Untitled

Otto

Otto
5038
(7)
Rate this listing
Otto
0900 1901
Lokaal tarief
Otto.nl
Maandag: 08:30 – 21:00
Dinsdag: 08:30 – 21:00
Woensdag: 08:30 – 21:00
Donderdag: 08:30 – 21:00
Vrijdag: 08:30 – 21:00
Zaterdag: 09:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

Ratings

Totaal niet te spreken over de klantenservice van Otto en Otto in het algemeen. Begin januari 2019 een hoekbureau besteld. Deze werd na ca. 3 weken in meerdere delen (afleveringen) geleverd. Het blad van het bureau was niet goed (scherpe randen) en direct ook contact opgenomen met de klantenservice. Er zou een nieuw blad worden besteld die binnen 4 weken geleverd zou worden. Echter na 4 weken maar eens gebeld waar het blad bleef, daar ik verder niets meer had vernomen van de Otto. De medewerker van de klantenservice bevestigde mij dat het goed zou komen en dat van een interne bestelling geen bevestiging zou worden gestuurd. Na twee weken nadat ik had gebeld nogmaals contact opgenomen. 6 weken wachten op een blad was toch wel erg veel van het goede. De klantenservice medewerker vertelde dat er iets fout was gegaan en e.e.a. niet goed was doorgezet. Ze zouden het direct in orde maken en het blad zou asap worden geleverd. Na 4 weken weer eens gebeld wat de status was, en helaas was er iets weer niet goed gegaan en was de bestelling ergens blijven hangen in het systeem. Toen maar i.o.m. de klantenservice besloten om het hele bureau terug te sturen. Binnen twee weken nadat het bureau was afgehaald zou het geld (280 euro) worden teruggestort. Echter is het bureau netjes afgehaald en het geld nog niet teruggestort. Je wordt gewoon afgewimpeld bij de klantenservice en het enige dat je te horen krijgt is, sorry meneer we zullen hiervan een melding in het systeem zetten en we zoeken het uit. Nu ineens kan het wel vier weken duren voordat en zending retour wordt gemeld. Otto start een onderzoek bij Post.NL en dat kan enkele dagen duren. Zelf maar even Post.NL gebeld en de zending is op 1 april al vanuit het retourvak naar Otto gestuurd. Dit hoeft dus geen dagen te duren. 1 telefoontje van 5 minuten is voldoende om erachter te komen dat het bureau ergens in het magazijn bij Otto staat. Nu maar verdere juridische stappen ondernemen want dit gaat echt te ver. Na 4 maanden nog steeds geen bureau en geen geld meer. Schandalig gewoon !!!!!
Michael | 15 april 2019
Je besteld iets en dan zit er niks in de doos ? Wtf man en nu ?? Niemand neemt niet op
Hh | 20 september 2018
Ben de hele dag bezig de klantenservice van Otto te bereiken. Maar krijg te horen : "op dit moment zijn wij erg druk, probeer het op een ander moment nog eens". Ik geloof er niets van !.
José | 1 augustus 2018
"All service are busy now, try again later 'or' please try again later" dat werd er gezegd nadat ik was doorverbonden en weg was de lijn. Echt belachelijk! Ik bel ook nog eens vanuit het buitenland. Slechte service Otto!
Z | 22 augustus 2017
Moest net 3 polen van mijn eigendom wegjagen. Ze konden niemand bereiken bij Otto. Ik overigens ook niet. Wel een of ander vaag telefoonnr wat opliep tot een maximum van 45 euro… Iets beter voor jouw arbeiders zorgen Otto
Paul | 9 augustus 2017
Dhr. Poetin in het Kremlin is makkelijker te bereiken dan de klantenservice van Otto !
Cor | 28 juni 2017
leuk hoor totdat je een probleem hebt, dan kom je echt geen stap verder met hun klantenservice!
marjolein | 7 februari 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA