Internet TV & vast bellen gaat duurder worden! Ons advies.

De media roept dat Internet, TV & vast bellen duurder gaat worden. Wat niet wordt verteld is wat jij eraan kunt doen. Het huidige “instap” abonnement kost 49 euro per maand. Zelfs zonder televisie kost het abonnement nog 40 euro per maand. Ziggo kost ongeveer hetzelfde, maar levert veelal een iets betere snelheid.

Gelukkig zijn er kleinere providers (die overigens ook via het netwerk van KPN leveren) die vaste lage prijzen leveren. NLEx is daar op dit moment het beste voorbeeld van. Geen aansluitkosten, gratis monteur voor mensen die vanuit Ziggo overstappen en een prijs van 29,95 per maand. Kijk op NLE.nl voor het complete overzicht en extra opties.

Wat zijn de nadelen van een overstap naar NLEx?

Aangezien de meeste blogs alleen praten over voordelen (zoals de prijs en het feit dat je altijd de hoogst mogelijke ADSL snelheid krijgt op jouw adres) praat ik hier over de nadelen.

Het grootste nadeel is de klantenservice. Om een medewerker aan de lijn te krijgen heb je op dit moment best wel even wat tijd nodig.

Daarnaast moet je de apparatuur zelfs aansluiten wanneer jij overstapt vanaf een andere ADSL provider. Wil jij dat een monteur langskomt, dan kost dat 75 euro. Hoewel jij betere apparatuur krijgt dan bij Telfort, Tele2 en Online.nl blijft het een nieuwe provider. Wij weten dus simpelweg niet wat de provider in de toekomst gaat doen.

Waarom werkt NLEx met deze lage prijs?

Laat ik even duidelijk zijn, NLEx is een uithangbord voor de energiemaatschappij NLE. Zeker niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Mensen die overstappen zullen natuurlijk ook worden benaderd voor een energieaanbod, waar uiteindelijk het geld ook mee wordt verdient.

Mijn vraag aan jou, wat vind jij van dit aanbod? Ben jij al overgestapt? Overweeg jij de overstap? Deel jouw ervaring en mening door te reageren op deze blog.

Originally posted 2017-06-11 06:21:50.

Een reactie op “Internet TV & vast bellen gaat duurder worden! Ons advies.
  1. Best volk,

    Ben er druk mee bezig, maar nog geen overstap, daar ik alles bij 1 provider wil hebben. Je hebt er weer 5 sterren bij. Kan niet van je winnen. Heb dit niet eerder gezegd naar mijn weten,daar ik heel veel zeg, als ooievaar.

    Met vriendelijke groet.

    De Hagenees

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA