Jouw klacht snel opgelost krijgen!

Hoewel bedrijven steeds hogere NPS scores weten te behalen en klantvriendelijker denken te worden blijkt het resultaat veelal anders.

Moeilijk vindbare telefoonnummers zorgen voor de eerste ergernis. Een bedrijf wat een nummer niet direct op de homepage heeft staan gaat klanten boos maken. De enige manier om klanten dan nog te behouden is met langdurige contracten, zodat klanten simpelweg niet weg kunnen en dus ontevreden (maar wel lang) klant blijven..

Servicenummers als 0900, 0800 of 14+netnummer zorgen voor de tweede grote ergernis. Deze nummers zijn voor een groeiende doelgroep in binnen- en buitenland onbereikbaar.

Dat moet anders en dat moet beter.

Mogen wij jou helpen om jouw klacht opgelost te krijgen?

Heb jij een klacht over een Nederlands bedrijf waar jij simpelweg niet uit komt? Of het nu gaat om PostNL met een 0900-nummer over een pakketje wat ze nog altijd niet leveren? KPN die recent nog een landelijke storing heeft gehad? Telfort die 50 cent per minuut durft te vragen voor de klantenservice?

Wij lossen jouw klacht meestal gratis op. Daarvoor bieden wij 2 mogelijkheden:

  1. Deel jouw klacht met ons via het e-mailadres [email protected] en schrijf in die email een verhaal die wij op de website VraagAlex.nl kunnen publiceren. Wij gaan, zodra het verhaal is gepubliceerd direct voor jou aan de slag.
  2. Bel 020 262 1789 en stap via een van onze medewerkers over op voordeligere stroom en gas, mogelijk zelfs bij jouw huidige leverancier. Besparen kan vrijwel altijd. Stuur vervolgens een email naar [email protected] waarin jij jouw klacht aan ons kenbaar maakt. Vermeld in de email dat jij via ons bent overgestapt, dan brengen wij geen kosten in rekening.
  3. Geen zin om een artikel te schrijven en ook geen zin om jouw energiecontract via ons te regelen? Dan blijft alleen de betaalde optie over. Voor een eenmalige bijdrage van 49,95 per klacht lossen wij klachten met vrijwel alle Nederlandse bedrijven op. Lukt het ons niet om de klacht op te lossen? Dan krijg jij jouw geld natuurlijk terug. Klik hier om te betalen om jouw klacht in te dienen.

Wat kun jij voor ons doen?

VraagAlex werkt voortdurend aan het verbeteren van klantenservice en kan jouw hulp daar goed bij gebruiken. Wij bieden 3 mogelijkheden:

  1. Gastblogger
    Omschrijf jouw service ervaring en service verbeteringen en wordt gastblogger voor VraagAlex.nl. Stuur jouw eerste blog in via [email protected]. Zodra deze is gepubliceerd krijg jij direct toegang tot VraagAlex.nl, kun jij voortaan gratis worden doorverbonden naar honderden bedrijven uit onze database en nieuwe gastblogs plaatsen wanneer jij wil.
  2. Zakelijke dealmaker
    De bedrijven die op VraagAlex.nl vermeld staan ontvangen dagelijks flink wat bezoek. Het is mogelijk voor ieder bedrijf om te adverteren onder deze bedrijven of zelfs op de VraagAlex.nl telefoonlijn. Stuur een email naar [email protected] voor meer informatie.
  3. Particuliere dealmaker
    Het is mogelijk om via het VraagAlex keuzemenu te worden doorverbonden. Wij willen jou de mogelijkheid bieden om bellers te woord te staan en te helpen aan een product of dienst. Bijvoorbeeld een nieuw telefoonabonnement, internetaansluiting of ander product. Jij ontvangt een vergoeding per verkocht product of kunt natuurlijk gewoon mensen te woord staan en ze doorverbinden. Bel 020 262 1789 om meer te weten te komen.

Heb jij vragen over onze dienstverlening? Bel 020 262 1789.

DutchBelgiumEnglishUSA