Untitled

NLE / NLEx

NLE / NLEx
5070
(28)
Rate this listing
NLE / NLEx
088 7307307
Normaal tarief
NLE.nl

Ratings

Erg slechte klantenservice. Begin januari liep mijn contract af bij NLE x en de eindnota zou spoedig volgen . Nee dus. Na vier keer een half uur in de wacht te hebben gestaan … blijft u aan de lijn ..,maar weer eens gefrustreerd opgehangen . Totdat ik iemand aan de lijn kreeg ) zaterdag ochtend 10 uur) oh mevrouw , we zijn overgestapt op een ander klantensysteem.. alle begrip hiervoor , de eindnota zal spoedig opgemaakt worden .. dus niet . Bijna drie maanden later .. de eindnota en nu beetje dreigend .. als je de hardware niet opstuurt dan … jongens doe je werk beter! Die is allang verstuurd ! Geen goed woord over voor dit bedrijf , helaas . Ingrid
Ingrid | 25 maart 2019
Slechter kan niet en mag ook niet in NEDERLAND. Inmiddels 3 weken verhuisd en kan niemand bereiken, maar de betaling gaat gewoon door
ken | 21 maart 2019
waardeloos bedrijf 70 euro beltegoed weg en nog geen contact op mail en acebook ook geen reactie dit is geen aanrader
luna | 18 maart 2019
Onterechte factuur gekregen geen contact met klantenservice 2 x 45 min aan de lijn voor niks. Kan niet inloggen op mijn nl ex super slecht wil zo snel mogelijk overstappen. Nu ook 15 incasso kosten erbij maar niemand te bereiken. Liever ergens anders meer betalen maar tenminste contact als er wat gebeurt.
Van Veen | 17 maart 2019
probeer al 2 weken te bellen, krijg alleen te horen dat het drukker is dan u van ons gewent bent. heb tot op vandaag nog niemand aan de lijn gehad
loes | 14 maart 2019
wat een drama. Klantenservice, is er gewoon niet. Wat standaard dingen op de site maar iemand aan de lijn krijgen ho maar. Hang nu al een half uur aan de lijn en word niet opgenomen. Zit er maar 1 persoon achter de centrale? of wachten ze tot de 45 min voorbij zijn en word er dan opgenomen????
ws | 5 maart 2019
Slecht slecht slecht service bijna niet te bereiken hellemaal klaar mee.
A. Jerroudi | 4 maart 2019
Voor alles in een onbereikbaar bedrijf verder werkt alles oke maar iets bij bestellen?? Ook dat niet site loopt vast " iets van geen token?? een reden in ieder geval om zeker mijn energie niet te laten leveren door hun
kees | 9 december 2018
Zeer slechte ervaringen met klantenservice , indien je optie 3 ( storing )kiest krijg je niemand aan de lijn . Zijn volgens website online bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur in het weekend , klopt niet in weekend is niemand te bereiken . Antwoorden op mails volgens website binnen 5 werkdagen , wacht al 14 dagen . Heb inmiddels al 14 dagen storingen en sinds een week totaal geen verbinding met modem . Dus service is zwaar beneden de maat heb heden mijn contract opgezegd .
Jan | 18 oktober 2018
Gisteren zowel nle als nlex verlengd. Ben tot heden tevre. 3 * gegeven,omdat er geen app is zodat je tv pakket kan aanpassen.
Eric | 21 september 2018
Wat een slecht bedrijf zeg kan niks of niemand te word staan maar ze weten wel elke maand me geld te vinden heel de tijd storing en nergens waar ik te erg kan is er niks waar mensen een klacht kunne in dienen
Sean | 17 september 2018
Heb een aantal klachten hierboven gelezen en kan niet anders dan het er helemaal mee eens zijn. als je belt zeggen ze dat op de website of forum veel antwoorden te vinden zijn. dat heb ik om de 45 sec 35 keer gehoord en toen gekeken naar andere mogelijkheden. Contactformulier. Dit werkt alleen als je een mobiele telefoon hebt. Jammer dan, maar die gebruik ik niet. Via een omweg naar 020 … gebeld. Geen resultaat. Raad dus iedereen aan stap hier nooit, maar dan ook nooit naar over. Hun service is 3 keer niks.
A.G. van Haaften | 27 augustus 2018
ik wil al 2 weken mijn abonnement opzeggen,via mijn NLEX,telefonisch,een grote irritatie. het lijkt dat het eenmans(vrouw)bedrijf is,overal Ramona en geen contact.
arwin | 26 augustus 2018
NLE (ni)x Onbegrijpelijk dat dit bedrijf kan en mag blijven bestaan! Bestaat het wel? Kan ze nooit bereiken en na een upgrade van telefonie bij het pakket wederom alles het zelfde verhaal. Helaas ben ik nog contract gebonden:(
Jansen | 23 augustus 2018
Als je ze nodig hebt kun je drie kwartier aan de telefoon zitten wachten
Ans menkehorst | 14 augustus 2018
Zeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! slecht bereikbaar
R van der Heijden | 26 juli 2018
Beste @Bert en alle @ANderen Inderdaad dat F,,,, ENGels.Praat en schrijf gewoon Nederlands/Hollands.De machthebbers komen/zitten in ENGland (en ZWITSerland) en willen dat straks de HELE WERELD ENGels zal spreken.NEE DUS , never (O, sorry) NOOIT endhe NIMMER niet !!!
Leo | 21 juni 2018
Klantenservcice is niet te bereiken. Op app is na 2 dagen nog niet gereageerd.
Piet | 21 juni 2018
Ik vraag mij af of dit bedrijf weet waar zij mee bezig zijn dit voor wat betreft de bereikbaarheid alsmede de planning voor installatie?Mijn vertrouwen in de NLEx m.b.t. de iTV is tot een minimum gedaald, voor het maken van de installatie-afspraak ben tot 3 maal toe benaderd dus is e.e.a. niet op orde lijkt mij. Verder probeer ik het bedrijf te benaderen om dat er een foutje is ingeslopen bij het contract dit voor wat betreft het aantal ontvangers, als iemand mij kan uitleggen hoe ik dit het best kan doen hoor ik dit graag.Ik ben 62 en al zeg ik het zelf redelijk bij met de automatisering en internet maar niet in al de engelse thermen welke hier standaard worden gebruikt we leven perslot van rekening in Nederland wordt er ziek van dat popie jopie gedoe.
Bert | 9 mei 2018
Kpn itv app werkt niet op mijn ipad.. Heeft iemand de oplossing?
Luud | 9 april 2018
Slechtste klantenservice bereik ooit! Alsof ze gewoon niet bestaan. Als je wat te melden hebt, kun je er letterlijk in stikken. Wacht al een dag op installateur volgens afspraak. Appen, bellen of via messenger contacteren, niemand reageert. Klant is hier poep. Betaal liever 2x zoveel voor een andere provider dan deze nepprovider die zich profileert als beste van nederland. Onzin!
Anoniem | 4 april 2018
Tv en internet werkt gewoon goed. Maar als je problemen krijgt……dan Klantenservice is bijna niet te bereiken, installatiemonteur die niet komt opdagen, en android nle app die niet werkt.
robert | 15 maart 2018
ZEER ZEER SLECHT SERVICE ECHT NIET NORMAAL GEWOON !!! ALS JE EEN STORIN HEBT KAN JE HET NIET EENS DOORGEVEN GODVERDOMME NIET OVERSTAPPEN NAAR DIT BEDRIJF KAN JE BETER DIRCT NAAR TELFORT TOE
ras | 27 februari 2018
Don't! Just… Don't! Not unless you want to risk not having internet for 6 months, I still don't have internet, their customer service must be on the other side of the moon and they just keep saying ''we understand''
Lin | 18 oktober 2017
Goed en goedkoop!
Nelleke | 21 juni 2017
Werkt allemaal prima. Zeer tevreden. Ook over klantenwervice. Een verademing na Ziggo.
C. Keus | 11 februari 2017
Het werkt gewoon goed. Kan ook niet anders aangezien de apparatuur gewoon van KPN is. Er zit alleen een andere naam aan.
Ray | 8 februari 2017
Stap niet over. Ik, en met mij vele anderen, heb al 3 weken geen tv en internet en ze bieden ook geen oplossing. Ik moet maar afwachten…
T. | 23 januari 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA