Klachten en oplossingen gezocht voor YouTube!

Wij krijgen dagelijks klachten binnen over heel veel verschillende bedrijven. Of het nu gaat om een AliExpress bestelling die niet binnenkomt of een Ryanair ticket waarbij een datum niet klopt.

Voor de nieuwe wekelijkse “Self Service Show” zijn wij nu op zoek naar klachten die wij ook daadwerkelijk op kunnen lossen. Het maakt niet uit over welk bedrijf de klacht gaat, wij verzamelen de klachten van maandag tot woensdag en gebruiken de donderdag om een oplossing te vinden.

Hoe kunnen klachten worden gemeld?

Het makkelijkst is via chat. Rechts onder in beeld staat het chat venster waar jij met ons kunt communiceren. Daar kunnen we direct zoeken naar een oplossing of jouw klacht met het bedrijf op zien te lossen.

Met jouw toestemming kunnen we ook kijken naar een mogelijkheid om met het bedrijf contact op te nemen. Afhankelijk van de klacht lukt het ons vaak om problemen al binnen een paar dagen opgelost te krijgen.

Natuurlijk zijn er ook problemen die wij niet opgelost kunnen krijgen. Problemen met Ryanair bijvoorbeeld zijn vaak niet op te lossen. Daarnaast zijn eDreams en Supersaver ook dramatische bedrijven om problemen mee op te lossen. Wij gaan de uitdaging graag aan!

Hoe snel worden klachten opgelost?

Hoewel wij niets kunnen garanderen kunnen wij wel kijken naar de mogelijkheden om een klacht snel op te lossen. Wanneer wij een klacht kunnen gebruiken voor de uitzending gaan wij er alles aan doen om de klacht uiterlijk vrijdag opgelost te krijgen.

Natuurlijk geven wij via de chat ook tips en adviezen om de klachten zelf opgelost te krijgen.

Originally posted 2017-07-31 07:59:38.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA