Meer rendement uit klantenservice

Bel VraagAlex Zakelijk: 030 655 1979

Nieuwe diensten voor 2017

Chatgesprekken direct overnemen van VraagAlex.nl

De VraagAlex chat beantwoord gemiddeld 50 tot 150 gesprekken per dag over diverse onderwerpen. Wil jij chatgesprekken van jouw klanten direct kunnen behandelen? Klanten betere service leveren? Vanaf 1 februari 2017 kan dat!

Zoals ieder klantvriendelijk bedrijf krijg jij ook bij VraagAlex de eerste maand gratis (zonder bankgegevens), daarna betaal jij slechts 5 euro per chat agent per maand. Een agent account mag worden gedeeld met meerdere agents.

Neem contact op met VraagAlex Zakelijk via 030 655 1979 voor meer informatie over de chat mogelijkheden.

Adverteren op de VraagAlex telefoonlijn

Wil jij gericht adverteren om meer klanten binnen te krijgen? Wij hebben de mogelijkheid om een advertentie af te spelen voor een doorverbonden gesprek. Jij kunt bijvoorbeeld jouw internetproduct onder de aandacht brengen voor klanten van Ziggo of Telfort. Jouw energieaanbod doen aan klanten van Essent, Eneco, NUON, energiedirect of Oxxio of natuurlijk een willekeurig ander product adverteren.

Advertentietarieven zijn afhankelijk van het aantal gesprekken, vanaf 5 cent per doorverbonden gesprek bij een afname van 50.0000 gesprekken.

Neem contact op met VraagAlex Zakelijk via 020 262 1789 voor meer informatie over de chat mogelijkheden.

Jouw producten aanbieden via de VraagAlex bespaarcoach

Heb jij een product wat aansluit bij een van de bedrijven die veel gezocht worden op VraagAlex.nl (lees verder voor de top 10)? Dan kunnen onze bespaarcoaches jouw product aanbieden.

Onze bespaarcoaches blijven objectief, jouw product kan daarbij wel in het assortiment worden opgenomen. Jij betaalt natuurlijk pas wanneer een product is verkocht.

Neem contact op met VraagAlex Zakelijk via 030 655 1979 voor meer informatie over de chat mogelijkheden.

Welke bedrijven worden via VraagAlex.nl bezocht?

De top 10 meest gebelde bedrijven van december 2016 op VraagAlex.nl zijn:

  1. Ziggo (3195 bezoekers)
  2. Telfort (2620 bezoekers)
  3. Zilveren Kruis Achmea (2397 bezoekers)
  4. hollandsnieuwe (2358 bezoekers)
  5. airbnb (2353 bezoekers)
  6. Online.nl (2294 bezoekers)
  7. PostNL (1909 bezoekers)
  8. UWV (1864 bezoekers)
  9. Essent (1648 bezoekers)
  10. AliExpress (1533 bezoekers)

In 2017 moet klantenservice een bedrijfsonderdeel zijn wat geld oplevert en maakt het onderdeel uit van het marketing en sales team. Het maakt niet meer uit hoeveel een medewerker verkoopt. Wel hoeveel andere klanten de uitstekende service aantrekt.

Bedrijven hebben sinds 1992 zogenoemde servicenummers, waarmee klanten kunnen betalen voor service via de telefoon. Omdat deze continu duurder werden heeft de overheid er een stokje voor gestoken en gezegd dat zo’n nummer maximaal 1 euro extra mag kosten per gesprek. Natuurlijk heeft ook dit niet geholpen en moet jij als bedrijf iets anders gaan doen dan 0900-nummers gebruiken! Zelfs 0800, 088 of 085-nummers zijn een onverstandige keus!

Het probleem? Klanten verwachten allereerst dat service is inbegrepen in de aankoopprijs van een product of dienst! Daarom is het wel zo handig om te denken vanuit de klant en klantenservice via een lokaal telefoonnummer (of gratis) aan te bieden. De 0800, 088 en 085-nummers zijn simpelweg onbereikbaar voor een grote groep potentiële klanten!

Hoe kan klantenservice winstgevend worden?

Bel VraagAlex Zakelijk: 030 655 1979

Om antwoord te kunnen geven op die vraag zijn wij klantenservice winstgevend gaan maken. Wij weten dat klanten chat en telefoon waarderen, dus zijn wij gaan kijken of wij beide kanalen winstgevend konden krijgen.

1: Telefoonlijn winstgevend krijgen

Om de telefoonlijn winstgevend te krijgen is het belangrijk dat klanten weten wat ze kunnen kopen aan de telefoon. Noem altijd de nieuwe diensten, aanbiedingen en manieren om klanten te binden en klanten blij te maken.

Los bij lange wachttijden zoveel mogelijk problemen op via een automatisch keuzemenu en geef mensen de kans om dingen zelf op te lossen. Afhankelijk van het aantal telefoontjes is daar mogelijk een investering voor nodig om het systeem te upgraden.

Waar grote bedrijven als KPN, T-Mobile, Ziggo en Voys kosten per lijn rekenen kan dat ook tegen inkoopprijs en dus met dezelfde kwaliteit veel voordeliger. Wil jij meer weten over zakelijke telefonie voor 100, 500, 1000 of zelfs 10000 belletjes per dag? Inbound vanaf slechts 5 euro per maand, outbound voor lagere tarieven dan wat jij nu betaalt, vanaf 0,5 cent per minuut naar binnen- en buitenland? Bel 030 655 1979 of klik op de onderstaande knop!

Bel VraagAlex Zakelijk: 030 655 1979

Wij geven openheid voor de kosten die wij daadwerkelijk betalen en leggen ook uit wat de huidige problemen bij ons veroorzaakt en hoe wij die op gaan lossen.

2: Chat winstgevend krijgen

Het tweede kanaal waar veel bedrijven naar grijpen is chat. Om chat winstgevend te krijgen is het voor ons van belang geweest om heel veel teksten te automatiseren, maar er wel een menselijk element aan te koppelen.

Standaard antwoorden zijn leuk, maar alleen als het ook daadwerkelijk antwoord geeft op de vraag. Kan er met een standaard antwoord doorverwezen worden naar een pagina waar klanten ook daadwerkelijk een product of dienst kunnen aanschaffen, dan gaat ook de chat winstgevend worden.

Chatapplicaties zijn er in alle soorten en maten. Afhankelijk van de grote van het bedrijf en de merkwaarde kan een op maat gemaakte chat applicatie de moeite waard zijn. Wij hebben bij VraagAlex gekozen voor een hoogwaardige chat functie met een prijs die aanzienlijk lager is dan wat jij wellicht verwacht.

De totale kosten, inclusief een onbeperkt aantal agents, de mogelijkheid om chats te sturen en door te verbinden naar andere agents en zelfs de mogelijkheid om met een klant mee te kijken op het scherm zijn 0 euro per maand! Er zijn ook geen eenmalige aanschafkosten, de dienst is helemaal gratis!

Kan jij onze hulp gebruiken om een chat op jouw website te krijgen? Bel 030 655 1979 of klik op de onderstaande knop:

Bel VraagAlex Zakelijk: 030 655 1979

Over VraagAlex Zakelijk

Dagelijks trekt deze website 1000 consumenten aan die op zoek zijn naar een klantenservice. Het probleem? Servicenummers en moeilijk vindbare telefoonnummers van bedrijven. Mogelijk ook jouw bedrijf.

De Nederlandse consument wil geen extra kosten meer betalen voor het bellen naar de klantenservice. Het liefst willen klanten een klantenservice die 24-uur per dag bereiken is, in ieder geval iedere dag van het jaar.

Op dit moment bereiken ruim 3000 bellers onze telefoonlijnen om gratis te worden doorverbonden naar de klantenservice. Jij kunt daar als bedrijf natuurlijk ook tussen komen te staan. Een basis doorschakeling is gratis. Wil jij ook jouw zakelijke telefoonkosten omlaag brengen, als jij van onze doorschakeling gebruikmaakt kunnen wij onze systemen rechtstreeks met die van jouw bedrijf afstemmen.

Kijk op http://alexandervandijl.nl/diensten/ voor meer informatie en kosten.

Wij kunnen jouw bedrijf nu helpen om maandelijks met minimaal 10% te groeien. Wij delen #GRATIS tips op AlexandervanDijl.nl. Daar lees jij ook hoe ik jouw telefonisch keuzemenu voor jou kan schrijven, programmeren en zelfs inspreken!

Bel VraagAlex Zakelijk: 030 655 1979

DutchBelgiumEnglishUSA