Untitled

IKEA

IKEA
5005
(26)
Rate this listing
IKEA
0900 235 45 32
Normaal tarief
050 316 8775

Ratings

4 x gebeld en alle drie de keren minimaal 15 minuten in de wacht..
S. | 26 maart 2019
4 x in de wacht gezet totaal 1 uur aan tijd verspilt om niet te spreken van de telefoonkosten
Adriana | 4 maart 2019
Levering producten met een maand vertraagd….Nu bellen is onmogelijk, sta al 40 minuten in de wacht… wat een drama bedrijf qua service
marco | 14 november 2018
We hebben in maart 2018 een kast besteld. Deze is in oktober 2018 geleverd, maar een aantal onderdelen van de kast (waarvoor we bijna 2.500 euro hebben betaald) ontbrak. Omdat de IKEA van transporteur is veranderd, konden zij deze onderdelen niet meer leveren. Wij begrijpen niet wat een transporteur met de voorraad of opslag van IKEA heeft te maken, dus die redenering vonden we al heel verwonderlijk. Toen de kast werd geïnstalleerd door de monteurs (waarvoor we zo'n 500 euro hebben betaald), raadden zij ons de lampen die erbij geleverd waren af: "Die lampen gaan heel snel stuk. Vraag nieuwe lampen bij de IKEA aan en wij komen deze gratis installeren." Nu staan we voor de derde keer in de wacht, inmiddels zijn we 2 keer 20 minuten verder. Bij de eerste doorverbinding zei iemand: mijn collega helpt u zo verder, ik weet er te weinig van. De tweede verbond door en O… ineens werd de haak erop gegooid, zonder dat we iemand gesproken hebben die inhoudelijk wilde kijken. De klantenservice van de #IKEA is geen klanten-service. Het is een hoe-houd-ik-mijn-klanten-bezig-zonder-ze-te-helpen… Dus eigenlijk willen we dit bedrijf beoordelen met een 0!
Etien | 24 oktober 2018
Al 7 maanden beig klacht over keuken opgelost te krijgen. Vele malen gebeld, zou vele malen terug gebeld worden, maar helaas. Toch maar naar Radar of Kassa, help misschien
Liesbeth | 1 oktober 2018
Delivery has not arrived, no email, no sms, tracking still says it will be delivered yesterday. Online "customer service" is out of order, the "hotline" is not answering just hanging for 30-40 minutes (couldn't wait any longer so i hang up). I've paid for the items ~1000 euros, now I know fu*king nothing at all. If I can't reach anyone in a few hours I'm going back to the shop today afternoon. Try to ignore me IRL
dissatisfied customer | 28 september 2018
1 uur en 3 minuten gewacht. Niemand gesproken. Eerder ook 30 minuten. Bij een 0900 nummer echt te gek.
Pl | 19 september 2018
Nog nooit een bedrijf gezien dat zo slecht reageerd op klachten. Ze verdienen geen bestaansrecht.WAARDELOOS.
Frans Marchand | 13 september 2018
0900 235 45 32 is niet beschikbaar. Bel 050 316 8775 om omgeleid te worden naar klantenservice IKEA Nederland.
Privé | 24 juni 2018
K….. schijt ikea Eindhoven!!na thuis alles open te hebben gemaakt en te hebben neergelegd(niks kapot)kwam ik toch tot de conclusie om het de monteurs te laten doen! Wat blijkt na t openen schijnt dat niet meer mogelijk te zijn!vanwege de garantie was het verhaal!!baabaa wat n amateuristische meukwinkel is het!!
Bob | 26 maart 2018
0900 nummer is en slechte keuze voor klantenservice. Bij bel-vrij abonnementen komen de kosten voor rekening klant terwijl een normaal nummer geen kosten brengt.
Gerrit | 9 maart 2018
Scham inderdaad niemand helpt je alleen gegevens vragen met een cadeau smoesje!!!
ANONIEM | 2 oktober 2017
Online bestelling gedaan bij Ikea Amersfoort. Bij ophalen klopt het pakket niet. Ook al kon ik de stoelhoezen online bestellen, ze bleken opeens niet op voorraad te zijn. Website van Ikea amersfoort functioneert dus niet.
Bean | 26 mei 2017
Nel mail binnen ikea bestaat 71 jaar en ik ben een van de 71 klanten die 500 euro wind ik heb maar niet op de link geklikt..
peter, c | 5 mei 2017
na een uur maar opgehangen, Niemand gesproken..
bo | 2 mei 2017
wat een butwinkel…net slaapbank binnen gekregen maar zonder schroeven enz …bellen hmmmm geen contact…email geschreven…ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
miranda | 8 april 2017
55 cent kwijt en na een kwartier nog niemand aan de lijn. Opgehangen…
Jeroen | 3 april 2017
dit nummer is niet berijkbaar
Bert | 30 maart 2017
zo als gewoonlijk, wederom geen antwoord, het doorgeschakelde nummer, wordt na lang wachten en onzin aanhoren niet opgenomen,dus wederom iemand die interessant doen wil maar het niet waarmaken kan. eigenlijk is een ster al te veel voor de verloren tijd en nul support.
leo | 4 maart 2017
Dit telefoonnummer wordt niet opgenomen…
Nummer aanpassen | 18 januari 2017
Werkt nog prima
Najib | 8 september 2016
waardeloos bedrijf, duur bellen, en geen email! voor mij geen ikea
jan | 17 augustus 2016
Werkt nog prima
Akire | 11 augustus 2016
Dit nummer is buiten gebruik.
Moe | 12 mei 2016
Heel goed Ik ga het telefoonnummer met de website op mijn ram plakken. Bedankt Alex
Mahbuba | 28 april 2016
Dit nummer is buitengebruik
Lydia | 31 maart 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA