Untitled

Flixbus

Flixbus
5029
(12)
Rate this listing
Flixbus
085 888 1843
Normaal tarief
+49 30 300 137 300

Ratings

Achtergelaten in Zwitserland zonder boe of ba.. SCHANDALIG! Ik zal er alles aandoen om dit bedrijf ten schande te brengen.. misdadigers zijn het!
K | 17 september 2018
Een dikke 0 Zal alles doen om dit bedrijf zijn misdaden te laten betalen. Jullie slachtoffers van flixbus zijn niet alleen. Mijn spullen zijn al een week spoorloos. Ik en mijn zoon achtergelaten op een benzinestation in noord Frankrijk. Met geen mogelijkheid om er vandaan te komen. Misdadig!
Dit bedrijf moet opgerold worden | 2 september 2018
Slecht bedrijf ooit!!!!!
Roos | 15 februari 2018
Slecht regelde kut bedrijf in de mail staat voor internationale tours ben je verplicht om je id te tonen of paspoort maar je wordt alsnog gewijgerd omdat je van Eindhoven naar Nijmegen moet.En het bedrijf is om nog een reden zwaar naar de klote omdat de bushalte waar die altijd komt ineens niet komt opdagen en staat er met stift vermeld dat de halte aan de andere kant van het station is verplaats kortom dramatisch slechte kut bedrijf
Hamza | 25 augustus 2017
Ik word geweigerd om in bus overstapen omdat ik geen pasport bij me had , maar wel een geldig ID kaart . Hij zegt alleen met pasport mag je mee .maar ik had IDkaart . Ik ben supeer boos
Fari | 12 augustus 2017
Kut bedrijf..
Doei | 19 juli 2017
Verschrikkelijk, waardeloos bedrijf/service.Bussen rijden niet op tijd of komen niet opdagen. Vertragingen niet door files maar door rijtijdenwet. Klantenservice is een lachtertje.En dat moet een alternatief voor de trein zijn? Bespaar jezelf de ergernis en zoek een alternatief (goedkoop treinkaartje van een drogist, of Blablacar) Die paar euro\'s die je zogenaamd bij Flixbus bespaard, zijn de ergernissen nooit waard!!
Johan | 25 juni 2017
EEN DIKKE VETTE 1 WAT EEN KLOTE BEDRIJF IK STA NU OP DE GVD BUS TE WACHTEN MET 15 ANDEREN HIJ IS NU AL EEN UUR TE LAAAAAT besluit ik om ze te bellen hangen ze gewoon op nadat ik 30 min in de wacht hang ze laten niks maar dan ook helemaal niks weten
Cy | 8 april 2017
DUS FLIXBUS HEEFT MIJ N EEN PAAR MENSEN IN FRANKRIJK ACHTER GELATEN , EN VANDOOR GEGAAN MET AL ONZE SPULLEN PASPOORTEN, MOBIEL TEL, GELD ,BANKPASJES N ALLES WE STONDEN DAAR IN THE MIDDEL OF NO WHERE ,,NU BELLEN WE EN GEEN GEHOOR WANT DAT NR DOET HET NIET,,,,? IK WIL ME SPULLEN NU GODVERDOMME!!
lupe | 20 maart 2017
Wij hadden een reis geboekt van Gent BE naar Amstedam NL en zijn niet opgehaald bij de Flixbus halte.Er is 2 keer contact geweest met de klantenservice. Bij het tweede contact is gebleken dat de bus ons niet heeft opgehaald bij de halte, waar wij zijn blijven staan op aanraden van contact poging 1. We hebben wel een bus langs zien rijden, dit werd later ook bevestigd per Facebook via de NL klantenservice.Bij het tweede klantenservice contact is meerdere malen gevraagd hoe wij nu thuis dienden te komen. Hier werd geen antwoord op gegeven. Wij hebben geen excuses, alternatieven of andere tegemoetkoming ontvangen vanuit de klantenservice. Er werd aangeraden de volgende dag weer de Flixbus te pakken.Hierom hebben wij ervoor gekozen om te overnachten in een hotel, wat met moeite ging zo last-minute. De volgende dag hebben we gekeken naar andere reisopties dan Flixbus omdat wij niet het risico wilde nemen om weer bij de halte achtergelaten te worden.Wij hadden gehoopt op service wanneer wij het verhaal uit zouden leggen. De Nederlandse klantenservice is alleen bereikbaar per Facebook, dus hebben wij via Facebook messenger onze klacht geuit. Ook hier hebben we weinig tegemoetkoming ervaren, we hebben alleen de Flixbus reis vergoed gekregen. Ook toen we uitgelegd hebben dat de klantenservice ons geen alternatief heeft aangeboden. We hadden zelf moeten weten dat we met de trein moesten gaan blijkbaar en dan maar verwachten dat we deze kosten wel terug zouden krijgen.Sta je dan om 19:30 in Gent op een station die je niet kent zonder internet. Dan mag je toch verwachten de een klantenservice je wijst op je rechten?We hebben de reis van €40 vergoed gekregen, de rest van de extra kosten kunnen we naar fluiten.Ik raad het af!
Amber | 3 januari 2017
Vandaag, 07/12/2016, hadden mijn vriend en ik een leuk dagje gepland in Rotterdam. Voor de verandering wilde wij eens reizen met de Flixbus in plaats van de trein omdat dit veel geld zou schelen, aangezien we beide nog studenten zijn. Maar toen begon de miserie. Om 8.55 zou er een bus vanuit Antwerpen naar Rotterdam vertrekken. Enige tijd gewacht maar hij kwam niet opdagen. We besloten ons dagje niet te verpesten en alsnog de trein richting Rotterdam te nemen, zo gezegd zo gedaan. We hadden een enkeltje geboekt omdat we de terugweg nog eens wilde proberen om de Flixbus te nemen. Om 16.00 uur zijn we naar Rotterdam centraal gegaan en we konden de bus net optijd laten stoppen omdat deze al wilde vertrekken (terwijl er op de app stond dat hij pas 16.20 uur zou vertrekken, maar goed dat terzijde). Ticketjes hadden we nog niet geboekt dus we vroegen de chauffeur of we die bij hem konden halen. Hij bevestigde dit en werd een beetje onzeker en begon wat op zijn mobiele telefoon te tikken. Hij vroeg onze identiteitskaarten en meldde ons dat we gepast moeten betalen omdat hij geen rooie cent op zak heeft, best vreemd als er op internet staat dat we zonder probleem bij de chauffeur kaartjes kunnen halen. Na enig getik op zijn mobiele telefoon, zei hij het bedrag dat we moesten betalen. 39 euro voor een enkeltje naar Antwerpen voor 2 personen!! Dat is 1 veel duurder dan de trein en 2 online zouden we voor 2 personen heen en terug kunnen gaan voor maar 28euro. Heel vreemd allemaal en erg jammer dat we niet op de Flixbus kunnen vertrouwen. Toen we de Flixbus ontdekte op het internet waren we zeer onder de indruk maar uiteindelijk viel het allemaal zwaar tegen. Heel jammer maar we hebben alsnog een top dag gehad met- of zonder Flixbus!
Sabrina | 7 december 2016
Wij hebben nog geen ticket ontvangen.
navaneethan nadarajah | 22 september 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA