Untitled

DHL Parcel

DHL Parcel
(29)
Rate this listing
DHL Parcel
0900 222 21 20
1 euro per gesprek
088 3454300

Ratings

Wat een slecht dienstverlenend bedrijf. Stoppen niet eens als het luik dicht is ,rijden ze gewoon door terwijl als ze het telefoonnummer bellen, wat op de deur staat is het simpel op te lossen. en zijn ze het pakketje kwijt Als je belt naar het service nummertje wat heet service dat is ver te zoeken min 10 minuten in de wacht telefoonkosten en ja een euro voor het naar DHL bellen extra Het zijn gewoon belabberde verhuren die DHL bezorgers .En vervolgens moet je gewoon weer een heeldag wachten ja tussen 8 en 18 uur komen ze langs rijden letterlijk. Wat een waardeloos bedrijf.
janbv | 26 juni 2019
Wat een waardeloos bedrijf, hoezo bezorger staat voor dichte deur, leuk geprobeerd maar ik was nog 2 uur langer aan het werk maar meneer wilde natuurlijk thuis aan de couscous. Nooit maar ga ik een pakket bestellen bij een bedrijf wat laat bezorgen met dhl. Zoveelste slechte ervaring, nu een keer een post want bellen dan heb je altijd zogenaamd 25 wachtenden voor je. Dat kan overigens wel kloppen als je ziet hoe belabberd de service is en hoeveel klachten er op internet te vinden zijn. Wat kun je beter doen? Contact opnemen met de verzender, daar een klacht achterlaten!
Truus | 25 juni 2019
Waardeloos bedrijf, altijd hetzelfde. Zgn langs geweest maar geen briefje, niets bij de buren en vage omschrijving op de website; Overgedragen aan lokale vervoerder. Wie of wat nu?
Diana | 24 juni 2019
Ja hoor het is weer zo ver zou 2 verschillende bestellingen binnen krijgen vandaag maar je raad het al . De leveringen zouden tussen 14:00 en 18:00 komen was dan ook thuis gebleven om 15:07 een mail dat de bezorger aan de deur geweest was en dat ik de volgende dag het pakket kon ophalen bij een afleverpunt van DHL . Geen briefje achtergelaten niet bij de buren gebeld niks . Dus ze zijn gewoon niet aan de de deur geweest . Toen gewacht op me andere bestelling die ook zou komen tussen 14:00en 18:00 en ja hoor om 18:45 een mailtje dat de bezorger aan de deur geweest is maar er niemand thuis was . Weer geen briefje weer niet bij de buren gebeld . Maar ze zouden morgen weer komen met deze bestelling en die andere moet ik afhalen . Hihihihi wat een bende bij DHL . En dit was niet de eerste keer . Bah pfffff . Beste leveranciers werk aub niet samen met dit ongeorganiseerde bedrijf het is misschien wel de goedkoopste maar dit kost klanten dus goedkoop is duurkoop .
Joop | 3 juni 2019
Eerste ervaring met online bestellen, bezorger DHL. Zeer negatief. Gisteravond hele avond gewacht, geen bezorging, geen briefje in bus: wel een mail dat bezorger 2 keer langs is geweest. Dit kan gewoon niet waar zijn! In mail informatie over afhaalpunt waar pakket gehaald kan worden. Net hier geweest, weer geen pakket . Volgens medewerker was het pakket te groot en wil zij dit daarom niet aannemen. Verbijsterd ben ik over de gang van zaken. Wat nu? Wel allemaal interessante schema\'s waarin pakket zgn. te volgen is.
Anneke de Jong | 3 april 2019
Waardeloos! Dat zoiets zich zelf een pakket service mag noemen !!! Staat niks voor voor niks DHL.. duurt heel lang. 99% van de verzonden pakketen kunnen jullie niet waarmaken dat ze op tijd komen of laat staan überhaupt bezorgt worden!
H | 9 maart 2019
zelfs 1 ster is het niet waard. Wat een waardeloze service. Een @#%ut bedrijf.
jerry | 6 maart 2019
Wat een waardeloos bedrijf dit Nooit meer verstuur ik wat met dhl
Tjitze | 28 februari 2019
Pakket zoek..bedankt! Staat in den depot voor verzending maar ik zie geen vooruitgang,wat waardeloos!
Ikke | 9 november 2018
Pakketten kwijt raken kunnen ze goed.
Hans | 18 oktober 2018
Jan. R. | 17 oktober 2018
Geen sterren, klote bedrijf, slecht bereikbaar, automatische antwoorden van dat klote callcenter, AUB verzend met DPD ofs geen DHL
Jan | 8 oktober 2018
Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie snap niet dat jullie nog bestaan bah bah ben al vanaf gisteren aan wachten op mijn pakket gisteren avond kreeg ik mail dat bezorger het niet redde zou vandaag tussen 8.00 uur en 18.00 uur terug komen krijg ik net een mail pakket komt niet ontvanger is met vakantie pffffff bij mijn zus zouden ze ook vandaag komen zelfde straat en zij krijgt mail aan deur geweest maar niemand thuis terwijl zij hele dag thuis is word tijd dat ze dit bedrijf opdoeken triest strontbedrijf geen ster waardig
Dave | 19 september 2018
Pakket vandaag bezorgen wordt tussen 14:00 en 18:00 uur. Ben ik precies om 14 uur aangekomen en brief gekregen NIEMAND NIET THUISSSS !!! Dat is erg vervelend.
Goze | 19 september 2018
Geen enkele ster! Snap niet dat bedrijven met DHL pakketjes versturen! Met Post.nl nooit problemen gehad. Vanmiddag zou een pakket geleverd worden tussen 14.00 en 18.00u. Het is afgeleverd om 21.15u maar wààr is de grote vraag! Echt waardeloos!
Wilbers | 13 september 2018
Hele dag thuis geweest niet aangebeld, ligt er een briefje in de bus dat mijn zending 3 verdiepingen lager ligt, Wat hebben jullie een kut service met mensen die te lui zijn om DE LIFT TE PAKKEN. Buren doen niet open dus heb mijn pakket niet. Wat zijn jullie een kut bedrijf! Niet eens sterwaardig jullie!
DHL hater | 4 september 2018
D.H.L Doen heel langzaam. niet normaal Deze keghbas kunne niks. KK lijers ze lagge ons ook gewoon allemaal uit. Als dit nog 1 keer bij mij gebeurt film ik hoe ik die kk sukkel kapot sla. Opgekankert met die KK Zooi
thuglife | 29 augustus 2018
Zit de hele te wachten op een pakketje staat er ineens dat ik niet thuis was belachelijk ben geen deur uit geweest
Janneke | 7 augustus 2018
Zit heel de dag te wachten op pakketje en krijg ik een mail dat ik niet thuis was! Belachelijk! Nooit meer via dhl
Brand | 31 juli 2018
DHL….. gezien mijn eigen ervaringen en die ik hier lees, verdient dit bedrijf geen bestaansrecht! Ik roep iedereen op dit bedrijf te boycotten. Wat een onbeschofte honden zijn dat. Ik heb gezegd!
Jan Jansen | 28 juli 2018
Volgens track and trace wordt mijn pakket nu al 3 dagen gesorteerd en is men al die tijd een planning aan het maken. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren…
de vos | 19 juli 2018
Vreselijk bedrijfje dit zeg ik was niet thuis ik werk ook nog ik wist niet dat er wat bezorgd zou worden want daar word je niet over ingelicht in plaats ze nog een keer komen of dat ik het op kan halen sturen ze mijn pakket waar ik voor betaald terug naar de verzender ik ben pis nijdig want hoe krijg ik nu mijn pakket ik vind dit echt asociaal
Elja | 18 juli 2018
Hallo , stuur regelmatig een pakket via DHL Parcel. Als er problemen zijn, stuk ontvangen, willen ze dat de klant, vaak in het buitenland , vreemde taal een z.g. CN 24 document in moet vullen. Hoe komt hij daar dan aan ?? Als er dan na enige tijd , via via een nederlandstalig document opgestuurd is, komt de mededeling: claim afgewezen, document niet juist ingevuld, te laat , te lang geduurd. In een woord : waardeloos en zeker af te raden. Zoek een andere verzender !!! Gr Hans
de steentijdman | 5 april 2018
ik had een afspraak dat ze om 14:00 tot 18:00 bij mij thuis kwamen ophalen zijn ze eerder geweest bahbah zijn geen afspraken
kevinremmers | 8 januari 2018
Echt nog nooit zoiets mee gemaakt. 2 x pakket kwijt geraakt en retour gestuurd naar de afzender. Derde pakket is nog steeds onderweg. Hoe word dit bedrijf bestuurd?? of juist helemaal niet. Als je mailt krijg je standaard berichtje terug dat ze het vervelend vinden. Waar halen ze de manieren vandaan om zo onbeschot om te gaan met een klant. Zelf lossen ze niks op. Geven toe dat het hun fout is en vervolgens mag je contact opnemen met de verzender om het opgelost te krijgen. Vooroorlogse bediening zou ik zeggen. Als bedrijf zou ik nooit met DHL in zee gaan.
M. Scheerder | 29 mei 2017
Wat een ongelovelijk waardeloos bedrijf. 3 afzonderlijke leveringen op rij van 2 verschillende personen komen niet aan. DHL geeft geen duidelijkheid en verschuilt zich achter kreten als `sorteerproblemen`, `tijdelijke overmacht`en `neem maar contact op met de afzender`. Ik zal nooit meer bij een bedrijf bestellen dat zaken doet met DHL. Dit laatste deel ik die bedrijven ook helder mee.Werkelijk onvoorstelbaar hoe deze bezorger met klanten (bedrijven) en de mensen bij wie bezorgd moet worden omgaat. Ben gewaarschuwd.
Ron Pieper | 29 mei 2017
Deze man heeft gelijk DHL is onbetrouwbaar en een stel leugen naars
moonlicht | 27 mei 2017
Ik vind DHL een super slecht bedrijf. Tot 2 keer toe is mijn kinderfietsje niet aangekomen, er werd doodleuk aangegeven niet thuis, terwijl ik uren zit te wachten, die ik eigenlijk niet vergoed krijg, en dan nieuwe afspraak gemaakt, weer een melding gekregen dat ze aan de deur geweest waren, en weer was ik thuis, maar geen niet thuis kaart in de brievenbus. En dan maar weer voor de derde keer een afspraak maken, en dan maar hopen dat het fietsje wel wordt bezorgd. Ik zit met een huilend kind die al dagen geleden dacht dat ze het fietsje zou krijgen. Ik vind dit een slechte zaak. Ik heb ook voor een gesprek 4,60 moeten betalen, dat is toch van de zotten. Maar ja, wie ben ik tegenover zo\\\\\\\\\\\\\\\'n bedrijf, ze sturen je een excuus mailtje en afgedaan is de zaak weer. Adri van der Waal. 20 maart 2017.
Adri van der Waal | 20 maart 2017
Het is de 2e keer in korte tijd dat er met verzending via DHLforyou iets fout gaat. En maar bellen naar DHL en naar mijn klanten. Iedere keer minstens 1 Eur./gesprek en lange wacht rijen (kennelijk zijn er veel klachten) De laatste zending 3SDFC5045550741 had DHL geen code naar mijn klant gestuurd dus kwam het pakket na 3 weken weer bij mij terug.Wat een toko! Tevens zal dit de allerlaatste zending worden via DHL. Er zijn genoeg andere en betere verzendservices. Vandaag voor 16:00 uur verzenden morgen bij de klant. Mooie praatjes die ze in mijn gevallen helemaal niet waar maken. Gegroet Andre
A.Maijers | 23 januari 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA