Untitled

GLS

GLS
5027
(50)
Beoordeel dit bedrijf
GLS
088 5503410
Normaal tarief
088 5503350
Maandag: 8:30 – 17:30
Dinsdag: 8:30 – 17:30
Woensdag: 8:30 – 17:30
Donderdag: 8:30 – 17:30
Vrijdag: 8:30 – 17:30
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Beoordelingen

Pakket ligt al 3 dagen bij de buren 3 deuren verderop in de straat.
GEEN briefje van bezorging bij mij in de brievenbus. Ik ben blij dat ik goed met deze buren overweg kan anders had ik naar mijn pakket kunnen fluiten. Wat een slecht bedrijf en dito personeel.

Kootje | 11 oktober 2018

GLS werkt echt niet, ik mis mijn pakketje kan gebeuren volledig mijn fout. Maar nu komt het ik krijg een niet thuis bericht waar ik een afspraak mee moet inplannen die het niet doet. Omdat ik geen track en trace heb of pakket nummer kan ik ook niet het juiste nummer achterhalen dus nu is mijn pakketje kwijt. Mag ik over weer mailen met de webshop om het nummer te proberen te achterhalen.

Gewoon nog een keer opnieuw aan proberen te bieden of bij de buren afgeven zou niet verkeerd zijn.

Robbert | 10 oktober 2018

Ongelofelijk slecht kut bedrijf!!!!

Sms’je gekregen dat mijn pakketje afgeleverd is bij een GLS punt. Bij aankomst bleek er niks afgeleverd te zijn!!!

Bom er op!

Joery | 8 oktober 2018

Vriendelijk geholpen

Wouter | 3 oktober 2018

Slecht bedrijf. Ik krijg 2x een niet thuis briefje. Om een de link werkt niet (om een nieuwe afspraak te maken). Ik heb zover ik weet ook niks besteld. Beetje raar dit.

El | 2 oktober 2018

Een ster is nog teveel. Pakketje gisteren besteld, nodig voor mijn bedrijf. Zou vandaag voor half 1 geleverd worden. Het is 3 uur en nog steeds niks. Op de site staat dat het pakketje nog in het depot ligt, terwijl het al om 7 uur vanochtend in het depot aanwezig was. Kl*te bedrijf, geen woorden voor.

J | 19 september 2018

zeer slechte service .
pakket zou tussen 12:30 en 15:30 bezorgd worden.
nu heeft de bezorgder de fout gemaakt het pakket op een totaal ander adres te bezorgen en het af te melden op mijn adres.
ipad voor mijn zoon wat hij nodig heeft voor school.
al de hele middag bezig om het pakket boven water te krijgen .
duur foutje van deze bezorger..een ipad van een paar honderd op een ander adres bezorgen omdat hij blijkbaar niet kan lezen

michelle | 18 september 2018

Kutste bedrijf ooit……. niet te bereiken zonder 15euro belkosten te maken, kut serves. Dat jullie nog niet failliet zijn snap ik niet

Niels | 11 september 2018

Zeeeeer slechte service , ben al de hele dag aan het wachten op een pakketje. Volgens de site en trackingnr zou het pakket in de ochtend bezorgd worden. Het is nu 1600 uur en nog niks vernomen. Bel je ze op sta je uren in de wacht en resultaat… nog geen stap verder. Zeeer slecht

B. | 11 september 2018

eerste en laatste keer hier bestellen waardeloos elke dag word er vermeld einde van de dag je pakket kan niet worden bezorgd door traffic problems jullie moeder waardeloze tyfes bedrijf

pouri | 10 september 2018

Zonder dat het was aangekondigd is er een bezorger geweest. Wij waten dus niet thuis. Meteen bij thuiskomst via de site afspraak gemaakt dat het bij een parcelshop afgeleverd zou worden. Toen wij daar kwamen bleek de bezorger wel te zijn geweest met een briefje in de hand. De medewerker van de parcelshop gaf aan dat ze aan alleen het briefje niets had en ook het bijbehorende pakket moest hebben. De chauffeur is naar zijn auto gelopen en niet teruggekomen met het pakket. Kijk ik ‘s avonds op de site, zie ik dat het pakket in bewaring is gegeven in Zwolle! En nu? Klacht ingediend via de site, inmiddels al meer dan een half uur in de wacht aan de telefoon….
Erg teleurstellend

José | 10 september 2018

heel slecht te bereiken

anoniem | 5 september 2018

Wat een ruk bedrijf, serieus… Dit is al de zoveelste keer dat ze te laat zijn. Nu deze keer dus alweer. Alleen nu maken ze het nog idioter. Ik bestel een pakketje met LEVENDE GOEDEREN, kon daarom gebruik maken van een speciale zending en ook ‘Flex Delivery” waarin ik het exacte tijdvak kon opgeven met het oog op het welzijn van het pakketje en tevens om te zorgen dat we ook aanwezig zijn/waren bij bezorgen… dus speciaal opgegeven tussen 11:30 en 13:30….. NOPE weer geen GLS op tijd…. pffffffff Echt waar als er een dienst is die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden is het wel GLS… Even als DHL (die vergeten al twee keer pakketjes in het depot gewoon (inclusief toegeven ervan).. Ik doe wel gewoon UPS, kost meer maar dan heb je ook wat.

R.R | 4 september 2018

Via track en trace stond dat het pakket was afgeleverd. We vonden geen briefje in de brievenbus bij wie.. wel vreemd, vonden wij. Vanmiddag een hevige onweersbui en pas later in de middag wijst iemand ons er op dat er een pakketje in de tuin staat!! Wat blijkt, bezorger heeft zelf een handtekening namens ons gezet en het pakketje was door en door nat geregend. Dat kan toch zomaar niet?

Ede | 4 september 2018

Zeer en Zeer Slecht!

Na 2 weken wacht ik nog steeds! | 3 september 2018

Kut bedrijf, tracking en mensen werken elkaar tegen, echter een onbetrouwbare kut bedrijf.

Goctha | 30 augustus 2018

WAT EEN KUT BEDRIJF.

BOYKE | 29 augustus 2018

Wat een kut bedrij eerst bezorgen tussen 10 en half 1 dan tussen 15.30 en 16.00 en ja ja het is er nog niet.
Ik baal zo

R | 21 augustus 2018

Slecht slecht en nog eens slecht. Chauffeur stond 16.45u met een volle auto voor de deur en wilde weer weg rijden. Bezorgtijden 13.30u-16.00 Ik riep hem voordat hij instapte en vroeg of hij bij mij moest zijn en zei: ja en liep naar de rechterkant van de auto en keek er een keer in en zei dat hij het pakket niet kon vinden zei ook nog iets over een collega en met een lach dat hij voor 20.00u terug kwam. Kwam niet terug. Vanmorgen track and trace code bleek dat het pakket weer in Den Bosch zat. Firma waarvan het pak kwam gebeld en binnen een uur stond er dat bezorger onderweg was. Het is nu vrijdagavond 18.37u en het is er nog niet. Ik ga niet meer bestellen bij firma’s die met GLS werken. Ik zit dringend te wachten op mijn bestelling.

E.v. Houtum | 3 augustus 2018

HEEL HEEL SLECHT!!!

ANONIEM | 3 augustus 2018

Niet te geloven de bus zat te vol kon niet bij het pakketje ik kom vanmiddag terug … nu einde avond staat er adres was niet bereikbaar het pakket kon niet afgeleverd worden na 2 de dag beloofd … ongelooflijk wat een losers gls nooit meer !!!!

Brigitte | 2 augustus 2018

Vandaag niet thuis briefje in de bus, als ik de code intypte gaf het aan dat het toch was afgeleverd. Naar parcelshop gegaan, die wisten ook van niets. Gebeld, dus weer extra kosten, en toen bleek het idd niet afgeleverd te zijn. Nieuwe afspraak. Voor mij geen GLS meer.

Pst | 26 juli 2018

Bedrijf leverde pakket niet af, zou niet thuis zijn, ook niet bij de buren, terwijl aangeven dat dat zou moeten.

Piet | 25 juli 2018

Hopeloze bezorgservice. Gooien een niet-thuisbericht door de deur zonder datum en dan hoor je niks meer. En dat nog een keer 5 dagen later. Er is notabene een gls parcelshop om de hoek maar daar wordt het niet afgeleverd, wel in een andere stad in een magazijn. En vervolgens zoek je het maar uit. Voor €0,90 pm kun je ze dan bellen en met geluk krijg je iemand aan de telefoon.

Sandra | 25 juli 2018

Completely useless and lying out deliveries.

mtk | 23 juli 2018

Wat een rot bedrijf!!

R. | 20 juli 2018

Het bedrijf is totaal niet berijk baar als iets verkeerd is afgeleverd

Kim | 19 juli 2018

GLS komt 2 keer langs wanneer ik niet thuis ben, na de eerste keer gelijk gebeld om door te geven wanneer ik wel thuis zou zijn. En het pakket zou die dag geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen zonder bericht….. erg slecht

Loes | 18 juli 2018

Gatverdamme slechte berzorgservice. Extra betaald om binnen 1 dag geleverd te krijgen. Vervolgens hrle dag thuis blijven en nu staat er dat pakketje is afgeleverd en getekend door mij terwijl er niets is bezorgd. Ze zijn nog niet klaat met mij!!! Oplichters!!!

RG | 17 juli 2018

bezorgen niet volgens de tijden die te zien zijn op. de pc. of ze duwen een briefje in de bus. terwijl je thuis zit heb wachten !!!!!

margret | 17 juli 2018

Heb het 088 nummer gebeld hier op de site, kreeg een hele aardige mevrouw aan de lijn binnen 1 minuut was alles geregeld (had een verkeerd huisnummer gebruikt) en word mijn pakketje morgen afgeleverd.

Gerrit | 12 juli 2018

Waardeloos bedrijf! Niks geleverd gekregen,maar chauffeur heeft zelf de leverbon getekend alsof er wel geleverd zou zijn…… Goederen spoorloos , mega schade….

Bon | 12 juli 2018

we zijn nu 10 dagen verder…nog steeds geen pakketje, triest hoor, slechte bezorging

Abe de Lange | 11 juli 2018

Wat een rotzooitje zeg. Laatste keer

Rachid | 29 juni 2018

wacht op een orde gewoon niet geweest slechte service paar keer een mail gestuurd je krijg gewoon geen antwoord nu heb ik twee keer gebeld na jullie ook nog eens 0900 nr en nu wordt het morgen afgeleverd bij de sigaren boer in schiedam neem er twee keer een half dag vrij voor eerste keer adres onbekent en de twee de keer het zelfde en hij zou me gebeld hebben de bezorger heb in mijn foon gekeken maar niks gebeld heb 6.44 min gebeld na jullie dat is al € 5,68 en de twee de keer 15.52min gebeld kosten 18.25 totaal bedrag is 23.93 aan belkosten na jullie toe hoe gaan we dit oplossen ik hoor graag antwoord hier op ben best wel boos twee keer thuis wachten en de kosten van mijn mobil

Dank u wel voor uw suggestie/opmerking. De afdeling kwaliteit zal dit in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet
GLS Netherlands B.V.

nesheim | 26 juni 2018

Pakket zoek ontzettend slecht en nu gewoon geen informatie van GLS (Kinderfiets) ja stop je toch niet zo in je broekzak

J. van Dopperen | 15 juni 2018

Pakket zou vóór 20.00 uur worden geleverd. Extra betaald voor tijdige levering. Vervolgens geen enkel bericht dat ze niet komen. En dan ook nog eens op zaterdag niet leveren! Zo ongelooflijk slecht dit….

Mij | 9 juni 2018

Ontzettend slechte ervaring(en) met GLS. Al meerdere keren is gezegd dat de adressering van mijn pakket niet juist zo zijn – onzin. Andere leveranciers lukt het wel. Hierdoor zijn pakketten te laat en kan ik er weer achteraan bellen.

Paula | 18 mei 2018

track & trace code verwijst naar verkeerde huisadres. Via gratis nummer op deze site contact opgenomen met GLS en geholpen door vriendelijke dame die correcte levering direct via systeem heeft ingegeven. Kortom, Track & Trace werkt blijkbaar niet altijd feilloos maar na belletje alsnog goed doorgezet. Nu maar afwachten 🙂

Tim | 15 mei 2018

Hopeloos slechte en inadequate Track & Trace informatie.
Geen enkele melding dat er op de geplande dag niks afgeleverd wordt.

Ik bestel niet weer bij een webwinkel die met GLS werkt.

Bedroevend slechte service & communicatie

Klaas | 30 april 2018

telefoon nummer niet te vinden op hun website, pakket een week te laat, maar de dame aan de telefoon was wel behulpzaam. Nooit meer via GLS

bas | 20 april 2018

Waardeloos bedrijf hele morgen gewacht uiteindelijk gebeld zijn ze het pakket kwijt.

Conny | 15 maart 2018

Oprit vaak geblokkeerd door dienstdoende kan er niet uit of in.

Adrie | 14 maart 2018

een groot K.U.T. bedrijf

pawarana | 12 februari 2018

Super slecht bedrijf. Pakketten raken kwijt of worden voor de deur gelegd. En dan liegen ze ook nog alles bij elkaar. Beter iets meer betalen en minder zorgen. Ren nu al weer een week achter een pakket aan.

Ik | 12 januari 2018

geen probleem snel contact

Willem | 4 december 2017

Werkt niet!
0885503410 bellen werkt wel!

Harold | 17 november 2017

Vriendelijk.. maar werd helaas niet door verbonden verbinding werd verbroken naar heel veel reclame.

Steenwijk | 12 oktober 2017

Lekker snel geholpen

thijs | 31 mei 2017

zeer goed en snel naar buiteland

robbert | 21 september 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA