Untitled

T-Mobile Thuis

T-Mobile Thuis
5036
(6)
Rate this listing
T-Mobile Thuis
0800 0092 (klantenservice)
Gratis
0800 0419 (verkoop)
Maandag: 08:00 – 20:00
Dinsdag: 08:00 – 20:00
Woensdag: 08:00 – 20:00
Donderdag: 08:00 – 20:00
Vrijdag: 08:00 – 20:00
Zaterdag: 08:00 – 18:00
Zondag: Gesloten

Ratings

Karim | 27 juni 2018
Kreeg via een advertentie in mijn TV-gids dat KPN per 1 Juli 2018 ophoudt met doorgeven van TV5 Monde en dat me werd aangeraden om één de vier (4) alternatieven te gaan, waaronder T-mobile. De NL-ondertiteling van TV5 was voor mij de reden om naar KPN te gaan, dus ik heb dat maar eens onderzocht. Wat een ongelooflijke teleurstelling! T-mobile weet zelf geen antwoord op de vraag en als ik de reviews hierboven zie dan blijf ik lekker bij de KPN.
Highstreets | 14 juni 2018
slechte provider , teken nooit een contract . ze kunnen niet leveren wat je besteld en doen dan amicaal en zullen alles oplossen , dus niet het is rekken en geld ontvangen .
bozeklant | 9 mei 2018
Ik krijg geld terug wat mij na 2 keer bellen beloof is het tot opheden geen geld ontvangen.. ze geven een smoesje dat het ligt aan je bank, zijn 3/4 weken verder heb nog steeds niks terug gehad, ik wil mijn geld terug! Ik raad mensen T-Mobile ten strengste af! slechtste telecombedrijf ooit.. blij dat ik naar Kpn overgestapt ben.
Anoniem | 19 september 2017
Wat een …bedrijf is dit. Blij dat ik volgende maand KPN heb. Klantenservice weet niets op te lossen en zijn brutaal en onverschillig aan de telefoon.
Ben Geven | 14 mei 2017
4-03-2017 is bij mij T-mobile thuis opgeleverd en zou ik vanaf deze datum kunnen genieten van internet en tv van t-mobile. Vandaag 14-04-2017 nog altijd geen levering,, de eerste week heeft internet het even gedaan zonder tv door dat de verbinding onstabiel was,, ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik ze gebeld heb in de hoop dat dit wordt opgelost. Ik heb wel eerder slechte service mee gemaakt met klantenservice van andere bedrijven en providers,, maar dit is echt next level slechte service,, kennis en begrip voor de situatie van de klantenservice is nagenoeg 0. Het enige positieve is dat je snel iemand aan de lijn krijgt maar daar is alles ook mee gezegd,, van vragen als "'branden alle lampjes op de modem"" tot ""meneer ik vind dit geen fijn gesprek"' als ik na weken zonder internet of tv duidelijk herhaaldelijk aangeef dat ik er klaar mee ben en het liefst contract zsm laat ontbinden zodat ik naar een normale provider kan gaan. Dit wordt geweigerd en ze blijven vertellen dat het de schuld van KPN is en dat zij contact met mij zullen opnemen,, 8 dagen later nog altijd niks gehoord van KPN en t-mobile klantenservice zegt daar niks aan te kunnen doen en dat ze geen mogelijkheid hebben KPN te bellen om te vragen hoe of wat,, enige wat ze vertellen we hebben een ticket uitgedaan naar KPN en ze nemen contact met je op,, ik heb herhaaldelijk gevraagd naar een manager of backoffice en iedere keer vertellen ze dat dat niet mogelijk is. Ze laten de klant aan hun lot over en schuilen zich achter KPN waar ik niks mee te maken heb,, ik heb bij t-mobile contract niet bij KPN.Voor iedereen die overweegt t-mobile thuis te nemen zou ik het stellig afraden,, klantenservice is echt om te janken,, geen kennis en geen mogelijkheden,, je krijgt iedere keer een ander verhaal,, doen een leuk praatje en proberen amicaal over te komen met je en jou maar hopen dat je weer gauw ophangt omdat ze toch niks voor je kunnen betekenen.Ohja t-mobile,, ik wacht nog altijd op telefoontje van KPN om voor wie weet wanneer een afspraak tre maken zodat ze een monteur langs laten komen.
amai | 14 april 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA