“Lokaal tarief” zou internationaal beschikbaar moeten zijn!

Voor wie weleens heeft gebeld naar een 0900-nummer zal “lokaal tarief” bekend in de oren klinken. Nu spreek ik via VraagAlex.nl heel veel mensen die de klantenservice vanuit het buitenland willen bereiken en een lokaal tarief 0900-nummer dus niet kunnen bellen. VraagAlex wil daar in 2017 verandering in brengen.

Woon jij buiten Nederland en heb jij de Nederlandse klantenservice weleens nodig? Dan kun jij nu het verschil gaan maken.

Hoe is lokaal tarief internationaal bereikbaar te maken?

Lokaal tariefVraagAlex maakt gebruik van Voice over IP diensten. Bellen via internet. De telefooncentrale staat op dit moment fysiek in Utrecht met lokale nummers in Amsterdam (Nederland), Antwerpen (België), Engeland en de Verenigde Staten.

Wij willen daar heel graag nummers aan toevoegen in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Marokko en alle andere landen waar Nederlanders vandaan bellen en de klantenservice moeten bereiken. Telefoonnummers zijn eenvoudig te registreren via Localphone.com en door te verwijzen naar onze telefooncentrale. Help jij ons aan een lokaal nummer? Neem dan even contact op via email.

Voordeel van lokaal tarief voor de klantenservice

Sommige bedrijven willen echt niet gebeld worden. Voor klantvriendelijke bedrijven heeft lokaal tarief wel heel wat voordelen. Als klanten schrikken van de kosten van een (internationaal) telefoongesprek worden klanten zeker niet blij. Wanneer de klantenservice bereikbaar is via lokaal tarief telefoonnummers vanuit verschillende landen zal dat alleen maar positief opvallen.

In Nederland beginnen bedrijven het langzaam maar zeker door te krijgen. Bedrijven als Efteling, Bol.com, ING bank, Nederlandse Spoorwegen en SNS bank bijvoorbeeld zijn al overgestapt op normale vaste telefoonnummers in Nederland. Helaas zijn ze nog niet zover dat ze daar ook lokale telefoonnummers in het buitenland aan koppelen. Dat is het punt waarop VraagAlex klanten vooruit helpt. Bereikbaarheid is het speerpunt van 2017 en wij hopen van het komend jaar het meest bereikbare jaar tot nu toe te maken.

In december 2017 verwerkte onze telefooncentrale op de drukste dag 7000 telefoongesprekken. Nu is VraagAlex klaar om 70.000 telefoontjes per dag te verwerken en echt een punt te zetten achter de dure 0900-nummers!

Deel VraagAlex.nl en het telefoonnummer dan ook via alle sociale netwerken!

Originally posted 2016-12-26 04:13:32.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA