Dynafix doet niets tot weinig met klachten, VraagAlex.nl wel!

Gaat jouw telefoon stuk tijdens de garantie, dan ben jij hoogst waarschijnlijk overgeleverd aan de “service” van Dynafix. Een bedrijf wat telefoons repareert en jou soms maanden laat wachten op een terugkoppeling! Een bedrijf wat ook nog eens enkel bereikbaar is via een duur 0900-nummer!

Voor die gene die het hebben gemist, Radar heeft daar een uitzending over gedaan. Wil jij zien en horen hoe klanten van Dynafix over het bedrijf denken? Bekijk dan ook de uitzending van Radar hier.

Hier bij VraagAlex hadden wij al 2 grote klachten over Dynafix, namelijk de bereikbaarheid en de snelheid van service.

Voor veel mensen is een telefoon bijna een levensbehoefte, waardoor een reparatietijd van meer dan een week echt wel heel erg lang is. Dankzij het gehele proces bij Dynafix duurt het vaak zelfs nog veel langer, soms kan het maanden duren voordat een toestel terug is bij de klant.

Welke 2 klachten krijgt VraagAlex over Dynafix en wat is eraan te doen?

Laat ik dan even beginnen met een klacht die wij ook daadwerkelijk op kunnen lossen, namelijk de bereikbaarheid. Niet alleen de bereikbaarheid, maar ook de hoge kosten van de bereikbaarheid. Waar Dynafix 45 cent per minuut vraagt aan hun klanten om de klantenservice te bellen kunnen wij GRATIS doorverbinden. Als jij als klant dan toch al klachten hebt kun je beter bellen naar 020 262 1789 en via VraagAlex.nl worden doorverbonden.

DynafixDe tweede klacht kunnen wij helaas niet oplossen, maar kan wel worden gezien als oproep richting de telefoonbedrijven. Een reparatie via Dynafix kan soms echt weken duren, terwijl bedrijven als The Fixables reparaties doen “terwijl u wacht”. Onderdelen voor de meest gebruikte toestellen zijn dan ook gewoon op voorraad bij de winkels in Amsterdam, Rotterdam, Bussum en Utrecht.

Wij hopen (en verwachten) dat service aan huis, of directe reparatie in de winkel tot een norm gaat behoren en dat bedrijven als Dynafix langzaam maar zeker minder marktaandeel gaan krijgen. Dynafix scoort overigens een 1,7 uit 5 op de Google review pagina’s, terwijl The Fixables een 4,7 scoort! Veel hoger kun je als bedrijf niet komen!

Hierbij dan ook een oproep aan alle telecombedrijven die toestellen leveren, inclusief Telfort, Vodafone, KPN en T-Mobile. Gebruik klantvriendelijke reparatiebedrijven! Service van jullie partners reflecteert ook op de klanttevredenheid van jullie bedrijf!

Wat is jouw ervaring met Dynafix? Deel het door jouw reactie hier achter te laten of schrijf hier een beoordeling die ook op Google terug te zien is.

Originally posted 2016-11-08 07:00:47.

3 reacties op “Dynafix doet niets tot weinig met klachten, VraagAlex.nl wel!
  1. Electronic repair Rotterdam kan ok zeker ook aanraden. Heb mijn telefoon daar laten herstellen naar tevredenheid. Snelle en vriendelijke mensen daar die echt een luisterend oor hebben voor hun klanten. Binnen een klein half uur was mijn s7 edge gemaakt.

  2. ik heb hier gewerkt zeer recent en wel op de repair afdeling.
    wat de mensen bij radar/kassa beweren klopt voor de volle 100%.
    mensen worden door dynafix bedonderd en niet een beetje.
    ze laten mensen voor kosten opdraaien en best wel voor hoge kosten.
    als ze ook maar een klein krasje ergens zien op een toestel dan valt dit zogenaamd niet binnen de garantievoorwaarden en krijg je een PO offerte aan je broek.
    we moesten dit doen,deed je het niet kon je vertrekken.
    dan hebben klanten de keus:toestel afstaan of onderzoekskosten betalen.
    het onderzoek door een repairmedewerker duurt hooguit 5 minuten,niet meer.
    toestellen die worden afgestaan worden weer gebruikt om onderdelen uit te halen.
    deze worden gebruikt bij andere reparaties als zijnde nieuwe onderdelen.
    ook werken ze nu met een display afdeling.
    hier worden schermen gerepareerd van de s7 edge momenteel.
    de s8 volgt binnenkort ook.
    maar nu komt het…………….klanten moeten een volle prijs betalen voor een complete displaymodule.
    dit terwijl de complete module NIET wordt vervangen,alleen het lcd onder het glas.
    al met al ….KASSA voor dynafix.
    ik kan zo wel even doorgaan.
    o ja vergeten,medewerkers vergapen zich elke dag aan de bestanden en foto’s van de klanten,dit mag niet!!!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA