Untitled

Dynafix

Dynafix
5044
(18)
Rate this listing
Dynafix
0900 3962349
45 cent per minuut
045 5245778

Ratings

oplichters
bob | 17 juni 2019
De doorverbindservice gaat naar de receptie van de dynagroep. Deze kunnen je niet helpen met problemen bij dynafix. Daar krijg je het dure 0900-nummer, maar ook het email-adres: [email protected] wie weet wordt je daar wel gratis geholpen. (Op reparatie kosten na dan)
Eelke | 22 juni 2018
Doorverbind nr klopt niet. Je krijgt dan receptie aan de lijn en die kan niet doorverbinden.
D. S. | 12 juni 2018
Erg Slecht bedrijf krijg via dynafix 0 informatie waarom bepaalde prijsopgaves krijg en hiernaast ook nog proberen ze je zolang mogelijk aan de telefoon te houden omdat ze daar ook nog eens 0,45Euro per min van krijgen. Personeel hier weet gewoon niks af van wat er gaande is bij cases/ reparaties.Dit bedrijf is echt een groot voorbeeld voor ANTI klantvriendelijk. gelukkig ben ik niet de enige die dit heeft meegemaakt aangezien ze 1 van de slechtst beoordeelde bedrijven in NL / EU zijn zowel via Google Reviews als via andere Reviewsites.Heel simpel gezegd dit bedrijf is nog niet 1 ster waard in een Review. Helaas kan je alleen geen halve of 0 sterren reviews schrijven.
kevin | 14 mei 2018
In 1 woord : oplichters. Heb de vorige week de telefoon van mijn dochter op laten halen , 1 jaar oud , scherm defect. Telefoon wordt netjes opgehaald, krijg ik nu een reparatieofferte van € 157 terwijl het toestel vorig jaar € 150 gekost heeft. Wat echter erger is , het toestel had 1 krasje in het midden en verder geen beschadigingen. Krijg ik nu een foto terug met linksonder forse schade en linksboven het scherm gebarsten. Ongelooflijk !!! Ikzelf , mijn vrouw en mijn dochter hebben de telefoon van te voren bekeken en die schade was er niet ! Dat durf ik zelfs onder ede te verklaren. In ieder geval ga ik dit ook aan Kassa melden, snap ook niet dat Samsung hiermee geassocieerd wil worden.
Peter Beeren | 29 december 2017
smerig oplichtingsbedrijf! nooit meer doen!
sjaak | 12 september 2017
Op 29 juni heb ik een prijsopgave ontvangen van Dynafix. Er wordt meegedeeld dat de technici van Dynafix na onderzoek hebben geconstateerd dat het display van mijn toestel gebarsten zou zijn. Ik krijg daarbij drie foto’s van een toestel dat van mij zou zijn, met een grote duidelijke barst en een kras in het scherm.Al sinds de eerste generatie van de Galaxy S ben ik een trouwe klant van Samsung geweest. Ik heb toestel 1, 3, 4 én 7 gehad. In al die jaren heb ik nog nooit en barst in het scherm gehad. Voordat ik mijn huidige toestel aan de koerier meegaf heb ik het scherm dan ook nogmaals grondig geïnspecteerd om er zeker van te zijn dat dit niet het geval was. Het scherm kleurde voor tweederde deel groen/geel, en als ik goed keek was het achterliggende Android menu nog zichtbaar.Mijn toestel is nooit gebarsten geweest, ik heb hem hier ook niet voor aangemeld. Dit kunt u terugvinden. Ik heb het toestel ongebarsten meegegeven aan Abdellah, uw koerier (zie bijlage). Het toestel zal tijdens de transport en/of voor/na het onderzoek beschadigd moeten zijn geraakt
Emre | 6 juli 2017
kut bedrijf
frans | 7 juni 2017
Slechte slechte oplichtings bedrijf!! Ik ben zwaaar opgelicht en ze hebben mijn telefoon kapottt teruggestuurd met barsten k ga hier niet bij laten zitten! Samsung triestt dat jullie hen inhuren ze lichten jullie klanten op!!
Mustapha | 19 april 2017
eigenlijk geen ster, mensen ga niet met ze in zee. Ze maken eigen schade aan jou telefoon om zo onder de garantie uit te komen. Mijn dochter stuurde samsung op voor reparatie. volgens kreeg van dynafix mail dat er een kras op zat.(met foto) Op de foto te zien een verse kras … Maar telefoon is door de koerier en met getuigen onbeschadigd mee gegeven. Vervolgens rekening van 266 euro.
albers | 15 februari 2017
Ze willen dat ik €380 betaal voor iets wat onder de garantie valt!
Shirley | 6 februari 2017
je krijgt klantenservice en ze vragen je alsnog om 0900-3962349 (45 cent per minuut) nummer te bellen zonder enige hulp. het alternatief nummer heeft geen zin. en de bespaarcode ook niet! jammer:(
sue | 10 januari 2017
Wat erg dit…. ze zijn niet te bereiken. De chatsite is niet bereikbaar. Op het telefoonnummer zijn ze niet bereikbaar en als je ze dan eindelijk via vele omwegen te pakken krijgt dan kunnen ze alsnog geen info geven over de status van een reparatie. ECHT HEEL SLECHT DIT
J. Smeding | 9 januari 2017
Slechte service gratis ophalen en bij niet maken toch 36.30 betalen Ik heb een iPhone 6 die acht maanden gelden door hun gerepareerd is nu een acht maand later gaat mijn batterij leeg en mijn scherm die in jan door hun gemaakt werdt laat nu los . nu willen ze 370 euro voor een reparatie die binnen garantie valt echt oplichters snap niet dat dit nog niet aan banden is gelegd lichten verzekeringen op dienen hoge nota in en geven zelf maar drie maanden garantie op hun reparatie
van der veen | 28 november 2016
Nooit dit bedrijf nog zijn echte oplichters. Mensen ga ergens anders je toestel laten maken want je ziet je eigen toestel nooit meer teurg !!!!!!!!!!!!!!!!!
hopmans nadia | 2 november 2016
Dynafix wil dat ik €370 ga betalen voor een reparatie van een eerder door hun niet goed uitgevoerde reparatie. Meest klant onvriendelijke bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt….
Goitzen Veenstra | 29 september 2016
slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt, reageerd echt nergens op!! en absoluut niet bereikbaar
jack van galen | 26 september 2016
Ik heb een klacht betreft het bedrijf Dynafix die ons chanteert met "onderzoekskosten" om een kapotte telefoon terug te krijgen. De 2 maanden oude edge 7 van mijn zoon stopte met werken 3 weken nadat deze telefoon een tik op de hoek kreeg en wat kleine barstjes in de hoek zaten. Maar heeft het nog drie weken gedaan. Via Mobiel.nl, waar de telefoon voor 500 euro en een hoge abonnementskosten betaald hebben, moesten wij een imeicode invullen en zo kwamen wij op de site van Dr Samsung. Oftewel Dynafix. Tijdens het aanmelden van de telefoon werd er geen enkele melding gemaakt dat, mocht de reparatie niet onder de garantie vallen en je wilt je telefoon terug, hier onderzoekskosten voor betaald worden. Het toestel werd beoordeeld als zijnde gebruikersschade (en wat doe je anders met een telefoon), reparatie 412 euro (????) Voor een toestel die, als hem koopt, 750 euro kost. beetje veel. Dus mijn zoon wil zijn kapotte telefoon terug. En nu moet hij dus 50,82 betalen. Ik heb contact met dynafix gehad en zij verschuilen zich achter de algemene voorwaarden maar niets wordt verwezen naar die voorwaarden als je de telefoon aanmeldt. Ik heb zonet alle stappen doorlopen en ik ben tot aan het einde niets tegengekomen what so ever over algemene voorwaarden of een waarschuwing dat er kosten worden berekend. Dit is het enige wat er staat: "Ophaalservice Wij halen je mobiele toestel op voor reparatie en je ontvangt jouw toestel 2 dagen later gerepareerd retour!* *Deze service is gratis en wordt 2 dagen later gerepareerd teruggestuurd, mits je toestel binnen de garantievoorwaarden valt en wordt aangemeld binnen de daarvoor aangeboden tijdvakken.". Dat de reparatie niet onder garantie is al raar, want bij HTC krijg je binnen een jaar een nieuwe telefoon bij dezelfde gebruikersschade… maar dat je nog moet betalen om je eigendom terug te krijgen, dat is pure chantage…Ik begijp ook niet dat, na slechte publiciteit door bv Kassa, grote fabrikanten waaronder Samsung samenwerken met dit dubieuze bedrijf. Hier moet echt een stop op gezet worden.
Ellen van Markwijk | 19 september 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA