900 8051 DUUR, bel 020 262 1789! (Video)

Ben jij op zoek naar een klantenservice? Dan is de kans groot dat jij geconfronteerd wordt met het telefoonnummer 0900 8051.

Via dit dure 0900-nummer betaal jij 80 cent per minuut, waarna jij (na enige tijd wachten) uiteindelijk wordt doorverbonden met de klantenservice (die uiteindelijk minder vraagt per gesprek). De kosten voor het bellen naar 0900 8051 blijf jij betalen, ook na het doorverbinden.

Waarom bellen mensen naar 0900 8051?

0900 8051Het bedrijf achter 0900 8051 is erg goed in het manipuleren van Google, zodat het bedrijf erg hoog in de zoekresultaten uit komt. Zo kom jij voor het bellen naar bijvoorbeeld KPN, Online.nl, Telfort en zelfs de belastingdienst uit bij het nummer 0900 8051. Dit terwijl deze klantenservices gratis zijn of maximaal 50 cent per minuut vragen voor het bellen naar de klantenservice.

Zoek jij het juiste nummer? Kijk dan op onze website, wij publiceren altijd het best bereikbare nummer en vaak ook nog een ander nummer om het bedrijf bereikbaar te maken voor jou als klant. Betaal jij dus liever 50 cent per gesprek dan 80 cent per minuut, lees dan verder.

Is zo’n doorschakeldienst legaal?

Ja en nee. Het onjuist voorlichten van mensen mag niet. Helaas opereert dit bedrijf op het randje van de wet en is wat zij doen dus ook gewoon toegestaan. Door netjes te vermelden dat het nummer 80 cent per minuut kost houd het bedrijf zich aan de regels. Door vervolgens geen klantenservice aan te bieden maar in plaats daarvan door te verbinden is het bedrijf volledig legaal.

Feit dat jij als klant veel meer betaalt om via 0900 8051 de klantenservice te bereiken dan via het normale nummer maakt hiervoor niet uit. Het maximumtarief voor een 0900-nummer voor alles behalve klantenservice staat op 1 euro per gesprek, daar wordt dan ook voldoende gebruik van gemaakt.

Wil jij overstappen naar een bereikbaar bedrijf met normale klantenservice? Bel 020 262 1789.

Kijk ook op VraagAlex.nl/bespaarcoach voor overige besparingen.

Originally posted 2017-02-14 15:05:43.

Waarom zorgverzekeraars 0900-nummers gebruiken?

Wie belt met een zorgverzekeraar doet dat niet zonder reden. Uit onze gegevens blijkt toch dat er heel veel zorgverzekeraars zijn die 0900-nummers gebruiken voor de klantenservice. Met sommige bedrijven kunnen wij doorverbinden, met andere niet. Wij hebben hier een overzicht van de bereikbare verzekeraars en hopen op verbetering.

Wij hebben een lijst gepubliceerd met de dure nummers en de links naar de pagina op VraagAlex.nl met de normale nummers, wanneer die beschikbaar zijn. Natuurlijk kun jij veel klantenservices ook gewoon bereiken door GRATIS te worden doorverbonden. Onze gratis doorschakeldienst met toegangsnummers in binnen- en buitenland wordt op dit moment al zo’n 4000 keer per dag gebeld om onder andere slecht bereikbare bedrijven toch te kunnen bereiken.

Overzicht verzekeraars:

  • Aevitea: 0900 369 33 33
  • Anderzorg: 0900 16 16 160
  • Avéro Achmea: 071 751 0022
  • Besured: 078 611 8111
  • Bewuzt: 0900 749 04 99
  • CZ088 555 77 77
  • CZDirect: 013 593 84 00
  • De Amersfoortse: 033 464 2911
  • De Friesland: 058 291 31 31
  • De Goudse: 0182 544 544
  • Delta Lloyd: 085 888 6374
  • Ditzo: 030 699 79 30
  • DSW: 010 2 466 466
  • FBTO: 058 234 56 78
  • FNV: 088 368 0 368
  • Hema: 0900 411 41 14
  • Ik: 040 261 19 99
  • Interpolis: 013 462 9111
  • InTwente: 053 5 748 348
  • Iza: 0900 8036
  • Izz: 0900 0274
  • Kiemer: 0800 29 13 131
  • Menzis: 088 222 40 40
  • National Acedemic: 078 632 75 75
  • Ohra: 026 400 40 40
  • Onvz: 030 639 62 22
  • Ozf: 074 789 0 789
  • PMA: 0180 320 264
  • PNOZorg: 030 639 62 62
  • ProLife: 033 422 81 88
  • Promovendum: 078 648 13 00
  • Salland: 0570 687 484
  • StadHolland: 010 2 043 500
  • UMC: 0900 80 18
  • United Consumers: 040 235 05 60
  • Unive: 072 52 77 595
  • VGZ: 0900 8490
  • VvAA: 030 247 47 89
  • Zekur: 0900 2593587
  • Zilveren Kruis: 071 751 0052
  • Zorg en Zekerheid: 071 5 825 825
  • ZorgDirect: 088 687 74 74

Bedrijven kiezen om verschillende redenen voor 0900-nummers. Soms is het simpelweg om geld te verdienen. Meestal, zeker bij dit soort bedrijven, is het om mensen naar andere kanalen te krijgen. Een gesprek via chat bijvoorbeeld kost voor een verzekeraar veel minder dan een gesprek via telefoon.

Hoe kan ik zonder 0900-nummer contact opnemen?

Veel zorgverzekeraars zijn ook bereikbaar via email, chat en sommige zelfs via WhatsApp. Deze kanalen kosten de verzekeraars heel veel minder geld, wat dan ook de reden is dat veel bedrijven blijven kiezen voor de klantonvriendelijke 0900-nummers.

Op deze website, VraagAlex.nl, kun jij heel veel normale nummers vinden, zodat jij de dure nummers niet hoeft te bellen. Daarnaast kun jij veelal worden doorverbonden via ons lokale nummer, 020 262 1789 evenals onze toegangsnummers in het buitenland. Wij hebben op dit moment nummers in België, Engeland en Amerika om de Nederlandse klantenservice mee te bereiken.

Nederland is een van de weinige landen die telefoonnummers uitgeeft die onbereikbaar zijn vanuit het buitenland. De nieuwe nummers van de gemeente (14+netnummer), evenals de informatie rijksoverheid is hierdoor flink lastiger geworden om te bereiken. Natuurlijk hebben wij via VraagAlex ook daarvoor alternatieve, normale vaste telefoonnummers.

 

Originally posted 2017-02-13 06:53:34.

Slecht internet? 3 stappen naar een oplossing!

slecht internetWaar jij ook klant bent, of het nu gaat om Telfort, Ziggo, Online.nl of KPN, internet werkt soms gewoon minder goed dan dat het zou moeten. Slecht internet komt bij alle providers wel eens voor. Er zijn natuurlijk wel een paar oplossingen, wij willen jou graag verder helpen.

3 stappen naar een oplossing voor slecht internet.

Veel problemen met internet ontstaan door problemen met de apparatuur. deze zijn in veel gevallen eenvoudig op te lossen. Voordat jij belt naar de klantenservice (wat vaak mogelijk is via 020 262 1789), bekijk eerst de volgende stappen:

  1. Start de apparatuur opnieuw op, probeer eerst de stroom uit alle apparaten te halen en sluit het zo’n 30 seconden later weer aan. De verbinding zou zomaar kunnen werken.
  2. Helpt dat niet, reset de apparatuur dan met het reset gaatje. Vaak moet je die indrukken net een klein pinnetje (bijvoorbeeld een paperclip).
  3. Stap over! Bijvoorbeeld via deze link of vergelijk zelf via VraagAlex.nl/breedband.

Wil jij liever persoonlijk advies voor een overstap of verlenging van jouw contact? Bel dan direct met 020 262 1789.

Liever betrouwbaar internet met bereikbare klantenservice?

Ben jij liever klant bij een provider die altijd bereikbaar is? Bekijk dan eens de voorwaarden van NLE. Overstappen naar een andere provider? Kijk dan eens op VraagAlex.nl/breedband. Daar kun jij de beste deals vinden voor de combinaties van Internet, Televisie en/of vast bellen.

Wil jij overstappen naar het slechte internet van Online.nl? Denk dan even heel goed na. Wij krijgen zo enorm veel klachten over Online.nl dat wij die provider absoluut afraden. Over Ziggo krijgen wij minder klachten, maar het aantal klachten loopt nog wel flink op.

De beste prijs kwaliteit verhouding voor Internet, TV en vast bellen is bij NLE te krijgen. Daar betaal jij altijd slechts 29,95 per maand, zonder acties en aanbiedingen. Geen korting voor nieuwe klanten, via NLE betaal jij altijd de laagste prijs.

Originally posted 2017-02-12 18:43:02.

De Beste Energieleverancier bestaat niet.

“Stroom is gewoon stroom”, zo klonk de reclame van EnergieDirect enkele jaren geleden. EnergieDirect is een van de bedrijven die on onze top 5 staan van energiebedrijven om bij uit de buurt te blijven! In deze blog presenteer ik jou met de 5 energiebedrijven om bij uit de buurt te blijven en leg ik uit hoe jij eerlijk kunt vergelijken. Tot slot benoem ik welke energieleverancier meestal als beste energieleverancier uit onze test komt.

Welke 5 energiebedrijven zijn zeker NIET de beste energieleverancier?

beste energieleverancierWil jij meteen naar de beste beste energieleverancier? Lees dan wat verder omlaag, deze bedrijven moet jij absoluut uit de buurt blijven. Ik leg natuurlijk ook uit waarom.

  1. EnergieDirect
    Energie:Direct heeft een slecht bereikbare klantenservice (openingstijden van 09:00 tot 16:00 op werkdagen). De klantenservice kost ook nog eens 70 cent per gesprek en de tarieven zijn gemiddeld, maar zeker niet goed. Blijf daarom uit de buurt van Energie:Direct.
  2. Oxxio
    Hoewel de klantenservice van Oxxio bereikbaar is blijven de kosten voor het 0900-nummer veelal een probleem. 55 cent klinkt misschien als niet zo veel geld, maar wanneer jij rekening houd met het aantal klachten die wij binnenkrijgen begrijp jij wellicht waarom wij Oxxio op nummer 2 zetten.
  3. Essent
    Moederbedrijf van Energie:Direct en mogelijk net zo klantonvriendelijk. De klantenservice kost 35 cent per gesprek en is ook beperkt bereikbaar. Kan jij alles via internet, dan is het geen probleem, maar wil jij jouw meterstanden bijvoorbeeld telefonisch doorgeven, dan is Essent niet voor jou.
  4. Eon
    Hoewel wij over Eon veel minder klachten krijgen, zetten wij dit bedrijf op nummer 4 vanwege de hoge kosten van de klantenservice.
  5. Nuon
    Nuon is het eerste bedrijf uit deze top 5 bedrijven om uit de buurt te blijven wegens de marketingtrucs. Wanneer jij gaat naar een vergelijkingssite (bijvoorbeeld VraagAlex.nl/energie) zie je Nuon vaak als voordeligste. De enige reden hiervoor is dat er lagere tarieven worden gehanteerd voor het eerste jaar via een vergelijkingssite. Het jaar daarna betaal jij alsnog de hoofdprijs.

Wat is dan wel de beste energieleverancier?

Met dagelijkse vergelijkingen van tientallen energiecontracten zien wij met toenemende regelmaat het relatief minder bekende Engie als beste deal naar voren komen. Geen hoge welkomstbonus die jij eerst moet betalen, geen gratis laptop die jij dubbel terugbetaalt, gewoon de beste prijs voor stroom en gas.

Ben jij toe aan een eerlijke vergelijking? Bel 020 262 1789 en vraag mijn collega om alle leveranciers te vergelijken voor de beste deal. Houd er rekening mee dat de beste deal mogelijk duurder uitvalt dan wat jij via de vergelijkingssites tegen komt, omdat wij niet werken met welkomstkortingen, bonussen, enzovoort.

Originally posted 2017-02-10 08:11:40.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA