Untitled

PostNL

PostNL
5112
(80)
Rate this listing
PostNL
088 22 55 555
Normaal tarief
Maandag: 8:30 – 20:00
Dinsdag: 8:30 – 20:00
Woensdag: 8:30 – 20:00
Donderdag: 8:30 – 20:00
Vrijdag: 8:30 – 20:00
Zaterdag: 09:00 – 16:00
Zonder: Gesloten

Ratings

slechter kan haast niet met die post.nl 3 x een track sturen en gewoon niet komen ik wil mijn wachturen betaald zien van post.nl wat een derde wereld bedrijf met allemaal die aparte zzp ,ers in dienst als bezorgers…wat een fiasco.
hans | 8 april 2019
Zo ongelofelijk slecht dat het eigenlijk die ene ster al niet waard is!!! Heb hele zaterdag gewacht op pakketje wat dus niet kwam, zouden ze een bericht hebben gestuurd met verzoek om uitleg over de inhoud van pakket… maar dat hebben ze dus niet verstuurd en dan kun je eindeloos wachten! Dus gebeld en na een flinke tijd in de wacht te hebben gestaan (jongeman kon het pakket in eerste instantie niet vinden) kregen we een webpagina doorgegeven waar we alsnog de benodigde info op door kunnen geven… en nu duurt het dus nog eens vier dagen voordat ze het pakket op een afhaalpunt droppen… en bedankt maar weer PostNL!!!
Maaike | 11 maart 2019
Krijg via app dat ik misgelopen ben. Nix in de brievenbus. Dus zijn ze niet langs geweest. Gaat superslecht met communicatie naar Postnl.
Willem | 8 november 2018
Voor de 2e keer in dit jaar is een poststuk via Track&Trace niet bezorgd. Gewoon kwijtgeraakt. Ik ben niet de enige lees ik hier.
sophie | 7 november 2018
Bij PostNL is het een grote Puinhoop. Sins mijn vaste postbode weg is is het een grote drama.
Willim | 2 november 2018
Zeer teleurstellend. Pakket Verzekerd verzonden, kapot bij ontvangst, en post.nl vergoed niks omdat het niet goed verpakt was? Grote onzin, verpakking was goed, je word niet doorverbonden met leidinggevende en een gebrekkig Nederlandse sprekende dame aan de telefoon, die volgens protocollen niks kan doen? Zeer slechte afhandeling, nooit meer post.nl
Jet | 10 oktober 2018
ik wil nul geven maar dat gaat helaas niet. postnl is troep en dieven stelen wanneer ze maar kunnen met een smoes ja is bezorgd hoppa weer een gratis kerstpakket van klant.
jan | 9 oktober 2018
Super slecht. Brief bij de buren dat er een pakket bij mij ligt. Niet dus. Ik krijg een brief dat ik een pakket op moet halen op het postkantoor. Niet dus. Niets te vinden. Postal telefoon nummer 099 niet in gebruik. Eindelijk een nummer…47 wachtende voor mij….een 1 woord SUPER SLECHT DIE POST.NL
Sandra | 25 september 2018
wat een SLECHT SERVICE. Dit bedrijf moet over de kop gaan, Mensen met het Syndroom van Down zouden POSTNL moeten gaan overnemen die zijn 1000x beter dan wat er NU werkt
paul | 10 september 2018
Ik bestel regelmatig pakketjes uit Hong Kong. Over het algemeen komen deze redelijk vlot aan, maar als er eens iets is, dan kun je het helemaal vergeten. Heb al voor diverse pakketten met de 'klantenservice' gebeld. Geen idee waar die zitten, naar Nederlanders zijn het niet, zal wel in Suriname o.i.d. zitten, is ongetwijfeld goedkoper. Als ze eenmaal enigszins hebben begrepen wat ik bedoel, is het resultaat meestal dat ik te horen krijg wat ik via track&trace ook kn zien. Lekker zinvol. Nu is er een pakket dat al sinds 17 augustus in Nederland is, maar waarvan de status steeds hetzelfde bleef. Inmiddels is het 5 september, en zie ik dat het pakket retour afzender gaat…..?! Geen idee waarom, heb het pakket nooit gezien. Geprobeerd via de website informatie te vinden, maar via 'service' is er geen enkele optie die hierop aansluit. Ook zoeken op de site helpt niet. Het 'service' menu is nu zelfs nog klantvriendelijker geworden, je krijgt nu helemaal het telefoonnummer niet meer te zien, je moet het maar doen met het eeuwige rondklikken en doorverwijzen op de site. Prachtig. Als het aan mij lag, zouden mijn bestellingen nooit meet met postnl worden bezorgd. Heb zelf een webwinkel gehad, altijd met DHL verstuurd. Wel eens problemen, maar altijd netje opgelost. Zo kan het dus ook.
Liesje | 5 september 2018
PostNL pakketbezorger komt gewoon niet opdagen. Is nu meer dan 2 uur te laat, en ik verwacht ook niets meer. Dit is me al eerder overkomen. Hele middag en avond zitten wachten voor niets…. Heel moeilijk om dit te accepteren. Kan gewoon niet.
Michael | 18 augustus 2018
Sinds een maand zijn er andere bezorgers bij PostNL in de regio waar ik woon (Torhout). Het is de derde keer op rij dat een bezorger de dag niet komt opdagen en het pakket wordt verzet naar een volgende dag. Eén keer vertelde de bezorger me dat hij niet kon komen omdat er een voetbalmatch was op zijn bezorgdag! Als de bezorger dan toch komt is het rond 21u! Vroeger had ik nooit klachten bij postNL: de mevrouw die het kwam leveren was steeds op tijd en werkte correct maar nu er iemand van vreemde afkomst die nauwelijks nederlands spreekt komt komen al mijn pakketten te laat! Erg!
Hilde Peeters | 4 juli 2018
Heel goed
M.buunk Kraamer | 12 juni 2018
Zeni | 11 juni 2018
Hoe zal ik beginnen? De app maar: handig dat je je verwachte pakketjes daar in kan zetten, maar ver voordat ze bezorgd worden vedwijnen de pakketjes uit bijv China alweer. Ook lokale pakketjes komen er schijnbaar willekeurig in op. Schiet z'n doel echt voorbij dus. Dan de dienstverlening, als je iets anders wil betaal je dik extra of erger, het is gewoon niet mogelijk. Ik werk overdag en weet dankzij de app soms dat er een pakketje aankomt, maar daar wordt de bezorger eerst wel minstens 1x voor langsgestuurd. Inefficiënt? ach zo werkt het gewoon… wordt het of bij de buren bezorgd of kan ik het dagen later pas bij een afhaalpunt ophalen. Waarom in de vrede niet direct deze optie, scheelt de bezorger en de buren overlast. En dan de laatste reden, als je ze dit soort zaken wilt laten weten moet je een brief sturen! in dit informatietijdperk!!?!? Ok, bellen is ook een optie, maar mijn voorkeur is schrijven, via de mail gewoon. Zo spekken ze gewoon hun eigen beurs nog eens, zelfde geldt voor een duur telefoonnummer begrijp ik uit de reacties op deze pagina. Helaas kan ik als ontvanger vaak geen andere optie, maar anders wist ik het wel, DHL en anderen hebben betere mogelijkheden. postnl zal echt mee moeten gaan. Een klacht volgt desondanks nog wel, ook al weet ik wel waar die belandt…
Johnny | 27 mei 2018
Regelmatig verdwijnt mijn post. Ik vertrouw post nl absoluut niet meer,en verzoek mijn contacten in het vervolg alles per mail of via een andere verzender te versturen
C Weij | 3 mei 2018
1 ster is nog teveel! Komen beloftes niet na! Hierdoor goed in de problemen gekomen.
Ron | 26 april 2018
Klein product in bubbeltjes envelop verzonden. Goed gesloten maar komt leeg bij ontvanger aan. Waardeloze prestatie van dit bedrijf
C Groesser | 25 april 2018
Скажите кто знает! Возможно ли получить в Голландии из России три блока сигарет по почте?
Лиза | 9 april 2018
Er is geen slechtere post service dan postnl wat een puinhoop Wat we hier allemaal meemaken.pakket worden tegenwoordig niet meer aan de persoon overhandigd.Word gewoon ergens gedumpt in de centrale hal van ons complex.
A.Ong | 7 april 2018
Slechts .Ik heb in brieven naar Marokko aangetekend 1 maand nog niet gekomen slechts service .
Dominique | 18 maart 2018
In één woord WAARDELOOS !!!!!
Henk van Pelt | 7 maart 2018
Slechte service,klacht heb b.v. over een bezorger ,daar doen ze niets aan.Brievenbuspost is slecht,pakjes gaan kapot.En nog te weinig punten in je wijk waar je ,je pakje op kunt halen.En er word geen rekening gehoude met oudere en gehandicapten en mensen die geen auto hebben ,en mensen die moeten werken.Met ophalen en ook als het niet goed is weer bij je thuis op halen.Zonder dat je het gemakkelijk kunt doen.
coers | 27 februari 2018
Sinds postnl het systeem begin december heeft veranderd komt hier zo goed als geen post meer binnen. Ik ga postnl aanklagen voor mijn geleden schade!!!!
Lia Verbeek | 15 februari 2018
Meestal hebben we alle post op tijd maar de laatste tijd is er steeds een andere bezorger en die zijn slordig. Waarschijnlijk is onze bezorger op vakantie en nu is er een pakket direct bij een afhaalpunt gebracht, niet thuis aan mij aangeboden en ook geen kaartje in de bus dat ze geweest zijn. Jammer dat er met invallers vaak slordig gewerkt wordt.
Bianca | 6 februari 2018
Kutbedrijf – totaal NIET KLANTVRIENDELIJK – van het kastje naar de muur – beleid. Verdienen aan hun wan-prestaties €.0,90/min. telefoon Waardeloos. Ik hoop dat ze helemaal naar de kloten gaan.
John | 29 december 2017
Wij hebben tegenwoordig een waardeloze pakketbezorger. Laat pakketten vallen, al 2 maal een inhoud kapot en als je hem erop aanspreekt zegt ie ….ach bel maar ff naar 't hoofdkantoor van Post.nl. Pakketten te laat bezorgd of een kaartje door de deur dat hij 't pakket verkeerd bezorgd heeft met een adres op het kaartje waar ik het op kan halen, ga ik naar die mensen op dat adres…is er niks bezorgd!! en waar kan je het verhalen???? ..Post.nl heeft gewoon lak aan de mensen met hun klacht, ze doen niks voor je. Waardeloos bedrijf.
pineut | 11 december 2017
Voor de zoveelste x komt de post niet aan. Iets is verzonden naar mij op maandag en nog niet in huis, iets anders op woensdag en ook dat is nog niet gearriveerd. Terwijl brievenbuspost de volgende dag bezorgd wordt volgens PostNL.
Dan | 3 december 2017
Email van PostNL ontvangen met verwachte bezorgtijd van pakket. Koerier niet geweest, ook niet na die tijd. Later zag ik dat van het bezorgadres (mijn adres) het HUISNUMMER ontbrak! Alleen de straat en de huisnummer-toevoeging stond vermeld. Bij Track&Trace gaan kijken, pakket zou (nog steeds!) in sorteercentrum zijn! En de VOLGENDE dag bezorgd worden. Maar ja, op welk adres dan? Verder staat er als retouradres wel mijn straatnaam, maar met een totaal ander huisnummer. Terwijl het pakket uit een heel andere stad komt. Het is alsof ze bij PostNL stoned zijn of zo.
Mara | 1 december 2017
Brief in brievenbus pakketje uit buitenland ligt op postkantoor om afgehaald te worden,ik naar postkantoor….geen pakketje! Postkantoor heeft nooit dat pakketje ontvangen! Post.nl zegt is al 3 keer aangeboden aan mij! Grove leugen!! schandalig! men zegt dat mijn pakketje nu terug is naar afzender in amerika! Klacht indienen heeft totaal geen zin,men werpt het zo de vullisbak in! Post.nl Schande!!!
Will blok | 29 november 2017
zowaar een wat positieve ervaring. Had via een online winkel een boek verkocht aan iemand. Brievenbuspakketje (label uitgeprint en erop geplakt). Het ging makkelijk door de brievenbus maar blijkbaar vond de postbode dat niet. Kreeg dus een kaartje dat ik 5 euro ofzo extra moest betalen terwijl hij netjes afgegeven is en ook door zo'n gleuf doorging. Je bent dus overgeleverd aan de grillen van de postbode of sorteermachine (?) Anyway, ik heb gewoon gebeld en kreeg binnen 2 min contact en situatie uitgelegd. De porto wordt afgeboekt en hoef deze niet te betalen. Zo kan het dus ook! 🙂
R.Dekker | 17 november 2017
Heb Duo rolgordijnen via Post.nl terug gestuurd. Deze moesten geruild worden. Heb 3 mnden stress gehad. Pakket is kwijt. 0900-0990 een paar keer gebeld.Krijg je alleen de hulplijn. Doorverbinden doen ze niet als je naar een gerichte persoon vraagt. Ze beloven vanalles te regelen en terug te bellen. maar dat hield opeens op. Toen belde ik zelf op ,werd de verbinding gewoon verbroken. Conclusie: ben nu 135 euro kwijt, weet niet waar het pakket is gebleven en heb geen rolgordijnen meer. Track and trace is dus ook niks waard.
Diana | 13 november 2017
3 spetember pakketje verstuurd geregistreerd,pakketje na 8 september nog niet aangekomen.9 september gebeld,zucht ,zucht nee ze konden niets vinden 14 dagen onderzoek.Na 14 dagen nee pakketje is onvindbaar en niet verzkerd,dus krijg geen geld terug. 25 september teruggemailed en de postwet erbij gehaald en mijn geld van het versturen teruggevraagd. Truus had al een pakketsticker opgestuurd alsof ik nog ooit iets met hun zou versturen,dacht het niet. Bale firma,met shit medewerkers en te beroerd om maar iets uit te zoeken,onderzoek me reet ze hebben de fileaal waar pakket is verdwenen nog niet eens gebeld.Kreeg week 40 me geld terug van het versturen,hier moet echt iets aan gedaan worden,wil je je verzekeren kost 14 euro,voor een pakket wat inkoop 8 euro kost,wat denk je zelf,welke idioot doet dat. En die medewerkers jatten daar van alles,maar ja zijn zijn postnl en dat gebeurd niet. Boeien met die firma afvoeren en weg ermee
Leon crijns | 19 oktober 2017
f | 14 oktober 2017
zeer slecht. pakjes worden niet op de tijd geleverd zoals beloofd. Telefonisch zeer slecht bereikbaar en voor een chat kom je helemaal niet aan de beurt. Zeer clientonvriendelijk dus.
van den Bedem | 4 oktober 2017
Pakketten uit het buitenland komen pas na 3 maand aan als je geen LXxxxxxxNL pakketnummer hebt gekregen. Als er in het buitenland een schrijffout is gemaakt met het bedrag bv 27 CAD heeft ingevuld op de plek waar USD staat dan moet je gewoon bijbetalen zonder dat je er iets aan kunt veranderen dus geen papier thuis gestuurd zoals ze dat wel doen als ze denken dat het duurder is dan opgeschreven. Geld geil bedrijf die mij al meerdere keren veel te veel heeft laten betalen zodat het pakketje meer dan dubbel zo duur werd! En als je probeert te bellen is het altijd een lange wachttijd vanwege de "drukte" Yeah right … 🙁 Jammer genoeg hebben deze alternatieve nummers hebben bij mij nog nooit gewerkt! Dus zo ook deze bestaat niet (meer?) Maar als nog bedankt voor alle moeite voor het maken van deze site.
Albert | 27 september 2017
Het 020 nummer werkt niet, het 053 nummer wel. PostNL deze zomer: 5 pakketten verstuurd, 2 verloren, 2 te laat.
Koen | 18 september 2017
Normaliter goede ervaringen met post.nl, de twitterservice is geweldig. netjes geholpen. Maar nu ben ik toch teleurgesteld in ze. Ik heb buiten de EU iets gekocht van omgerekend 30euro, Omdat dit meer is dan 22 euro had ik een paar euro ingecalculeerd voor invoerrechten. Het pakketje is aangeboden en er moest bijna 20 euro worden betaald, gelukkig had mijn vrouw geen geld, en via de twitterservice opheldering gevraagd. Nu blijkt post.nl 13 kosten in rekening te brengen om een paar euro te innen voor de belastingdienst. Op een dergelijk klein bedrag is dit buiten proportioneel. Ik wil daar een klacht over indienen maar dat blijkt op dit moment on-line niet mogelijk. Ik laat ze het pakket maar terugsturen, dat zal ze leren….
Pandith | 16 september 2017
Tot tweemaal toe een pakket opnieuw verstuurt naar een klant in Roemenië en het bericht gekregen dat het adres niet bestaat. Kijk eens op google/maps jongens, de foto van het huis staat zelfs erbij.Klantenservice tot 4x toe gebeld met meer dan 20 wachtenden voor mij, zowel door de weeks 's morgens als 's middags. Dit is echt niet te doen en constant een computerstem die je maar verwijst naar de website en email.Op zaterdag eindelijk contact na lang wachten aan de telefoon. Na een korte uitleg van de situatie, was haar eerste vraag met een grote zucht, of ze mee mag meelezen met de track en trace site. Het adres is niet correct was haar conclusie. Tja, dat staat daar zwart op wit en daarom bel ik mevrouw.Na even pushen kreeg ik uiteindelijk de volgende 'kastje naar de muur' oplossing.Als het pakketje bij mij retour binnen is gekomen, moest ik nog maar eens bellen. Dan zouden ze wel eens kijken of er een onderzoekje nodig was !Waardeloos, weer een klacht afgehouden.Dit is echt een zinkend schip aan het worden.
Willem | 9 september 2017
Ben totaal niet tevreden over PostNL. Bestel regelmatig materialen die ik nodig heb. Van de 39 pakketjes van de afgelopen 5 maanden slechts 3x een bericht in de brievenbus gehad dat ik het pakketje kon af halen bij een agentschap. Van de overige heb ik het via via moeten vernemen. 3 pakketen zijn retour gestuurd omdat ik niet wist dat ze er waren. Klachten via 0900 0990 worden moeizaam aangenomen met een diepe zucht. Men krijgt geen terug koppeling. Agentschap geeft aan dat dit zeer veel gebeurd en dat ik niet enig ben hierin. Ik verstuur niets meer via PostNL Tijd voor Ombudsman of Radar of wie dan ook die hier wat aan kan doen.
André | 8 september 2017
klote bedrijf, rekenen extra portokosten terwijl genoeg op poststuk zit, zijn via chat en mail niet bereikbaar, min 10 sterren
albert | 17 augustus 2017
Post NL wil bij het indienen van een klacht graag je email en telefoonnummer, maar zijn niet bereid om een bevestiging te sturen van de klacht naar het zojuist opgegeven emailadres. Klachten worden intern behandeld (komen dus in de doofpot)
GK | 9 augustus 2017
Pakket werd niet afgeleverd en volgens track & trace ligt die op een niet bestaande adres te wachten tot dat wij het ophalen. Postkantoor weet er niets van, depot voor andere koeriers diensten weet er ook niets van en post.nl is niet te bereiken. Heerlijk geregeld weer. En dat is al zoveelste keer, dat ik problemen heb met het afleveren van het pakket.
Betty | 3 augustus 2017
slechte service de bezorger is lui wil pakket niet boven brengen maar in lift zetten hierdoor is bij mij al eens een pakket meegenomen
joke | 31 juli 2017
Ik lees het hier veel, pakket bezorgd (staat zelfs dat het voor het tijdvak is gebeurd!) volgens T&T maar niks ontvangen! Klacht indienen kost geld… lekkere regeling.
Ja | 25 juli 2017
leveren na 12:00 uur post.nl 08:39 geweest Ik vind dit echt niet normaal.
AQ | 7 juli 2017
Kutbedrijf – totaal NIET KLANTVRIENDELIJK – van het kastje naar de muur – beleid. verdienen aan hun wan-prestaties €.0,90/min. telefoon.
JB | 30 juni 2017
PostNL beweert dat Post niet uit kan, daardoor de duurdere zegels en minder brievenbussen, feit; – zegels zij met 25% in 1 stap duurder – gemeente met 30.000 inwoners, 80% vd brieven bussen weggehaald. – topper nr.1 – geen post meer afgeven bij Jumbo supermarkten.Dat laatste is helemaal een giller want er wordt wel 2x per dag pakketten opgehaald om bezorgd te worden. Gewone brieven kunnen dan niet mee. >Mijn advies is maak van uw brief een pakket.En PostNL maar klagen dat er minder brieven worden verzonden. Dat laatste wordt je dan ook wel vrolijk onmogelijk gemaakt.(helaas moet ik 1 ster geven om dit geplaatst te krijgen – moet eigenlijk -5 sterren zijn)Ga vooral zo door PostNL!
Jan Willem | 26 juni 2017
Een hoop klachten, nu ook inclusief die van mij over hun zeer slecht (klanten) service .. mijn vraag : wat gebeurd er met al die klachten ?
Michiel | 14 juni 2017
30 Mei een pakketje naar Brussel verstuurd en is 12 juni nog niet daar. Als je de klantenservice al te pakken krijgt is men niet eens verbaasd en geeft men aan dat dit 13 werkdagen kan duren. Verder kan men me niet helpen. Echt te ziek voor woorden voor een levering 150 km verderop.
Christian de Groot | 12 juni 2017
Ik heb besteld bij Aliexpress, zoals vele keren en wat lees ik nu: Undeliverable item, will be returned to sender…. het gaat 99% goed en nu…….jammer ik zit erop te wachten. Ga maandag maar weer bellen…………………
Jan | 11 juni 2017
Prutsers. Ze bevestigen dat een pakketje geleverd is bij een ophaalpunt. Vervolgens is het daar niet. Ophaalpunt kan zien waar het wel is. Ophaalpunt belt nog met PostNL maar dei kunnen niet helpen. ik moet zelf belen. ik bellen naar klantenservice. Na lang wachten iemand aan de lijn. Ondanks dat ik kan aangeven waar ht pakketje is moeten ze zelf gaan onderzoeken. Ze komen binnen 3 dagen bij me terug…misschien.. Prusters.
M | 7 juni 2017
dit is een bedrijf wat niet oplossend voor de klant wil werken, zal het management wel hebben opgedragen, omdat je daar niemand van aan de telefoon kan krijgen.. echt slecht. maar nu het verhaal.. we hebben een bestelling gedaan bij een bedrijf die hun pakket toevertrouwd heeft aan postnl. deze komt aan de deur, was op dat moment niemand thuis, je krijgt wel de melding, we komen de volgende dag weer langs, maar komen niet. op de app staat dat er vertraging is, maar 4 dagen wachten is wel heel lang. meerdere keren gebeld, telkens het zelfde antwoord van verschillende medewerkers.. bel het bedrijf maar die het pakket heeft opgestuurd, terwijl ze wel kunnen aangeven dat het pakket bij hun op het depot ligt.. in mijn mening is dit diefstal, we hebben immers betaald voor wat we geleverd zouden krijgen.DUS POSTNL. leer van uw eigen fouten en weerleg het niet aan het leverende bedrijf, maar kijk in uw eigen zakken.een zwaar teleurgestelde "klant"
m. | 24 mei 2017
Aangetekende brief verstuurd van Tsjechie naar NL. 15 April verstuurd, op 26 April overhandigd aan Post.nl en diezelfde dag weer teruggestuurd. 2 maal contact opgenomen met post.nl via chat – 2 verschillende verhalen van Karlijn en Josien (eerst was het afgeleverd bij een Postbus, daarna retour afzender). Niemand weet de redden, geven toe dat het onduidelijk is en daarmee wordt het afgedaan.Vragen ze ook nog aan het einde of alles nu duidelijk is. Ik weet niet waar mijn brief is, weet niet de reden waarom het is terug gestuurd en ze kunnen me geen email adres geven om een klacht achter te laten.
RJ Sijtsema | 5 mei 2017
Brievenbuspakket met track en trace op laten sturen bij Post NL. Via track en tracé hebben ze laten weten dat het op 19 april in de bus is gedaan. Ik heb niks in de bus gehad. Net lang aan de telefoon gezeten, bij Post NL geven ze aan dat het probleem niet bij hun ligt maar bij de verzender, terwijl die keurig heeft betaald en er op vertrouwd dat Post NL zijn werk doet. Post NlL wil geen oplossing verzorgen, ze leggen het neer bij de verzender. Wat is dit voor een service.
Miranda | 3 mei 2017
Wil graag een pakket onder rembours versturen. Niet aan te beginnen! Bij afleverpunt post nl kreeg ik te horen dat rembours niet bij hun ging. Moest online pakketzegel rembours kopen en printen. Dergelijke pakketzegel is niette vinden op site hoewel op site wel de mogelijkheid rembours staat beschreven. Pogingen tot zoeken op website nop. Dan maar gebeld. 45 cent/ minuut. Schandalig. Keuzemenu. Weer keuzemenu. Geen keuze de juiste. Geen mogelijke terugkeuze. Maar weer opgehangen en centjes verspild. Ga zoeken bij concurrent.
Ron | 14 april 2017
Werd echt supersnel binnen 2 minuten geholpen. Alle perfect verlopen met super vriendelijke hulp.
Swillens | 24 februari 2017
Sta ik 2x meer dan 5 minuten in de wacht. omdat er 6 voor zijn. Ben ik eindelijk bij aan de beurt, wordt er opgehangen!!!!?!?!!?!?
| 10 februari 2017
Rotzooi mensen
Noortje | 1 februari 2017
Els Lips | 27 januari 2017
Telefoon te duur
Irma | 23 januari 2017
huidige postbezorger is niet klantvriendelijk. Niet blij met z'n baan. gaarne verzoek de vorige post/pakketbezorger (een Marokkaanse man) weer in te zetten in Amsterdam Nieuwendam!
Ruud | 19 januari 2017
Ik heb gebeld met PostNL omdat product geleverd stond op de site maar niet was geleverd. Nummer bellen geeft aan 45 cent per gesprek. Vind ik al bizar omdat ik bel vanwegen hun falen. Echter op factuur van ziggo staat 25 minuten € 2,92 dat is veel meer dan 45 cent. Belde trouwens met vast lijn. En de 17.08 uitgescande pakketten werden 22.25 (veel te laat) geleverd
Idan | 1 december 2016
begrijp ptt post niet raar bedrijf niet terug bellen me post komt niet aan ze reagen gewoon niet
marcel | 30 november 2016
Bij fout (=> online label niet ontvangen ondanks afschrijving van rekening) moet men zelf betalen voor de hoge belkosten. Chat niet actief. Tamelijk klant onvriendelijk. Overigens is advies: nogmaals label aanschaffen en restitutie vragen via formulier op website.
Suus | 28 november 2016
Telefonisch gebeld via 0900 alternatief werd niet doorverbonden. Toch maar 0900 nummer gebeld, na diverse keuze menu's en 2,5 min later werd ik in een wachtrij gezet van 4 wachtenden. Gebeld met berdijf nummer en via hun doorverbonden, na 3 min antwoord dat ze eigenlijk niet veel kunnen betekenen voor me. Het pakket heeft status bezorgd maar niets ontvangen, neem maar contact op met de verkoper.
Ssh | 21 november 2016
N.Pinas….de post heeft niet alleen schijt aan hun klanten,maar ook aan hun personeel…vandaar waarschijnlijk die wantoestanden.!
van Abeelen | 19 november 2016
Mijn pakket werd na op zaterdag te vroeg afgeleverd, met het excuus dat het tijdsvak een indicatie is, schaf het dan meteen maar af dat hele tijdsvak, maar is nog vervelender want slechts bij één bezorgpoging werd het pakket direct doorgestuurd naar een postNL locatie die niet eens in de buurt zat. Op maandag was het dan afgeleverd. Maar wat wil nou, het pakket is onvindbaar. De verklaring: waarschijnlijk terug gestuurd naar het sorteerbedrijf zonder garantie dat het nog ooit terug komt
C.S. | 14 november 2016
Postbezorging tussen 14:00 en 16:00 uur. Ik loop naar boven en er wordt geklopt op het raam om 13:33. Met een sprint naar beneden en de bus zie ik alweer vertrekken. Allereerst niet de moeite genomen om een tweede keer te kloppen en even 30 seconden te wachten. Daarnaast een bezorging ruim voor het aangegeven tijdsvenster. Dit is de zoveelste keer weer voor niets naar huis gekomen. Schaf dat hele systeem van indicatie tijdsbezorging af, of zorg dat de werkzaamheden uitgevoerd worden zoals verwacht mag worden. Ik kan niets met een chauffeur die snel naar huis wil te koste van een goede afwikkeling. Dat is waarvoor wij betalen toch?!
Fabian | 9 november 2016
Nou, jullie krijgen GEEN ster. Zeggen dat het pakket is aangeboden en ik was de hele dag thuis. Niemand geweest, en dan zie je een uur later op track en trace dat het pakket retour afzender is. Maarja, nu is me pakket kwijt !!!!
Petra | 8 november 2016
ik heb nog nooit probleem gehad. Ik ben altijd tevreden.
Thao | 8 november 2016
al in het vorige week pakket naar ons verzonden dat uiteindelijk vandaag bezorgd zou worden, aldus de info. hele tijd gewacht en afspraken omgezet naar morgen en………ja hoor nu bericht dat het (zou het echt?) morgen bezorgd wordt. Kutbedrijf alle medewerkers eruit gooien en maar snel over naars_post
dick | 7 november 2016
waardeloos. hele dure telefoon zou vandaag bezorgd worden, hele dag thuis geweest maar zonder opgaaf van reden niet op komen dagen en daarna kun je nergens verhaal halen, ja klacht indienen en dan krijg je binnen 2!! dagen antwoord. mijn dochter is morgen jarig….zonder kado ben in bang. zoooooo boos en machteloos.
inge | 1 november 2016
Slechtste service ooit! Track&Trace is een warboel. Leveren nooit op tijd en ik kan het weten, ik bestel veel vanuit Nederland…
Jacqueline | 29 oktober 2016
Het klopt sommige bezorgers van PostNL gooien er met de pet na,ik heb hier een Postbank staan daar zit al een week een tas in met brievenbus pakketjes maar worden gewoon niet weggebracht O.a pakketjes van bol.com en wie krijgt dan de schuld als ze en een week later worden geleverd de afzender natuurlijk zit ook nog post in voor een school.ik vind dit allemaal belachelijk
Annoniemu | 26 augustus 2016
Schandalige behandeling op klachten. Via de chat mijn klacht neergelegd bij ene Alexander die vond dat de discussie? klaar was en sloot meteen de chat. Vandaag 23 augustus de hele dag gewacht op een pakketje,zou bezorgd worden tussen 12.30 en 21.30.Om 21.25 werd het gewijzigd naar morgen.De verzender werd verantwoordelijk gehouden door deze persoon van PostNL en ik was het daar niet mee eens omdat het al bij PostNL lag. Dus sluiten we maar gewoon de chat? Morgen even contact opnemen met PostNL en hopen dat er iets met deze klacht gaat gebeuren.
Marij Houthuijzen | 23 augustus 2016
Ze hangen zo maar op en dan kun je opnieuw beginnen. #boevenbende daar bij PostNL
Remco | 1 juni 2016
Het is normaal als je klacht indient bij opstel dat ze voor je deur staan.Meneer de bezorger van postnl komt voor me deur en vraagt aan mij waarom ik klacht in dien. Het was maar en Internet pakket en vroeg zich af waarom ik zo moeilijk doe. Dat was het helemaal niet het was een telefoon van 350 euro. Gewoon even achterlaten bij de buren. Terwijl ik van te voren me verzekering en postnl aan had gegeven niet te willen, dat was volgens hun geen probleem. Het zou goed komen, want dat is niet zou niet gebeuren. En toch wel dus.Meneer van postnl was verbaasd. Mensen van postnl is het normaal dat jullie werknemers verhaal komen halen op en manier mij op mijn plaats te willen zetten.Ik vind dit echt niet normaal, en dan heb ik het heel zacht uitgedrukt.
N. Pinas | 31 mei 2016
van dit bedrijf is totaal geen alternatief nummer te vinden,alleen van hun receptie,van hun hoofdkantoor!Dit bedrijf heeft platweg gezegd,grote schijt aan hun klanten,door bv alleen met zo'n duur nummer te bereiken te zijn,en pakketjes worden,terwijl je dit totaal niet wilt,bij buren afgegeven!Het is een stelletje schorem!
Arno | 11 mei 2016
Bestelling komt tegenwoordig nooit meer op tijd, een paar uur of zelfs een dag te laat!
Vd beek | 10 mei 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA