Untitled

Famed

Famed
5023
(9)
Rate this listing
Famed
0900 0885
Normaal tarief

Ratings

drama van een bedrijf , je krijgt een standaard mail als antwoord.Of ze schuiven het door naar iemand anders . Heel erg dit dat zulke bedrijven nog kunnen bestaan
Ron | 7 maart 2019
Slecht klanteservice en trouwe betalen extra
MC | 10 september 2018
Louche incassoburo dat betaald wordt door de zorgverleners en beneden alle peil tekeer gaat bij het innen van zorgrekeningen. Echt een afschuwelijke bedrijf.
Pascal | 5 september 2018
Tavares varela | 3 september 2018
Famed veroorzaakt geen problemen want is afhankelijk van de aangeleverde gegevens. Het 0900 nummer is niet 0.15 p/min maar gewoon normaal tarief.
Postman | 17 mei 2018
Richenel mardenborough | 17 mei 2018
Slechte klantenservice, slecht bereikbaar, duur telefoonnummer,slecht geholpen.Hun maken een fout en ik moet gaan bellen, echt schandeBel ons 0900 0885 (€ 0,90 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten).Wij helpen u graag van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.
vogelzang | 6 juli 2017
Tzijn gwoon hoeruuu da zijnut me hun fucking vage telefoonnummer waar mijn telefoon van zegt datut niet bestaat en dan de tandarts die hun gebruikt gedragen zich na ontvangst van geld ook als hoeren vieze kut lui
Alexander van Dijl | 6 juli 2017
Zeer slecht en niet behulpzaam. Ik heb inmiddels 3x gebeld over nota's die ik van een vorige bewoner van mijn huis heb gekregen (deze bewoner is inmiddels een jaar geleden verhuisd. Telkens krijg ik te horen er een melding gemaakt zal worden en dat ik de nota terug moet sturen. Bij navraag of ik dan nu eindelijk geen nota's van hen meer zal krijgen, krijg ik te horen dat zij dit niet kunnen garanderen aangezien zij van de praktijken te horen krijgen naar welk adres de nota moet, dit wordt NIET door Famed gecontroleerd. Mijn vraag is dan, wat is dan het nut van Famed??? Tenslotte vraag ik of ik de gesprekskosten terug kan krijgen aangezien ik nu inmiddels 3x gebeld heb en gesprekskosten heb moeten betalen. Dit is volgens de medewerkster niet mogelijk. Ook blijkt het niet mogelijk om een leidinggevende aan de lijn te krijgen. Kortom, slechte organisatie, onbehoorlijk te woord gestaan aan de telefoon en onbehulpzaam.
Z | 14 maart 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA