Untitled

eDreams

eDreams
5046
(31)
Beoordeel dit bedrijf
eDreams
020 7219357
Normaal tarief
+34 931 503 763
Maandag: 09:00 – 18:00
Dinsdag: 09:00 – 18:00
Woensdag: 09:00 – 18:00
Donderdag: 09:00 – 18:00
Vrijdag: 09:00 – 18:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Beoordelingen

Now 38minutes on the telephone with the helpdesk. I got an email saying that my boarding pass will be sent. I have not yet received it. I am now speaking to a second (Indian) person. Ok. 48minutes later I got my boarding pass. So annoying

Karen | 12 augustus 2018

Tering oplichters vieze dieven

Miri | 9 juli 2018

Tering oplichters vieze dieven

Miri | 9 juli 2018

Heb mijn vlucht geannuleerd via pegasus, zij hebben het bedrag overgemaakt aan edreams. Probeer al voor de zoveelste keer ze te bereiken om mn geld terug te vragen, maar geen gehoor!

Doet er niet toe | 26 juni 2018

krijg niemand aan de lijn. vreselijk bedrijf

rotzooi | 27 mei 2018

KANKEROPLICHTERS!!!

Geld van mijn rekening gehaald, maar geen bevestiging ontvangen!! Ook geen ticket o.i.d. Kut oplichters, laaielichters.
“Er is iets fout gegaan” bla bla. GEEN TICKET, BEDRIJF IS NIET TE BEREIKEN. GEEN TICKET KOPEN.

SAHIN | 16 mei 2018

STELLETJE KANKEROPLICHTERS!!!

Geld van mijn rekening gehaald, maar geen bevestiging ontvangen!! Ook geen ticket o.i.d. Kut oplichters, laaielichters. Elke keer hetzelfde verhaal
“Er is iets fout gegaan” bla bla. NOOIT HIER BOEKEN! maar dan ook nooit.

Kut bedrijf!

Mik | 10 mei 2018

Oplichters niet hier boeken. Geld overgemaakt via IDEAL en niets gehoord van Edreams. Toen ik ze eindelijk aan de lijn kreeg claimden ze geen geld te hebben ontvangen. Ik moet nu zelf IDEAL bellen om te achterhalen wat er aan de hand is!!

Thomas | 5 januari 2018

Smerige oplichters

Aksoy | 19 december 2017

Wij moesten onverwachts eerder terugkomen vanuit Nieuw-Zeeland omdat mijn opa plotseling is overleden toen ik op reis was. Omdat ik een annulerings- en reisverzekering had afgesloten (via eDreams) zou je denken dat dit geen probleem moest zijn. Ook hadden we premium-service erbij gepakt zodat een ander email adres kon gebruiken en ook een ander nummer kon bellen.

Echter er wordt nergens op gereageerd. Via de premium telefoon kwamen we er niet eens door (leek wel alsof het nummer niet eens in gebruik was). Via de normale telefoon werden we er keer op keer uitgegooid. Via mail wordt gewoon niet gereageerd. Wij hebben daarom besloten om naar het vliegveld in Queenstown te gaan zodat Qantas (de vliegmaatschappij waarbij we zouden vliegen) ons persoonlijk te woord kon staan. Echter werden we overal van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk hebben we weer gebeld met eDreams en dit keer lukte het om onze vlucht om te boeken. We konden die avond nog vliegen. We hadden daarbij een overstap in Melbourne. Omdat wij nog geen boardingspass hadden zijn we dit gaan vragen. Een dame vertelde ons dat we die zouden krijgen wanneer we gingen boarden. Toch hebben we dit bij de balie nagevraagd. Bij het checken bleek dat eDreams ons niet had ingeboekt, terwijl wij deze bevestiging wel op onze telefoon hadden. Ze vertelden ons dat we niet mee konden met dit vliegtuig. (na veel discussie en de nodige tranen omdat ik naar huis wilde en erg verdrietig was over het verlies van mijn opa) vroeg Gino (mijn vriend) naar de naam van de vrouw die ons wilde annuleren op het vliegtuig kon er ineens heel veel geregeld worden en konden we alsnog mee. De verdere vlucht is goed verlopen, alleen was onze bagage er niet bij aankomst. Wij zijn dinsdagavond aangekomen en onze bagage is afgeleverd op donderdagavond.

Ik ben erg druk geweest met het regelen van mijn opa zijn crematie. Na de crematie van mijn opa ben ik weer gaan kijken naar deze zaak. Het ergste vindt ik nog hoe ze mij behandeld hebben. Het belangrijkste voor mij op dit moment is dat niemand anders dit zou hoeven mee te maken, en als ze dit mee maken dat ze dan goed worden geholpen.

MIJN TIP IS DAAROM OM GEEN VERZEKERINGEN AF TE SLUITEN BIJ EDREAMS WANT VOOR HET OVERLIJDEN VAN EEN FAMILIELID WORDT NIET VERGOED! OOK ZIJN ZE NIET MENSELIJK EN HEB IK VEEL KOSTEN MOETEN MAKEN DIE IK NIET VERGOED KRIJG EN DUS KWIJT BEN.

Kosten verzekeringen: €131,98
Kosten auto: €987,48 (20 dagen) voor 7 dagen hebben we dus €345,62 betaald wat we niet hebben gebruikt.
Telefoonkosten buiten bundel: €134,19
Kosten premium service: €9,99 (geloof ik, geen premium service gekregen) Het premium nummer was niet bereikbaar en via de premium mail is niet gereageerd.

Sharon | 12 december 2017

Contact gehad ivm een naam die verkeerd is gegaan met de boeking. Was nogal bang ivm de recenties hier. Maar kreeg een vrouw aan de telefoon die de gegevens noteerde en me vervolgens in de wacht zetten.. 30 min in spanning in de wacht gezeten want ik dacht daar ga ik niks meer van horen.. niets is minder waar. Ze hebben gelijk contact opgenomen met de vliegmaatschappij om de namen aan te passen!
SUPER

Cvm | 6 december 2017

Zojuist geboekt bij eDreams, alles leek vlekkeloos te verlopen, maar na de betaling geen bevestigingsmail ontvangen. Meteen research gedaan, maar zoals al vele vermelden is eDreams moeilijk tot niet te bereiken. Geld is afgeschreven, maar ik heb nog niks gehoord van eDreams zelf. eDreams is gwoon een scam en ik begrijp niet hoe dit boekingskantoor hier zo makkelijk mee weg kan komen. 6 tickets geboekt a 75 euro waar ik verantwoordelijk voor ben en dus voor kan betalen. Ik raad iedereen dus aan om alleen al bij het zien van de naam eDreams een ander boekingskantoor te raadplegen, maar helaas is deze site nog niet negatief in het beeld waardoor velen (inclusief andere gedupeerden en ik) hier financieel de dupe van zijn.

Guus | 24 november 2017

Vlucht met eDreams geboekt van Amsterdam naar Malta. Aangekomen op Schiphol bleek dat mijn vlucht 2 weken geleden al was geannuleerd, maar hier heb GEEN bericht over gehad van eDreams. Ik krijg als het goed is een refund…. Maar eerst zien dan geloven en die vakantie: die was sowieso naar de knoppen. Waardeloos! (En waardeloos dat Skyscanner met een zo’n site in zee gaat)

Mark | 12 november 2017

MENSEN. NIET BOEKEN DIT ZIJN DE GROOTSTE KANKER OPLICHTERS EVER!! Je kan 2 singen doen. Ergens anders boeken en op vakantie gaan of hier letterlijk je geld weggooien!! Je kan je geld beter in de prullebak weggooien dan weet je teminste waar t is. Dit kanker oplichtersbedrijf belazerd mensen en verpest vakanties en belangerijke bijwoningen zoals begravenissen en dergelijke. Kortom :: KANKER TOEVES KANKER HOERE BEDRIJF!! Wat denken ze wel niet! Telefoon geen reactie mail geen reactie nergens reactie!! Vliegtickets zijn fake!

Yassin | 23 oktober 2017

Tickets gekocht via E dreams van Brussel naar Nador. Aangekomen bij vlieghaven waren onze tickets niet betaald door E Dreams en konden terug naar Huis gaan. Kortom het is Malafide bedrijf en heeft ons vakantie kapot gemaakt.

Cakal | 8 oktober 2017

NIET BOEKEN VIA EDREAMS!!! Getipt om via deze site te boeken. HEL! Onze reservering is al +24 uur pending. Contact met klantenservice lijkt onmogelijk; NL’s nummer is slecht te vinden via internet. Via google wordt een +34 nummer weergegeven. Wordt automatisch beantwoord, maar keuzemenu werkt niet. Uiteindelijk via speuren op internet klantenservice met +44 nummer gevonden. Eindelijk iemand aan de lijn, maar kon niks voor ons betekenen. We moesten nog even afwachten. Medewerker gaf aan dat KS ook in avond bereikbaar zou zijn; niet dus!!! In verband met urgentie om te vliegen toch direct via KLM ticket geboekt. Nu proberen om ons geld terug te krijgen. Zij zeggen dat er geen bedrag betaling heeft plaats gevonden door een technisch probleem???? Onzin!! Voorlopig staat het nog niet op mijn bankrekening. Een en al ellende dus!

FB | 26 juli 2017

Zeer en zeer slecht heb wel met hun gevlogen maar heb reizen gehad die niet door gingen van de maatschappij ui. zie dan maar is je geld terug te krijgen is onmogelijk ze laten je wachten aan de telefoon tot je een ons weegt. en werknemers daar weten niks moeten alles navragen aan een manager en die zijn dan weer te druk bezig dus schiet helemaal niet op. dus als u boekt voor een reis en geld is niet belangrijk voor je boek dan hier. voor de rest pas heel goed op eenmaal gekocht dan zit je er aan vast en kan niet meer veranderen of geld terug krijgen dat ben je dan kwijt. en als je contact zoekt met hun dat is een ramp. als ze zeggen we bellen je terug dat is een leugen ze bellen je niet terug of laten je telefoon een keer overgaan zodat ze kunnen zeggen dat ze je gebeld hebben. heb ik van iemand die daar heeft gewerkt. kost hun namelijk te veel om iedereen terug te bellen. dus als je contact met hun wil bel ze en je bent zeker minimaal een uur aan de telefoon of meer. met de kans dat je niet goed wordt geholpen. echt treurig dat zulke berdrijven kunnen door gaan en flink veel verdienen. of je nou een goede of slechte reis hebt dat zal hun een worst zijn. dus ben gewaarschuwd eDreams kan beter naam veranderen naar eNightmare.

j.B | 30 juni 2017

Gisteren een vlucht geboekt via edreams. Het bedrag werd meteen al van mijn rekening afgeschreven, tot op heden niks geen bevestiging ontvangen o.i.d.!

Marije | 1 juni 2017

Net 45 minuten in de wacht gestaan zonder antwoord

Ferhat | 26 mei 2017

In één woord waardeloos! Heb een reis drie dagen van te voren helaas moeten annuleren. Niet te bereiken, totaal niet! Heb meteen een week geleden een mail gestuurd, om een bevestiging van de annulering voor de verzekering, maar niemand reageert.

Wilma | 18 mei 2017

zeer zeer slecht reageren nergens op n.
niet via mail en niet via tel. alleen mail ontv. bedankt voor het contacteren. Eens maar nooit meer via eDreamer. Hier kan ik niet lekker van dromen, nachtmerries dat wel

momida | 4 mei 2017

Ik had een retourvlucht geboekt naar Berlijn. De terugvlucht had ik vastgelegd op 18:00 uur.
In de bevestiging stond echter een terugvlucht om 6:00 uur. Vermoedelijk met opzet, want ik weet zeker dat ik dit niet geboekt heb.
Onmogelijk om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. Uren geluisterd naar hetzelfde deuntje.
DRAMATISCH SLECHT!!!!

Kees van Haperen | 21 april 2017

Ik heb zojuist gebeld en ben keurig te woord gestaan. Had gisteren geboekt en een verkeerd e-mail adres opgegeven. In eerste instantie geen reactie gehad, maar nu alsnog goed telefonisch geholpen en alles lijkt nu geregeld te zijn want heb de vliegticket goed ontvangen.

Niek | 31 maart 2017

ik probeer al 2 week te breiken het leukt niet het zou moeten naar de RECHTBANK moeten gaan voetan van mensen spelen niets antwoorden telefoons wordt niet afgepakt…. gewooon dramaa

emrahh | 15 maart 2017

Niet te bereiken en antwoorden niet op mail. Ik heb de Premium Service afgesloten met het idee beter geholpen te worden, dus niet. Het speciale Premium service nummer kun je gratis bellen echter neemt niemand op ????? laatste keer dat ik hier geboekt heb.

Maree | 7 maart 2017

Zeer onduidelijk na boeking en betaling … geen antwoord op mails en telefoonnummers niet te bereiken !!

M.B | 1 maart 2017

Dramatisch. Niet te bereiken. Reageren niet op e-mail.

Menno | 15 februari 2017

Wat een drama om dit bedrijf te bereiken…. na 3 weken nog steeds proberen te bereiken zonder succes…

MB | 8 februari 2017

nooit meer!

JK | 1 februari 2017

Helaas dezelfde ervaring. Eerste keer, laatste keer…

Elyas Riane | 19 januari 2017

Ridiculous!

On 15 Dec 16, I made a booking for a flight from Brussels to Heraklion. In the confirmation mail, I noticed that the return flight was not a direct flight. Since the website clearly mentioned that the flight (ResNr: 2421073551)could be canceled without ANY additional costs, I booked another flight (ResNr:24227554413) for the same destination. An E-mail and a friendly telephone operator contacted me to confirm that the first booking was canceled and that all the money would be refunded without any costs. After checking my account however, I noticed that the refunded amount was 111.88 Euro less then the original amount! If I check my booking status, I still see the TWO flights as status “confirmed”? So far I did NOT get any additional phonecall from the company to clarify this situation. How is this possible for a company that is supposed to be trustworthy allover Europe? I hope this problem get’s solved soon… COLMAN Frank

Got the answer yesterday that will get back at my asap (as soon as possible)… Still no result after almost another 24hr, must be pretty hard to find back the reservations, what a joke! 🙁 And they call themselves a travelagency? For those who understand dutch, better read the article underneath before you make a booking with this crooked company!
What a pitty that I didn’t read this article before making a booking…

12 Jan 17: 4 weeks after the cancelation of my first booking, day 3 after my complaint/request…still no solution, answer or explanation, the saga continues…I hope and pray that everything will be alright with my other flights that I have booked with this company…

17 Jan 17: I have had a phone-call on Thu 12 Jan 17 and an e-mail from eDreams with the confirmation that I will get back my money. No mention however about the exact date when or about the exact amount that will be refunded… 5 days later…nothing received back so far! What is this, a very bad joke? I will keep you posted about this nightmare…

Toezichthouder waarschuwt voor reiswebsite eDreams
(Bron-HLN 15/07/2014):
De Nederlandse toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt voor de Spaanse reisaanbieder eDreams. Het bedrijf biedt op zijn website goedkope vliegtickets aan naar verschillende internationale bestemmingen, waarbij niet alle kosten in de geadverteerde prijs zitten, meldt toezichthouder ACM.

Op vergelijkingssites komen de tickets van deze aanbieder als goedkoopste uit de bus. Maar tijdens het online boekingsproces komen er kosten bij waar de consument niet omheen kan en waarvan de hoogte vooraf niet gemeld wordt. De totale prijs van het ticket wordt pas aan het einde van het boekingsproces duidelijk. De consument is aanzienlijk duurder uit dan verwacht, en kan het ticket niet boeken tegen de prijs waarmee wordt geadverteerd, aldus de ACM.

COLMAN Frank | 17 januari 2017

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA