Untitled

Telfort

Telfort
5001
(24)
Telfort
0900 9596
Normaal tarief
088 7650200
Telfort
Maandag: 09:00 – 21:00
Dinsdag: 09:00 – 21:00
Woensdag: 09:00 – 21:00
Donderdag: 09:00 – 21:00
Vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

Ratings

Lekkere klantenservice: Bel ik het 0900 nummer en toets ik het nummer in dat ik dien in te toetsen, krijg ik te horen dat het een ongeldige keuze is (overigens ook geconstateerd bij andere nummer intoetsingen). Bel ik (een paar maal) het alternatieve nummer 088, zijn alle lijnen bezet, gevolgd door de verbinding verbroken toon, Ondertussen zit ik nog steeds met de klacht. Waardeloos. Is dit ook bij andere \\\'providers\\\' het geval?
Iwan de Wijn | 18 november 2018
Jan | 25 mei 2018
Ik ben geintereseert in Telfort, wil meer over lezen. Maar scherm is afgedekt met coocies onzin, kan over bedrijf lezen. Bij normale bedrijven heb je minimaal helft van scherm om te lezen, maar bij Telfort willen ze niet dat je weet wie zw zijn… Hoe kan ik dan potentiële klant worden?!
Josip | 2 mei 2018
Een persoon aan de telefoon die niet luistert, terwijl ik wat te melden hebt, het doorverbinden met Telfort werkt niet, dus haal dat nummer uit jullie systeem.
Gerrit | 15 november 2017
alex, alles is nep
carlo | 21 oktober 2017
ben een bestaande klant van telfort. heb al 4 maand lang geen vaste telefoon verbinding meer. wordt gewoon niet geholpen en klantenservice lacht mij gewoon uit. heb ook verschrikkelijk veel mobiele kosten gemaakt en doordat het ook een zakelijk nr is heeft het ons ook al de nodige klanten gekost. het werkt allemaal perfect tot de storingen komen dan zijn ze bij telfort niet thuis.
jasper nijsink | 6 september 2017
waardeloze handel, je krijgt niemand te pakken , ik weet niet hoeveel verschillende telefoon nummers er zijn van telfort. dan een boel geklets , en wachten wachten wachten, en omdat de gewone telefoon het niet doet , want daar bel ik voor , krijg ik een boel onkosten op mn dak omdat ik met handy moet bellen c / q / wachten. oplichters , ik beveel dit bedrijf nergens aan, raad het zelfs af, mensen zoek een andere proveider,dit is sh……..
johan | 18 augustus 2017
Telfort is waardeloos, klantenservice die je gewoon uitlachen als je zegt dat je iets wat je aan moet schaffen niet kan betalen en hierover niet van tevoren ben ingelicht zodat je er rekening mee kan houden. Denken totaal niet met de klant mee, denken alleen aan dat ze weer een klant binnen hebben. Ik ben net klant en ik ga zeker nadat ik dit jaar heb uitgezeten bij hun weer opstappen!!
Tammie | 19 mei 2017
Bedankt! Super!
Aliya | 13 februari 2017
Ik snap de zeikerds hierboven niet, werkt bij mij perfect. het is even wachten voordat je wordt doorverbonden maar het is het waard. wil je niet wachten dan bel je toch naar 0900 en bespaar je lekker niets.
Nordin | 31 januari 2017
Verschrikkelijke langdradige geneuzel, dit heeft niets met service te maken van Alex.nl en het dure telefoon nummer van Telfort ook niet, ronduit belachelijk om vandaag de dag zoveel geld te durven vragen aan klanten voor een telefoon gesprek.
Patrick | 27 januari 2017
Fijn en vermoeiend. Mooi dat er een achterdeur wordt gecreeërd om mensen te helpen. Echter liever betaal ik bijvoorbeeld 1 euro per maand dan dat ik het ongevraagde advies van Alex aan moet horen. Niets ten nadele van alleen liever op verzoek dan elk gesprek. bvd Koen
Koen | 20 januari 2017
Telfort is een fucking bedrijf geloof me ze smeren je producten aan en dan komen ze zeggen je bent akkoord mee gegaan ik betaal als ik het hele bandje heb afgeluisterd vanaf het mint dat er wordt opgenomen zoniet sorry ik heb niet een boom met geld dat ik kan gaan schudden dus mensen ik zou jullie afraden telfort is niet wat het lijkt ik heb er spijt van dat ik ben overgestapt slechte bedrijf pfff.
Boze klant | 11 januari 2017
nabil | 12 december 2016
WAT??? Ik word na een lang Promo praatje van Alex doorverbonden met Telfort. Vraagt telfort hoe ik ben binnengekomen. Ik zeg via vraag Alex en toen wees ze me op dat dit 90 ct per minuut kost ipv dat dit gratis is, dus dat ze me wilde waarschuwen om toch snel via het gewone nummer te bellen!!!
Ilona | 12 december 2016
Alex helpt mij heel erg goed. Ik ben heel blij mee. Ik zal mond tot mond reclame doen.
Dali | 9 december 2016
Kut service van Telfort. Ik kan wel een abonnement via internet voor mijn pa afsluiten, maar kennelijk niet meer zijn simkaartnummer achteraf doorgeven aan de klantenservice om het geheel goed te regelen aangezien mijn pa niet zelf aanwezig is. ERG VREEMD!! Bureaucratie! Ik kan verder al zijn gegevens opnoemen. Het kan wel geregeld worden als ik via een account die ik aan moet maken een machtiging van mijn pa krijg. Maar dat account kan pas aangemaakt worden wanneer het abonnement ingaat, en nummerbehoud regelen duurt een maand. Dan maar mijn zieke vader het zelf laten regelen………..
Renee Breuer | 7 december 2016
Word door verbonden en je word heel lang in de wacht zo min mogelijk laten weten maar je komt niet eens verder dit is wel slak heel sloom hier service mag echt beter dit lullig uurtje ik zit al half uur aan de lijn
Licht | 5 december 2016
Wat een oplichters zijn jullie schaam je!!!!! geen ster een dikke 0
Rhaan | 28 oktober 2016
Perfecto!
SD | 19 oktober 2016
Telefonisch niet bereikbaar! geen enkel nummer die ik kan vinden werkt. heb sinds gisteravond storing. alle nummers die hier staan vermeld doen het niet. Zeer slecht!!!!!
Riedijk | 10 oktober 2016
Oplichterij, als je 4 cijfers intoetst doorschakelen kom je steeds weer terug in menu, tevens irritante harde stem. Ze proberen je gewoon te verleiden om energie of andere diensten bij ze te kopen.Reactie: Beste Rick, wij moeten inderdaad onze kosten terugverdienen en bieden daarom ook de mogelijkheid aan om via ons over te stappen op voordelig stroom en gas. Dat is natuurlijk niet verplicht.
Rick | 10 september 2016
Ik ben zeer tevreden met VraagAlex. Ga zo door met het goede werk!!!
light | 29 augustus 2016
de diensten werken super. geweldig bedrijf
Johan | 9 augustus 2016
You have already rated this listing.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA