Fossil horloge gekocht bij Bijenkorf maar werkt niet helemaal zoals het moet.

Bericht van onze gebrijker:

Ik kreeg een horloge kado van mijn zusje. Helaas is deze meerdere keren kapot gegaan. Elke keer heb ik het horloge teruggebracht naar de Bijenkorf en is deze gemmaakt. Na de derde keer kreeg ik een kadobon omdat reparatie geen zin meer had. Met die kadobon heb ik een ander Fossil horloge uitgekozen, maar helaas stopte deze ook met werken. De eerste keer de wijzers, vergelijkbaar met het eerdere defect. Dit keer kreeg ik een nieuw horloge. Helaas is het horloge nu voor de tweede keer kapot. Weer hetzelfde probleem.

In totaal is dat nu 5 x dat een horloge van het merk Fossil defect raakt binnen enkele maanden.

Ik wil graag een tegemoetkoming voor de problemen en natuurlijk een oplossing. Naar mijn mening kan er nu ook wel iets extra’s vanaf. Het is natuurlijk vreemd dat de horloges van een groot bedrijf als Fossil zo snel stuk gaan.

Ik kijk samen met VraagAlex uit naar een bevredigende oplossing.

Originally posted 2016-05-03 17:57:41.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA