Untitled

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
5000
(38)
Rate this listing
hollandsnieuwe
0900 0324
Normaal tarief
026 845 0915
Maandag: 09:00 – 18:00
Dinsdag: 09:00 – 18:00
Woensdag: 09:00 – 18:00
Donderdag: 09:00 – 18:00
Vrijdag: 09:00 – 18:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Ratings

Deze maand kon mijn maand bedrag niet van mijn rekening worden afgeschreven, dus heb ik het bedrag zelf naar hun overgemaakt, dit bedrag werd door hun teruggestort, nu heb ik op 25 september jl nogmaals het bedrag overgemaakt naar hun, op 28 september krijg ik een email dat ik 44 euro moet betalen, het maandbedrag plus 10 euro aansluitkosten, heb direct contact met hun opgenomen met de vraag ik heb betaald en nu moet ik nogmaals betalen plus aansluitkosten?? Ik heb hun mijn overschrijvingen toegezonden als bewijs, tot op heden nog steeds geen internet en telefoon???? Ik raak hierdoor dadelijk mijn baan nog kwijt omdat ik niet kan bellen!!!
Tonny | 29 september 2018
begin er niet aan mensen. zodra je daar weg wilt beginnen de problemen. eerst willen ze nog na een 2jarig Abonnement je 2x het volle maandbedrag laten betalen voor je uiteindelijk over mag na een andere provider. moet je trouwens zelf achteraan want hun laten niks weten. vervolgens na het aanvullen van je bel/sms/mb minuten in mijn geval 1500. wordt die gewoon in keer leeggetrokken tot nul. mag je nog een keer opwaarderen. eigenlijk geen ster waard. sorry.
s.van de heuvel | 15 september 2018
A.van Esveld | 14 augustus 2018
Ik krijg geen contact via Alex. Ook met nummer 1200 lang in de wachtstand, gemiddeld 20 minuten. Geen aanrader.
geke | 24 juli 2018
Het is een bedrijf met zgn 1-richting verkeer. Je kunt niet in contact komen en de problemen voorleggen. Bewuste strategie van het bedrijf. Ergerlijk.
Winny Feenstra | 13 juli 2018
Zeer lange wachttijden aan de telefoon meer dan 20min | 13 juli 2018
Slecht, onvriendelijk
M | 21 februari 2018
Heb op 09 mei 2016 bij Hollandsnieuwe een Sim Only 300 voor 24 maanden afgesloten. Abonnement: € 11,00 per maand. Actiekorting: € 3,00 per maand. Totaal incl.btw: 8,00. Is mijn bundel zomaar gewijzigd in € 10,00 netto p/m. gewijzigd. Ik heb hierover met Hollandsnieuwe gebeld, maar ze kunnen geen bevestiging sturen hoe deze wijziging tot stand is gekomen. Ik vind het vreemd dat ze geen bevestiging willen/kunnen sturen. Ook het telefonisch contact met mw. Feda ( die mij niet netjes te woord stond ) bood geen oplossing. Wie heeft nog meer negatieve ervaring met Hollandsnieuwe??? Ook telefonsch zijn ze nagenoeg bijna niet te bereiken. Ga zeker aan het einde van mijn contract over naar een andere provider. Mensen wees gewaarschuwd voor deze provider.
Bé Veld | 19 september 2017
Goed bedrijf, goede kwaliteit, goedkoop simonly abonnement. Probeerde op ter waarden vanuit buitenland, lukte met geen mogelijkheid. Klantenservice gebeld, werd meteen opgelost en ik reeg om toch meteen te kunnen bellen 5 euro gratis tegoed. Dikke pluim !
Wimke | 8 september 2017
Heb vandaag gebeld met ze en moest lang in de wacht staan. Ik zag dat mijn abonnement afliep en bij verlengen zag ik dat dat pas een maand later zou gebeuren en dan moest ik 1 maand het dubbele betalen. De medewerker heeft dit gelijk in orde gemaakt. Krijg het zelfde abonnement (1euro per maand goedkoper) en het teveel betaalde gelijk teruggestort. En zo kan het dus ook. Dikke pluim krijgen ze van mij.
connie | 1 september 2017
Zojuist klantenservice aan de lijn gehad. Zeer correcte en vriendelijke medewerkster gesproken die ook direct met oplossing voor mijn probleem kwam. Geen klachten dus.
Elise | 25 augustus 2017
Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan. Ten eerste slecht bereik en ten tweede echt ver uit de aller slechtste klantenservice die in NL bestaat. Zo bar en bar slecht dat ik bijna het gevoel heb dat ik in de mailing word genomen. 5x dezelfde vragen stellen en 6x dezelfde oplossing te bieden, ookal geef je aan dat deze niet werkt. Geldige voorbeelden afkeuren, en dan na 7 mailwisseingen nog eens een verkeerde aanhef ook. BEGIN ER NIET AAN
Eva | 13 juni 2017
Heb een jaar lang maandelijks betaald met nagenoeg geen ontvangst in landen van europa. Kon het probleem niet oplossen via hun site. Helpdesk beantwoordt mijn vragen niet. Sinds 5 maanden heb ik voor duurder tarief gekozen, denkende dat dat misschien helpt. Kan nog steeds geen kontakt met de firma krijgen. Heb betaling stopgezet en ik krijg nu een 'no reply' email dat een incasso buro wordt ingeschakeld. Ik weet nog steeds niet hoe ik ze moet benaderen/kontakt moet maken. Koop niets van Hollandse Nieuwe. Ze zijn puur crap. Dick Schram. [email protected]
Dirk Schram | 26 mei 2017
Al jaren klant . Nooit problemen gehad met bereik etc. Telefoon 1200 gratis en direct geholpen .was met omzetten van nieuw contract iets mis gegaan met mbs en zonder pardon zonder vragen direct weer bijgeschreven . Super !!!
Jolanda | 19 mei 2017
Slecht bedrijf, de site ligt er uit en kunnen niet bij jou gegevens. Op de vraag: 'bel mij dan terug' Zeggen ze: 'nee dat doen we nooit' grrrrrrrrrrr
Ed | 16 mei 2017
kut bedrijf zijn niet te bereiken telf.en via mail en erkennen niet hun fout( 2x in 1 maand opwaardering afgeschreven 60€ 1x terug gehaald nu moet ik alles in 1 keer betalen omdat zij die fout gemaakt hebben en niet erkennen of ik maar even 618€ wil overmaken 420 voor het toestel 30 voor het (openstaande) bedrag en 168 voor de resterende abonnementskosten voor de volle looptijd HOOP DAT ER NIEMAND MEER IETS MEE TE MAKEN WIL HEBBEN 1* WAARDERING IS NOG TE VEEL MAAR MOET
F.Jacobs | 28 april 2017
Ik heb juist goede ervaringen met Hollandse nieuwe. Goed mobieltje en hartstikke goedkoop. Prima.. Snel geholpen bij klantenservice
Louise Dekker | 10 april 2017
Heb al 4 jaar een abonnement lopen. Alles loopt prima. Nooit een probleem. Alles bereikbaar eb goede verbinding. Met gespaarde beltegoed kan je zelfs in het buiten bellen. Heb nu een tweede abonnement genomen.
Jay | 24 maart 2017
Erg jammer. Niet meer tevreden over dit bedrijf. Na toesturen nieuwe simkaart werkt de telefoon niet meer. Kan niet meer bellen of gebeld worden. Klantenservice stuurt me op vrijdag voor het weekend met een kluitje het riet in. En maar blijven hameren op de Vodafone dekkingkaart…"Hier op de kaart staat toch echt dat u moet kunnen bellen". Crosstests, terug naar fabriekinstellingen, niks helpt. En klantenservicemedewerker met duidelijk plat Amsterdams accent heeft er schijnbaar geen zin meer in. Erg jammer dat ze niet oplossingsgericht werken.
iPhone 7-gebruiker | 18 maart 2017
leuk die advertenties met 4g, waar blijft mijn 4g, stelletje oplichters?
sam burkels | 24 februari 2017
!!!!! Hopeloos en waardeloos bedrijf !!!!! Kort samengevat heb ik echt spijt dat ik voor hun gekozen heb. Vanaf het begin tot heden nu 1 jaar verder alleen maar problemen. Mijn beltegoed verdwijnt spontaan, kan vaak niet appen en heb heel vaak geen internet en allemaal smoesjes hebben ze daar als je ze belt en je klachten aangeeft. Onbeschoft staan ze je te woord, telefoon gooien ze er op als je vraagt naar echte en goede oplossingen. Maken afspraken met je die niet nagekomen worden etc..etc…dus mensen wees gewaarschuwd met dit bedrijf. Beter een andere provider kiezen!! Ze maken mooie reclame maar in de praktijk is het zwaar hopeloos omdat ik dit al een jaar lang mee maak sinds ik een abonnement bij hun heb afgesloten. Als mijn contract verloop ben ik zeker weten voor 100% weg hier bij deze oplichters die beltegoed van je stelen en doen als of ze dit voor het eerst horen en dan met allerlei onzin verhalen komen. Dus mensen pas op !!!!!!!!!
Fred | 10 februari 2017
De meest afschuwelijke, totaal niet werkende site die je maar kan vinden. Verder wordt je met de telefoon ook he-le-maal niets verder geholpen. Doe het niet.
Lotte | 3 februari 2017
bagger site
gesprek rekken | 1 februari 2017
Prima klantenservice, vriendelijk en verder werd ik snel geholpen.
Samira | 24 januari 2017
Heb hollandse nieuwe nu een paar maanden. Ik heb er echt spijt van.. bijna dagelijks geen bereik of geen internet.. ik wil echt overstappen dit is echt geen fijn bedrijf.!!!
Shelby | 21 januari 2017
Prima klantenservice bij Hollandsnieuwe. Had een korte wachttijd en werd goed en vlot geholpen.
Najim | 20 januari 2017
Belachelijk slecht bedrijf. al een paar dagen geen internet en slecht bereikbaar.
Kelv | 11 januari 2017
Slechte service, houden je aan het lijntje. Schuiven inderdaad alle problemen af!
Tim | 10 januari 2017
Slecht te bereiken klantenservice in twee tot drie jaar in kwaliteit gezakt. contact krijgen met hun is bagger.
Louis | 10 december 2016
Heel netjes aan de telefoon te woord gestaan en goed geholpen. Ik ben zeer tevreden! Snap bovenstaande slechte recensies niet maar mischien hebben ze inmiddels de service aangepast.
Marjo | 1 december 2016
ik had een vriendelijke jongedame aan de telefoon die mij geduldig telefonisch heeft geholpen en mij heeft geholpen om op de juiste wijze mijn abonnement met wijzigingen opnieuw te herstellen en door te voeren ivm verlenging abonnement inclusief nieuw toestel.De jongedame kwam heel correct en geduldig over en ebschouw ik als een positieve ervaring.
Wim | 23 november 2016
Waardeloos küt bedrijf!!!! Slechte service! Totaal niet mee denken met de klant! Al bijna een half jaar aan het kijken voor een oplossing voor mijn nieuwe telefoon, die naar een maand in gebruik te zijn geweest al kapot ging… elke keer als ik bel word er naar gekeken. Als ik het dan hoger opspeel word ik gewoon weg gedrukt! Kort om een slecht, corrupt en achterbaks … bedrijf!!!!
Bveld | 7 november 2016
Waardeloos bedrijf. Telefoon verloren en bedrijf is totaal niet te bereiken. Sim via website geblokkeerd maar nieuwe sim bestellen kan niet vanwege deze blokkade. Niemand telefonisch te bereiken. Telefoonnummer onbekend of 80 ct per minuut. Advies: Niet met dit bedrijf in zee gaan!
Nienke | 31 oktober 2016
Wat een schijt bedrijf en proberen totaal niet te helpen. Had een vraag, maar het ligt altijd aan een ander en vervolgens zit je paar dagen zonder mobiel.
Lies | 7 oktober 2016
Ik raad iedereen af in zee met deze provider te gaan. Wat een ontzettend klote bedrijf. In 2 jaar tijd heb ik verplicht twee nieuwe simkaarten moeten gebruiken i.v.m. software updates. Beide keren was mijn abonnement gewijzigd na de ingebruikname van die nieuwe simkaarten. Natuurlijk moest ik dit zelf aangeven, maar eerst ben je dan al een uur bezig met het zoeken van contact met de klantenservice. In je account op de website kun je nergens je klantennummer en simkaartnummer achterhalen. Ik kan nog wel even doorgaan, maar ik ga geen moeite meer stoppen in het ergeren aan deze k*tprovider. Als een bedrijf mij als klant normaal behandeld raad ik het altijd aan iedereen in mijn kennissenkring aan, maar als een bedrijf mij als een idioot behandeld zal ik ook vuur spuwen over het bedrijf. Dag Hollandsnieuwe, het was geen fijn huwelijk. Ik ben blij dat ik ga overstappen.
bob | 2 september 2016
Raar dat dit nummer niet bekent is bij de HN klantenservice. Bij T-mobile had je altijd gratis nummer voor klanten. Zal wel niet in de stuntprijs zijn inbegrepen.. Bedankt Alex iig voor je tip!
lin | 19 augustus 2016
Ik vind het bedrijf Hollandsnieuwe slecht,lomp en log. Juist voor een firma telecommunicatie zijn zij slecht te bereiken,geven niet thuis en laten je in de kou staan met een probleem wat nu al veel te lang duurt.Ze begrijpen nog steeds niet dat een 06 nummer wat TOTAAL niet gebruikt wordt,misschien niet in gebruik is..
michiel | 8 augustus 2016
Ik vind dit fantastisch en ben hier erg blij mee. Het is een uitkomst om niet te betalen voor de 0900 nummers. Bedankt
Lucie | 17 april 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA