Ziggo internetstoring? De oplossing!

Ziggo internetstoringNet als vele Nederlanders heb jij mogelijk ook weleens last van Ziggo internetstoringen. Vandaag ontvingen wij opvallend veel klachten van mensen die geen contact konden krijgen met Ziggo, wat voor ons aanleiding was om dit artikel te publiceren.

Via Twitter geeft het bedrijf aan dat “…er problemen bekend…” zijn en dat ze werken aan een oplossing. Hoe lang dit precies gaat duren is ook bij ons nog niet bekend.

Wel weten wij dat er inmiddels goedkopere (en vaak betrouwbaardere) aanbieders zijn. Wil jij daar meer over weten? Bel dan VraagAlex via 020 262 1789 en wij helpen jou naar voordelig en betrouwbaar internet.

Waarom heeft Ziggo vaak internetstoringen?

Waar KPN van origine goed is in telefoonlijnen (inclusief internet) is Ziggo van origine een aanbieder van televisie. Dit kan mogelijk een reden zijn dat Ziggo meer storingen heeft dan KPN en andere providers die via het KPN netwerk leveren.

Ben jij op zoek naar een andere internetprovider? Kijk dan eerst eens op de pagina van de VraagAlex Bespaarcoach of bel direct met een bespaarcoach via het telefoonnummer 020 262 1789.

Hoewel de ene provider beter bereikbaar is dan de ander (KPN bijvoorbeeld is 24-uur per dag geopend, iedere dag) heeft Ziggo ook zeer ruime openingstijden, in ieder geval iedere dag overdag.

Afhankelijk van wat jij zoekt zijn er verschillende providers die de juiste pakketten leveren. Juist daarom adviseren wij om gebruik te maken van een bespaarcoach die eigenlijk niets anders doet dan tarieven vergelijken.

Wat doet de bespaarcoach nog meer?

Wie contact opneemt met de bespaarcoach van VraagAlex leert hoeveel er bespaart kan worden op Internet, TV, bellen, Energie en binnenkort nog heel veel meer. Wij vinden voor jou de beste deals zodat jij er niet zelf achteraan hoeft te gaan.

Bel 020 262 1789 om met een van onze bespaarcoaches te spreken en bespaar direct honderden euro’s per jaar!

Originally posted 2016-12-18 11:32:04.

0900 4002060 is GEEN nummer van Groupon.nl!

0900 4002060Gister kregen wij heel veel telefoon van mensen die Groupon aan de lijn dachten te krijgen. Het telefoonnummer wat mensen belde kost 80 cent per minuut.  Klanten die 0900 4002060 belde betalen niet alleen 80 cent per minuut, ze moesten ook nog eens 30 minuten wachten om mij aan de telefoon te krijgen.

Alle bellers naar 0900 4002060 heb ik hetzelfde kunnen vertellen. Oplichting noem ik het, want 80 cent per minuut vragen om door te verbinden naar een 020-nummer is natuurlijk totaal onredelijk.

Het nummer 0900 4002060 blijkt van de firma TelInfo te zijn, welke inmiddels ook op onze site staat. Ondanks het verhoogde tarief kunnen wij (zolang het werkt) met dit nummer doorverbinden zonder extra kosten!

Wat kun jij doen om 0900 4002060 tegen te gaan?

Kijk vanaf vandaag altijd eerst voor het juiste telefoonnummer op onze website VraagAlex.nl. Wij hebben meestal een normaal nummer van een bedrijf en bieden jou de mogelijkheid om te worden doorverbonden via het lokale nummer 020 262 1789.

Dankzij onze grote klanten database zijn wij in staat om dagelijks duizenden mensen te helpen. Wij zorgen niet alleen voor besparingen door niet meer naar 0900 4002060 te bellen. VraagAlex kijkt ook naar klantvriendelijkheid en service.

Wil jij daadwerkelijk besparen? VraagAlex houd dagelijks de tarieven van internetproviders, energiebedrijven en mobiele telecom aanbieders in de gaten. Door continu op de hoogte te zijn van de laagste tarieven en de beste deals helpt VraagAlex jou om de klantenservice te bereiken en de beste deal te krijgen bij ieder bedrijf.

VraagAlex maakt het nu ook mogelijk om jaarlijks over te stappen voor de allergoedkoopste energie. Wij vragen geen jaarlijks abonnement, extra kosten of wat dan ook. Omdat energiebedrijven ons betalen om klanten aan te sluiten of contracten te verlengen kunnen wij jou gratis van het beste advies voorzien.

Hetzelfde geldt voor internet, TV en bellen. Daarom staat is nummer 020 262 1789 voor jou beschikbaar.  Zelf energietarieven vergelijken kan ook via VraagAlex.nl/energie.

 

Originally posted 2016-12-17 10:59:25.

Oxxio klant?
Bel 020 262 1789!

Omdat wij inmiddels dagelijks telefoontjes ontvangen van boze Oxxio klanten bieden wij jou graag een oplossing. In deze blog lees jij waarom Oxxio klanten boos zijn en wat jij als Oxxio klant kunt doen om de service te krijgen die jij verwacht.

Waarom zijn Oxxio klanten boos?

Wij krijgen reacties van boze Oxxio klanten over de volgende punten:

  • Laag maandbedrag, enorme eindafrekening.
  • Prijsverhoging bij “gratis” cadeau.
  • Dure klantenservice.

Lees nog even verder om te zien hoe wij jou kunnen helpen aan voordelige energie, een gratis klantenservice en zelfs een korting, zowel tijdens als na afloop van jouw contract!

Hoe kun jij nu van Oxxio af komen?

Oxxio - Bel 020 262 1789Of jouw contract nu 1 maand of 1 jaar loopt, jij bent waarschijnlijk in een 3-jarig contract getrapt, daarom hebben wij een oplossing die jou helpt aan voordelige energie. Wij zorgen er ook voor dat jouw nieuwe energieleverancier jouw boete gaat vergoeden. Dat kan zelfs al bij een 1-jarig contract.

Wil jij zeker weten dat jij de beste deal krijgt? Bel dan 020 262 1789 om jouw energierekening te laten controleren.

Naar welke energiebedrijven kan VraagAlex mij overzetten?

Wij werken samen met de energiebedrijven Essent, NUON, EnergieDirect, Engie, Greenchoice, Qurrent en NLE. Waar een aantal van deze bedrijven inderdaad klantvriendelijk zijn bieden anderen enkel een lage prijs. Wanneer jij belt met 020 262 1789 helpen onze energie bespaarcoach jou aan de hand van het werkelijke verbruik.

Waar veel bedrijven deur aan deur of zelfs op straat een energiecontract aanbieden helpen wij jou daadwerkelijk aan de hand van jouw energieverbruik.

VraagAlex helpt jou alleen op basis van jouw werkelijke verbruik. Heb jij het verbruik niet bij de hand, dan kunnen wij jou niet adviseren, simpelweg omdat er dan geen complete vergelijking mogelijk is.

Hulp nodig met het vinden van de juiste prijs voor jouw energiecontract? Bel 020 262 1789.

Originally posted 2016-12-14 20:29:14.

Ticketpoint: Normaal 45 cent per minuut, nu lokaal tarief!

Wie tickets koopt bij een van de grote ticketbureaus betaalt 45 cent per minuut of meer om de klantenservice te bereiken. Ticketpoint en Ticketmaster vragen biede extreem veel geld voor een simpel telefoongesprek. De wachttijden lopen daarbij ook nog regelmatig flink op! Via 020 262 1789 kun jij zowel Ticketpoint als Ticketmaster nu via de lokale belkosten bereiken!

Waarom contact opnemen met Ticketpoint?

Ticketpoint contactToen ik in 2001 wilde bellen met de Rabobank en het bedrijf vanuit Australië niet kon bereiken wist ik dat er iets moest veranderen. Helaas heeft het tot 2016 moeten duren en hebben veel bedrijven nog altijd niet door hoe klantonvriendelijk een 0900-nummer is. Waar bedrijven formeel maximaal 1 euro mogen vragen per gesprek naar een klantenservice komen enkele ticketbureaus er nog altijd mee weg om veel meer geld te vragen voor de klantenservicelijn.

De meest gestelde vraag over Ticketpoint en Ticketmaster is waarom tickets nog niet binnen zijn. Vaak gaat dat over mensen die op het laatste moment beseffen dat de tickets niet geprint kunnen worden of dat treinkaarten nog niet binnen zijn.

Is Ticketpoint wel betrouwbaar?

Feitelijk heb je geen keus. Als je naar een concert wilt die via een ticketbureau geboekt kan worden kan het niet via een ander bedrijf. Betrouwbaar of niet, je hebt geen keus.

Wij krijgen klachten over het te laat opsturen van tickets, treinkaartjes of het helemaal niet opsturen van tickets. Het komt zelfs voor dat mensen betalen en dan nog geen tickets ontvangen. Hoewel Ticketpoint het altijd netjes oplost zijn wij er als VraagAlex niet blij mee dat klanten 45 cent per minuut betalen en vaak 10 minuten in de wacht staan om geholpen te worden.

Goedkoper in contact komen met de klantenservice…

Wil jij zonder extra kosten bellen naar Ticketpoint of een andere klantenservice? Bel eerst 020 262 1789 en wij helpen jou zeker verder!

Bespaarcode weten? Klik hier!

 

Originally posted 2016-12-11 18:04:31.

NUON, Eon, Essent, Engie werken met bloedkool…

Tot dat ik vandaag de uitzending van Kassa bekeek had ik nog nooit van de term “bloedkool” gehoord. Inmiddels weet ik dat bloedkool een term is die wordt gebruikt om de slechte omstandigheden in de mijnen in Columbia aan te duiden.

Wat is het voordelen van bloedkool?

Bloedkool bij Essent, NUON, RWE en EngieNatuurlijk zijn er niet alleen maar nadelen. Energiebedrijven benoemen met name de kosten een voordeel. Bedrijven beweren dat het allemaal stap voor stap vooruit gaat. Wil jij zeker weten dat jouw energie afkomstig is uit een betrouwbare bron, bel ons dan via 020 262 1789 en vraag naar voordelige groene stroom.

Wij leveren bijvoorbeeld groene stroom van Essent, Engie, Budget Energie, Green Choice, Qurrent en NLE. Zo weet jij dus zeker dat jouw energie uit een betrouwbare bron afkomstig is. Natuurlijk kijken wij ook bij groene stroom naar zowel de prijs als de aanbieder die het beste bij jou past.

Is grijze stroom altijd goedkoper dan groene stroom?

Zeker niet! Sterker nog, wanneer jij met ons contact opneemt kunnen wij ook de grijze stroom meenemen in de vergelijking en blijkt regelmatig dat groene stroom zelfs voordeliger is dan grijs. Een ding is wel zeker, wanneer jij lang klant blijft bij dezelfde energiemaatschappij, dan ga jij extra betalen.

Ben jij uit op de beste prijs voor stroom en gas? Wil jij niet dat er bloedkool wordt gebruikt voor het opwekken van jouw energie? Neem dan contact op met 020 262 1789 en wij gaan jou het advies geven van welke energiemaatschappij het beste bij jou past. Wij kunnen vergelijken op prijs, maar ook op maatschappij, heb jij bijvoorbeeld een voorkeur voor Essent (of ben jij daar al heel lang klant), dan helpen wij jou graag een een verlenging.

Wij vergelijken ook de aanbiedingen met cadeautjes! Wij zien daarbij dat jij het cadeautje altijd minimaal terugbetaalt, vaak meer dan 1 keer.

Originally posted 2016-12-10 21:41:52.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA