Hoe kan ik de klantenservice van Groupon.nl bereiken?

Op de pagina Groupon op onze website staat het telefoonnummer. Het bedrijf heeft een normaal 020-nummer, wat nog wel eens veranderd. Het 0900-nummer wat via Google nog wel eens gevonden word klopt niet.
in Bedrijven op VraagAlex.nl
0 reacties op “Hoe kan ik de klantenservice van Groupon.nl bereiken?
  1. Ik zou een verzoek hebben gedaan om mijn wachtwoord te resetten. Ik heb dat verzoek niet gedaan maar het lukt me ook niet om een nieuw wachtwoord in te stellen. Ik krijg dan een failure melding.
    Vandaag heb ik geen mails van Groupon gekregen dus er is ergens iets misgegaan toen ik dat verzoek tot resetten kreeg. Gaarne weer mijn account goed instellen zodat ik de mails van Groupon ontvang.

  2. Ik heb twee keer geprobeerd om de klantenservice van Groupon te bellen. De kosten waren 80 eurocent per minuut plus de gebruikelijke belkosten. De eerste keer kreeg ik na 14 minuten te horen dat ik de eerstvolgende was om te worden geholpen, maar mijn vreugde daarover ging meteen verloren toen de verbinding zonder waarschuwing of verklaring
    werd verbroken. Tuut…tuut…tuut…

    Minder enthousiast draaide ik opnieuw hetzelfde nummer van de “ klantenservice” zijnde 020- 4148406 waarop ik opnieuw in de rij wachtenden werd gezet, deze keer als nummer 4. Met de moed der wanhoop gewacht tot ik 16 ( x 0,80) minuten later weer de eerstvolgende was, die zou worden geholpen, en ja hoor: tuut…tuut…tuut…!!
    In totaal heb ik dus een half uur !! Vergeefs !! zitten wachten
    op antwoord van de z.g. “Klantenservice” en daar bij € 30,— uitgegeven voor NIETS !
    Vreselijk, dat noemen ze service. En mijn vraag was of ik mijn geld kon terugkrijgen vanwege 2 vouchers die niet werkten. Wie weet wat je in dit geval het beste kan doen ?

  3. Code van beide boekingen zijn:
    Sol Andalucia Rotterdam, Grouponcode 0020082SDQ, Controlecode 99C3057549

    De Lachende Gans Dordrecht Grouponcode 0010139QDW, Controlecode 95911D8411
    Deze laatste heb ik begin maart geprobeerd te reserveren, niet gelukt, gemeld bij Groupon, geen reactie !

  4. Dag,

    We hebben via Groupon twee canvassen van 60x40cm gekocht.
    Hebben via de site eu.photo.gifts/nl/groupon/ de bestelling geplaatst
    Via “ga van start” heb ik de vouchercode ingegeven, het mailadres ingevuld waarna de knop “waardebon inwisselen” werd ingedrukt.
    Heb de foto geselecteerd en aangepast aan de maat 60×40.
    In de winkelwagen geplaatst (zie print screen in de bijlage) en overgegaan naar de betaling.
    Bij het aangeven te betalen met Mastercart, kregen we een betaling door van 89,85€.
    De betaling is zelfs aanvaard geworden zonder te vragen naar de veiligheidscode van de bankkaart.
    Ik heb nu al de foto ontvangen en heb daarvoor dan een veel te hoog bedrag betaald hetgeen ik niet wilde en ik heb nog steeds de 2 vouchers van Groupon.
    Hoe kan dit opgelost worden?
    Onze vraag is dus duidelijk,
    Hoe kunnen we het teveel betaalde bedrag terugkrijgen. hebben de firma “foto gifts” gecontacteerd en zij zeggen niets te kunnen doen.

    Vr groeten
    Mathieu Willen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA