Wij maken klantenservice bereikbaar!

Wat is het voordeel van VraagAlex ten opzichte van standaard klantenservice?

  • Altijd bereikbaar, ook vanuit het buitenland!
  • Tegen lokaal tarief vanuit Nederland, België, Engeland en New York!
  • Voordeliger dan bellen naar veel betaalde 0900-nummers!
  • Medewerkers die daadwerkelijk de tijd hebben voor jou!

Op deze pagina lees jij over de extra diensten van VraagAlex.nl waar jij nu gebruik van kunt maken. Deze diensten hebben als doel om jou aan betere klantenservice te helpen voor ieder bedrijf waar jij klant bent.

Liever telefonisch advies? Bel 020 262 1789.

VraagAlex VIP worden?

Een VraagAlex VIP belt GRATIS en direct vanuit een applicatie (of direct vanuit een VOIP telefoon) via onze interne bespaarcodes naar de klantenservice. Voor slechts 9 euro per maand worden zo een groeiend aantal klantenservice afdelingen bereikbaar. Voor het overzicht, klik hier.

Meer weten over VraagAlex Basis, VIP of VIP+? Bel 020 262 1789!

Dienst Basis  VIP VIP+
Doorverbinden (lokaal tarief) Ja Ja Ja
Ondersteuning via chat Ja Ja Ja
Ondersteuning via Twitter Ja Ja Ja
Klachten publiceren op VraagAlex.nl Nee Ja Ja
Direct klantenservice bellen Nee Ja Ja
Maandelijkse Meet & Greet Nee Ja Ja
Contractscan (Energie / Breedband) Nee Ja Ja
67 minuten 1-op-1 support met Alex Nee Nee Ja
Niet-goed geld-terug garantie (60 dagen) Nee Ja Ja
Investering GRATIS! € 9 / maand € 49 / maand

Doorverbinden (lokaal tarief)

Via ons telefoonnummer 020 262 1789 vanuit Nederland, of een van onze buitenlandse telefoonnummers kun jij tegen het lokale gesprekstarief worden doorverbonden naar iedere klantenservice die op VraagAlex.nl vermeld staat met een 4-cijferig doorkiesnummer.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Ondersteuning via chat

Heb jij een vraag over een klantenservice, hoe jij betere service kunt krijgen of hoe jij het beste met een klantenservice om kunt gaan? Spreek ons aan via de chat, rechtsonder iedere pagina op deze website en wij helpen jou graag op weg.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Ondersteuning via Twitter

Wil jij een klacht delen met de wereld? Laat het ons dan weten via Twitter. Vervolgens delen wij jouw klacht met onze followers en zorgen wij ervoor dat anderen ook te weten komen waar jij ontevreden over bent.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Klachten publiceren op VraagAlex.nl

Een stap verder en een grotere kans om jouw klacht daadwerkelijk opgelost te krijgen is het delen via de VraagAlex website. Na het publiceren sturen wij de klacht tevens door naar het bedrijf waar de klacht over gaat. Wij onderhouden contact met het bedrijf, communiceren waar mogelijk openbaar via Twitter, Facebook en andere sociale media om meer druk achter een oplossing te zetten.

Jij kunt jouw feedback, klacht of frustratie natuurlijk ook op de pagina van het bedrijf plaatsen als beoordeling. Wil jij meer weten over de mogelijkheid om een beoordeling te schrijven, of over onze diensten, spreek ons aan via de chat.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Direct klantenservice bellen

Direct bellen naar de klantenservice, geen reclame, eenvoudig via computer, via een VOIP modem (zelfs een meegeleverde experiabox van een van de ADSL leveranciers.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Maandelijkse Meet & Greet

Iedere maand weer een kans om kennis te maken met VraagAlex oprichter Alexander V. van Dijl en overige VraagAlex gebruikers.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Contractscan (Energie, Mobiel en Breedband)

Wij houden jouw energie en breedbandrekening in de gaten en zorgen ervoor dat jouw telefoonrekening nooit meer hoger zal worden dan verwacht. Wij helpen jou aan het juiste mobiele telefoonabonnement, vaste telefonieabonnement en helpen jou aan enorme besparingen op jouw energierekening.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

67 minuten 1-op-1 support met Alex

Wil jij echt de beste service krijgen? Met het VraagAlex Goud abonnement krijg jij iedere maand 67 minuten 1-op-1 tijd met Alex om al jouw klantenservice vragen tot in detail door te nemen.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Niet goed geld terug garantie

In tegenstelling tot veel grote bedrijven die contracten sluiten voordat jij als klant weet hoe de service is werken wij met een garantie. Sluit een abonnement mij ons af en jij kunt tot 60 dagen na de betalingen storneren.

Wij zijn er zo van overtuigd dat jij klant bij ons wilt blijven dat wij jou ook laten gaan op ieder moment dat jij afstand wilt nemen.

Klik hier om jouw abonnement te kiezen.

Veelgestelde vragen:

There are no knowledge base articles.

DutchBelgiumEnglishUSA