Oud-servicenummers SNS-bank in gebruik genomen door dure doorschakeldiensten

Utrecht, 2 augustus 2017 – Enkele jaren geleden waren vrijwel alle klantenservices bereikbaar via 0900-nummers. Veel bedrijven stapte in 2014 al over naar reguliere nummers, later volgde meer bedrijven. SNS bank was een van de eerste bedrijven die deze stap zetten.

Inmiddels weten slimme ondernemers gebruik te maken van de oude klantenservicenummers en wordt via het nummer 0900 1850 doorverbonden naar SNS Bank (de voormalige eigenaar van dat nummer) voor een tarief van 90 cent per minuut. De nummers 0900 1840 en 0900 1810 worden eveneens gebruikt voor een vergelijkbare doorschakeling van hetzelfde bedrijf.

Andere bedrijven als Nederlandse Spoorwegen en Wehkamp houden het 0900-nummer in beheer. Hierdoor kunnen de 0900-nummers niet misbruikt worden zoals bij SNS bank gebeurde.

============

Over VraagAlex:

VraagAlex maakt de Nederlandse klantenservice tegen minimaal tarief  bereikbaar. Via het telefoonnummer 020 262 1789 kunnen Nederlandse consumenten vanuit overal ter wereld GRATIS worden doorverbonden. Dit in tegenstelling tot andere doorverbind services die een hoog tarief rekenen voor hun diensten. VraagAlex heeft ook lokale nummers in België, Engeland en de Verenigde Staten om de klantenservice ook vanuit die landen bereikbaar te maken.

============

Niet voor publicatie:

Voor een toelichting op dit persbericht, interviews en verdere vragen, neem contact op met Alexander van Dijl via telefoonnummer 06 45 430 985 of per email, [email protected].

Alexander van Dijl is oprichter en eigenaar van de website VraagAlex.nl en zet zich 2006 in om Nederlandse klantenservice bereikbaar te maken.

Originally posted 2017-08-02 19:48:47.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA