Taking too long? Close loading screen.

Untitled

Lebara

Lebara
(17)
Beoordeel dit bedrijf
Lebara
0900 4321321
Normaal tarief
06 19 00 1200 of 1200
Maandag: 10:00 – 18:00
Dinsdag: 10:00 – 18:00
Woensdag: 10:00 – 18:00
Donderdag: 10:00 – 18:00
Vrijdag: 10:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 16:00
Zondag: Gesloten

Beoordelingen

Waardeloos, kan niet opwaarderen en bereikbaar zijn ze niet. Ze reageren totaal niet via de mail. Oplichters

Hh | 9 september 2017

Ik snap al die negatieve reacties niet. Ik heb goede ervaringen. Ik woon 8 jaar buiten nl en mijn nummer werkt al jaren. Wel ieder half jaar opwaarderen anders vervalt het. Maar opwaarderen kan online. Prima netwerk en betaalbaar. Onderling bellen gratis. Aanrader.

Harmen | 5 juli 2017

Gaat wel

Eloy | 26 juni 2017

Heb in mei beltegoed opgewaardeerd en maand later wordt mijn btg bevroren omdat ik niet op tijd opgewaardeerd heb. Terwijl ik na het opwaarderen nog de melding luister dat ik 30+ eu beltegoed heb die nog weet ik veel hoelang geldig is. Na een week geleden een klacht via de website geplaatst te hebben nog steeds geen reactie. Stelletje oplichters!

M | 7 juni 2017

Van de één op andere dag sluiten ze mn tel af waarop nog €10,- beltegoed opstond. Ze zouden een -10 krijgen van me als dat een mogelijkheid was. Waardeloos die Lebara. Bah!

Faatje | 4 juni 2017

Koop Beltegoed 3 april en 4 april is het op,terwijl er niet gebeld is. Ja zo wordt je rijk. En wil je iets vragen telefonisch,kan het niet,want het beltegoed is op. Of je prive telefoon een 900 nummer en dat kost 35ct/min

Ger | 4 april 2017

kut bedrijf je krijg nimand aan de telefoon je kan beter en andere provider nemen.dat gaat ik doen bedankt voor niks prutsers

marco | 20 februari 2017

Uitstekend geholpen door de klantenservice van Lebara.

Klantenservice is echter alleen in het Pools of Engels beschikbaar, voor mij geen probleem maar dit kan lastig zijn. Toch 5 sterren voor de uitstekende hulp.

Peter | 31 januari 2017

3 telefoon nummers van ze!! ! 1 telefoon nummer die ik 12 jaar heb sluiten ze af. Idioten daar waarom haal elke week 30 euro btg op. Ik stap over!!! slechte klantenservice

KUT BEDRIJF | 26 januari 2017

wat een oplichterij

Andries | 14 januari 2017

wat een slechte service dat is oplichterij

shabas | 2 januari 2017

Pet en nog eens pet

Waar de loos krijg niemand te palen moeten fe ande run | 24 december 2016

klote bedrijf aan het worden

michel kamphuis | 12 december 2016

Klote van het een op het andere moment niet meer kunnen sms-en en bellen , zoek het maar uit waar je terecht kan .

Bos | 29 november 2016

Waardeloze klantenservice alleen in het Engels of Pools terwijl ik in Nederland practies bij elke supermarkt een opwaardeerkaart kan kopen ggggggrrrrr ben dus helemaal klaar met lebara

E Fuchs | 20 november 2016

waardeloos Lebara,bespaarpartner verbind door ,duur erg lang en dan een onduidelijk vaag Engels sprekend bandje dat iedereen druk is,en zegt probeer later terug te bellen!! 9 november 2016 compiment aan bespaarpartner.

hans | 9 november 2016

het is een schade dat als je voor 6 maanden buiten de stad verblijft je nummer na 3 maanden vervalt daarnaast ook je bel tegoed weg is nu krijg ik veel kosten om mijn briefpapier en visite kaarten te vervangen en al mijn vrienden en klanten te benaderen om een nieuw nummer door te geven ik zal dan ook nooit geen klant meer worden van lebare

rob nendels | 30 augustus 2016

Plaats jouw beoordeling

DutchBelgiumEnglishUSA