Untitled

Philips

Philips
(12)
Beoordeel dit bedrijf
Philips
0900 2020871
Normaal tarief
040 808 0334

Beoordelingen

Ik koop niks meer bij philips eerst koffiezet apparaat 350 euro .2 en half jaar kapot .

Toontje | 14 oktober 2018

Philips verzint allerlei trucs om onder de garantie uit te komen. Vervoerkosten en onderzoekskosten, die ongeveer € 80 kosten. Mijn hand geschreven nota wordt niet erkend en het eenmansbedrijf, waar de TV gekocht is, is wegens ongeneeslijke ziekte gesloten. Ik wil de voormalige eigenaar van de zaak daar niet mee lastig vallen. Twee mails en 3 telefoontjes naar 0900 nr konden mijn duidelijke problemen met de TV niet oplossen.

Metselaar, F | 20 juli 2018

Het bedrijf maakt waardeloze spullen en vraag je om hulp wordt met een kluitje in het riet gestuurd. CONCLUSIE NOOIT MEER PHILIPS

Frits | 26 mei 2018

Waardeloos! Moest alsnog het 0900 nummer bellen, terwijl het 040 nummer in februari het nog zou doen.

Lia | 28 maart 2018

Je wordt wederom doorverwezen naar het 0900 nummer en de verbinding word verbroken.

Jim | 5 maart 2018

Werkt niet voor TV ondersteuning. Wordt doorverwezen naar 0900 nr

Michi | 8 februari 2018

Wij hebben het telefoonnummer aangepast, het nieuwe 040-nummer werkt. Vandaag gecheckt, geef het vooral aan als het niet meer werkt dan gaan wij weer opzoek naar een alternatief.

^ Tom van VraagAlex

Anonymous | 21 augustus 2017

Het werkt niet

Milou | 1 juni 2017

Philips verbind je niet door met de klantenservice! Schijnbaar verdient de directeur nog te weinig.

Dost | 16 mei 2017

Zeer slechte service. Zo’n groot en winstmakend bedrijf laat zijn klanten de rekening van de telefoon betalen terwijl er klachten zijn over geleverde producten. Schandalig.

Oostinga | 7 maart 2017

020 5046931

koen | 12 december 2016

Fijn, deze service! Wel duurt het erg lang voordat het hele bandje is afgespeeld en dus je eindelijk een bedrijf aan de lijn hebt.

Sjoerd | 3 juni 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA