Taking too long? Close loading screen.

Untitled

AliExpress

AliExpress
5113
(48)
Beoordeel dit bedrijf
AliExpress
+86 571 95 188 (AliPay)
Internationaal tarief

Beoordelingen

Ali Express is éen van de meest waardeloze bedrijven die ik ken!! Slecht taalgebruik, geen service, geen klantenservice. Heb een account aangemaakt, maar kan telkens niet inloggen. Het hoe en waarom ontgaat me. Er wordt ook niets uitgelegd. Heb het per email geprobeerd, maar verstaat geen Engels of Nederland. Ook in het Duits en Zweeds geprobeerd, want die talen beheers ik. Wat een kutzooitje!!

Joseph | 18 juli 2017

Koop nooit iets bij ali express! Het zijn oplichters. Heb een trouwjurk besteld en kreeg een totaal andere jurk opgestuurd. Daarna werd ik geblokkeerd.

joel | 11 juli 2017

Pure oplichterij! Als ik op mijn ordernummers klik, krijg ik dit: “OOPS!
Looks like your account isn’t authorized to view this page.
But don’t worry – we still love you.” Dat zal wel, ik kots van deze smeerlapperij.

Cactus | 2 juni 2017

Ik ga hier nooit meer iets bestellen ik heb mijn pakketje geen eens gekregen en ik kom geen eens uit Amerika hoe ga ik met dollars betalen

Sarah | 28 mei 2017

oplichters zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je koopt een jas en ik krijg een kinderjas en dat is bij hun XXL mijn nichtje van 8 jaar kunnen we de jas nog net aan zij weeg nog maar 21 kilo

M | 19 mei 2017

aliexpress stuur mijn bestelling naar post.nl, hier komt dit aan zonder mijn adres gegevens. Post.nl stuurt dit retour afz. Nu heb ik niks , en naar veele chats met aliexpress word er gewoon gezegd “order is geleverd en afgehandeld” resutaat : wel betaald maar niks ontvangen. Fijne mensen die Chinezen.

Sijstermans | 13 mei 2017

Tjonge jonge, wat een slechte reviews allemaal. Ik heb al meer dan 100 bestellingen geplaatst en nul problemen. Nou ja, nul, een keer iets niet ontvangen en meteen mijn geld terug.

Theo | 11 mei 2017

Zeer slecht bedrijf, heb op 25 januari 2017 twee dingen besteld maar nog steeds niet ontvangen. Het is wel betaald.
ADVIES ga niet in zee met dit bedrijf.

Rob van soest | 15 april 2017

Slecht….Batterijen besteld nooit aangekomen..Dispute niet mogelijk.

Tim | 8 april 2017

waardeloos bedrijf! trouwjurk besteld want ja prijstechnisch is het ok. Beschrijving klopt totaal niet en materiaal is bar en bar slecht. Dispuut aangemaakt en Aliexpress neemt het over van verkoper. Nou niet dus, inmiddels alles terug gestuurd maar geld niet retour ontvangen. Laatste keer dat ik hier iets koop. Oplichters!

Irma | 29 maart 2017

Ik heb ook wat besteld voor mijn dochter op alliexpress .
Iets van 5 dingen besteld , en er zijn er drie aangekomen , wel allemaal Bin een andere winkel hoop dat ze andere twee dingen nog komen brengen.

Jolanda | 28 maart 2017

Waardeloos!! lampen gekocht a € 250.-, verkoper verstuurd de verkeerde en nog eens echt een mega kutkwaliteit, touwen hangen half los alsof een kind ze gemaakt heeft. Dispute van gemaakt en ze zeggen alleen maar ‘invalid’ terwijl zelfs een blinde nog wel kan zien dat het niet de lampen zijn die ik besteld heb!!! Echt de aller aller laatste keer dat ik daar besteld heb!! Stelletje oplichters!

Selina | 23 maart 2017

6 maanden geleden hilie schoenen besteld . Nog niet ontvangen. Slechte zaak dit.oplichters zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chia | 2 maart 2017

Het is nu 10 maanden geleden waarbij al tientallen mailtjes over en weer zijn verstuurd waarbij mijn eerst vriendelijke verzoeken uitmondden in steeds dringendere opties.
Je raadt het nooit….
Het laatste antwoord dat ik kreeg bestond uit een levensgrote geanimeerde smiley die me rechtstreeks in het gezicht uitlachte!
Mijn contactpersoon daar was een zekere Berry A.

Bij mijn bestelling die uit meerdere artikelen bestond werd binnen zeven dagen het goedkoopste artikel geleverd.
Bij de andere duurde de leveringen aanmerkelijk langer
en telkens één bestelling tegelijk.
Met de duurste (over de honderd euro) ben ik al tien maanden bezig om het te ontvangen of het geld terug te krijgen.
Gisteren kreeg ik een mailtje dat alle bestellingen afgedaan waren…..
Weg geld…weg goederen….weg vertrouwen.
Ver weg blijven van deze buitengewone onbeschofte oplichters!

André | 15 februari 2017

ik heb 3/4 dingen niet ontvangen maar weet niet hoe ik mijn geld terug moet krijgen. ben niet goed in Engels. snap er niks van. het was mijn eerste keer dat ik iets had besteld.

lisette | 13 februari 2017

waardeloos bedrijf ,besteld geld overgemaakt maar niet leveren. zo kan ik ook miljardair worden
ik voel mij opgelicht. NOOIT MEER BESTELLEN.

bert | 3 februari 2017

is de site aliexpress betrouwbaar???

hoi | 30 januari 2017

goed, maar zéér zwak als er iets misloopt. hun chat call center kan en mag niets doen. je kunt nergens terecht. Dus wees ZEER voorzichtig.

KDM | 17 januari 2017

ik ben niet te spreken over aliexpres reden heb in nov en dec div bestelt en nog niet aangekomen ! ook probeer ik nu al weken lang mijn account in te komen , daar mijn oude email niet meer in bezit is , en zonder dat je ingelogd bent kun je email niet veranderen .ik krijg dit dagelijks tientalen berichten invb met mijn producten die ik bestelt heb , men dat ik na mijn account moet gaan etc . maar dat gaat natuurlijk niet als je een neiuw wachtwoordt aan vraagt stuurt men dit week na week na een email dat niet meer bestaat . en bereikbaar ho maar .ik heb nu zelf een advocaat in hongong benaderd , die laat weten dit te wille oplossen kosten 100 euro , dat is nog te doen . maar schandalig dat alie niet bereikbaar is buiten je account om . om door te geven dat je een probleem hebt . alibaba hoofdkantoor ook al geschreven ook zij verwijzen weer naar aliexpres site blababla .
ik zal er nooit meer iets kopen .betaal dan liever 10 euro meer en weet dat ik het in handen heb .

hendrikes | 6 januari 2017

iemand een mail adres van aliexpres

patrick | 18 december 2016

Nix mis met dit bedrijf.Prima kopers bescherming.Meer dan 100 dingen besteld met 3 problemen die prima zijn opgelost.

Diablo | 14 december 2016

Vreselijk bedrijf wat alle soorten bont verkoopt!!! Schande. Boycot dit bedrijf!!!!!!

Marian | 4 december 2016

ANNA YANG !! I order a size S . aliexpress say: 45kgs-70 kgs size S 70 kgs- 115 kgs ,size M..-. soo i am 58 kgs , i orderd size S .. its way to small and i say to them. i cannot send something back because its hours driving . could you please send me a bit of the money , so i can order a new one . anna yang just keeps me pointing the finger , that its my own choose en i choose size m, . soo if i want my money back , i have to send it back . days and days go by, when i beg for a fair sollution . that i cant send anything back .. and i dont even want a full refund , just a bit soo it whas not a total waste . the only thing anna yang says is . send it back and i will full refund you or pointing me the finger that is choose it myself , so this is my mistake and she even begins talking personaly that i m foul mouthed and nobody will like to send goods to mee because i give always a bad feedback .. so when i ask here where this is all about and what my feedback on other orders , have to do with this problem . i cant get a clear answer from her , she only reply . this is my advice no one will like to sell goods to you . i have checked it your foul mouthed . i´m fkcing done with alieexpres , i order for years from wish . and everytime a got a issue , they refund me and say , you can hold your goods… there coulance is 100 times better than alie . what a total fucking waste to put ANNA YANG on customer service ..

Quinten | 29 november 2016

Hello
Die bedrijf alleen geld verzamel voor zelf een de besteld je krijgen niet ik heb 7 besteld niet bennen gekrijken dat is 7 maanden wacht hoe ik kan nageeft doen

Afreen | 25 november 2016

regel rechte schande alles betaald en dan zeggen niks ontvangen maar wel geld van mijn rekening afgegaan en zelf bewijs doorgestuurd en dan sprekken ze nog uw taal niet slechte sevice .

guido manfredi | 24 november 2016

Ik bestel veel via Aliexpres en heb tot nu bijna alles netjes ontvangen. Sommige spullen eerder dan de andere. Van een product heb ik niets ontvangen en er was ook geen tracking gegevens van aanwezig. Dit doorgegeven en heb een dag later mijn volledige geld ontvangen op de rekening. Enige waar ik nu mee zit is dat ik een schoen terug wil sturen zodat ik mijn geld terug krijg maar terugsturen naar China kost €25. Iemand hier ervaring mee?

Ruth | 17 november 2016

waardeloos, 11 juli iets besteld nooit ontvangen en ze zeggen dat ik mijn geld al terug gestort heb gekregen wat niet zo is. oplichters zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

linda | 17 november 2016

Al een week gewacht niks gekregen en ook niks gehoord

W.Stijf-Jager | 4 november 2016

Dieven !!! 10 oktober iets besteld en direct betaald ! Krijg ik vandaag bericht dat mijn bestelling geannuleerd is omdat ze de betaling nog niet ontvangen hebben… maar het is wel van mijn rekening gegaan !!!

Maxim | 29 oktober 2016

een en al puinhoop laptop accu defect ,leptop accu betaald 2dagen later de prijs verhoogd en moest ik weer het hele bedrag betalen € 8 meer lap top hoesje nooit aangekomen en aangemerkt als bezorgd g4 led lampen niet aangekomen en iederemaal sorry 15 dagen wachten 4 maanden geleden

bareld | 26 oktober 2016

Dieven zijn het
je besteld artikelen voor een aardig bedrag
je krijgt de goedkoopste wel geleverd
paar dagen erna (moest nog 4 duurdere artike over en krijgen)
Krijg ik bericht van ze met de volfende mededeling
artikelen gecanselet omdat ik niet betaald zou hebben
dat kan helemaal niet andees kan je toch niets bestellen
wat een kut bedrijf is dit geen spul ook en geld weg

trijntje | 26 september 2016

Ik heb inmiddels een hoop bestelling gedaan en ben er achter dat als je schoenen besteld zoals Nikes of andere sneaker je beter alles per pakket kunt bestellen, dus niet meerdere paren in 1 pakket. Toen ik nl. 2 paar tegelijk bestelde moest ik invoerrechten betalen (BTW) en later 2 losse paren besteld en daar had ik geen invoerrechten op. Ook is er ooit 1 paar niet aangekomen en daar kreeg ik volledige refund op. Dus voor mij een fantasche service in elk geval en de producten waren nog mooier dan ik verwacht had..

Wies | 20 september 2016

Nog nooit eerder bij aliExpress besteld doe ik ook nooit meer.
Wacht al 10 weken op bestelling en krijg bericht dat het verstuurd is… Dit is niet betrouwbaar denk ik.

maria | 16 augustus 2016

3 maanden geleden hilie schoenen besteld en ook spiegel in de vorm van waterdruppel wand decoratie. Nog niet ontvangen. Slechte zaak dit.

Fatos | 12 augustus 2016

schoenen bestelt voor mijn zoontje niks binnen gekregen .slecht ervaring tot nu to jammer

tonia | 1 augustus 2016

mensen, allemaal goed de voorwaarden lezen voor bestellen. Vaak staat een max levertijd van bv 39 dagen vermeld (niet gek als het uit China moet komen).
Mocht je je bestelling na gestelde termijn niet hebben ontvangen dan krijg je van aliexpress gewoon je geld terug.
Ik heb al heel wat besteld, niet alles is aangekomen, maar altijd netjes afgehandeld.
En wat betreft invoerrechten: je mag tot 22 euro gratis invoeren. Daarboven betaal je invoerrechten, niet de schuld van aliexpress, kwestie van even uitzoeken voordat je besteld.

Boukje | 24 juni 2016

ik had 2 hoesjes besteld voor de iphone 6plus en de gewone iphone 6 heb 2 dezelfde hoesjes voor iphone 6plus gekregen!

isa | 22 juni 2016

spullen besteld op 11 mei nog steeds niets ontvangen

rita | 16 juni 2016

Meneer Alex heeft u al iets gevonden over mijn bestelling misschien

Britt | 14 juni 2016

Hoe kan ik deze malafide piraterij aangeven varkens alieexpres han u op is dit een islamitiche geld put varkens

marco | 13 juni 2016

Ik heb maandag schoenen besteld van 25 euro heb ze nog altijd niet ontvangen ik vindt het erg

Celine | 10 juni 2016

Wacht nu al 3 weken op mijn bestelling nu nog niks ontvangen collega’s van mijn werk zelfde dag besteld geniet al een week van hun bestelling Ali Express waar blijft mijn bestelling of ben ik opgelicht voor 8euro schandalig.

Jan | 3 juni 2016

70 dagen terug ball links besteld a € 27,35 nog steeds niet ontvangen van de heer AVAN CHEN ik moet dit maar aangeven bij justitie!!!!

D.J.T | 29 mei 2016

ik heb een pet gebesteld het is nu bijna 2 manden ik heb die nog niet bennen. hoe kan dat ?

jalloh | 21 mei 2016

Ik heb een telefoon besteld van € 200 euro
Slechtste aankoop ooit
Helemaal kapot
Moet het laten maken voor €200 euro
Koop geen telefoon bij alixpress

Ani | 3 mei 2016

ik heb een besteling geplaats totaal 1500 euro in 2014 ik heb ze nog niet ontvangen bestelt bij ali express

m | 1 mei 2016

Wat een oplichterij schoenen besteld van 35 euro krijg net sms van dhl dat de douane nog 40 euro invoerrechten wil ontvangen voor pakket doorgestuurd word dit allemaal omdat de oplichters van aliexpress een inclompete factuur hebben meegezonden. Echt wat een vieze oplichters

Monique | 28 april 2016

ik wil mijn schoenen in een andere maat wat moet ik doen ik heb ze gisteren besteld

Nagat | 5 april 2016

Plaats jouw beoordeling

DutchBelgiumEnglishUSA