Vast telefoonnummer in het buitenland? Wat kost dat!?

Als jij kijkt naar wat wij doen, dan zie jij mogelijk ook hoeveel geld jij kan besparen. De aanschaf van een Nederlands vast telefoonnummer, waarop jij ook in het buitenland bereikbaar bent is goedkoper dan ooit. Voor een vast telefoonnummer betaal jij nu nog maar 75 cent per maand via deze link.

Voor een vast telefoonnummer in andere Europese landen zijn de prijzen vergelijkbaar. Via onze partner kun jij zelfs nummers kopen in landen ver buiten Europa. Daarom is VraagAlex nu ook tegen lokaal tarief bereikbaar in bijvoorbeeld de Verenigde Staten.

Nederlands nummer aanvragen in het buitenland? Klik hier!

Hoe kan ik overal bereikbaar zijn op een vast telefoonnummer?

Telefonie bestaat in deze tijd uit data. Vrijwel alle telefoongesprekken komen tot stand via internet, of je dat nu wil of niet. Meestal merk jij hier als gebruiker helemaal niets van.

Dankzij deze techniek kun jij jouw toestel ook overal ter wereld aansluiten zonder dat jij daar ooit iets voor hoeft te betalen. Door deze technieken kan jij jouw vast telefoon dus ook meenemen als jij op vakantie gaat. Zo heb ik persoonlijk al VraagAlex telefoontjes aangenomen vanuit Amerika, Italië en Engeland.

Kan ik ook een buitenlands vast telefoonnummer krijgen in Nederland?

Ja! Heb jij vrienden in Engeland, vraag dan een Engels vast telefoonnummer aan. Liever bereikbaar zijn vanuit België? Een vast nummer in België is ook te verkrijgen via onze partner.

Buitenlands vast nummer aanvragen? Klik hier!

Natuurlijk kun jij jouw vaste nummers koppelen aan een normaal telefoontoestel, bijvoorbeeld de N300a-IP, verkrijgbaar via Voipshop.nl. Heb jij hulp nodig bij de installatie? Neem dan even contact op via email met [email protected]. Wij helpen jou graag verder.

Natuurlijk werken gratis diensten als Skype ook nog altijd prima als alternatief voor een vast telefoonnummer. Deze blijven ook gratis bereikbaar, hoewel de kosten voor mobiel data wel kan oplopen als jij Skype via de mobiele telefoon gebruikt.

Wil jij de geluidskwaliteit testen? Bel dan eens met 020 262 1789 om te horen hoe deze internettelefoontjes werken.

 

Originally posted 2017-02-06 06:28:28.

Incassokosten? Hoe jij die kunt omzeilen…

Toen ik gister een Oxxio klant aan de telefoon kreeg en las hoe dat bedrijf omgaat met een te laten betaling en incassokosten was het voor mij tijd om daarover te gaan bloggen.

incassokostenHet ging om een termijnbedrag die veel te hoog was afgesteld en waarbij de klant 40 euro te weinig had overgemaakt. In plaats van 180 euro maakte deze klant 140 euro over. Na 1 brief kreeg de klant een “aanmaning” met 40 euro extra kosten, gevolgd door een incassobrief met nog eens 40 euro extra kosten.

Deze 40 euro die de klant per ongeluk te weinig had betaalt kost nu dus 120 euro. Daar komt nog bij dat het einde van het contract in zicht is en de klant hoe dan ook nog zo’n 400 euro terug had moeten krijgen.

Waarom zijn incassokosten zo hoog?

In principe zijn de kosten al een stuk minder hoog dan wat ze ooit waren. Hoewel veel bedrijven nog altijd de volle 40 euro incassokosten in rekening brengen zijn er nu langzaam maar zeker ook incassobureaus die dat heel anders aanpakken.

Zo heb ik zelf al eens een brief gekregen waarbij ik een vordering kon betalen aan een incassobureau zonder de extra kosten. Een extra service om klanten niet verder de problemen in de duwen.

Mag Oxxio incassokosten EN administratiekosten vragen?

Het antwoord op die vraag is helaas “ja”. Oxxio mag inderdaad extra kosten vragen bij te late betaling, zolang er eerst een herinneringsbrief wordt gestuurd. Dat doet het bedrijf netjes, waardoor deze extra kosten absoluut mogen.

Om de kosten te omzeilen kun je het beste zo snel mogelijk afstand nemen van Oxxio. Er zijn overigens ook meer energiebedrijven die extra kosten in rekening brengen. Denk daarbij aan extra kosten voor de klantenservice. Extra kosten voor een aanmaning. Extra kosten voor een “Gratis” mediamarkt bon.

Wil jij gewoon voordelige stroom? Bel dan even met 020 262 1789 of kijk op https://vraagalex.nl/energie voor een objectief advies.

Originally posted 2017-02-03 05:58:42.

Alles-in-1 voor 29,95 per maand, het hele jaar!

De aanbiedingen voor alles-in-1 pakketten vliegen je om de oren. De ene aanbieder met nog meer korting voor jou als nieuwe klant als de ander. 35 euro per maand, 29 euro per maand, zelfs 19 euro per maand. Maar wat gebeurt er als jij na 6 maanden jouw alles-in-1 pakket nog in huis hebt? Schiet de prijs omhoog naar 39,95, 45,95, 65 euro of nog meer?

Alles-in-1Wij hebben een alles-in-1 pakket gevonden waar jij het hele jaar gebruik van kunt maken voor een vaste lage prijs van 29,95 per maand. Wegens grote belangstelling kan het even duren voordat jij wordt aangesloten.

Wil jij direct overstappen? Ga naar https://vraagalex.nl/nle of bel 020 262 1789.

Waarom heeft deze alles-in-1 geen aanbieding?

Alles draait om geld. Bij een voordelig alles-in-1 pakket in de eerste paar maanden betaal jij het later volledig terug. Soms gaat de prijs omlaag en betaal jij als nieuwe klant aansluitkosten. Hoe ze het ook brengen, als je gewoon kijkt naar de totaalprijs voor een heel jaar, pas dan ga jij echt besparen.

Een aanbieding is dus alleen goed voor een nieuwe klant, De bestaande klant gaat daar niet meer van profiteren. Daarom bevelen wij van VraagAlex https://vraagalex.nl/nle aan. Denk daarbij aan de 117 televisiezenders die jij ontvangt, het snelste ADSL internet wat beschikbaar is op jouw adres en eventueel de mogelijkheid om over te stappen naar glasvezel (mocht het beschikbaar zijn.

Kan ik ook alles-in-1 vergelijken?

Zeker! Wij hebben daar een speciale pagina voor. Daar kun jij niet alleen alles-in-1 vergelijken, jij kunt ook kijken naar pakketten met alleen internet, alleen TV of alleen bellen. Alles is mogelijk! Kijk op VraagAlex.nl/bespaarcoach voor deze besparing en nog veel meer besparingen!

Liever telefonisch advies? Dat is zeker mogelijk! Wanneer jij belt met VraagAlex via 020 262 1789 kun jij nu direct een bespaarcoach aan de telefoon krijgen die jou verder helpt met alle mogelijke besparingen.

Originally posted 2017-02-05 07:29:55.

Stedin afsluitbrief, wat nu? Bel 020 262 1789.

Stedin stuurt regelmatig brieven naar gebruikers van het netwerk die geen energieleverancier hebben. Helaas blijkt het lastig om alsnog snel aan een leverancier te komen. Klanten bellen Stedin en worden doorverwezen naar een energiebedrijf.

Een aanmelding bij een energiebedrijf heeft ook geen zin, deze doet er namelijk veelal ruim 4 weken over om de aansluiting te regelen. Enkel een spoedaansluiting en aanvraag kan mogelijk voor een oplossing zorgen.

Hoe kun jij afsluiting bij Stedin voorkomen?

In eerste instantie, zorg dat jij jouw energierekening op tijd betaalt. Dan zul jij ook geen brief van Stedin ontvangen. Voor een spoedaansluiting heb jij minimaal 2 dagen nodig, dus word jij morgen afgesloten, dan is de kans groot dat je dat niet meer kunt tegenhouden.

Heb jij nog minimaal 2 dagen voor de afsluiting, bel dan 020 262 1789 en vraag om een versnelde aanvraag. Laat mijn collega weten dat Stedin extreem snel op de hoogte moet worden gebracht.

Hoe meer dagen jij hebt, hoe groter de kans dat jij afsluiting door Stedin kunt voorkomen.

Is her-aansluiting mogelijk bij Stedin?

Zeker! Als jij weer een leverancier hebt, dan kun jij ook heel snel opnieuw worden aangesloten. Bel simpelweg 020 262 1789, zorg voor een snelle levering en neem daarna direct contact op met een medewerker van Stedin. Zo kun jij al binnen een paar dagen weer worden aangesloten.

Overstappen naar een andere netbeheerder, kan dat ook?

Nee, een overstap naar een andere netbeheerder kan alleen door te verhuizen. Jij bent gebonden aan de netbeheerder uit jouw regio. Jij kunt er wel voor zorgen dat de kans op afsluiting tot een minimum wordt beperkt.

Zorg er allereerst natuurlijk voor dat jij een energieleverancier hebt en dat jij jouw rekening iedere maand netjes en op tijd betaalt. Is de rekening te hoog, stap dan over op voordeligere stroom, ook dat kan via 020 262 1789.

VraagAlex vergelijkt objectief en onafhankelijk alle aanbieders. Zo ben jij dus verzekerd van de beste deal op lange termijn. Vergelijken via VraagAlex.nl/energie kan zorgen voor een extra besparing, echter moet jij dan wel zelf het overstapmoment in de gaten houden.

Originally posted 2017-02-02 07:09:07.

Liander: Brief ontvangen? Bel 020 262 1789!

Heb jij een brief van Liander ontvangen met het bericht dat jij binnenkort zal worden afgesloten van stroom en gas? Neem dan direct contact met ons op via 020 262 1789 zodat wij jou kunnen helpen aan een versnelde aansluiting.

lianderWij kunnen jou binnen 2 werkdagen helpen aan een nieuw energiecontract en aansluiting. Heb jij een brief ontvangen van Liander, of een van de andere netbeheerders (bijvoorbeeld Enexis of Stedin), dan kun jij beter sneller bellen dan later. Hoe sneller jij belt, hoe kleiner de kans dat jij wordt afgesloten. De kosten voor her-aansluiting kunnen flink oplopen.

Waarom bellen met 020 262 1789 en niet Liander direct?

Door direct te bellen met de netbeheerder voorkom jij geen afsluiting. Afsluiting kan enkel worden voorkomen door heel snel voor een nieuwe energieleverancier te zorgen. Wij werken voor een spoedaansluiting samen met energiebedrijf Engie, die overigens ook veelal de beste tarieven heeft voor stroom en gas.

Heb jij geen brief ontvangen van Liander, maar wil jij wel overstappen voor een voordelige energieaansluiting, ook dan kun jij bellen met 020 262 1789. Zodra jij een energiebedrijf hebt kun jij wel even contact opnemen met Liander om het door te geven. Het is natuurlijk vervelend wanneer er een aansluiting is, maar de netbeheerder toch nog ten onrechte afsluit.

Met welke vragen kan ik nog meer contact opnemen met 020 262 1789?

Naast vragen over her-aansluiting kun jij ook bellen voor vragen over internet, TV & bellen. Natuurlijk mag jij ons ook altijd bellen om doorverbonden te worden naar bedrijven die normaal een 0900-nummer gebruiken. Er zijn verschillende bedrijven waar wij niet mee kunnen doorverbinden, gelukkig kiezen de meeste bedrijven wel voor een bereikbare- en klantvriendelijke aanpak.

Zelf namens VraagAlex.nl de telefoon aannemen? Zelfs dat is nu mogelijk. Via het telefoonnummer 020 262 1789 komen de telefoontjes binnen door heel Nederland. Onze collega’s werken vanuit huis en zorgen ervoor dat jij zo goed mogelijk wordt geholpen. Wil jij meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op VraagAlex.nl/vacatures.

Originally posted 2017-02-01 16:18:51.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA