Untitled

Dynalogic

Dynalogic
5057
(65)
Beoordeel dit bedrijf
Dynalogic
0900 39 62 564
45 cent per minuut
034 846 28 88

Beoordelingen

Slechter kan niet! Tijdsvak klopt niet! Ze komen eerder dan dat je de sms krijgt of eerder dan het aangegeven tijd.

Slecht bedrijf | 6 augustus 2018

Wow what a shitty outfit. Worst service in the world. DO NOT USE we ordered through bol.nl and they deliver using Dynalogic who lost the order. There is NO WAY of contacting them. Typical Eurpean service. They don’t even know what the word means or that it exists

Anneke | 2 augustus 2018

Heel slechte levering.
Ik heb een order geplaatst bij Home24 na een tijdje kreeg ik melding van Dynalogic dat ze zaterdag 7Juli gaan leveren tussen 8uur en 22uur. Op zaterdag zelf werd deze tijdsframe verkort. Aan het einde van de dag kreeg ik de melding “Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons”.

Ik bel Maandag naar Dynalogic en mocht zelf een dag kiezen wanneer ze komen leveren. ik koos Vrijdag 13Juli (vrijdag de 13de, had ik toch niet moeten doen). Vrijdag rond 1uur in de middag kreeg ik weer een email “De geplande bezorging van vandaag, die we uitvoeren in opdracht van Home24, kan helaas niet plaatsvinden vanwege een sorteerfout”.

VANDAAG 20Juli bel Ik voor zoveelste keer naar Dynalogic maar kreeg ik steeds te horen dat ze nog steeds bij de sorteermagazijn bezig zijn.

IK HEB MIJN PAKKET NOG STEEDS NIET EN WEET OOK NIET WANNEER IK HEM KRIJG.

Lawzet | 20 juli 2018

Dynalogic , ik sta voor te wachten ( 4 x coolblue die niet kwam opdagen en valse transport ! ) ( Art & Craft 1 x ik sta voor de bus rijd aan mijn neus voorbij ) , Een buitenlander achter het stuur , ik bel de klantenservice de chaufeur is niet verplicht te bellen .. Hoe en wat voor transport bedrijf is dit ,.,

Nick Eizinga | 16 juli 2018

Levering van mij bestelling is tot nu toe 3 keer geannuleerd. 2x vanwege een manco melding en 3e keer is de verpakking dusdanig beschadigd dat dit niet meer verzonden kon worden.

Bizar dat een bedrijf als Dynalogic nog als vervoerder wordt gebruikt door bedrijven…. Echt abnormaal dit.

Tim Sibering | 9 juli 2018
Ronny Mortier | 29 juni 2018

WAT EEN KUT BEDRIJF.. al na 4 weken op sorteer fout een nieuwe bestelling gedaan en weer een FUCKING SORTEERFout!!!!

navin | 28 juni 2018

Zeer slecht bedrijf. Track en trace code geeft aan dat je pakket op een bepaalde dag komt en dan komt er geen pakket. Na een telefonisch contact wordt er aangegeven dat het pakket helemaal niet ingepland was. Dus mag ik opnieuw een snipperdag opnemen om mijn pakket te ontvangen. Het bedrijf geeft geen tijd aan. Kan tussen 8 en 22 uur zijn.

Petra Bots | 27 juni 2018

Al 3 weken mijn bestelling op sorteerfout…….krijg het bedrijf ook totaaal niet te pakken

Nana | 19 juni 2018

Gister zou mijn tv om 1300 afgeleverd zijn met een handtekening die niet eens van mij is ene achraf zou het gebracht hebben IK WAS NIET EENS THUIS…..
Nu gaan ze een onderzoek instellen maar ik heb nog geen tv
Ik hoop dat ik een nieuwe van mediamarkt krijg zie het somber in

Rox | 18 juni 2018

Eerst meer dan een halve dag vrij genomen en ja hoor net als alle reacties hier een of andere sorteerfout. Ik ga dus echt niet tegen betaling bellen om hun fout op te lossen! Wat een prutsers. Begrijp niet dat dit bedrijf kan voort bestaan.

Robbert | 8 juni 2018

Beste koerier ooit! Zeer vriendelijke mannen die mijn oude koelkast weghaalden en de nieuwe plaatsten en installeren (voor 14,95 meer). Op tijd bezorgd en wel met topservice!!

Rafael Kek | 4 juni 2018

Ik vrees het ergste. Krijg bericht van home 24 dat dynalogic mijn bank komt brengen as vrijdag 5 juni tussen 8 en 22 uur. Ik moet die dag werken dus kan geen 14 uren thuis gaan wachten op een bankstel. Idiote tijdsindicatie. Geen bericht erbij om iets te kunnen verzetten.
Het begint dus al goed. Ik vrees het ergste en als ik al dat hierboven geschrevene lees, dan vrees ik het ergste

Channa. Cohen | 2 juni 2018

Slecht. Mijn pakket zou binnen 24 uur worden geleverd, niet gelukt. Ook de niet 48 uur niet gehaald. Ik had het met spoed nodig, dus pakket geannuleerd.

Marjolein Schutrups | 28 mei 2018

3 dagen, 3 pogingen, 1 op depot blijven staan, 2 beschadigd, 3 te druk, nog steeds geen wasmachine.

geert | 26 mei 2018

Pakket zoek. Sorteerfout. Na email en duur telefonisch contact na 2 weken een email dat er vandaag zou geleverd worden. Ene Khalid plaatst de zending als afgeleverd om 7u31. Echter niemand aan de deur gezien en alzeker niks afgetekend voor ontvangst. Weer dure telefoontjes … gaan terug bellenn… niet dus. Dit bedrijf zo snel mogelijk van de baan halen. Een schande.

Erwin | 14 mei 2018

Prutsers. Eerst een mailtje dat bestelling geleverd wordt tussen 8:00 en 22:00. Kan ik hele dag vrij nemen…. dan mailtje met preciezere tijd. Da, ver over geschatte tijd, mailtje met iets over sorteerfout. Geen idee wanneer bestelling wel geleverd wordt. Dan sms dat de bezorgen binnen 10 minuten voor de deur staat. Ben nog steeds thuis, immers vrij. Geen bezorger. Dan staat track en tracé opeens op bezorgd. Prutsers. Koop nooit meer iets bij een webshop die bezorgd via deze amateurs.

Wim Bols | 8 april 2018

Wat een waardeloos bedrijf is dit!

3 januari komen ze je pakket brengen tussen 8:00/22:00 daar zit je dan met jr goeie gedrag te wachten.
Om 15:30 probeer ik toch eerst contact optenemen met dit bedrijf 0900 nummer voor 0,45 cent pm! Gaat het ff zo hou je je hoofd wel boven water, na 40 min bellen en geen antwoord te hebben gekregen omdat je nog steeds in de wachtrij sta. Besloot ik het maar via facebook te proberen dat lukte waar ik al snel het bericht kreeg : Ik zie het inderdaad, ik vrees alleen dat deze vandaag niet zal aankomen. Er is helaas sprake van een sorteerfout, de order is op het verkeerde depot terecht gekomen. Mijn collega’s zijn momenteel bezig dit voor je op te lossen en nemen contact op wanneer het is opgelost, excuses voor het ongemak en de late vermelding hiervan! ^Laura.

Super! En nu? Krijg geen mail geen sms en word voor de rest niet meer verteld of ze nou morgen komen of dat ze een nieuwe afspraak gaan maken.

De eerst volgende keer dat hun mij pakket bezorgen annuleer ik direct mijn bestelling bij het bedrijf waar hun samenwerking mee doen.

Van de 5 sterren krijgen zo er geen 1!

Nick | 4 januari 2018

Waardeloos bedrijf!

W | 3 januari 2018

Ik zou vandaag een pakket ontvangen. De verwachte levertijd was tussen 16:00 en 18:00 (bredere indicatie was tussen 8 en 22u). Ik heb van ’s ochtendsvroeg tot 19:45 op mijn pakket gewacht. De bezorger heeft een sms gestuurd en aangegeven dat hij rond 19:35 bij mij zou aankomen. Om 19:11 was hij een paar blokken verderop. Vervolgens was de bezorger de wijk uitgereden en rond 19:45 13km hier vandaan te vinden. Dit slaat werkelijk nergens op! Ik heb met geduld op hem gewacht en zelfs langer dan de aangegeven indicatie. Zelfs tijdens en na de indicatie wat ik per sms heb ontvangen was hij niet in de buurt te vinden. Om 20:03 kreeg ik een bericht:
Opdracht niet uitgevoerd, te laat. Ze bezorgen toch tot 22:00, hoe kan 20:03 dan te laat zijn?
Ik snap hier helemaal niks van en ben echt niet blij met hun service!

Chi | 25 november 2017

Zeer slechte Levering. Ik deed een bestelling en gaf een ander leveringsadres op. Dit wordt genegeerd en toch naar mijn thuisadres gestuurd. Je krijgt een zeer algemene bevestigingsmail zonder info. Je kan niet meer inloggen om je order te checken. Op die manier wordt alles vertraag. Eerst bel je naar Dyalogic (dienst die levering verzorgd) 0,45 cent per minuut waar alles lang genoeg duur, Vervolgens bel je Macro 0,70 cent per minuut (weer voldoende tijd). Zo is je voordeel van aankoop niet meer aan de orde. Al zo veel via website en levering gekocht en dit is ronduit zeer slecht

Steven L | 5 september 2017

zeer slechte levering!!!!!!!

Pablo | 29 juli 2017

wat een slecht bedrijf. Tussen 8.00 en 13.00 leveren volgens planning en dan rond 9.30 plots annuleren…. ??? WTF!!

anoniem | 26 juli 2017

Wat een k.t- bedrijf, zeggen eerst dat je niet thuis was, terwijl dat wel het geval was. Halve dag voor niets gesnipperd van het werk. Bij tweede afspraak geen chauffeur, dus niet geleverd, was een probleem in het sorteercentrum, weer een halve snipperdag weg. Baas wil straks ook geen vrij meer geven !!!!
Klantenservice……pffffff echt geen service, behalve dat ze veel geld uit je zak kloppen met een duur 0900 nummer. Ze weigeren je tegemoet te komen, willen niet even bellen of smsen. Moeten we maar de hele dag op internet kijken of de chauffeur wel of niet komt. Terwijl we met een laskap op, in een tank aan het werk zijn zeker ??? Zitten nu al 2 weken op tuinstoelen. Denk dat ik nog wel even kan wachten tot onze bank geleverd wordt. Wat een slecht bedrijf…..nooit mee in zee gaan!!
Het is dat ik 1 ster moet geven, maar zelfs dat zijn ze nog niet waard!

Roos | 11 juli 2017

Koerier stond hier aan de deur maar heeft een pakketje niet meegenomen omdat hij niet de hele dag met het pakketje in zijn auto rond wilden rijden of wel met andere woorden Hij had er geen plaats voor. Volgens mij gaat alles mis bij dynalogic zoekraken van pakketten Ik krijg de indruk dat alles bij jullie in twee of drie keer moet gebeuren voordat het pas goed gaat

rene | 10 juli 2017

Pakketje zou om 16:40 geleverd worden, bezorger staat voor de deur rond dat tijdstip maar stapt niet uit. Op de track & trace pagina staat vervolgens dat ik niet thuis ben… en weg is de bezorger..

Huppelepup | 8 juli 2017

crimineel!!!
Dit zogenaamde transport bedrijf, zet nooit meer een stap in mijn huis. Stelletje hoogmoedige prutsers service Ho maar.

Kinda | 27 juni 2017

dat 0348 nummer wordt gewoon niet beantwoord, dus je moet als nog naar 0900 bellen. Via Track and trace in de gaten houden wanneer ze komen, maar de chauffeur staat al vanaf 9 u stil… Ze moeten hier om 13.00 zijn, het is 12.13 en ze moeten nog 12 adressen.

Tessa | 15 juni 2017

Al 9 (!) keer een afspraak gemaakt, maar steeds weer komen ze niet opdagen zonder bericht (sorteerfout). Lever mijn pakketje en ga aub failliet!

JJS | 12 juni 2017

Zelfs één ster is nog teveel! Onbegrijpelijk dat zo’n bedrijf nog verder mag bestaan. Onbetrouwbaar als de pest!

joke | 9 juni 2017

3x voor niks zitten wachten. 1x sorteerfout en 2x zijn ze gewoon niet komen opdagen zonder bericht. Morgen weer een afspraak. hopen dat het nu wel goed gaat.

Patricia | 8 juni 2017

Vre-se-lijk bedrijf. Foutje kan gebeuren, maar dit.. Slaat werkelijk alles. Houden klanten niet op de hoogte, moet zelf overal achteraan. “Houd uw zelf Track&Trace-pagina in de gaten”, jaja. zo kan ik het ook. Om van het tarief van hun klantenservice nog maar niet te spreken. Ik ben heel benieuwd of wij onze TV nog krijgen, maar gezien de vele recensies op deze en andere pagina’s, knijp ik ‘m wel een beetje. Dynalogic, alles behalve logic!!

Debralee | 8 juni 2017

3x de nespresso niet opgehaald en na 10 x bellen en per x gemiddelt 25 minuten in de waht gestaan ben ik uitgescholden door een buitenlandse werknemer van hun echt schandalig en nespresso interesseert het ook niks want het apparaat is tot op heden niet opgehaald . echt schandalig…

Rob | 7 juni 2017

Vreselijk bedrijf!!! Vandaag de 7de keer sorteerfout. Nog steeds mijn pakket niet binnen.

Sabina | 7 juni 2017

buitengewoon slecht eerste levering wordt gecanceld …. tweede levering horen we niks van….. en maar vrije uren opnemen voor piet snot …moet bellen voor een
derde levering … krijg geen contact…. pfffff

drei wieler | 6 juni 2017

Dynalogic komt 5x op rij de bezorgafspraak niet na 🙁

Geen zaken mee doen!

Charlotte | 2 juni 2017

Nu al 3 keer een hele dag thuis moeten zitten om te wachten op onze wasmachine, toen ze een week na de geplande afspraak wel kwamen (ze hadden het druk) was de wasmachine kapot. Gisteren weer een nieuwe afspraak gemaakt voor de derde keer en ze zouden tussen 12.30-14.30 komen, hierna ontving ik een berichtje dat het tussen 17.00-20.00 zou komen en uiteindelijk toen ik inlogde op de track and trace pagina stond dat de geadresseerde niet thuis was. Momenteel 1,5 week verder en nog steeds geen wasmachine. Wat een vreselijk bedrijf! Bellen is ook geen optie, na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben en bijna 10 euro betaald te hebben, heb ik maar opgehangen. Ik hoop dat dynalogic nooit meer een bestelling bij mij hoeft te leveren.

Simone de Jong | 2 juni 2017

zeer slechte levering………..

van der linden | 31 mei 2017

Ik zit de hele dag thuis te wachten op mijn pakket die tussen 8 en 22u bezorgd zou worden, wat al een asociaal ruim tijdsvak is. Om half 6 krijg ik doodleuk een nieuwe sms dat het pakket morgen tussen 8 en 22u geleverd word. Nou MOOI NIET dat ik die dag thuis ga zitten wachten. Ook gezien deze recensies kunnen ze mijn bestelling ergens stoppen waar het donker is!!!!!

Alweer een boze klant!!!!!! | 26 mei 2017

Komen afspraken niet na.leggen ook na 10 minuten telefoon neer en nemen niet meer op

Janssens | 26 mei 2017

Ik heb een bestelling gedaan voor een koelkast.
Deze zou door dynalogic geleverd worden. En terwijl je in de tuin voor je huis zit. Geven ze aan dat het adres niet bestaat. Misschien dat ze beter moeten kijken of ze hebben misschien helemaal niet gekeken. Een tweede bezorging levert hun namelijk meer geld op.

Jeroen | 15 mei 2017

Meest slechte koeriersbedrijf ooit. Ik heb tot twee keer toe via twee verschillende websites een bestelling geplaatst waarbij Dynalogic de vervoerder bleek. Bij de eerste order werd er pas na een maand een beschadigd product geleverd. Die heb ik meteen terug laten sturen en de order geannuleerd.
Bij mijn tweede bestelling werd mijn bestelde product helemaal niet geleverd. Via de track en trace functie werd aangegeven dat mijn adres onjuist zou zijn. Ik heb hierover naar het dure nummer van Dynalogic gebeld. De eerste keer werd ik door de dame aan de lijn in de wacht gezet waarna de verbinding na 10 minuten werd verbroken. Bij een tweede poging werd mij verteld dat de chauffeur het adres niet kon vinden. Daarop vroeg ik waarom de chauffeur niet even de moeite nam om te bellen. Ik was immers de hele dag thuis. De dame aan de lijn kon mij melden dat Dynalogic haar koeriers geen bedrijfstelefoon aanbiedt. De koeriers “zijn niet verplicht te bellen naar klanten bij lever problemen”. Toch nam de medewerkster mijn telefoonnummer op en zou die aan de koerier doorgeven. De volgende dag werd er weer niet geleverd. Ik belde er weer achter aan. Er werd mij eerst verteld dat er niemand thuis was, wat dus niet waar was. Dit gaf ik ook aan. Vervolgens werd ik in de wacht gezet zodat de medewerkster even kon “navragen”. Ze kwam terug met het verhaal dat mijn adres onjuist was. Inmiddels gaf ik geïrriteerd aan dat ik hier de dag ervoor uitvoerig over had gebeld en dat ik gebeld zou worden als de koerier mijn adres niet zou kunnen vinden. Ik gaf aan dat ik de verhalen niet geloofde en gaf aan dat ik meteen een oplossing wilde. Ik werd weer in de wacht gezet, de dame aan de lijn zou de koerier even contacteren. Ze kwam terug met het verhaal dat mijn adres via google maps twee keren in amsterdam voorkwam. De chauffeur zou naar het verkeerde adres gereden zijn. Ik vertrouwde dit verhaal sowieso niet aangezien mijn adres een keer voor komt op google maps. Maar goed. Er werd mij beloofd dat de volgende dag zou worden geleverd. U raadt het al, de volgende dag weer geen levering aangezien mijn adres onjuist is volgens Dynalogic. Hierna heb ik bol.com gecontacteerd om mijn geld terug te krijgen. Inmiddels heb ik een rekening gekregen met 25 euro aan telefoonkosten naar het nummer van Dynalogic. Volgende keer zal ik eerst goed bekijken wie de leverancier is bij een orderr alvorens ik ergens een bestelling plaats. Als Dynalogic de koerier blijkt te zij zal ik niet bestellen.

Sam | 12 mei 2017

Zeer slecht. Als ze het adres niet kunnen vinden wordt de bestelling gewoon geannuleerd. Telefoonkosten lopen ook enorm op bij contact met de “klantenservice”.

Matthijs | 22 april 2017

waardeloos bedrijf, ik hoop dat coolblue snel een andere vervoerder neemt. (met een goedkoper telefoonnummer 45 cent p/m)

dhr. kraassenberg | 21 april 2017

Het is het slechtste vervoersbedrijf dat ik ken. Grote bestellingen raken op hun vestigingen kwijt als spelden in een hooiberg. Iedere keer en ALLE klanten krijgen te maken met sorteerfouten en bestellingen die op het allerlaatste moment geannuleerd worden.

Je neemt vrij van je werk en op de dag sta je bestelling geleverd zou worden is op onverklaarbare manier je bestelling opeens spoorloos. Volgens mij hopen ze dan dat je een duur telefoonnummer gaat bellen om extra inkomsten te generen. De uiteindelijke levering gaat eveneens onbeschoft door Marokkaanse werknemers die erg brutaal zijn en niks voor je willen doen en niet eens op je lijken te reageren.

Bizar dat dit soort bedrijven lijken te bestaan en dat grote gerenommeerde bedrijven zoals Cool Blue en Wehkamp e.d. Nog zaken doen met deze oplichters. Voortaan vraag ik eerst wie de vervoeder is alvorens ik een bestelling plaats op een webshop.

Kijk ook eens op www.klacht.nl en zie Dynalogic niet eens reageren op klanten. Het interesseert ze allemaal niks!!!

Roel Veldman | 14 april 2017

Netjes afgeleverd en mooi op tijd.

Danny | 28 maart 2017

Er valt werkelijk waar geen afspraak te maken met dit bedrijf. Nu al meerdere malen niet komen opdagen met als klapper op de vuurpijl een beloofde levering die vervolgens nooit komt. Daarbij “uiteraard” geen melding van Dynalogic. Het zou hier bij om een levering in de avond gaan. Daarbij hoop je dan dat het dan toch nog geleverd wordt, maar 2 uur na de beloofde tijd was er nog steeds niemand. Alsof ik geen leven heb en niet vroeg hoef op te staan. De klantenservice verschuilt zich vervolgens achter een duur telefoonnummer. De medewerkers zijn daarbij ook nog eens totaal onverschillig en behalve een ongemeend “sorry” komt er geen enkele tegemoetkoming. Ik kan niet anders dan zeer ernstig waarschuwen voor dit bedrijf!!! Gebruik niet Dynalogic!!!!

slechte levering Dynalogic | 10 maart 2017

wat een troep bedrijf

Anthony | 17 februari 2017

Vanochtend zou er een pakket bezorgd worden. Ik kwam net uit nachtdienst dus een briefje op de deur geplakt met dat het wellicht even kon duren voor ik zou antwoorden ivm wakker worden. Ook nog een e-mail gestuurd met dit bericht of het doorgegeven kon worden aan de koerier. Wekker om 11:00 gezet waar ik achterkwam dat de koerier om 10:46 bij mij langs is geweest en er niemand thuis was, geen bel gehoord! Direct klantenservice gebeld a 45ct per minuut en 6 min wachttijd of ze de koerier terug konden sturen, jongen aan de telefoon zou de koerier bellen en mij daarna terug bellen, helemaal niets meer van gehoord! Nu het weekend wachten terwijl ik hem juist voor het weekend binnen wilde hebben. Ronduit belabberd.

Sander | 29 januari 2017

Zeer slecht bedrijf zouden hier een tv bezorgen ze vragen op welke dag zeg ik graag op 21-01 krijg ik even voor de bezorgafspaak mail wij komen maandag wel tv ligt op verkeerde distributie centrum kan ik maandag vrij nemen om hun van mij mogen ze dit bedrijf opdoeken weg er mee

Herman Fendker | 21 januari 2017

Uitstekende service,op de afgesproken tijd een wasmachine ven de wehkamp geleverd,op zolder en alles retour tot het laatste snipper,bakkie mee voor in de bus, geen tijd,moeten naar de volgende klant.TOP

clemens | 24 december 2016

Gisteravond besteld bij de wehkamp zou een mail en sms
Over de bezorgtijd vandaag…. vrij geregeld met mijn collega…niets gehoord dus…… verwachten ze dat ik de hele dag achter de deur ga staan wachten op dynologic baal ervan volgende keer gewoon weer kopen bij de mediamarkt hier schiet ik dus niets mee op

Ilonka | 21 december 2016

Waardeloos, heb de koerier nog gesproken. Echter kon er geen telefoon wissel meer plaats vinden omdat hij de order al geannuleerd had.

Youri | 5 december 2016

Het bedrijf komt keer op keer bezorgafspraken niet na, inmiddels 5 maal in 4 dagen. Over de telefoon wordt een nieuw afspraak ingepland maar ook dan gaat het mis.

Verder is het problematisch dat mensen van het callcenter vrij machteloos zijn, ze moeten iedere wijziging overleggen met een supervisor.

Coolblue gooit zijn reputatie te grabbel door met deze prutsers samen te werken. Ik hoop dat ze snel failliet zijn zodat deze kwelling eindigt.

Dirk | 29 november 2016

Slechte service en brutale mensen aan de telefoon.
geven geen tijden aan van te voren en jou de schuld als ze voor een dicht deur staan. beweren dat het aders niet klopt en sturen dan pardoes de levering retour!
Zonde van de goede naam van je bedrijf als ze deze bezorgdienst inhuurt.

Sabrina | 24 november 2016

Heel vreemd hoe het gaat met Dynalogic: je doet ‘s avonds laat een retourmelding (groot apparaat) en die nacht nog sturen ze een mail dat ze er de volgende dag zijn. Hallo! Ik heb zelf ook een leven! Je zorgt toch dat je contact hebt met de klant om iets af te spreken? Op mails reageren ze vervolgens niet. Waardeloos bedrijf.

Ester | 19 november 2016

Belachelijk hoog tarief om te bellen….en dan nog geen contact . Fijn te horen dat je maximaal maar 22 euro hoeft te betalen.
Geen bericht gehad dat artikel niet geleverd wodt.

Annelies | 11 november 2016

Media markt besteed haar service-diensten aan dit bedrijf uit. Klant-onvriendelijk en onprofessioneel werkend bedrijf. Zijn ook niet terug te bellen behalve tegen beltarief van 45c/min op 0900 nummer met lange wacht. Je hoort gewoon niets behalve dat ze een week later dan de bestelling komen leveren en dan moet je de hele dag thuisblijven want je krijgt geen enkel signaal hoe laat ze komen (als ze al komen, want dat is maar even afwachten)…..

Leo Reijnen | 5 oktober 2016

Ben erg tevreden,levering dag na mijn bestelling ontvangen,wist s,ochtends al hoe laat ze kwamen,kreeg
ook SMS toen ze er bijna waren,vriendelijke bezorgers

Thea | 5 augustus 2016

Er wordt verwacht dat men een dag thuis gaat zitten voor een pakket. Op de dag zelf is niet veel meer te regelen.
Bellen vooraleer een briefje achter te laten wordt ook niet gehonoreerd. Waardeloos!

Maarten | 27 juli 2016

Zeer slechte levering, nu al drie dagen thuis moeten zitten om pakket op te wacht, en dan een minuut na de afgesproken tijd niet komen opdagen. Zielig dit

Boze klant | 7 juli 2016

“SLECHT”een andere bewoording is er voor deze firma niet te geven.
meennemen oude apparatuur van te voren aangegeven….de heren hebben daar ene total andere mening over.

ook de Servicedesk van DYNALOG!C neemt het met een korreltje zout.

dan moeten maar weer rijden is mijn meneing.

SUCCES DYNALOG!C

wij zijn in ieder geval NOOIT meer klant bij jullie

Ronald | 21 juni 2016

zeer slechte ervaring met Dynalogic.
ze komen een vriezer brengen met een werknemer terwijl hij geplaatst moet worden op de boven verdieping.
dat gaat niet lukken waarna hij weer mee genomen word en twee dagen later pas weer terug komt met een collega terwijl bol .com adverteerd met voor 23:00uur beteld volgende dag in huis dat word dus door Dynalogic drie dagen en bedankt

Rob kersten | 8 juni 2016

slechte levering, komen afspraken niet naar, lange wachttijd, geen excuus voor hun fouten!!!!!!!!!!

Sabrina Schmidt | 21 mei 2016

Zeer slechte levering. Komen zonder bericht herhaaldelijk niet opdagen. Bij fouten bellen: je komt lang in de wacht tegen hoog beltarief.

Wim | 9 mei 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA