Untitled

airbnb

airbnb
5014
(49)
airbnb
020 5 222 333
Normaal tarief
Maandag: 0:00 – 24:00
Dinsdag: 0:00 – 24:00
Woensdag: 0:00 – 24:00
Donderdag: 0:00 – 24:00
Vrijdag: 0:00 – 24:00
Zaterdag: 0:00 – 24:00
Zondag: 0:00 – 24:00

Ratings

Zeer slecht bedrijf dat je bestookt met reclame s tot vervelende herhaling nog aan toe.
Van der knaap | 18 november 2018
Slechte service, slecht te bereiken en denken totaal neit mee.
AM | 26 juli 2018
Een huurder had een reservering gedaan voor haar en haar gezin, opeens stonden drie bouwvakkers voor onze neus, dit mag niet volgens het beleid van Airbnb, ik heb telefonisch contact gehad met ze en het werd allemaal mooi geregeld alle twee de keren! Ze sturen je ook nu een beoordeling na het gesprek over de persoon die je sprak dus ze zijn echt bezig om de klantenservice te verbeteren.
Wil | 30 april 2018
Super service, helaas moeten annuleren ivm ziekte van mijn vrouw, reactie binnen minuten !!! Gehele bedrag retour gekregen en een cadeau voucher van €100,- uit medeleven. Daar kunnen heeeel veeeel organisaties en winkels een puntje aan zuigen. Kristof TOP
Ronald Scheppink | 16 januari 2018
Ze nemen wel de telefoon op. Gisteren heb ik een boeking gemaakt en direct betaald. Dit was de 2e keer dat ik via hun iets wilde boeken. Ik kreeg gisteren een dame die Nederlands sprak, vandaag belde ik opnieuw toen kreeg ik iemand die Engels sprak.De boeking was geslaagd maar de verhuurder gaf daarna aan dat ze niet begreep dat die boeking goed was gegaan. Ik had geboekt voor 2 nachten, de woning was alleen voor minimaal 7 nachten beschikbaar. De woning zou volgens haar ook niet beschikbaar mogen zijn op die datum. Ik denk geen probleem. En volgens Airbn was dit ook geen probleem. Je kan het geld terug gestort krijgen of gebruiken voor een ander huurobject. Ik wilde mijn geld terug omdat ik niet anders kon vinden. Dan mag je 15 dagen wachten op je geld. Dit vind ik absurd lang, een banktransactie hoeft niet zo lang te duren. En ik kan er helemaal niets aan doen dat dit mis is gegaan. Wat een onzin vind ik dit. Dit is ervaring die je jezelf wilt besparen. Dat geld wat ik hiervoor wilde gebruiken beschik ik nu niet over om iets anders te regelen. Bizar..
Mustafa | 11 december 2017
Let op: Trap hier niet in: Wij dachten een kamer gevonden te hebben in Rotterdam voor onze dochter.De betaling moest gedaan worden via AIRBNB. Echter er moest 1000 euro vooraf betaald worden. Het ging om een kamer voor langere tijd.De kamer mocht niet vooraf bezichtigd worden omdat de eigenaresse, E. Harding in Finland woont en niet meer de overdracht kon doen. Mevrouw Harding was echter plotseling niet meer te bereiken gedurende twee weken nadat ze de kamer aan mijn dochter had toegezegd. Plotseling kwam ze via de mail weer opdagen met het bericht van de link naar AIRBNB waar we konden boeken en dan zou er een afspraak gemaakt worden. Er kon alleen met creditkaart worden geboekt! De boeking mislukte maar de reservering was wel doorgekomen. Meteen kwam het bericht dat de betaling mislukt was, we moesten nog een keer betalen maar via de link die zij gaf en wel binnen 24 uur. Nog steeds zij ze niets over de datum van een afspraak. Wel gaf ze enthousiast de code voor de Wifi en wenste ze veel geluk met de kamer. Nadat wij aangaven dat we niet nogmaals wilden betalen maar contact wilden opnemen met AIRBNB veranderde de toon en werden we beschuldigd van een gestolen valse kaart en trok ze de reservering in. CONCLUSIE: Betaal niet zomaar een groot bedrag vooraf dat als borg wordt genoemd, betaal niet zomaar via een andere link, controleer de kamer, de kamer was niet te vinden bij AIRBNB, op het moment dat ze de boeking zogenaamd introk was de link ook niet meer werkzaam en de kamer was niet meer zichtbaar. De site van AIRBNB is waarschijnlijk nagemaakt. Alles is vals zelf het zogenaamde mailadres. AIRBNB moet contactpersonen inzetten om de veiligheid te vergroten en de site moet beter beveiligd worden.Deze persoon heeft via marktplaats de woning aangeboden. Waarschijnlijk klopt het adres ook niet en er kan elke willekeurige kamer, appartement in elke stad worden aangeboden. Gebruik je gezonde verstand en laat je niet verleiden door deze geraffineerde aanpak!!
Koopman | 19 september 2017
Pas op. Airbnb Ginfray-Celia in Le Treport (Frankrijk wil dat je de volledige boeking inclusief Caution nog een keer betaalt, ook al is er bij de boeking al betaald. Er wordt beloofd dat het te veel betaalde geld onmiddelijk zal worden terug gestort op je rekening. Kontakt met de Airbnb eigenaar is daarna niet meer mogelijk. Geld weg !!!!
Anton | 11 juli 2017
Geen contact mogelijkheden als je vragen hebt over betalingen. of reserveringen. Onduidelijk rekeningen overzicht.
Theodora | 5 juli 2017
500 foto's en kopy's van paspoort ( met geblokt BSN) op diverse manieren proberen te up-loaden. Loopt allemaal op niets uit omdat ze m'n paspoort niet goed kunnen zien. Ligt ws aan blokkering BSN?? Altijd goede ervaringen gehad met Airbnb. Boeken nu dus helaas verleden tijd. Niemand te bereiken om opheldering te vragen.
rommy | 23 juni 2017
Goede service van airbnb. Reden contact: tegoed was niet verrekend met huurprijs. Manager callcenter wordt geconsulteerd, ik word na 20 minuten teruggebeld en krijg ook een mail dat $40 alsnog zijn overgemaakt. Word niet vaak zo netjes behandeld als hier.
Bensto | 24 mei 2017
Zeer slecht. Wij hadden een boeking gedaan in Varadero Cuba voor een nacht, bij aankomst bleek men bij de receptie niets te weten en dat er meerdere mensen aan hun adres komen via AirB&B, maar zij er niets van af weten, het zaakje stinkt en ook deze eigenares bedondert de boel. Gelukkig hebben we dicht in de buurt een hotel kunnen vinden, maar wij zijn ondertussen helemaal klaar met AirB&B. Overigens de foto's kloppen vaak ook niet met de realiteit is onze ervaring, het wordt mooier gemaakt dan dat het is.
corine van der pol | 17 mei 2017
Extremely bad service. Obviously the callcenter is just a first line of defence. And you Will NEVER break through to somebody who can actually be of any assistence.
Johan S. | 12 mei 2017
AirBnB dwingt ons ineens om ons hele ID, voor en achterkant, incl. BSN nummer te uploaden. Dit is toch ILLEGAAL? Wat doet onze justitie hieraan? We zijn al een keer gehackt op AirBnB voordat ons ID geupload moest worden, dus ze zijn ook niet in control van hun eigen data security. En zo'n bedrijg dwingt zijn klanten de wet te breken om ID's te uploaden? Het moet toch niet gekker worden…
Peter | 7 mei 2017
Op zondag gebeld, zeer snel doorgezet met Airbnb en het probleem opgelost. 1 minpuntje, geen Nederlandse telefoniste..
LB | 23 april 2017
Heb nu gehuurd via dit bedrijf en zal nooit meer doen . Zeer slecht . Beloven van Alles maar komen niks na.
Shaan Nannan Panday | 1 maart 2017
Very good service, helpful and nice person on the phone! They can quick solve your problems on AIRBNB
Andrea | 5 februari 2017
Zeer goede service vriendelijke en behulpzame dame aan de lijn
Sandra | 26 januari 2017
Er bleek iets niet te kloppen met de advertentie van de Airbnb die ik geboekt had. Ik moest op iemands bank slapen ipv eigen slaapkamer en dat zag ik niet zitten. Ik was erg bang dat ik mijn geld kwijt was maar gelukkig supersnel en heel erg vriendelijk geholpen door iemand met een engels accent (sorry naam niet onthouden) heel erg bedankt daarvoor en ik kan vannacht gelukkig weer slapen!
Aafke | 25 januari 2017
Waardeloos. Als verhuurder is mijn account gehackt, ik probeer nu al 40 minuten telefonisch contact te krijgen, hoor hetzelfde muziekje nu al 40 minuten en word er doodziek van.
J Zwanenburg | 23 januari 2017
Bedrijf verplicht geheel kopie van paspoort in te scannen en op te sturen, terwijl Nederlandse paspoortwet wettelijke regels heeft opgesteld, waar niet alleen burgers, maar vooral bedrijven zich aan te houden hebben, (ivm identiteitsfraude). Alleen werkgevers, notarissen, banken/kredietinstellingen en overheid mogen alle gegevens van het paspoort hebben, (mits zij zich houden aan de regels omtrent de bewaarplicht en veiligheid eromheen). Hotels en andere bedrijven, waarom dus ook AirBNB mogen gegevens als BSN-nummer helemaal niet hebben (laat staan deze in un bestanden opslaan. Één hack door criminelen en ze hebben jouw gegevens waarmee ze bijv. op jouw naam 10 GSM's met duur abonnement kunnen afsluiten of zelfs een wietplantage beginnen, waarbij jij dan mooi de politie over de vloer krijgt en de crimineel buiten schot blijft. Deze gegevens als BSN-nummer mag je als burger van Nederland ook wegstrepen (en op de kopie schrijven, waarvoor deze is. Zo geef je identiteitsfraudeurs geen kans. Het is stuitend dat AIRBNB zelfs na tussenkomst van TrosRadar na ruim 1,5 jaar nog steeds geen gehoor eraan wil geven. Ik raad omwille van de veiligheid iedereen ten sterkste aan om niet bij AirBNB te boeken, zolang zij de paspoortwet aan hun laars lappen!
David | 11 januari 2017
top
janneke | 8 januari 2017
Perfect. Snel antwoord en vriendelijk personeel. Wel engels.
Bas | 4 januari 2017
Dag allemaal,deze site is heel behulpzaam geweest voor mij. Ik heb via de informatie van de eigenaar Airbnb kunnen opbellen en een klacht kunnen indienen.Het probleem: ik heb per vergissing dubbel betaald voor twee personen, twee nachten bij de B&B in Groningen (link staat hieronder). I.p.v. 60 euro hebben we 120 euro betaald. Bij de reservering 60 euro met creditcard en bij vertrek nog 60 euro cash. Het contante geld hebben we (ik en mijn vriend) op de tafel in de woning achtergelaten, aangezien de eigenaresse (Hiskea Linnemans) niet aanwezig was. De eigenaresse van de Bed & Breakfast heeft ons diezelfde middag op het moment dat ze het geld vond na ons vertrek nog gebeld met het bericht: jullie krijgen die 60 euro terug! Dit is tot op heden nooit gebeurd.Mochten jullie dus willen boeken bij: https://www.airbnb.nl/rooms/11466690?s=KR8pVZuIeigenaresse: Hiskea Linnemans locatie: Groningen, NederlandNIET DOEN!!Deze vrouw is een oplichtster, ze heeft me meer dan 5 keer beloofd na dat belletje die middag van vertrek dat ze het geld zou terugstorten/brengen/geven. De eerste keer had de bank volgens haar een fout gemaakt, de tweede keer had ze een cijfer van het bankrekeningnummer verkeerd, de derde keer was ze onderweg met de auto maar INEENS had ze pech bij Zwolle, en ga zo maar door.Dit is mevrouw Linnemans: https://www.google.nl/search?q=hiskea+linnemans&espv=2&biw=1366&bih=672&tbm=isch&imgil=btlB6GyK-Ha6zM%253A%253Bj4Gh49FFXoGgpM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fplus.google.com%25252F111380597373471948753&source=iu&pf=m&fir=btlB6GyK-Ha6zM%253A%252Cj4Gh49FFXoGgpM%252C_&usg=__rqjVwMeub5hWVmyn5zEXxG3_yrA%3D&dpr=1&ved=0ahUKEwjskMap1PvQAhXBSRoKHbnMAdIQyjcIRA&ei=P2lVWKz1D8GTabmZh5AN#imgrc=btlB6GyK-Ha6zM%3ATrap er dus niet in bij haar. Ik heb een klacht ingediend bij Airbnb, telefonisch en online.Ik hoop jullie gewaarschuwd te hebben.Groetjes,M.
M. | 17 december 2016
Niet te bereiken alles in het engels en onduidelijke stemmen wat is een hanteerbaar mail adres ben verhuurder!!
van der kolk | 1 december 2016
Het account van mijn partner was geflagd nu een week later kan zij nog steeds gebruik maken van haar account hele slechte zaak.
Johan | 25 november 2016
Op 26 okt heb ik op deze site mijn beklag gedaan over de zeer slechte accomodatie in Brooklyn en de gebrekkige steun van Airbnb. Ik moet dit nu recht zetten en bevestigen dat Airbnb NL mij zeer professioneel heeft geholpen. Zij hebben er voor gezorgd dat ik voor 90 % werd terug betaald. Van de verhuurder hebben wij niets meer gehoord. Dank Airbnb, de 5 sterren zijn voor onze case-manager Laura D.
Guy | 9 november 2016
Ik lees dat vaak air bnb wordt beoordeeld op gedrag en acties van huurders en verhuurders. Niet helemaal fair.Service nummer werkt gewoon en air bnb staat je goed te woord. Mijn probleem is opgelost.
Lau | 4 november 2016
Snel en perfect geholpen door het 020 nummer van airbnb. Ik had de reservering gecanceld ipv de host waardoor ik de servicekosten niet terug kreeg. ze konden dit via mijn account inlezen en zorgen nu voor een 100% refund!
nina | 30 oktober 2016
Zeer slechte service. Het appartement in Brooklyn bevond zich in een huis in slechte staat en in een deprimerende vuile buurt ver van al het moois. Je kunt van alles invullen op de site van AirB en foto's uploaded maar tot nu toe (3 weken later) geen deftige respons, niks, nada, nul. De eigenaar beloofde de terugbetaling voor de geannuleerde dagen (4 van de 7) maar wij hebben tot heden een refund voor één dag gekregen. Dit ruikt echt naar "zakkenvulderij".
Guy | 26 oktober 2016
Slecht. Niet te bereiken. Er is geld van mijn rekening gehaald zonder mijn toestemming.
m.leenaerts | 16 oktober 2016
op factuur staat bedrag voor dossierkosten van circa 10% van de huursom. is afgeschreven. was niet vermeld in prijsstelling vooraf. bezwaar achteraf ondoenlijk door afscherming.
barkmeijer s | 16 oktober 2016
niet te doen. app geboekt, bedrag afgeschreven. even later alles door abnb geannuleerd, profiel gewist, met als reden betalingsproblemen! na twee keer bellen en drie keer mailen geen oplossing. ze willen alleen maar meer persoonsgegevens. nul service, riekt naar fraude. wat een kansloos bedrijf. totaal niet oplossings- en klantgericht…
yes | 11 oktober 2016
Contact zoeken en in je account gekomen is lastig, AirBNB is beter dichtgetimmerd dan Wikipedia. 🙁
Caroline | 5 oktober 2016
Kwamen in in Airbnb wat werd onderverhuurd in een bejaardentehuis…de dag erop hebben we de huismeester gesproken. Hij was op zijn minst not amused! Telefonisch contact gehad met airbnb. Prima afgehandeld! Contact is wel in het Engels, maar in mijn geval niet erg
Ella Dronkers | 1 oktober 2016
Ik heb een huurder gehaald van het vliegveld, Na een dag begon hij te klagen , Hij annuleerde volgens airbenb heb ik recht op minimaal 50 % HIJ ANNULEERDE NA CHECK IN. ECHTER HEBBEN ZE HEM ZIJN GELD TERUGGEVEN EN DE ANNULERING VOOR DE IN CHECK DATUM GEDAAN . Hoe kan het dat als een huurder heeft in gecheckt op 29 september de annulering op 28 september is ? Ze hebben mij gebeld uit USA ( WAS WERKEN DUS KON BEANTWOORDEN ) daarna hebben ze actie ondernomen. Schade 1200 euro . mIJN NORMALE HUURDER UIT APPARTEMENT BETAALD 2 MAANDEN GEEN 500 EURO EEN EXTRA WIFI PUNT EN KAPOTTE DEUR .lEKKER DIT ZEG
richard Mittertreiner | 1 oktober 2016
net Airbnb gebeld en verrassend goede service. Niets mee mis. Nog email vd helpdesk gekregen. Dus het gaat ook wel eens goed!
Ana | 30 september 2016
Snel en goed geholpen. Hoewel 020 nummer, engelstalige mevrouw aan de lijn. Be prepared 😉
Dineke | 29 september 2016
drama 2 keer gebokt sri lanka 2 keer door de eigenaar Gebeld dat de geboekte kamers huizen niet of overboekt waren. Nu wel betaald maar me geld nog steeds niet terug of een antwoord terug. Zou nooit meer van deze service gebruik maken.
warner | 25 september 2016
Wil een appt boeken in Valencia bij Blas Cano; wij hebben diverse keren al geboekt via airbnb oa in maart 2016 in Sevilla. Nu wil men ineens een kopie van ons paspoort hebben of ID card, hebben geen webcam en gaan nu daarom morgen op zoek naar een makkelijker boekingskantoor of een Hotel. Jammer voor die meneer in Valencia waar wij 8 nachten wilden boeken.
coby stork | 8 september 2016
Airbnb maakt er een potje van. Ik heb een Vooraf Goedgekeurde reservering voor een kamer in Lund lopen, maar als ik deze reservering wil bevestigen met de "Reserveer Nu"knop van de Airbnb-website krijg ik de melding, dat de woning niet te reserveren is en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Die bestaat in elk geval niet op de Airbnb website, zodat ik straks zal proberen te bellen. Wel heb ik Airbnb een mailtje gestuurd waarin ik dit probleem uitleg en ook woorden als "internetfraude" heb laten vallen. Een falend bedrijf móet je deze dagen gewoon genadeloos hard kasteiden. Het is niet anders…
LeoScribens | 23 augustus 2016
Aan de lijn gehouden voor meer dan een half uur, voor ik iemand te spreken kreeg… VEEL te lang!!Maar de persoon die ik sprak was daarentegen weer heel erg aardig en meewerkend. Mijn probleem (een abusievelijke annulering ongedaan maken) werd opgelost…
Mario | 17 augustus 2016
Als je googlelt op contact AirBnB krijg je het telefoonnummer 020-5222333 te zien. Hier wordt gewoon opgenomen en je vraag of klacht behandeld. Prima service
Peter van den Rijk | 17 augustus 2016
ziek slechte service
Marit | 16 augustus 2016
Waardeloze klantenservice, of beter gezegd, die is er niet. Bizar dat ze zich alleen met de inkomen kant bezighouden en niet met service.
Tom | 16 augustus 2016
Verhuurder staat 2x op de site, ik klik en reserveer in het centrum en dan blijken dezelfde foto's etc op een kamer een kwartier buiten het centrum betrekking te hebben. Die kamer krijg ik. Ik annuleer en het kost me 14 euro.
Annet | 10 augustus 2016
contact gegevens van airbnb nederland. deze site beter niet gebruiken om te boeken.
Contact Airbnb Customer Service Quickly
http://all-about-airbnb.com/post/138799279996/airbnb-support-resources-local-phone-numbers-and-email#phone-numbers AIRBNB Netherlands / Nederland: +31 20 52 22 333
Bram | 8 augustus 2016
Verschrikkelijk slechte service als er iets aan de hand is 🙁 We dachten een reis geboekt te hebben, hadden betaald, krijgen we de volgende dag te horen van de verhuurder dat het toch niet mogelijk is om gebruik te maken van de slaapplaats, boeken we iets anders, wordt er toch gewoon 171,- afgeschreven… Verhuurder is niet meer te bereiken, net zo min als Airbnb zelf….
Bekkers | 1 augustus 2016
Niet te contacteren indien nodig Onmogelijk hulp te krijgen bij problemen met een gast
Jan | 14 juli 2016
hele slechte service
Van der Zanden | 25 mei 2016
You have already rated this listing.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA