Untitled

PayPal

PayPal
5016
(41)
Rate this listing
PayPal

0800 265 9239 (NL)

0800 50855 (BE)

Gratis
+353 143 69 033

Ratings

PayPal vraagt ons om aanvullende gegevens zoals onder andere facturen. Deze sturen we toe waarna PayPal ons account permanent sluit. De reden; mensen hadden claims ingediend omdat een product niet zou zijn geleverd. Er zijn honderden producten verzonden en een aantal zijn er niet aangekomen. Deze producten waren niet voorzien van track&trace en het komt voor dat een product de klant niet bereikt. Er is nooit een claim of aangifte binnegkomen. De 3 personen hebben nooit om hun retourbedrag gevraagd en kunnen boviendien be welbekende PayPal oplichters zijn. Dit noemt men een risico en wil ons simpelweg niet als klant. Ons account (eenmanszaak) is gesloten. PayPal ontneemt ons het recht om oververzekrend te verzenden en geeft ons geen waarschuwing om dit in het vervolg via Track&Trace te doen. Dit was ons van tevoren ook niet duidelijk.Nou komt het mooiste er staan wel 100 geautoriseerde bestellingen op ons account met een waarde van duizenden euro's in totaal. Deze blijven slechts 30 dagen op PayPal en worden daarna automatisch door PayPal geannuleerd. PayPal wil hier niks aan doen en deze duizenden Euro's worden in principe door de schuld van PayPal verloren. PayPal is hier schuldig aan. 1 wij mogen deze betalingen niet innen en 2. PayPal ''kan'' deze betalingen niet innen. Dagelijks verdwijnt er geld PayPal weet dit en doet er niks aan. We gaan hier zeker aangifte van doen. Een bedrijf als PayPal is een schande voor de rechtstaat omdat alle regels werkelijk aan de laars worden gelapt. Het mailcontact met PayPal loopt kruislings lang elkaar af. Via hetzelfde emailadres komen er verschillende berichten binnen en lijkt de ene persoon andere regelgeving toe te passen dan de ander. Dit geeft alleen aan hoeveel vrijsspel PayPal heeft. De manier waarop payPal opereert is illegaal en dit moet duidelijk zijn voor iedereen. Het is duidelijk dat PayPal zich schuldig maakt aan wanpraktijken.
D.G | 7 november 2018
Wat een klote bedrijf zeg, wachten wachten en nog eens wachten voor .80 cent per minuut buiten je gebruikelijke kosten en dan naar 20 minuten de verbinding verbreken??? Ben helemaal klaar met Paypal en geen zin de rest van de problemen nog op te sommen, wat een bagger bedrijf, dat dit mogelijk is???
Eline | 4 oktober 2018
Ik heb ruim €2500 op mijn Paypal rekening staan die is geblokkeerd elke keer vragen ze om andere info ik heb er alle vertrouwen in dat het word opgelost alleen door de slechte communicatie bij Paypal zelf komt het bij mij ook over of ze elke keer met een smoesje komen of het geld niet terug willen geven maar ze komen hier niet onderuit ik Sta in mijn recht wil mijn geld terug ben er nu all weer 2 maanden mee bezig na het vasthouden van 180 dagen als dit toch niet snel word opgelost ga ik andere stappen ondernemen
Malcolm | 16 september 2018
Ik heb ruim €2500 op mijn Paypal rekening staan die is geblokkeerd elke keer vragen ze om andere info ik heb er alle vertrouwen in dat het word opgelost alleen door de slechte communicatie bij Paypal zelf komt het bij mij ook over of ze elke keer met een smoesje komen of het geld niet terug willen geven maar ze komen hier niet onderuit ik Sta in mijn recht wil mijn geld terug ben er nu all weer 2 maanden mee bezig na het vasthouden van 180 dagen als dit toch niet snel word opgelost ga ik andere stappen ondernemen
Malcolm | 12 september 2018
Ik heb ruim €2500 op mijn Paypal rekening staan die is geblokkeerd elke keer vragen ze om andere info ik heb er alle vertrouwen in dat het word opgelost alleen door de slechte communicatie bij Paypal zelf komt het bij mij ook over of ze elke keer met een smoesje komen of het geld niet terug willen geven maar ze komen hier niet onderuit ik Sta in mijn recht wil mijn geld terug ben er nu all weer 2 maanden mee bezig na het vasthouden van 180 dagen als dit toch niet snel word opgelost ga ik andere stappen ondernemen
Malcolm | 11 september 2018
Paypal heeft mij nooit anders dan beleefd en bereidwillig te woord gestaan. Ze geven aan waar het probleem ligt en of ze dat direct kunnen oplossen. Meestal niet natuurlijk, maar dat is niet vreemd want dit is een sterk geautomatiseerd instituut, niet een bank. Een bank kan direct ingrijpen, Paypal niet. Maar goed,daar staat tegenover dat de belastingdienst er geen vat op heeft. Relax, en bij een probleem kan het zomaar twee weken duren… inderdaad. Maar zo veel problemen heb ik nog niet gehad met uitgestelde betalingen. Vier in drie jaar.
Collectionist | 5 september 2018
Paypal zijn een stel vieze smerige oplichters heb letterlijk 10x met de klanten service aan de lijn gezeten En niemand maar dan ook niemand kan je helpen enze vertellen allemaal een ander verhaal. staat 2000 euro op mijn bedrijfsrekening vast ! die ze nu al 2 maanden vast houden en war simpel weg niet op te lossen is. ze hebben het gewoon gestolen. Heb paypal betalingen stop gezet bij me bedrijf.VIEZE VUILE DIEVEN ZIJN HET
coinpower | 19 juli 2018
Zeer slecht bedrijf, heb dit nog nooit meegemaakt. Ze blokkeren je rekening met ongeldige redenen. Eerst zeiden ze bij mij dat ik in medicatie zou handelen. Toen is dit veranderd naar dat ik zou handelen in prostitutie.Belachelijk bedrijf….
Matt | 3 juli 2018
De laatste keer dat ik wat via Paypal had besteld was 25 april 2018. Helaas is nu nog steeds de transactie in behandeling vanwege een vertraging van het overmaken bij Paypal. Als een normale bank dit deed stond de samenleving inmiddels vast.Helaas houd het hier niet bij op. Onlangs met een malafide verkoper te maken gehad. Zelf uit ontwetendheid de 5 pond teruggeboekt op mijn betaalrekening. Bij de volgende transactie moest ik dit weer betalen en stond er een schuld open van 5 pond. Dit overgemaakt van mijn Euro krediet naar de Pond en de 5 pond is verdwenen. Contact opgenomen met Paypal en die weten het volgens hun te verantwoorden waarom die 5 pond opgebrand is met een vaag antwoord.
Martinis | 5 mei 2018
Een vrouw is heel slecht verstaanbaar. Mijn rekening word geblokkeerd zonder reden. Ik probeer al 5 keer te bellen met dit probleem en word steeds maar niet opgelost. Ik kan ook niet mijn rekening opzeggen omdat het dus geblokkeerd is, ze vragen om bankafschriften terwijl mijn bank niet gekoppeld is. Hoe dom kan een bedrijf zijn.
Pascal | 16 april 2018
Wel retard bedrijf sluit de klantenservice nou om half fucking 5 wtf ouwe lmao
Tony | 8 maart 2018
Kutbedrijf eerste klasse!
El Macho | 2 februari 2018
wat een kut service van paypal
Noel | 15 januari 2018
Paypal is op het 0800 nummer niet te bereiken. Althans.., men krijgt een in gesprek toon te horen. Wanneer er contact word gezocht via het buitenlands nummer, komt men ook niet verder doordat de medewerker blijkbaar niet de autorisatie heeft de klant daadwerkelijk op weg te helpen. Ook word er gedwaald door mensen op de mouw te spelden dat dat het adres in Amsterdam louter en alleen een juridisch adres is…. Ware het niet dat paypal Nederland ook als rechtspersoon staat ingeschreven binnen de KVK.Nog iets anders, maar deze is voor Alex. Onbekende personen begroet men nog steeds op een transparante manier, Hey past daar niet tussen. Met goedendag valt men geen bult. Het is dan ook geen:schrijf. De omschrijving is:postadres. (Schrijf: Jaap Edendreef 26, 3562AV, ). Over analogie gesproken.
Scott | 23 oktober 2017
Grote criminele bende; waardeloos; verkopers geen enkele bescherming. Houden persoonsgegevens vast wat tegen art. 36 van Wet bescherming persoonsgegevens is. Kortom: NOOIT zaken meedoen of ook maar iets via PP kopen!
griet | 13 oktober 2017
PayPal is echt een asociaal bedrijf, en ik zal dat niet snel zeggen ; echt zo onvriendelijk ; laten we met z'n allen dit bedrijf boycotten !
Martin | 26 juni 2017
Tja, rest me weinig anders dan alle hieronder genoemde punten te bevestigen. Ook ik heb nog niet eerder zo'n slecht functionerend bedrijf gezien; tenminste …. slecht voor de gebruikers. Zakelijk zullen ze het best goed doen ….. maar, over de rug van een ander gaat dat altijd makkelijk.
Alexander | 24 mei 2017
weet iemand een nummer van hun dat het gratis is vanuit belgie?
tes | 25 april 2017
Schofterige hufters Rente trekken rekeningen blokkeren wanneer het uitkomt om lekker rente te trekken..zie maar hoe je het weer oplost..service niks dus…..
Ruud | 4 april 2017
Paypal maar de tering krijgen gewoon boycoten
Jefferson | 16 maart 2017
Verschrikkelijk, ik heb een paar kleine bedragen ontvange, niks boven de 30 en mijn account is geblockt, de website laat het niet weghalen, ik heb 30minuten gebelt zonder reactie en ik heb alles ingevult op de website, maar nee, geen reactie.
QK | 6 februari 2017
Ik kan ze ook niet bereiken!!! Mails al meerdere keren gestuurd, geen antwoord!!!
Victoria | 9 januari 2017
PayPal is een waardeloos, klantonvriendelijk bedrijf. ik ga niet eens de moeite nemen om dit en detail toe te lichten.
pietkeizer | 6 januari 2017
Het zijn DIEVEN !!!
Co van Driel | 28 december 2016
Problemen met de rekening maar te woord staan ho maar kut bedrijf
Hemmes | 27 december 2016
stelletje tering oplichters, 3minuten wachten voor niks en dan geljk worden opgelicht. ah bah
je moeder | 16 december 2016
Problemen, problemen en nog eens problemen. Dat is hoe paypal op dit moment werkt.
Gerben | 30 november 2016
Heel slecht, rekening geblokkeerd omdat ik in het buitenland zit, slechtste klantenservice ever!! afhandelen van klachten in standaard procedures. Niemand die wil luisteren
Peter | 29 november 2016
zo slecht ben nog nooit behandld alleen door pay pal meer dan 3 weken bezig om rekening vrij te krijgen staat groot bedrag op super belachelijk ben nu elke dag uur bezig met bellen zeker top bedrijf hihi Dien klacht in en wordt gewoon genegeerd belachelijker kan niet En ja hebben geen kantoor nederland om je verhaal te halen Ben gewoon over geleverd aan criminelen zie het nooit anders Kunnen je gewoon niet verder helpen kunnen je ook iet doorschakelen met iemand anders Verschuilen zich achter klachten centrum geen worden meer voor puur diefstal
mulders | 29 november 2016
Bizar slecht, klantenservice gesloten tijdens de kantooruren waarop ze zelf aangeven open te zijn (Zelfs op het irritante bandje waar je gedwongen naar luistert)
Rob | 23 november 2016
BIJZONDER moeilijk bereikbaar. Waardeloos bedrijf, het is dat er weinig andere online betalingsopties bestaan, anders zou ik hier nooit meer gebruik van maken
Klaas van der Horn | 15 november 2016
Typisch voorbeeld van een slecht klantenservice beleid zoals veel Nederlandse bedrijven.Boycotten die handel.Ook dit weer, moet verplicht ster kiezen terwijl ze het niet verdienen anders word reactie niet geplaatst.
Don Rueda | 9 november 2016
bij problemen onbereikbaar, verkeerde telnr, dan toch juiste gekregen om naar een depri-muziekje te luisteren.
Daniël | 7 november 2016
ging vrij vlot :-))
Meriam | 11 oktober 2016
bijzonder slecht! Moest een hele riedel aan reclames aanhoren voordat ik werd "geholpen". Toen ik eindelijk mijn doorkiesnummer in kon geven, was die in gesprek. Probeer het later nogmaals. Veel tijd verloren!
John | 10 augustus 2016
prima
geraa48 | 5 augustus 2016
helemaal top dit..zat wel iets vertraging op de lijn, maar echt superbedankt ALEX !!!
sjaklien | 4 augustus 2016
Heerlijk. Vroeger in de avond bereikbaar, tegenwoordig tot half 4… En dat voor 4% van m'n omzet…
Mila | 25 juli 2016
Punten hiervoor werkte als een zonnetje scheelt 90 cent per minuut!
fb | 23 juni 2016
Een super oplossing. Paypal verstopt zich of vraagt voor klantenservice 0,80. Nu dus gratis.
Cees de Bruin | 15 juni 2016
Goed idee, tegen uitbuiting en misbruik: vraagalex.nl
Idefix | 13 juni 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA