Untitled

Telfort

Telfort
5001
(21)
Beoordeel dit bedrijf
Telfort
0900 9596
Normaal tarief
088 7650200
Telfort
Maandag: 09:00 – 21:00
Dinsdag: 09:00 – 21:00
Woensdag: 09:00 – 21:00
Donderdag: 09:00 – 21:00
Vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

Beoordelingen

Een persoon aan de telefoon die niet luistert, terwijl ik wat te melden hebt, het doorverbinden met Telfort werkt niet, dus haal dat nummer uit jullie systeem.

Gerrit | 15 november 2017

alex, alles is nep

carlo | 21 oktober 2017

ben een bestaande klant van telfort.
heb al 4 maand lang geen vaste telefoon verbinding meer.
wordt gewoon niet geholpen en klantenservice lacht mij gewoon uit.
heb ook verschrikkelijk veel mobiele kosten gemaakt en doordat het ook een zakelijk nr is heeft het ons ook al de nodige klanten gekost.
het werkt allemaal perfect tot de storingen komen dan zijn ze bij telfort niet thuis.

jasper nijsink | 6 september 2017

waardeloze handel,
je krijgt niemand te pakken , ik weet niet hoeveel verschillende telefoon nummers er zijn van telfort.
dan een boel geklets , en wachten wachten wachten, en omdat de gewone telefoon het niet doet , want daar bel ik voor , krijg ik een boel onkosten op mn dak omdat ik met handy moet bellen c / q / wachten.
oplichters , ik beveel dit bedrijf nergens aan, raad het zelfs af, mensen zoek een andere proveider,dit is sh……..

johan | 18 augustus 2017

Telfort is waardeloos, klantenservice die je gewoon uitlachen als je zegt dat je iets wat je aan moet schaffen niet kan betalen en hierover niet van tevoren ben ingelicht zodat je er rekening mee kan houden. Denken totaal niet met de klant mee, denken alleen aan dat ze weer een klant binnen hebben. Ik ben net klant en ik ga zeker nadat ik dit jaar heb uitgezeten bij hun weer opstappen!!

Tammie | 19 mei 2017

Bedankt! Super!

Aliya | 13 februari 2017

Ik snap de zeikerds hierboven niet, werkt bij mij perfect. het is even wachten voordat je wordt doorverbonden maar het is het waard. wil je niet wachten dan bel je toch naar 0900 en bespaar je lekker niets.

Nordin | 31 januari 2017

Verschrikkelijke langdradige geneuzel, dit heeft niets met service te maken van Alex.nl en het dure telefoon nummer van Telfort ook niet, ronduit belachelijk om vandaag de dag zoveel geld te durven vragen aan klanten voor een telefoon gesprek.

Patrick | 27 januari 2017

Fijn en vermoeiend. Mooi dat er een achterdeur wordt gecreeërd om mensen te helpen. Echter liever betaal ik bijvoorbeeld 1 euro per maand dan dat ik het ongevraagde advies van Alex aan moet horen. Niets ten nadele van alleen liever op verzoek dan elk gesprek. bvd Koen

Koen | 20 januari 2017

Telfort is een fucking bedrijf geloof me ze smeren je producten aan en dan komen ze zeggen je bent akkoord mee gegaan ik betaal als ik het hele bandje heb afgeluisterd vanaf het mint dat er wordt opgenomen zoniet sorry ik heb niet een boom met geld dat ik kan gaan schudden dus mensen ik zou jullie afraden telfort is niet wat het lijkt ik heb er spijt van dat ik ben overgestapt slechte bedrijf pfff.

Boze klant | 11 januari 2017
nabil | 12 december 2016

WAT??? Ik word na een lang Promo praatje van Alex doorverbonden met Telfort. Vraagt telfort hoe ik ben binnengekomen. Ik zeg via vraag Alex en toen wees ze me op dat dit 90 ct per minuut kost ipv dat dit gratis is, dus dat ze me wilde waarschuwen om toch snel via het gewone nummer te bellen!!!

Ilona | 12 december 2016

Alex helpt mij heel erg goed. Ik ben heel blij mee. Ik zal mond tot mond reclame doen.

Dali | 9 december 2016

Kut service van Telfort. Ik kan wel een abonnement via internet voor mijn pa afsluiten, maar kennelijk niet meer zijn simkaartnummer achteraf doorgeven aan de klantenservice om het geheel goed te regelen aangezien mijn pa niet zelf aanwezig is. ERG VREEMD!! Bureaucratie! Ik kan verder al zijn gegevens opnoemen. Het kan wel geregeld worden als ik via een account die ik aan moet maken een machtiging van mijn pa krijg. Maar dat account kan pas aangemaakt worden wanneer het abonnement ingaat, en nummerbehoud regelen duurt een maand. Dan maar mijn zieke vader het zelf laten regelen………..

Renee Breuer | 7 december 2016

Word door verbonden en je word heel lang in de wacht zo min mogelijk laten weten maar je komt niet eens verder dit is wel slak heel sloom hier service mag echt beter dit lullig uurtje ik zit al half uur aan de lijn

Licht | 5 december 2016

Wat een oplichters zijn jullie schaam je!!!!! geen ster een dikke 0

Rhaan | 28 oktober 2016

Perfecto!

SD | 19 oktober 2016

Telefonisch niet bereikbaar! geen enkel nummer die ik kan vinden werkt. heb sinds gisteravond storing. alle nummers die hier staan vermeld doen het niet. Zeer slecht!!!!!

Riedijk | 10 oktober 2016

Oplichterij, als je 4 cijfers intoetst doorschakelen kom je steeds weer terug in menu, tevens irritante harde stem. Ze proberen je gewoon te verleiden om energie of andere diensten bij ze te kopen.

Reactie: Beste Rick, wij moeten inderdaad onze kosten terugverdienen en bieden daarom ook de mogelijkheid aan om via ons over te stappen op voordelig stroom en gas. Dat is natuurlijk niet verplicht.

Rick | 10 september 2016

Ik ben zeer tevreden met VraagAlex. Ga zo door met het goede werk!!!

light | 29 augustus 2016

de diensten werken super. geweldig bedrijf

Johan | 9 augustus 2016

Schrijf jouw beoordeling

DutchBelgiumEnglishUSA