Extra geld verdienen? Het is makkelijker dan je denkt!

Extra geld verdienen vanuit huis? Het is makkelijker dan je denkt! In deze blog leg ik uit hoe jij 24-uur per dag kleine bedragen kunt verdienen met onder andere bitcoins. Daarnaast leg ik uit hoe overdag extra geld verdienen mogelijk is door simpelweg te werken vanuit huis.

Hoe werkt extra geld verdienen? Lees rustig verder en ontdek dat het feitelijk makkelijker is dan wat veel mensen denken. Door te werken kun jij veel extra geld verdienen, door gratis bitcoins te krijgen.

Hoe kun jij extra geld verdienen met bitcoins?

extra geld verdienenOm even te beginnen bij de basis. Een bitcoin is een nieuwe vorm van valuta. Een zonder banken, tussenpersonen of contante waarde. Alles gaat digitaal, feitelijk net als onze eigen valuta, maar dan betrouwbaar.

Meer informatie over extra geld verdienen met bitcoins is te lezen in ons artikel over de gratis bitcoins. Daarmee bouw jij een klein bitcoin tegoed op, wat de komende jaren mogelijk zal toenemen. Mijn persoonlijke verwachting is dat ik met de 6 dollar aan bitcoins die ik nu heb binnen 10 jaar een huis kan kopen. Daarnaast heb ik nog wat investeringen lopen, waarmee ik 15 euro heb geïnvesteerd en nu enkele dollars per dag verdien. Wil jij daar meer over lezen? Kijk ook verder op de pagina over gratis bitcoins.

Kan ik extra geld verdienen door te werken vanuit huis?

Ja! Dat kan zeker! Onze partners zijn continu op zoek naar de beste mensen uit de telefonische verkoop wereld. Mensen die telefonisch producten en diensten kunnen aanbieden aan de Nederlandse consument.

Heb jij ervaring in telefonische verkoop en ben jij bereidt om volledig op basis van provisie te werken? Alleen betaalt te krijgen dus wanneer jij daadwerkelijk verkoopt? Dan is dit voor jou! Stuur direct een email naar [email protected] om voorgesteld te worden bij onze partner.

Originally posted 2017-04-15 07:34:44.

Het Laatste Tafeltje: Top deal? Of toch niet?

Wie recent uit eten is geweest is vast in aanraking gekomen met Het Laatste Tafeltje. Een nieuw Groupon-achtig concept waarmee restaurants het laatste tafeltje nog net kunnen verkopen.

Toen wij de mogelijkheid kregen om een link naar het laatste tafeltje op onze website te plaatsen zijn wij direct op onderzoek uit gegaan. In eerste instantie leek het alsof er enkel restaurants in Groningen gebruikmaken van deze site. Toch blijkt dat er inmiddels vrijwel overal in Nederland restaurants geboekt kunnen worden. Kortingen lopen op tot boven de 50%!

Welke acties heeft Het Laatste tafeltje nog meer?

Het Laatste TafeltjeNaast alleen eten kun je via deze link ook op acties komen als bioscoopkaartjes en diner. Volgens de eigen website komen er nog veel meer acties aan in de nabije toekomst.

Het bedrijf is snel aan het groeien. Staat jouw lievelingsrestaurant er nog niet tussen? Wie weet gaat het in de toekomst wel gebeuren. Voor contactinformatie inclusief telefoonnummer van dit bedrijf kijk je op VraagAlex.nl/servicenummers/het-laatste-tafeltje. Daar is het ook mogelijk om een beoordeling te schrijven over het bedrijf en de diensten die worden aangeboden.

Kan ik mij als restaurant eigenaar ook aanmelden?

Als restaurant eigenaar kun jij zeker aanmelden bij het laatste tafeltje. Daarnaast kan jouw bedrijf ook kosteloos op de website VraagAlex.nl vermeld worden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Een link naar jouw pagina op de website van Het Laatste Tafeltje is overigens helemaal gratis!

Heb jij een ander bedrijf en wil jij jouw telefoonnummer ook vermeld hebben op VraagAlex.nl? Dat is natuurlijk ook mogelijk en kost helemaal niets! Neem contact op met Alexander V. van Dijl via chat of email. Uiteindelijk is uitstekende bereikbaarheid de basis van een perfecte klantenservice. Dat zorgt voor positieve mond tot mond reclame wat uiteindelijk bijdraagt aan betere resultaten voor jouw bedrijf!

Vragen over de zakelijke mogelijkheden van VraagAlex.nl? Bel 030 655 1979.

Originally posted 2017-04-14 05:22:46.

eDreams problemen

Dagelijks krijgen wij meldingen van eDreams problemen. eDreams problemen bestaan uit tickets die betaalt zijn maar niet worden geleverd, foutieve informatie en natuurlijk ook de onbereikbare klantenservice.

Omdat onze mailbox en telefoonlijn zo langzamerhand overloopt van de eDreams problemen heb ik deze pagina online gezet met als doel mensen te waarschuwen voor de wanpraktijken van dit bedrijf.

Lost eDreams problemen op?

edreams problemenSimpelweg, nee! Gaat er iets mis, dan stelt het bedrijf de koper in de gelegenheid om een nieuw ticket te kopen tegen de dan geldende prijzen. Deze zijn in vrijwel alle gevallen ruimschoots hoger dan het eerder gekochte ticket.

Telefonische bereikbaarheid van dit bedrijf blijkt ook ellendig te zijn. Het bedrijf is enkel bereikbaar via een 0900-nummer of via een direct nummer in Spanje, waar de klantenservice ook fysiek aanwezig is.

Waar kan ik tickets wel kopen?

Vanuit het oogpunt van service hebben wij de website bezuinig.nu opgericht, waarmee jij eenvoudig prijzen van luchtvaartmaatschappijen kunt vergelijken. Daarnaast adviseren wij altijd om direct bij de luchtvaartmaatschappij te reserveren om extra kosten te voorkomen.

Gaat er iets mis tijdens een reservering? Een luchtvaartmaatschappij moet altijd alle kosten vergoeden. Een reisbureau mag administratiekosten vragen wanneer het probleem bij de luchtvaartmaatschappij ligt.

Heb jij geen creditcard of wil jij om een andere reden boeken via een reisbureau? Vergelijk dan goed via bezuinig.nu en reserveer altijd online. Online reserveren zorgt er namelijk voor dat jij de beste prijs betaalt. Daarnaast zorgt bezuinig.nu ook voor een vergelijking van verschillende reisbureaus zodat jij altijd de beste prijs betaalt.

Originally posted 2017-04-13 12:30:33.

Mijn Aldi klantenservice ervaring: Beter dan verwacht!

De Aldi klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Alles gaat via de winkels. Daarom verbaasde het mij toen een pak met plakken kaas ruim 2 weken voor de “ten minste houdbaar tot” datum al begon te schimmelen.

Net als iedere andere interactie met een service medewerker kon ook de aldi klantenservice op 1 van 3 manieren aflopen. Het had slecht af kunnen lopen met een reactie als “het pak kaas is al open, wij kunnen niet zien wat u er mee heeft gedaan, jammer dus”. De reactie die ik had verwacht was ook de reactie die ik kreeg, namelijk “pak maar een nieuwe”, en ik kon de winkel uit lopen met een nieuw pak met plakken kaas.

Hoewel deze reactie natuurlijk prima is had Aldi hier een opvallend positief iets kunnen doen. Daarover schrijf ik meer in deze blog .

Wat had de Aldi klantenservice beter kunnen doen?

Aldi klantenserviceService kan altijd beter. Wanneer een bedrijf service gaat bekijken vanuit het oogpunt van de klant kan ieder aspect van een dienstverlening beter.

Laten we nu even beginnen met het terugbrengen van de kaas en hoe de Aldi klantenservice daarmee om is gegaan.

De transactie is goed verlopen, ik was ontevreden over de kaas, nu kan ik mijn tosti weer eten zonder problemen. Maar heb ik nu een goed gevoel bij de Aldi klantenservice? Zeker niet.

Stel dat een medewerker direct uit het kantoor was gekomen en mij tegemoet kwam lopen met het juiste product. Dat had de medewerker ongeveer zo’n 30 seconden gekost. Al kwam de medewerker mijn kant op lopen zonder het product, dan nog had ik de kassa medewerker niet op hoeven te houden en hoefde ik als klant minder lang te wachten.

Hoe kan Aldi klantenservice verver verbeteren?

Stel je voor, jij staat in de rij bij een willekeurige supermarkt met een pak melk. De 3 klanten die voor jou staan hebben karren vol met boodschappen.

Een medewerker komt langs met een mobiel PIN apparaat, rekent jouw pak melk af en jij kan de winkel uit voordat de tweede kar voor je is uitgeladen.

Een medewerker kan dit doen voor alle kassa’s en zo de mensen die kleine hoeveelheden willen kopen snel de winkel uit krijgen.

Service kan altijd beter! Laten we bedrijven zover krijgen om vanuit de klant te gaan denken en minder vanuit eigen procedures.

Weten hoe bedrijven klantenservice verder kunnen verbeteren? Kijk op AlexandervanDijl.nl of stuur een email naar [email protected].

Originally posted 2017-04-13 05:18:05.

AirBNB fraude blijft voorkomen, 3 tips om verlies te voorkomen!

Helaas blijven mensen in de AirBNB fraude trucs trappen. In deze blog en video hoop ik wat tips te kunnen delen die op tijd bij potentiële airbnb fraude slachtoffers terecht komen.

AirBNB fraude komt enkel en alleen voor omdat mensen buiten de echte site omgaan. De echte site bereik je via deze link. Daar krijg jij zelfs nog enkele tientjes aan reistegoed.

Hoe werkt airbnb fraude dan?

airbnb fraudeEigenlijk is het relatief simpel. Iemand die airbnb fraude wil plegen kan een aantal dingen doen. Een email sturen, waarbij jij als potentiële huurder een bedrag moet overmaken. In de airbnb fraude email staat dat de sleutels en het contract worden opgestuurd na een overboeking is gedaan naar een tussenrekening.

De echte airbnb werkt niet zo. Alles gaat via de website, en let op dat jij op de website airbnb.com zit of airbnb.nl. Let daarbij ook op, want het namaken van een site is makkelijk te doen. Zeker zijn dat jij geen slachtoffer wordt van airbnb fraude? Maak eerst een account aan op de echte site (klik hier voor de link). Bel dan met de klantenservice via 020 5 222 333.

Wat is de gemiddelde schade van een airbnb fraude?

Helaas blijkt de schade vaak hoger dan verwacht. Als jij je realiseert dat het platform bedoelt is voor vakantiewoningen weet jij al snel wanneer jij met een oplichter te maken hebt. Een borg hoef jij vrijwel nooit te betalen. Hooguit een maand huur en wat schoonmaakkosten.

Wanneer transacties buiten de echte site om gaan weet jij dat het mis is. Betalingen lopen via iDeal, creditcard of paypal. Nooit via een overboeking, bitcoins, geld opsturen of wat dan ook. Huur jij via de echte site, dan zit jij goed. Dan ben jij namelijk ook beschermt tegen problemen. Bestaat een woning bijvoorbeeld niet, dan krijg jij gewoon jouw geld terug.

Blijf voorzichtig, reageer als jij vragen hebt en deel deze blog met andere mensen die mogelijk op zoek zijn naar een woning.

Originally posted 2017-04-12 05:08:40.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA