Untitled

Online.nl

Online.nl
(31)
Beoordeel dit bedrijf
Online.nl
088 003 8500
Normaal tarief
Online.nl
Maandag: 09:00 – 21:00
Dinsdag: 09:00 – 21:00
Woensdag: 09:00 – 21:00
Donderdag: 09:00 – 21:00
Vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag: 09:00 – 21:00
Zondag: Gesloten

Beoordelingen

Wat een slechte klantenservice!!! Ik heb meerdere malen gebeld vanwege een slechte verbinding. Het is elke keer wat anders. Nu een algehele storing. Zegt mw aan de telefoon dat het aan de modem of de kabel ligt. En alle andere keren dan?? Je wordt alleen gecompenseerd op je abonnementsgeld. De dagen die je niet kunt werken doordat je geen verbinding hebt worden niet gecompenseerd… Zodra ik weer internet heb stap ik over. Deze site heb ik opgezocht op de pc van iemand anders.

M | 15 mei 2018

1 ster is teveel. Nu al meer dan een week geen internet, tv en telefoon. Ze gingen iets veranderen en wisten dat er problemen zouden komen. Ik ben helaas de eerste. Kan er zo vanaf. De grootste tering onderneming die ik ken

Pascal | 6 januari 2018

Op vrijdagmiddag 4 uur geen Wifi verbinding meer met Huaweimodem van Online. Gebeld, en na het beantwoorden van vragen over het functioneren conclusie van medewerker dat het modem vervangen moest worden.Zegde toe dit zo snel mogelijk te verzenden, maar merkte op dat het wel maandag zou worden. Tot mijn verbazing al zaterdagmiddag half drie afgeleverd. Direct aangesloten, functioneerd feilloos. BINNEN 24 UUR WEER WIFI. Terzakekundig en adequaat behandeld door Online.

Lauren | 12 november 2017

Mijn beoordeling gaat over VRAAG ALEX.. je hebt een website met online.nl doorverbinden. ble ik op krijg ik te horen : Oooh dat nummer van ons staat niet in ons systeem? Ik kan u wel doorverbinden naar een andere afdeling. Inmiddels zijn we 4 minuten verder en zie ik dat er al bijna 2 euro van me beltegoed af is gegaan????

En dat noem je dan “”gratis”” doorverbonden worden, terwijl de tikken bij jullie oplopen.
En toen ik dat aangaf aan de medewerker kreeg ik te horen: OOhh wat vreemd??

Stelletje oplichters!

Sweet | 19 oktober 2017

Eerst een abonement van 17,50 (5mb) per maand, toen werd men in november 2016 gedwongen om die van 10mb te nemen, kosten per maand 22,50 en nu vanaf juni 2017 voor dezelfde snelheid van 10mb nu 27,50. Een verhoging van 57%. God Damn!

Killer Kamal | 24 april 2017

Het slechtste bedrijf in Nederland.

Taha | 5 april 2017

Al jarenlang internet, eigenlijk nooit problemen gehad

Ad | 2 april 2017

1 ster is al veel te veel, leg al vanaf begin met deze waardeloze mongolen in de clinch, bellen heeft geen nut, bijna geen een kan nederlands en alles gaat via een stappenplan anders weten ze het niet, ben blij dat ik er bijna vanaf ben, grootste fout ooit, raad iedereen op te stappen, kan toch niet zo zijn dat dit maar door gaat oplichters, klachtenkompas heb je ook niks aan, gaat heel veel tijd over heen voor er actie komt, snap niet dat er geen een instantie is die hun aanpak, snap ook wel waarom je nergens bij hun op kantoor of gebouw kan vinden, word elke dag alles verbouwd, echt een SCHANDALIG bedrijf.

Ray | 1 april 2017

Diep en diep triest bedrijf dit!

Je moeder | 30 maart 2017

Ik zit in een uithoek van Nederland en heb nu 8 jaar een heel ouderwets telefoonlijn ADSL abonnement bij Online en heb mijn eigen modem aangesloten…Nooit meer problemen gehad en is werkelijk altijd online…
Meest betrouwbare internet verbinding ooit !
Zo zie je maar dat het ook anders kan..

Kritische klant | 28 maart 2017

Al meer dan 1 jaar gen klant meer bij online.nl. ontvange nog steeds mail via oude mailadres van online. Hier wil ik vanaf. Bellen heeft geen zin omdat ik dan een klantnr moet invullen wat ik dus niet meer heb. Reactie op ingevuld klachtenformulier blijft uit. Hoe kom ik in godsnaam dan in contact met die lui? Zeer bedroefend!!

Bert | 28 maart 2017

Wat een slecht bedrijf. De klantenservice is diep triest. Je krijgt geen antwoord op je vragen en alleen maar vage reacties op de vragen die je stelt. Ben blij dat ik er binnenkort vanaf ben.

Raymond | 3 maart 2017

Pannenkoekenbedrijf, na een week zonder internet te hebben gezeten is pas op de achtste dag actie ondernomen. Online.nl -en medewerkers- is net als mijn vrouw: traag, kut en belt nooit terug. Wat een debielenbende

JanPietArie | 9 februari 2017

Mensen dit wordt niet bekend gemaakt en is op de website ook niet te vinden, maar het nummer wat je gratis kunt bellen als abonnee van online met je vaste telefoon is 1200 hoop hier misschien een hoop mensen mee te helpen!

Kees de Vries | 1 februari 2017

Slechtste provider ooit…. Als ik een advies mag geven ga nooit in zee met Online want zelf om vanaf te komen is een HELL!!!

Alain | 31 januari 2017

nooit geen online meer bar en bar slecht

San | 27 januari 2017

Alle medewerkers die ik tot nu toe aan de lijn hebt gehad(heel veel) zijn allemaal bereid om je te helpen.het 088 moet je niet bellen.dat kost je 0,11 p.minuut.gewoon het 0900 ben je goedkoper uit.

Ria | 27 januari 2017

wil je de klantenservice kunnen bereiken moet je
0880038585 bellen niet 09009515

Tamara | 27 januari 2017

heel vaak storing met tv of internet waardoor alles zomaar opnieuw opstart heb nu contact met de klantenservice het is half 6 maar krijg alleen muziek te horen en t duurt verschrikkelijk lang.. misschien maar weer overstappen?

Felicia | 26 januari 2017

Telefonisch is bedrijf zéér slecht te bereiken. Afdeling die vragen kan beantwoorden is niet bereikbaar. Je wordt verzocht later terug te bellen of wordt in de wacht gezet. Triest

Jeroen | 24 januari 2017

Good for the price. Slecht contact met medewerkers via telefoon. Nu zit meer dan een uur in wacht rij. 🙁

Debbie | 10 januari 2017

Wat is dit een slecht bedrijf. ik moest een ster geven hier boven. maar geloof me zelfs die verdienen ze nog niet eens. Neem hier nooit een abonnement. Heb dit gedaan. Je zult het niet geloven maar heb het in totaal 7 dagen gehad waarvan er 4 dagen alles het deed. Heb port forwarding gedaan van wegen een server die ik buiten mijn huis wil benaderen. Die aanpassing moest ik doen in de modem van online. En het werkte, jawel maar 5 minuten daar na deed er niets meer iets. De modem storten in. Heb toen het boekje er bij gepakt de instructie gevolgd van wat ik moest doen. Nou dat was een reset. daarna heb ik niets meer gehad. geen telefoon geen TV geen internet. niets. Volgende dag heb ik gebeld. Vertelde wat ik gedaan had. Zij gingen kijken. Na 80 minuten vertelde zij mij. Meneer u heeft zitten rommelen aan de modem, zoekt u maar in uw kennissenkring iemand op die dit kan verhelpen. Daarna hingen ze op. Ik was verbijsterd. Na een heleboel geklooi heb ik het abonnement ongedaan gekregen, Zij zelf wilde mij ook niet meer als klant. Gelukkig. maar intussen had ik bijna 3 maanden geen internet. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dat. trap er niet in, doe je het toch. dan ben je bij deze gewaarschuwd. heb zelfs deurwaarders gehad. heb er niet aan toe gegeven. ze vroegen zelfs voor die maanden dat ik geen aansluiting meer had om het abonnementsgeld. jawel voor die 3 maanden. dat heb ik dus nooit betaald
maar de spullen zo als de modem en het tv kasje heb ik 2 maanden terug eindelijk in kunnen leveren. op de een of andere manier miste ze toch deze spullen. dit alles heeft 2 jaar geleden afgespeeld december 2014. dus u bent gewaarschuwd. doe het niet.

Sam | 10 januari 2017

Helemaal geen internet vandaag. Voorheen was het ook al drama, valt om de 30 minuten weg of is zeer traag waardoor je niks kunt! Telefoon wordt ook niet opgenomen en ze brengen kosten in rekening van 50 cent per minuut!

Ozgul | 4 januari 2017

Geen 1 ster waardig. Kl*te bedrijf

Sita | 27 december 2016

Slecht, slecht… Mijn vaste Telefonie met VOIP heeft nu al NEGEN MAANDEN dezelfde technische storingen. Na een half jaar stoeien met hen beloofde de Klantenservice eindelijk actie van hun technische dienst. Is tot op heden NIET gebeurd. Op mijn schriftelijke ingebrekestelling werd niet gereageerd. In overleg geprobeerd te komen via KlachtenKompas maar leidde tot NIETS. Dus nu met de bewijsstukken naar de Geschillencommissie.

mayor | 26 december 2016

Inderdaad slechte bedrijf ooit!!! Verandert telkens je automatische incasso. Nu weer met 10 euro er boven op zonder aankondiging!!!
Schandalig!! Sledht internet. Totaal niet bereikbaar, geen reactie op mails ongelooflijk

niki | 23 december 2016

Telefonische bereikbaarheid is echt kansloos. Je moet altijd het 0900 nummer bellen en dan sta je ruim 30 minuten aan de lijn en dan heb je uiteindelijk een medewerker aan de lijn zegt hij ach u moet even 24 uur wachten voordat de verbinding van internet en telefonie tot stand kan komen en klaar einde verhaal. Kortom voor jan … gebeld en na die 24 uur wel internet maar kan niet bellen zoo jammer dit. Laten we maar zwijgen over de snelheid van het internet, systeemherstel uitvoeren NIET doen want Windows haalt gewoon de update weer binnen waardoor je weer van voorafgaand kunt beginnen met een herstel.

kansloos | 16 december 2016

Klote klantenservice, onbereikbaar. Ouderwets, werken met brieven. Leven in de prehistorie. Duur en slecht internet. Slechtste keuze van mijn hele leven!!!!

Supra | 15 december 2016

Slechste bedrijf op de wereld

Maczka | 1 december 2016

De meest beroerde klantenservice die er bestaat. 2x een verhuizing door moeten geven (de 1e keer ging mis, waarom weten ze zelf ook niet) en nog steeds geen internet hoewel we dit vrijdag al zouden hebben. Als je vervolgens de klantenservice belt sta je minimaal een uur in de wacht en wordt je minimaal 5x doorverbonden met mensen die je ook niet verder kunnen helpen. Als je vervolgens vraagt waarom je dan naar hun doorverbonden bent zeggen ze: dat weet ik ook niet.

Dag online.nl wéér een klant minder. Er blijven er niet veel over zo.

Lynn | 13 november 2016

Waardeloos, internet blijft steeds vast zitten. Steeds krijg ik: geen verbinding op mijn pc. Of tv.

Victoria | 5 november 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA