Untitled

Groupon

Groupon
5161
(50)
Rate this listing
Groupon
020 808 5550
Normaal tarief
Maandag: 08:00 – 19:00
Dinsdag: 08:00 – 19:00
Woensdag: 08:00 – 19:00
Donderdag: 08:00 – 19:00
Vrijdag: 08:00 – 19:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Ratings

Echt shit "bedrijf", een bovenstuk besteld, van eind juni, nu inmiddels eind oktober, en nog steeds NIETS ontvangen. Telkens die belachelijke 'copy – paste' berichtjes op hun chat berichten en mails . Oh God krijg er hoofdpijn van!!! MENSEN LAAT U NIET MISLEIDEN DOOR DIE ZOGEZEGDE PROMOTIES.Ik stuur TESTAANKOOP op hun af!
Lina | 20 oktober 2018
h
h | 20 september 2018
Twee keer gebeld. Wordt gratis doorverbonden. Helaas niets meer te horen daarna. Hoezo reclame maken.? Irritaties. En als ik dan de klachten te over lees snap ik niet dat jullie hier niets van leren. Ben nog niets verder. Balen Slechte service.
Susan | 5 september 2018
Ik wacht al weken op mijn bestelling. Waardeloos! Bestel NOOIT iets bij Groupon!
AH | 27 augustus 2018
Nee, de service laat echt te wensen over, contact maken lukt al niet eens!!!
Margit | 22 augustus 2018
leo rossen | 22 augustus 2018
Wat een malafide bedrijf. De eerste keer hadden ze de hoorn opgelegd. Bij poging nummer 2 kon ik mijn verhaal doen. Ik wacht al 10 dagen op mijn stille aeg ventilator. Hittegolf nummer 2 is bijna voorbij en nog steeds niets binnen gekregen. Ik heb mijn geld terug geëist , alleen zij vertelde mij dat het niet meer kon, aangezien het produkt afgelopen vrijdag is verzonden en ik het produkt deze week binnen moet krijgen. Ik moest wachten t/m vrijdag. Terwijl een vriendin vandaag wel het geld teruggestort heeft gekregen. We hadden op dezelfde dag het zelfde produkt besteld. Hoe zo? Klant is koning. Die mevrouw vertelde dat ik het produkt bij ontvangst retour kon sturen.. Liever shoppend op zoek naar een produkt op een tropische dag, dan dat je bij Groupon een produkt besteld… In een woord, waardeloos!!!
Bahija | 7 augustus 2018
Ik wacht al 3 weken op een bikini, en bereiken kun je ze niet.. Waardeloze k*t site zeg!!!! Ik bestel nooit meer hier.
Natascha | 19 juli 2018
Hoe kan ik iets terug sturen ?Wat een slechtte service man, heb 2 bh's gekocht alle bij maat L en is1tje groter dan de andere en pas ze alle bij niet.Kan iemand mij helpen of moet ik de bovenste nummer bellen.
Donna | 18 juli 2018
wellnes beauty bij eve nou dat is pas puin vrouw maakt steeds nieuwe afspraken kan nooit op gelicht maar donderdag sta ik daar in de zaak binnen bel te plaatsen 112 kunnen hun lekker veder neem aan dat ze daar niet op zitten te wachten
bouman | 17 juli 2018
Ik heb verkeerde kleur ontvangen. Heeft iemand het nummet voor me? Ik kan het nergens vindenBedankt
Sakina | 12 juli 2018
Bestel a.u.b. nooit iets bij Groupon. Het leveren van het product duurt letterlijk weken (sowieso niet binnen de gestelde tijd) en het online klanten account wordt niet ge-update, dus daar heb je niets aan. (Ik had bijv. de jurk na weken pas binnen en in mijn account stond dat hij nog verwerkt moest worden bij Groupon…. ga hier niet op af).Wat ik wel moet zeggen is dat ik sinds ik het Groupon klantencontact – nummer van 'vraagalex.nl' heb gevonden, ik uiterst vriendelijk geholpen ben door de klantenservice van Groupon en zij binnen 3 minuten na het telefoongesprek precies dat hebben gedaan wat zij telefonisch beloofden (ik heb uiteindelijk van beide jurken dezelfde dag na het telefoongesprek nog het geld terug gestort gekregen en mag, ALS de jurk ooit nog komt, de jurk ook houden, inclusief het teruggestorte geld, dat vind ik dan weer heel netjes).Toch, al met al, je bent als klant zó veel bezig met het proberen te ontvangen van je producten en het contact met de klantenservice te onderhouden…. Ik zou dit niemand aanraden. Koop gewoon kleding & boeken en dergelijke via Bol.com (nog nooit problemen mee gehad) of een ander gerenommeerd bedrijf. Dit is simpelweg niet netjes. Helaas….
LM | 26 juni 2018
Wie weet het goede telefoonnummer van groupon en mailadres? Als ik op hun site mijn aankoop wil annuleren en alles ingevuld heb en vervolgens op "bevestig" druk, geeft de site een foutmelding. 5x geprobeerd….
Tjin | 23 mei 2018
Als je het groupon nummer belt en eindelijk heb je iemand aan de lijn, dan gooien ze gewoon de hoorn er weer op! Schandalig!!
Krook | 16 mei 2018
Fouad | 10 mei 2018
Micha | 23 april 2018
Vanmorgen contact met Groupon gehad en vanmiddag het bedrag retour op mijn rekening. Bedankt voor de medewerking
Henny. | 20 april 2018
Je kan zga geen contact krijgen met klantenservice Toen dat eindelijk wel lukte kreeg ik iemand aan de lijn die ik bijna niet kon verstaan en het alleen maar had over klank ID mijn account niet kon vinden, mijn bestelling niet die ik wilde retourneren pfff OPLICHTERS dat social Deal Je kan er best wat bij bestellen maar niet goed = GEEN geld terug!
Rita Sl. | 11 april 2018
Ik probeer al 6 weken mijn geld terug te krijgen van een defecte incomplete controller voor de PS3. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Dit bedrijf kent geen service! Het is een schande!
E Duiveman | 16 februari 2018
Buitengewoon slecht, product voor mijn dochtertje gekocht, die na 8 weken nog dagelijks in de brievenbus kijkt of het er al is. Product is gewoon niet geleverd. Telefonisch niet te bereiken, per mail geen antwoord, per chat valse beloftes. Verschrikkelijk. Nooit meer.
Lotte | 3 februari 2018
wat een k** bedrijf en k** klanten service, Ik snap niet dat ze nog bestand!!
Fey | 22 januari 2018
Ze lezen je klacht niet eens, dus je blijft honderd keer hetzelfde zeggen. Telefonisch niet bereikbaar. Nooit meer.
Nicky | 4 januari 2018
rampzalig. Ze zijn het beste te bereiken door te chatten. De ene medewerker is beter dan de andere. Vaak lezen ze de vraag niet eens, is hun reactie geen reactie op de vraag. Nederlands zeer gebrekkig. Ik ben zo dom geweest om twee dingen te bestellen; nu halen ze beide bestellingen door elkaar. Ging om 2 refurbished telefoons, beide telefoons zijn gewoon kapot. Engelse bedrijf reageert niet op mails. Mailadres en postadres op de Groupon site kloppen niet, ik heb zelf het juiste adres moeten achterhalen.
Hans | 28 december 2017
Ik had ook wel eens een tegenvaller gekocht, met Groupon gebeld, het was wel een zoektocht om hun telefoonnummer te vinden want op hun website staat helemaal geen manier om contact met ze op te nemen, maar na telefonisch contact heb ik netjes mijn geld teruggekregen. Dit was ook na het kopen van Printerpix fotoboeken die je onbeperkt 2 jaar lang kon bestellen voor een schijntje. Maar na het maken van zo een fotoboek mocht ik opeens 60 euro bijbetalen. Dus die bestelling geanulleerd en met Groupon gebeld en zij gaven netjes mijn geld terug. Het ligt er maar net aan wie je aan de telefoon krijgt, de ene begrijpt jouw probleem snel en de ander spreekt gebrekkig Nederlands en heeft moeite om jouw probleem te begrijpen. Maar er zit inderdaad een heleboel nep merkspullen tussen die je op een bekende Chinese website veel goedkoper kan kopen. Toch geef ik Groupon 3 sterren omdat er echt wel leuke aanbiedingen tussen zitten. Vooral een dagje uit vond ik altijd wel goedkoper via Groupon.
Willemientje | 19 december 2017
Slechte service, ik heb een Printerpix voucher gekocht. Fotoboek gemaakt op hun site en nu moet ik € 54,00 betalen. Maar ik heb bij Groupon een voucher gekocht voor € 11.00. Groupon bellen is een crime. Printerpix niet doen, slechte service.
Martin Moningka | 15 december 2017
ik heb een iphone 7 256 gb telefoon besteld .bij hun maar er zat geen sim kaartje bij .en me eigen simkaart pakt me iphone 7 gsm ook niet aan .staat er dit op geen simkaart ter wel me sim kaart er goed in zit .
petra | 8 november 2017
Ze verkopen nep producten!! NIET KOPEN. Als je contact probeert op te nemen lukt dat niet
Jaimy | 17 oktober 2017
Heb soort gelijke ervaring als beschreven beoordelingen. Als we allemaal naar kassa schrijven heeft het mogelijk effect!
C.G. Nota | 4 oktober 2017
koop nooit iets bij dit bedrijf.je krijgt je geld niet terug.
Anomien | 29 september 2017
Had gisteren bij groupon.com.au 2 + 1 vouchers gekocht voor hop on hop of in Melbourne. Die ene voucher was een vergissing. Vouchers mogen binnen 1 week afgezegd worden. Een afzegging gestuurd naar Australië. Ter afhandeling hebben zij mijn verzoek gegeven aan ene herr Castillo Khyzeren van support international. Die heeft een keurige mail naar mij gestuurd die ik mocht aanvullen en replyen. Die hele reply werkt niet want microsoft herkent het email adres [email protected] niet.
Raj | 6 september 2017
In maart een iPhone6 gekocht, was een rammelig ding en een maand later deed de wifichip het al niet meer. Diagnose: niet repareerbaar bij lokaal apple servicepunt. Gemaild naar Groupon, verwezen naar leverancier in London, gemaild met London, iPhone moest opgestuurd worden. Aangetekend gestuurd naar louche lokatie in een londonse buitenwijk. iPhone weg, bedrijf bestaat ws. helemaal niet (meer), Groupon reageert niet meer op email over deze kwestie. Ook op de claim om het geld terug te storten wordt niet gereageerd. Nee, Groupon kan zich beter opheffen, want dit werk echt niet. Moeten ze wel mij eerst even terugbetalen!!
G. Blokland | 2 september 2017
groupon heeft mij een voucher verkocht om te parkeren op schiphol maar de partner zegt dat zij groupon al meerdere malen heeft gezegd te stoppen met deze actie omdat de parkeerplaats in de maand augustus vol is. Groupon heeft mij willens en wetens toch een voucher verkocht wat ik niet kan inwisselen. Heb de klantenservice gemaild en heb geprobeerd te chatten, geen respons op beide initiatieven
marjilde | 15 augustus 2017
1 ster is nog te veel. Probeer me al een tijdje af te melden. Unsubscribe verwijst naar een pagina/server die niet bestaat. Melding gedaan bij spamklacht.nl. Dit is een website van Autoriteit Consument en Markt.
PJ | 10 augustus 2017
Totaal geen reactie- probeer dit bedrijf te pakken te krijgen maar krijg Nul reactie! Echt heel slecht
Slecht | 17 juli 2017
Wat een naar raar bedrijf is dit, mijn zoon heeft verdomme iets besteld bij dit bedrijf en wat denk je nooit ontvangen. Ik schrijf deze beoordeling omdat heel eel mensen negatief zijn over dit nara rare bedrijf. Mocht je e-mails krijgen dan kun je onderin de mail je eigen afmelden,
Fons | 16 juli 2017
wat een slecht bedrijf. ik heb een groupon gekocht en probeer al een week een afspraak te maken met het bedrijf maar steeds zijn ze te druk en nu is mijn groupon verlopen en lijkt dat hele bedrijf niet meer te bestaan.
marieke | 14 juli 2017
Zeer slecht, toegezegd geld terug te betalen, wacht daar nu al vijf weken op. Niemand belt/schrijft terug
Rick | 5 juli 2017
In één woord: WAARDELOOS! Wacht al dagen op een retourlabel. Intussen zit ik opgescheept met een horloge dat ik niet mooi vind. De termijn van 12 dagen is al weer ff verstreken. Dat zou geen probleem zijn!! En maar wachten, wachten, wachten, wachten….zzzzzz
Bert | 24 juni 2017
Als je ze belt krijg je een keuze menu, kost een hoop geld, maar niemand aan de lijn gehad, de verbinding werd verbroken.
Nivola | 19 mei 2017
Groupon is zeer slecht te bereiken. Hele dag gebeld en nog niemand gesproken. Annuleren binnen 14 dagen wordt heel erg moeilijk…
Mo | 14 mei 2017
Het menu blijft herhalen nadat je een keuze hebt gemaakt! Krijg gewoon niemand aan de lijn!!!
Berg | 11 mei 2017
Wat een K*T bedrijf.. moeilijk hé telefoon opnemen..
Paulina | 9 mei 2017
Ze verkopen nep apple oortjes
Soufian | 22 april 2017
Ruim 3 maanden gebeld en gemaild en nog steeds mijn geld niet terug van een retourzending. Opgelopen telefoonkosten, verzendkosten. Slecht functionerend bedrijf met nog slechtere communicatie. Ik heb er geen problemen mee als mensen de Nederlandse taal nog lastig vinden maar als het je werk is om iemand telefonisch te woord te staan lijkt mij dit wel een must (?)
Nickie | 21 maart 2017
Heb een bestelling lopen die nu al 4 weken onderweg is. met het 900 nummer gebeld en kreeg een of andere mevrouw, die slecht Nederlands sprak en zeker niet in Nederland woonde. Na dit gesprekje van 10 minuten zag ik dat ik hiervoor 8 euro had betaald. Wat een ruk club is dat Groupon. Dat zo bedrijf nog bestaansrecht heeft. Iedereen zou dit moeten boycotten. Restaurant worden uitgeknepen. dan zie ik dat ze op het hoofdkantoor staan te ping pongen. Doe wat aan de kwaliteit van je bedrijf meneer Kaasschieterhttp://www.marketingfacts.nl/berichten/jan-willem-kaasschieter-md-groupon-nederland-onze-markt-is-niet-zo-laagdrem
Bart | 3 maart 2017
Groupon plaatst alleen positieve reviews en laat de negatieve buiten beeld. Als klant heb je daardoor geen eerlijk beeld van de desbetreffende bedrijf en hun werkwijze. Dit is misleidend!Ik heb een schoonheidsbehandeling gekocht op basis van 27 beoordelingen waarvan alleen 3 positieve zichtbaar zijn en overige laat groupon niet zien. De behandeling was echt het ergste wat ik ooit op dat gebied heb meegemaakt. Het hokje waar de behandeling plaats vond was zo klein, moet een bezemkast geweest zijn, en smerig. Er was niet eens plaats voor mijn spullen. Mijn tas kwam op de handdoeken te staan en mijn kleding op een ander plankje met andere spulletjes. Stekkers en kabels open en bloot in de buurt van de bak met water! Verder was het zo smerig en de werkwijze niet professioneel te noemen. Ze ververste niet vaak het water, gebruikte geen tonic. Was met een hand met mijn gezicht bezig en andere de telefoon om de inkomende appjes te lezen. Iedereen zowel collegas als klanten stonden aan de ingang even met haar een praatje maken. Ze ging ook steeds vaak weg tussendoor. Eind resultaat was mijn gezicht niet schoon. Ik had nog overal korrels van de scrub. Ik ben naar huis gegaan en ben meteen onder de douche gesprongen. Het alle ergste is dat ik voor deze nare ervaring heb betaald!!Groupon hierover gesproken en kom niet verder dan een medewerker die bevestigt er vaak van deze klachten binnen komen en hij bevestigt ook dat groupon zelf de geplaatste reviews kiest! Groupon is alleen bezig met het genereren van hun omzet en klanten zorg kan hun gestolen worden. Makkelijk contact kun je niet maken. Elk transparant bedrijf in NL heeft een telnr waar ze te bereiken zijn. Bij groupon is dat niet zo. Je bent zoveel tijd kwijt aan het uitzoeken hoe je ze kunt contacten! Uiteindelijk via google achterhaald. Ik heb voor niks veel tel kosten gemaakt. want geen oplossing of een meerdere kunnen spreken. De medewerker bood alleen een duur luistert oor!Kortom, Misleidend reviews. Klant onvriendelijk. Niet makkelijk om in contact te komen. Niet transparant. slecht bedrijf die makkelijk zijn geld verdiend ten koste van hun klanten. Zelfs een ster is idd te veel eer!!
Tamo | 2 maart 2017
Wat een vreselijk bedrijf: duurde weken voor ik mijn product binnen had, wilde het retour sturen . en ik kom absoluut niet uit de website van hun hoe dat dan zou kunnen en wat ik dan moet doen, je blijft steeds in kringetjes ronddraaien. Ik heb maar steeds gechat met hun want de tel. kosten zijn 80 cent p/m. Ik zou een retour brief moeten uitprinten die bij mijn bestelling staat ? niet te vinden. Nooit meer Croupon. Bij Bol.com nooit problemen.
Thea Weerts | 20 februari 2017
Had onlangs een Groupon gekocht van een bedrijf waarmee ik vervolgens via mail en telefonisch geen contact kon krijgen. Toen ik Groupon mailde met dit probleem kreeg ik de reactie dat ik van het bedrijf een bevestiging moest krijgen… Ik heb daarna nog 2 mails moeten sturen waarin ik mijn probleem opnieuw moest uitleggen omdat ze het maar niet leken te snappen. Uiteindelijk wel mijn geld gewoon terug gekregen.
Spruit | 20 februari 2017
Wauw wil iets annuleren een dagtaak email klopt niet meer verwijzingen op de site kloppen niet evenals het telefoonnummer op hun site … wat super slecht . informatie op de site niet duidelijk ga zo maar door hopen dat ik ze te pakken ga krijgen binnen 14 dagen ivm mijn herroepingsrecht. wellicht dat alles per post moet of met een postduif want digitaal zijn ze niet te bereiken.
Versteeg | 21 januari 2017
Superonvriendelijk, reageert niet op mails of brieven. Laat men het liefst zo lang mogelijk aan de lijn hangen. met problemen kan je bij hen niet terecht. ze laten hun klanten letterlijk en figuurlijk zitten. ook via dit en alle andere telefoonnummers sta je lkkr lang in de wacht of wordt de verbinding verbroken. Groupon is leuk voor mensen als het goed gaat. zodra het een keer fout gaat. je wilt annuleren of iets terug sturen ben je flink de klos. Nieteens 1 ster waard! maar ik moest er perse 1 selecteren
Chavelle van de Stede | 20 januari 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA