Canal Digitaal Klantenservice, nu lokaal tarief!

Sinds VraagAlex bestaat krijgen wij klachten binnen over de Canal Digitaal Klantenservice. Een bedrijf wat 50 cent per gesprek vroeg om de klantenservice aan de lijn te krijgen.

Vandaag verbond ik weer een gesprek door, om de kosten voor het 0900-nummer te omzeilen. Vandaag echter kreeg ik de melding te horen dat het bedrijf nu bereikbaar is via een 088-nummer en dus tegen het lokale tarief.

In de onderstaande video praat ik over het 088-nummer van de Canal Digitaal Klantenservice. Persoonlijk ben ik erg blij met deze ontwikkeling en het verlagen van het tarief. Persoonlijk vindt ik dat een klantenservice gratis moet zijn of in het ergste geval lokaal tarief. Betalen voor service past niet meer in deze tijd.

Waarom is de Canal Digitaal Klantenservice nu lokaal tarief?

Canal Digitaal Klantenservice, nu lokaal tarief!Zowel de wet als de verwachtingen van klanten veranderen snel. Gelukkig heeft de wetgever nu gezegd dat een klantenservice binnenkort niet meer mag kosten dan het lokale tarief. Dat is voor veel mensen zelfs helemaal gratis.

Geld verdienen aan een service afdeling mag dus niet meer voor vaste klanten. De extra euro die bedrijven nu nog mogen vragen komt daarbij dus ook zeer binnenkort te vervallen.

Is de Canal Digitaal klantenservice wel bereikbaar via 088?

Ja en nee. Vanuit sommige landen en providers is bellen naar een 088-nummer geen enkel probleem. Voor andere landen en providers is bellen naar de Canal Digitaal Klantenservice wel een probleem.

Vanuit VraagAlex.nl maken wij de klantenservice ook in de toekomst gewoon bereikbaar en zullen wij door gaan verbinden met de onbereikbare 088-nummers.

Heb jij ervaring met de Canal Digitaal Klantenservice? Klik hier om jouw ervaring te delen met andere bezoekers van deze website. Op het moment van schrijven van deze pagina scoort de Canal Digitaal Klantenservice 1 uit 5 sterren. Dit heeft deels te maken met hoge kosten van de klantenservice en deels met de manier van afhandelen van vragen en klachten.

Originally posted 2017-04-03 08:48:43.

2 reacties op “Canal Digitaal Klantenservice, nu lokaal tarief!
  1. stapelgek geworden van een bandje dat constant meerkeuze menu’s geeft. ook hoor je elke 2 minuten dat “Alex je zo min mogelijk wil laten wachten”.

    Na 30 !!!! minuten de verbinding verbroken.

    Wat een ongelooflijke nep-site

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA