T-Mobile Go Unlimited: Onbeperkt bellen, SMS en MBs! Overal!

Het is eindelijk zover! De grote mobiele aanbieders beginnen met het aanbieden van grensoverschrijdend bellen. In veel landen buiten Nederland was het al normaal, maar T-Mobile is met Go Unlimited de eerste die wij tegen zijn gekomen met echt onbeperkt bellen, SMS en data in heel de EU!

T-Mobile Go UnlimitedHet Go Unlimited abonnement komt enkele maanden voordat alle providers dit als standaard moeten gaan aanbieden bij ieder abonnement. Vanaf 15 juni 2017 vervallen namelijk alle extra kosten voor het bellen, internetten en SMS verkeer in het buitenland. Hierdoor is jouw “Unlimited” abonnement bij bijvoorbeeld Robin Mobile vanaf 14,95 dus ook al geldig in heel de EU.

Voordeel van het Go Unlimited abonnement voor 35 euro per maand is overigens wel dat het echt onbeperkt is. Je mag het dus ook gewoon delen met andere apparaten. Wel moet je rekening houden met een cap bij 5GB per dag. Zodra je over de 5GB gaat moet je het abonnement handmatig (en gratis) aanvullen met 1GB per keer.

Is Go Unlimited het meest voordelige abonnement op dit moment?

Ja en nee. Het Go Unlimited abonnement is voor veel mensen die bellen naar het buitenland erg voordelig. Mensen die voornamelijk internetten via de WIFI verbindingen kunnen al beter gebruikmaken van abonnementen met onbeperkt bellen, maar slechts een beperkte hoeveelheid data. Het is eigenlijk nooit zo eenvoudig om te zeggen wat het voordeligst uit zal pakken voor jou.

Veel mensen die ons bellen kiezen uiteindelijk ook voor maandelijks opzegbare abonnementen. Daar maak ik persoonlijk ook gebruik van, puur omdat dingen in deze tijd veel sneller veranderen dan 1 keer per jaar.

Voor het beste advies voor mobiel bellen neem je contact op met een VraagAlex bespaarcoach, bereikbaar via het normale vaste telefoonnummer 020 262 1789. Bel jij gratis binnen Nederland, dan is dit telefoonnummer zelfs helemaal gratis.

 

Originally posted 2017-01-10 07:49:09.

Gratis doorverbinden naar 0800-nummers via VraagAlex.nl

VraagAlex werkt aan een nieuwe doorschakeldienst, speciaal voor mensen die buiten Nederland wonen of om andere redenen niet naar 0800-nummers kunnen bellen. Aanleiding voor deze nieuwe dienst is het landelijk storingsnummer voor stroom en gas. Dit nummer is enkel te bereiken via 0800 9009 en dus niet via normale vaste nummers.

Het vervelende hieraan is dat mensen die niet naar 0800-nummers kunnen bellen dus niets kunnen doen bij een stroomstoringen. Wanneer het gaat om een gaslek of iets dergelijks staat 112 deze mensen gelukkig nog te woord.

Waarom zijn 0800-nummers in het leven geroepen?

08000800-nummers zijn de oorspronkelijke servicenummers. Toen een lokaal nummer nog 15 cent per minuut kostte en interlokale gesprekken 15 cent per 45 seconden kostte (bron: NRC.nl). Nu we in Nederland massaal zijn overgestapt naar belbundels of zelfs onbeperkt bellen zijn de 0800-nummers steeds minder populair. Bedrijven stappen over naar normale nummers als service of 0900-nummers om onbereikbaar te blijven.

Wie belt met een 0800-nummer beseft mogelijk niet dat het bedrijf achter het 0800-nummer flink veel extra kosten maakt om met jou in gesprek te komen. Kosten lopen voor het bedrijf op tot 50 cent per minuut. Dit terwijl een lokaal nummer voor de beller veelal ook gratis is.

Waarom start VraagAlex met deze dienst?

Wij merken dat het bellen naar 0900-alternatieven ongekend populair blijft. Daarbij zien wij de vraag van bellers uit het buitenland flink toenemen. Klanten van KPN bijvoorbeeld die in het buitenland verblijven. Klanten die naar Nederland komen en alvast een mobiel abonnement willen afsluiten.

Natuurlijk ook mensen die de belastingdienst of een ander deel van de overheid willen bereiken.

Wij verachten binnenkort ook te gaan doorverbinden met overige nummerreeksen zoals 088-, 085-, 14 en mogelijk zelfs lokale 0900-nummers. De eerste fase van deze nieuwe dienst hangt samen met het installeren van onze nieuwe backup telefooncentrale. Zodra deze gereed is zal de dienst langzaam in het leven worden geroepen.

Ken jij mensen die van deze dienst gebruik kunnen maken? Deel dit bericht dan via de sociale media.

Originally posted 2017-01-08 11:14:18.

Kommago in de spotlight: Top-service van onze leverancier!

KommaGoLeverancier van VOiP producten, Wifi apparatuur en diverse andere technische snufjes, KommaGo heeft de servicenormen weer overtroffen.

Voor wie 2016 met VraagAlex heeft gebeld zal het keuzemenu bekend voorkomen. De apparatuur die hiervoor nodig is werd in 2014 geleverd door KommaGo. Toen eind 2016 het apparaat stopte met werken (zo’n week voordat de garantie voorbij was) belde ik met Bart, een medewerker van KommaGo.

Omdat het bedrijf net als VraagAlex.nl in Utrecht is gevestigd koos ik ervoor om op de fiets te stappen en 30 minuten te fietsen naar het hoofdkantoor en distributiecentrum van KommaGo.

Wat ik verwachtte was een gerepareerd apparaat of eventueel een vervangend kastje. Gistermiddag kreeg ik een grote doos binnen met een vervangende UCM6102.

Hoe heeft KommaGo de verwachtingen overtroffen?

Eerlijkheid is waar het mee begint. Weet jij als medewerker van een bedrijf dat een levertijd zomaar eens 6 weken kan duren, wees daar dan gewoon eerlijk over. Geef aan dat een product waarschijnlijk pas over 2 maanden geleverd zal worden, dan kan het ook alleen maar meevallen.

Beloftes als “vandaag besteld, morgen in huis” zijn de dooddoeners van ieder bedrijf. Krijg jij als consument een product (door fouten die mogelijk buiten het bedrijf liggen) pas een dag later geleverd, dan heb jij niet gekregen wat jij had verwacht. Heb jij echter het product al vandaag, terwijl jij het morgen had verwacht, dan is de reactie juist positief.

Aangezien ik al een vervangend apparaat had gekocht (wat nu zorgt voor een beter bereik van onze telefoonlijnen) had ik alle tijd. Ik heb ook aangegeven dat het niet uit maakt. Bart was duidelijk en gaf aan dat het januari zou worden.

Door de nieuwe UCM6102 al zo vroeg in januari te ontvangen kan VraagAlex verder groeien!

Wij hopen in 2017 meer van dit soort verhalen te kunnen publiceren. Heb jij iets waavan jij vind dat erover geschreven moet worden, laat het weten!

Bel 020 262 1789, mail [email protected] of stuur een bericht via de chat.

Originally posted 2017-01-08 06:56:49.

0800, 0900 of 088? Wat is het beste servicenummer?

Als jij werkt voor een groot bedrijf, dan is de kans groot dat jij en jouw collega’s onbereikbaar zijn voor klanten wegens een servicenummer. Een groeiend aantal telecombedrijven blokkeert toegang tot 0900-nummers. Zelfs gratis 0800-nummers worden in toenemende mate geblokkeerd.

Providers blokkeren tevens gesprekken met 0900-nummers voor nieuwe klanten gedurende de eerste 2 maanden van een abonnement. Medewerkers van provider Ben geven via de klantenservice aan dat 0900-nummers worden geblokkeerd om te controleren of klanten goede betalers zijn.

Tijdens de VraagAlex LIVE uitzending van 4 januari 2017 praat ik over de type nummers die bekent staan als “service” nummers. 0800, 0900 en 088-nummers die dus vrijwel onbereikbaar zijn voor een groeiend aantal klanten.

Kan een bedrijf dan beter kiezen voor 088, 0800 of 0900-servicenummers?

0800, 0900 of 088-servicenummersSimpel gezegd, een bedrijf kan beter kiezen voor het type nummer wat klantvriendelijke bedrijven gebruiken. Kijk eens naar Greenchoice die al vanaf het begin bereikbaar is via een 010-nummer.

Bedrijven als Efteling, Bol.com en de Nederlandse Spoorwegen zijn inmiddels overgestapt om zo ook buitenlandse klanten te woord te kunnen staan. Natuurlijk hebben deze bedrijven nu het bijkomend voordeel dat ze ook bereikbaarder zijn geworden vanuit Nederland.

Dus… een vast nummer?

Ja! Een vast nummer is het beste wat je kunt doen voor alle klanten! VraagAlex was als klein bedrijf al bereikbaar via een 020-nummer in Nederland, een vast nummer in Antwerpen en binnen niet al te lange tijd via een 03-nummer in Engeland en zelfs een vast nummer in de Verenigde Staten. Alles om de kosten voor het bellen naar een klantenservice laag te houden.

Wil jij weten hoe jij jouw telefooncentrale om kunt zetten en een klantvriendelijk en bereikbaar telefoonnummer kunt koppelen? Neem contact op met VraagAlex Zakelijk. Het telefoonnummer is 020 262 1789 vanuit Nederland.

VraagAlex werkt continu aan de verbetering van bereikbaarheid. Wij hopen dan ook dat wij binnenkort jouw bedrijf toe kunnen voegen aan de lijst met bedrijven die zijn overgestapt van 0800-, 088- of 0900-nummer naar een vast en goed bereikbaar telefoonnummer.

Originally posted 2017-01-04 04:22:18.

2017: Het meest klantvriendelijke jaar tot nu toe!

20172017 belooft een mooi jaar te worden. Vorig jaar zat ik samen met mijn vriendin in het vliegtuig naar Orlando voor een 6-daags bezoek aan Walt Disney World. Voor mij een prachtig begin aan een nieuw jaar.

Vooral de Walt Disney World Marathon was voor mij een absoluut hoogtepunt. Een race door de 4 parken. Lopen over de meest indrukwekkende sportvelden en natuurlijk ontvangen worden door Mickey en Minnie Mouse!

Wat gaat 2017 nog beter maken?

In 2016 heb ik een klein team op weten te bouwen. Met dit team verwacht ik in 2017 nog heel veel verder te gaan. We zullen de VraagAlex telefoonlijn gaan verbeteren, meer bedrijven bereikbaar maken en de wachttijden voor bellers flink gaan verkorten.

Klantvriendelijkheid zal het komend jaar op de eerste plek blijven. Iedereen die voor VraagAlex de telefoon aanneemt of reageert op chatberichten heeft zich daarmee aan bepaalde regels te houden. Het begrip “klant is koning” zal terugkeren en wij zullen ook duidelijk maken wanneer van deze regel mag worden afgeweken.

Wanneer is de klant geen koning in 2017?

Vanuit VraagAlex doen wij alles voor onze bellers. Of het nu mensen zijn die even wat frustratie willen uiten over Online.nl, Ziggo, UWV of Telfort, onze eigen bevindingen van service bij supermarkten, pretparken of zorgverzekeringen, wij staan voor iedereen klaar.

De enige mensen die wij in 2017 niet meer zullen helpen zijn mensen die onvriendelijk blijven tegen onze collega’s. Natuurlijk zullen wij ook het komend jaar mensen helpen die problemen helpen met Oxxio, EnergieDirect, Essent en Nuon. Mijn collega’s zullen altijd de tijd nemen voor jou, de klant.

Heb jij advies nodig over een energiebedrijf? Vraag naar een van onze energie bespaarcoaches of natuurlijk een andere VraagAlex medewerker.

Nieuwe bespaarcoaches in 2017!

Om nog meer mensen te kunnen helpen hebben wij ook meer mensen nodig. Daarom zoeken wij de komende maanden naar kantoorruimte, klantvriendelijke bespaarcoaches en mensen voor het social media team.

Verder zullen wij de VraagAlex chat ook gaan uitbreiden om zo mensen te helpen via het gekozen kanaal.

Originally posted 2017-01-01 09:07:48.

VraagAlex bestaat 10 jaar, een terugblik!

VraagAlex bestaat 10 jaar! Begonnen als eenvoudige website vanuit een studentenkamer in Utrecht (Ina Boudier-Bakkerlaan 135). Sinds 2008 vanuit de huidige woning van de eigenaar, Jaap Edendreef 26.

Het idee voor VraagAlex is al veel eerder ontstaan, in deze blog neem ik je mee terug naar 2001, toen het voor mij duidelijk werd dat klantenservice in Nederland echt anders moest.

Is de klantenservice bereikbaar vanuit het buitenland?

Voor wie weleens in het buitenland is geweest zal het een bekend fenomeen zijn. Of jij nu het UWV wilt bellen, een commercieel bedrijf, een webwinkel, de meeste bedrijven hanteren 08- of 09-nummers en zijn daarmee simpelweg onbereikbaar voor klanten die vanuit het buitenland willen bellen.

Mij overkwam hetzelfde vlak voor de kerst in 2001 in Sydney, Australië. Omdat ik niet kon inloggen op internetbankieren was het voor mij onmogelijk om bij mijn eigen geld te komen. Het geld stond op een internetspaarrekening bij de Rabobank. De bank die nog altijd een 0900-nummer heeft voor de helpdesk internetbankieren.

In 2001 moest ik naar een lokaal kantoor bellen, die toen al zeer beperkte openingstijden hadden, zeker rond de feestdagen. 3 dagen later kreeg ik eindelijk een medewerker te pakken en leerde ik dat het gesprek vanuit Australië veel minder kost dan bellen naar de helpdesk vanuit Nederland.

De fout lag bij de bank, dus de extra kosten vond ik hoe dan ook al onterecht. In 2006 heb ik de stap gezet naar de website VraagAlex.nl, waar de lijst met 0900-nummers al snel de best bezochte pagina werd en waardoor ik alle focus daarop ben gaan leggen. Met heel veel vallen en opstaan, server crashes, goede (en slechte) samenwerkingen, media aandacht en een beetje geluk kan ik na 10 jaar eindelijk zeggen dat VraagAlex stabiel staat.

Waar bestaat VraagAlex van?

Tot 2015 heeft VraagAlex bestaan vanuit financiering van Alexander V. van Dijl (de eigenaar en oprichter), zijn familie en heel veel steun van vrienden en collega’s. Sinds de laatste maanden van 2016 kan ik zeggen dat VraagAlex eindelijk op eigen benen begint te staan. Het voelt een beetje als een klein kind, die net begint te lopen.

Stapje voor stapje komen we verder. De gesprekken die wij doorverbinden via 020 262 1789 blijven geld kosten. Daar zullen wij ook tijd en aandacht aan blijven besteden. Het zijn uiteindelijk de energiecontracten, breedbanddeals en mobiele abonnementen waar VraagAlex van kan leven. Op dit moment zijn wij bij VraagAlex erg trots op een omzet van zo’n 6500 euro per maand. Wij verwachten in het eerste kwartaal van 2017 personeel aan te kunnen nemen en stappen te kunnen zetten naar een eigen kantoor.

Wil jij deel uitmaken van de volgende fase van VraagAlex.nl? Deel dit bericht en stuur een email naar [email protected].

Originally posted 2016-12-30 06:57:22.

Essent, EnergieDirect en Oxxio onbereikbaar via VraagAlex.nl

Energiebedrijven staan niet bekent om de goede service. Bedrijven EnergieDirect en Oxxio stonden bij ons al langere tijd op de lijst van bedrijven om van uit de buurt te blijven. Nu begint Essent daar ook een steeds prominentere positie in te krijgen. Voorschotbedragen die veel te hoog zijn voor het verbruik en een klantenservice met een 0900-nummer.

EssentHoewel Essent er in de vergelijking wel vaak voordelig uitkomt raden wij sinds kort in veel gevallen Engie aan als leverancier. Door de bereikbare klantenservice en tarieven die vergelijkbaar zijn met die van Essent en een bedrijf die eventueel overstapboetes wil vergoeden voor veel mensen en aanrader bij een overstap. Oxxio en EnergieDirect raden we in alle gevallen af wegens de lage voorschotbedragen en hoge eindafrekeningen.

Hoe kan ik overstappen van Oxxio, EnergieDirect of Essent?

oxxioOxxio en EnergieDirect zijn 2 bedrijven waar wij al veel langer klachten over krijgen. Dure 0900-nummers, beperkte openingstijden (EnergieDirect zelfs maar van 09:00 ‘s morgens tot 16:00 ‘s middags) en de fouten die worden gemaakt zijn punten waarop wij klachten ontvangen.

Een overstap is gelukkig snel geregeld. Een telefoontje naar 020 262 1789 zorgt ervoor dat jij snel kunt overstappen naar een van de aangesloten energiebedrijven. Wij werken onder andere samen met NLE, Greenchoice, Engie en nog veel meer energiebedrijven. Onze bespaarcoaches helpen jou zo graag aan de maximale besparing. Via de website VraagAlex.nl/energie kun jij ook snel jouw overstap regelen van een van de klantonvriendelijke bedrijven naar een bereikbaar bedrijf. In veel gevallen scheelt dat nog geld ook!

Neem contact op

Hoe kan ik contact krijgen met Essent, Oxxio of EnergieDirect?

energiedirectHelaas zijn deze bedrijven enkel via de dure 0900-nummers te bereiken. De telefoonnummers zijn wel op deze website te vinden. Wil je meer weten over besparingen op Energie? Kijk dan even op VraagAlex.nl/energie voor de hoogste korting en beste deals. Daar lees je ook een uitleg over klantenservice en bespaartips voor stroom en gas.

Persoonlijk advies nodig? Bel 020 262 1789.

Originally posted 2016-12-29 18:46:27.

“Lokaal tarief” zou internationaal beschikbaar moeten zijn!

Voor wie weleens heeft gebeld naar een 0900-nummer zal “lokaal tarief” bekend in de oren klinken. Nu spreek ik via VraagAlex.nl heel veel mensen die de klantenservice vanuit het buitenland willen bereiken en een lokaal tarief 0900-nummer dus niet kunnen bellen. VraagAlex wil daar in 2017 verandering in brengen.

Woon jij buiten Nederland en heb jij de Nederlandse klantenservice weleens nodig? Dan kun jij nu het verschil gaan maken.

Hoe is lokaal tarief internationaal bereikbaar te maken?

Lokaal tariefVraagAlex maakt gebruik van Voice over IP diensten. Bellen via internet. De telefooncentrale staat op dit moment fysiek in Utrecht met lokale nummers in Amsterdam (Nederland), Antwerpen (België), Engeland en de Verenigde Staten.

Wij willen daar heel graag nummers aan toevoegen in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Marokko en alle andere landen waar Nederlanders vandaan bellen en de klantenservice moeten bereiken. Telefoonnummers zijn eenvoudig te registreren via Localphone.com en door te verwijzen naar onze telefooncentrale. Help jij ons aan een lokaal nummer? Neem dan even contact op via email.

Voordeel van lokaal tarief voor de klantenservice

Sommige bedrijven willen echt niet gebeld worden. Voor klantvriendelijke bedrijven heeft lokaal tarief wel heel wat voordelen. Als klanten schrikken van de kosten van een (internationaal) telefoongesprek worden klanten zeker niet blij. Wanneer de klantenservice bereikbaar is via lokaal tarief telefoonnummers vanuit verschillende landen zal dat alleen maar positief opvallen.

In Nederland beginnen bedrijven het langzaam maar zeker door te krijgen. Bedrijven als Efteling, Bol.com, ING bank, Nederlandse Spoorwegen en SNS bank bijvoorbeeld zijn al overgestapt op normale vaste telefoonnummers in Nederland. Helaas zijn ze nog niet zover dat ze daar ook lokale telefoonnummers in het buitenland aan koppelen. Dat is het punt waarop VraagAlex klanten vooruit helpt. Bereikbaarheid is het speerpunt van 2017 en wij hopen van het komend jaar het meest bereikbare jaar tot nu toe te maken.

In december 2017 verwerkte onze telefooncentrale op de drukste dag 7000 telefoongesprekken. Nu is VraagAlex klaar om 70.000 telefoontjes per dag te verwerken en echt een punt te zetten achter de dure 0900-nummers!

Deel VraagAlex.nl en het telefoonnummer dan ook via alle sociale netwerken!

Originally posted 2016-12-26 04:13:32.

Nuon bellen zonder 0900, kan dat eigenlijk?

De vraag “Nuon bellen zonder 0900, kan dat eigenlijk” zie ik de laatste tijd steeds vaker voorbij komen. Daarom nu ook direct antwoord, ja! Het kan! Meer er is meer, en daarom schrijf ik nu ook deze blog.

Nuon bellen zonder 0900 kan via ons telefoonnummer 020 262 1789. Niet alleen dat, wij helpen jou ook met een overstap naar een leverancier die helemaal geen 0900-nummer gebruikt. Wij kunnen zelfs voor jou een vergelijking maken voor de voordeligste stroom en gas.

Wat kost Nuon bellen zonder 0900?

nuon bellen zonder 0900Laat ik even beginnen met de kosten voor het bellen naar een 0900-nummer tegen lokaal tarief. Dit kost sinds 2014 al niets extra ten opzichte van het bellen naar een normaal vast nummer. Bel jij onbeperkt gratis naar vaste nummers in Nederland, dan kost een lokaal tarief 0900-nummer jou ook niets.

Nuon bellen zonder 0900 nummer kost uiteindelijk dus exact hetzelfde als bellen met het 0900-nummer, omdat het 0900-nummer van Nuon een lokaal nummer is. Aanbieders als Engie, Greenchoice en NLE bieden allemaal een klantenservice met een normaal vast telefoonnummer. De tarieven zijn daarbij vaak ook nog eens een flink stuk lager.

Kan VraagAlex mij helpen aan de voordeligste stroomtarieven?

Zeker! VraagAlex vergelijkt dagelijks de grootste energiemaatschappijen en een paar kleintjes. Hierdoor kennen wij de markt volledig en kunnen wij jou ook helpen aan zeer voordelig stroom en gas.

Door ons te bellen via 020 262 1789 krijg jij direct een VraagAlex medewerker aan de telefoon die jou verder helpt naar voordelige stroom en gas. Onze collega kan jou ook doorverbinden naar Nuon zonder 0900 nummer.

Hoe kan ik contact krijgen met VraagAlex?

Je kunt 3 dingen doen. Bellen kan via 020 262 1789. Via VraagAlex.nl/contact vind jij ook onze toegangsnummers om VraagAlex te bereiken vanuit Engeland, België en Amerika.  Zo maken wij de meeste klantenservices toegankelijk vanuit heel de wereld.

Originally posted 2016-12-25 21:42:06.

VraagAlex LIVE: Studio en redactieteam gezocht!

In de dagelijkse LIVE show VraagAlex LIVE behandel ik korten items over consumentenvertrouwen in Nederland. Deze worden live uitgezonden op YouTube en Facebook met als doel mensen duidelijkheid te geven over rechten en plichten bij het aangaan van een contract.

Om consumenten meer macht te geven en klantvriendelijke bedrijven de kans te geven om verder te groeien is het tijd voor de volgende stap. Daarom is VraagAlex op zoek naar een studio en redactieteam.

Wat gaat VraagAlex LIVE doen?

VraagAlex LIVEVraagAlex LIVE gaat alle populaire items uit Kassa, Radar en diverse consumentenrubrieken uit Consumentengids combineren tot een terugkerend onderwerp. VraagAlex LIVE gaat klachten van consumenten LIVE oplossen met veel besproken bedrijven.

Tot nu toe zijn bedrijven als Online.nl besproken, Ziggo, PostNL en ook kleinere bedrijven waar wij opvallend veel klachten over kregen. VraagAlex gaat verder dan andere consumentenbelangen organisaties. VraagAlex wil er juist wel alles aan doen om de wereld een stukje beter te maken. VraagAlex laat zich niet afschrikken door boze brieven, dreigementen en blijft 1 doel behouden. Consumenten weer in hun kracht zetten.

Is VraagAlex zelf ooit opgelicht?

Oplichting vind ik zelf een lastige term. Is een Online.nl klant opgelicht omdat ze de service niet krijgen die ze belooft hadden? Zijn klanten van Telfort opgelicht omdat prijzen voor nieuwe klanten lager zijn dan die van huidige klanten?

Ja, VraagAlex is zeker weleens opgelicht. De website 0900alternatieven.nl bijvoorbeeld heeft de gehele database van VraagAlex zo’n 9 jaar geleden gestolen en heeft de e-mailadressen misbruikt. Door een fout die wij maakte bij de rechtbank mocht 0900alternatieven.nl de website behouden.

VraagAlex is overgestapt van glasvezel naar sneller glasvezel waardoor de telefooncentrale niet meer werkte. Volgens provider Telfort was hier niets aan te doen en moesten wij gewoon het contract uitzitten. Het probleem is uiteindelijk wel opgelost gelukkig.

Wil jij meewerken aan VraagAlex LIVE en consumenten weer het vertrouwen geven in bedrijven? Laat jouw reactie achter onder deze blog. Ken jij mensen? Deel de blog dan met anderen.

 

Originally posted 2016-12-25 09:22:15.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA