Untitled

H&M

H&M
5011
(16)
Beoordeel dit bedrijf
H&M
0900 1988
Normaal tarief
Maandag: 08:00 – 21:00
Dinsdag: 08:00 – 21:00
Woensdag: 08:00 – 21:00
Donderdag: 08:00 – 21:00
Vrijdag: 08:00 – 21:00
Zaterdag: 09:00 – 19:00
Zondag: 09:00 – 19:00

Beoordelingen

Mijn eerste bestelling voor mijn moeder van 84 via H&M . Bestelling was snel binnen Niet alles bleek passend Dus retour gezonden . Via track en trace gevolgd dat pakket is ontvangen door H&M Helaas retourbetaling is ondanks verzoeken al meer dan 2 weken een probleem . Dus slechte eerste ervaring . Moet H&M toch niet willen dit amateurisme

rob | 31 augustus 2018

Op 3 augustus krijg ik een factuur waarop staat dat ik een bestelling heb gedaan voor 69.97. Mijn openstaande bedrag voor die maand is 12,98. Of ik dat wil betalen. Zo gevraagd, zo gedaan. Op 10 augustus krijg ik echter een herinnering inclusief 13,50 incassokosten omdat ik de nota niet volledig voldaan zou hebben? Na contact met de klantenservice waarin ik vraag hoe het zit, word me verteld dat H&M de incassokosten niet wil verwijderen, omdat ik de rekening niet volledig voldaan heb?? Ik heb het restant bedrag ineens overgemaakt. Zonder incassokosten. En het was voor mij meteen de laatste bestelling bij H&M.

Rebecca | 18 augustus 2018

Wil mijn geld van retourzending (7stuks!) nou eindelijk eens terug! H en M reageert niet op mijn mails en telefonisch zijn ze onbereikbaar! Waardeloos. Bestel nooit online bij HENNES En MAURITZ want als het niet bevalt kan je fluiten naar je geld.

Mieke | 11 augustus 2018

Net onbeschoft te woord gestaan door iemand die nb op de klantenservice belt. Ruim 2 weken geleden heeft mijn dochter een zending retour gedaan en nog steeds geen geld terug. Ik bel als vader maar wordt te woord gestaan door iemand die onbeschoft is en niet luistert naar vragen. De terugbetaal termijn is verstreken gaf de man toe maar er kan alleen betaald worden als mijn dochter zelf belt. De boom waar hij achter ging staan: de nieuwe privacy wet!! Ik ben zelf erg goed op de hoogte van deze wet en het slaat dus helemaal nergens op. Toen ik dat opmerkte werd de verbinding verbroken!!!

T. Jongstra | 3 augustus 2018

Zéér slechte service .mijn dochter geeft online enkele dingen gekocht waar er 2 retour gaan . Moet ze zelf terugbrengen ook al zit de pakbon en betaling erbij . Volgend bedrijf dat ter ziele gaat .

Gelissen | 3 augustus 2018

Zeer slecht, kom je in de winkel om te retourneren. We kunnen niet je bestelling zien en u kunt zelf naar de klantenservice bellen. Kunt u niet voor mij bellen? Nee, want ze zijn om 18uur gesloten. Kom ik even later thuis om online te checken bleek dat je tot 21uur kon bellen. Totaal geen service en lijkt onmogelijk om dingen te retourneren, terwijl er LETTERLIJK staat dat je ALTIJD in de winkel kan retourneren… Sta je dan met een tas vol spullen met een verkeerde maat!

Anoniem | 25 mei 2018

Waardeloos. Wijde pull-on broek geretourneerd, retourcode 3, voldoet niet aan verwachting. Na ruim 2 weken nog steeds uitgegeven geld niet retour gestort. Daarnaast klantserviceno 0900-1988 telkens wachttijd langer dan 5 min. Door deze houding graaft H & M z’n ‘eigen graf’. Klanten pikken dit meer in deze tijd. Ik koop er niet meer !

Yvonne van den Broek | 18 mei 2018

Retourpakket niet ontvangen door H&M, maar echt heel erg fijn geholpen. Met track & trace bedrag keurig terug geboekt en dame van de klantenservice kwam proactief met suggestie voor adreswijziging zodat ik zelf niet terug hoef te bellen. Eerlijk gezegd altijd uitermate vriendelijk geholpen door H&M.. complimenten van mijn kant!

Marjolein | 18 april 2018

Ik heb 10-12-2017 blouse o.a. besteld en die heb ik betaald (bewijs mijn bankafschift) maar deze is nooit gekomen en niet terugbetald. H&M klachtenservice is heel moeilijk te vinden op hun site. Dit was voor mij een proef shopping en ga ik niet meer online by H&M kopen zodra ze dit issue niet oplossen.

MEl | 22 december 2017

In maart een bestelling geplaatst, bedrag afgescheven maar de bikini nooit gezien. Al een aantal keren contact gehad via de telefoon en email maar uiteindelijk gewoon geen reactie meer terug gekregen. Tot de dag van vandaag nogsteeds geen geld terug.. vreselijk slecht, bestellen bij de h&m voor mij nooit meer!!

Charmilla | 12 juni 2017

Half uur aan de telefoon gehangen, vanwege fout bij het verwerken van de betaling in de webshop.. Heb h&m nu maar gemaild, maar van wat anderen hoor is dat ook niet om over naar huis te schrijven……

Loes | 5 mei 2017

Bizar slecht! mijn online bestelling is 2x van mij rekening geschreven en nooit bezorgd. Niemand van HM blijkt in staat dit op te lossen.!?!

Marc | 23 april 2017

ZEER SLECHTE AFTER SALES! Al een half jaar bezig om een tegoed van bijna 100 euro terug gestort te krijgen. Minimaal 10 x gebeld, diverse malen een mail….NIETS!

Lia | 12 april 2017

Het gratis nummer is +32 70 663545

Anoniem | 9 september 2016

Belgie’s maar gratis

hans | 30 augustus 2016

Waardeloos dit, eerst 5 minuten jullie verhaaltje aangehoord, toen eindelijk doorverbonden, krijg ik te hoor dat ik niet genoeg credits heb en word ik opgehangen -.-‘

Reactie: H&M Nederland is nu alleen bereikbaar via het 0900-nummer. Het nummer in België kunnen wij wel mee doorverbinden.

Jamie | 30 mei 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA