Untitled

Lebara

Lebara
5152
(25)
Rate this listing
Lebara
0900 4321321
Normaal tarief
06 19 00 1200 of 1200
Maandag: 10:00 – 18:00
Dinsdag: 10:00 – 18:00
Woensdag: 10:00 – 18:00
Donderdag: 10:00 – 18:00
Vrijdag: 10:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 16:00
Zondag: Gesloten

Ratings

niet te bereiken – verbazend slechte service, indien je op wil zeggen kom je dat nergens tegen om dat te regelen.
karel lanser | 18 oktober 2018
zoiets van Kut bedrijf , klantenserviese gebeld met andere nummer 06 beltegoed weg OPLICHTERS
Andy | 3 september 2018
Verblijf momenteel in Duitsland maar kan alleen nog gebeld worden. Ondanks meer dan voldoende beltegoed kan ik zelf niet bellen. De duitse provider (Vodafone) vermeld dat men mij helaas niet kan doorverbinden en ik me tot Lebara Nederland moet wenden. Ik krijg meer en meer de indruk dat Lebara de nota's van de buitenlandse providers 'vergeten' heeft te voldoen…..Snel maar weer terug naar KPN o.i.d. en het resterende beltegoed zal Lebara me terugbetalen; ook al moet ik ervoor daar de Hoge Raad!
Johan | 5 juni 2018
welkom Ik zou graag willen weten hoe ik een dubbele simkaart kon krijgen met hetzelfde nummer dat ik eerder had omdat ik verloor.
Sebastian | 23 april 2018
Probeer een persoon van de klantenservice aan de lijn te krijgen maar lukt op geen enkele manier. Verbinding wordt zelfs verbroken. Dit is echt &^&^^* klantenservice. Wat zeg ik, helemaal geen klantenservice. Dat ze nog bestaan. Ik ga andere alternatieven zoeken.
Anton | 30 maart 2018
Een waardeloze service
hans | 30 maart 2018
boeven zijn het 20 euro opgewaardeerd 1 keer een minuut gebelt en 3 sms gestuurd en paar minuten data aan 40 euro bel te goed weg…….denk niet dat dit helemaal klopt….. mag aannemen dat ze dit gaan oplossen zo niet dan is er toch een probleem is nu 2de keer in iets meer dan een week
gerwin | 13 november 2017
Waardeloos . Heb beltegoed gekocht kan ik niet opwaarderen, en bij de klantenservice Niemand bereikbaar als je überhaupt al achter dat nummer kan komen. Prutsers wel een bandje maar voor mijn gevoel alleen om je lang aan de lijn te houden (0,35 cent). Niet mee in zee gaan dus is advies.
Pascal | 27 september 2017
Waardeloos, kan niet opwaarderen en bereikbaar zijn ze niet. Ze reageren totaal niet via de mail. Oplichters
Hh | 9 september 2017
Ik snap al die negatieve reacties niet. Ik heb goede ervaringen. Ik woon 8 jaar buiten nl en mijn nummer werkt al jaren. Wel ieder half jaar opwaarderen anders vervalt het. Maar opwaarderen kan online. Prima netwerk en betaalbaar. Onderling bellen gratis. Aanrader.
Harmen | 5 juli 2017
Gaat wel
Eloy | 26 juni 2017
Heb in mei beltegoed opgewaardeerd en maand later wordt mijn btg bevroren omdat ik niet op tijd opgewaardeerd heb. Terwijl ik na het opwaarderen nog de melding luister dat ik 30+ eu beltegoed heb die nog weet ik veel hoelang geldig is. Na een week geleden een klacht via de website geplaatst te hebben nog steeds geen reactie. Stelletje oplichters!
M | 7 juni 2017
Van de één op andere dag sluiten ze mn tel af waarop nog €10,- beltegoed opstond. Ze zouden een -10 krijgen van me als dat een mogelijkheid was. Waardeloos die Lebara. Bah!
Faatje | 4 juni 2017
Koop Beltegoed 3 april en 4 april is het op,terwijl er niet gebeld is. Ja zo wordt je rijk. En wil je iets vragen telefonisch,kan het niet,want het beltegoed is op. Of je prive telefoon een 900 nummer en dat kost 35ct/min
Ger | 4 april 2017
kut bedrijf je krijg nimand aan de telefoon je kan beter en andere provider nemen.dat gaat ik doen bedankt voor niks prutsers
marco | 20 februari 2017
Uitstekend geholpen door de klantenservice van Lebara.Klantenservice is echter alleen in het Pools of Engels beschikbaar, voor mij geen probleem maar dit kan lastig zijn. Toch 5 sterren voor de uitstekende hulp.
Peter | 31 januari 2017
3 telefoon nummers van ze!! ! 1 telefoon nummer die ik 12 jaar heb sluiten ze af. Idioten daar waarom haal elke week 30 euro btg op. Ik stap over!!! slechte klantenservice
KUT BEDRIJF | 26 januari 2017
wat een oplichterij
Andries | 14 januari 2017
wat een slechte service dat is oplichterij
shabas | 2 januari 2017
Pet en nog eens pet
Waar de loos krijg niemand te palen moeten fe ande run | 24 december 2016
klote bedrijf aan het worden
michel kamphuis | 12 december 2016
Klote van het een op het andere moment niet meer kunnen sms-en en bellen , zoek het maar uit waar je terecht kan .
Bos | 29 november 2016
Waardeloze klantenservice alleen in het Engels of Pools terwijl ik in Nederland practies bij elke supermarkt een opwaardeerkaart kan kopen ggggggrrrrr ben dus helemaal klaar met lebara
E Fuchs | 20 november 2016
waardeloos Lebara,bespaarpartner verbind door ,duur erg lang en dan een onduidelijk vaag Engels sprekend bandje dat iedereen druk is,en zegt probeer later terug te bellen!! 9 november 2016 compiment aan bespaarpartner.
hans | 9 november 2016
het is een schade dat als je voor 6 maanden buiten de stad verblijft je nummer na 3 maanden vervalt daarnaast ook je bel tegoed weg is nu krijg ik veel kosten om mijn briefpapier en visite kaarten te vervangen en al mijn vrienden en klanten te benaderen om een nieuw nummer door te geven ik zal dan ook nooit geen klant meer worden van lebare
rob nendels | 30 augustus 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA