Untitled

Thuisbezorgd.nl

Thuisbezorgd.nl
(15)
Rate this listing
Thuisbezorgd.nl
053 4805866
Normaal tarief
Maandag: 10:00 – 23:00
Dinsdag: 10:00 – 23:00
Woensdag: 10:00 – 23:00
Donderdag: 10:00 – 0:00
Vrijdag: 10:00 – 0:00
Zaterdag: 10:00 – 0:00
Zondag: 10:00 – 0:00

Ratings

Echt super service!! Ik moest plots een grote bestelling cancelen. Heb hrt formulier ingevuld en.binnen.een.paar minuten had de klantenservice de bestelling gecanceld, het restaurant gebeld en mij gebeld om te zeggen dat het zo geregeld was. Geld wordt teruggestort (maar duurt wel tot max 10 dgn) Echt geweldig. Alle lof!!
Hidde | 4 april 2019
Wat een rotbedrijf om mee te werken als een horeca ondernemer. En dat noemt zich beursgenoteerd. Jaar op jaar hogere commissie vragen(13% vd omzet), maar niet genoeg personeel om de e-mails binnen 2 dagen te antwoorden en ook nooit meegenomen worden in marketing campagnes.Boven doen zijn ze zeer onprofessioneel in het tegemoet komen van de ondernemers.Telefonisch gevraagd de prijzen overnemen van onze eigen website, omdat er niet word gereageerd per mail en dat kan volgens hun TWEE WEKEN duren, omdat ze onderbezet zijn en alsnog moet er een mail verzonden worden.Ik raad iedereen aan om via de website van het restaurant zelf te bellen, gun het geld niet aan zo een 3e bedrijf, dat maakt jullie maaltijden alleen maar duurder.Personeel mag zich wel schamen, data overnemen van een website is zo gebeurd.
Vincent | 30 januari 2019
Heel slecht!!! Mijn bestelling werd geannuleerd omdat het niet bezorgd kon worden.. ik zou binnen 3-5 werken dagen mijn geld terug krijgen, nog steeds mijn geld niet terug!!!!!
M | 19 september 2018
Top. Had per ongeluk online en aan de bezorger betaald. Thuisbezorgd heeft ervoor gezorgd dat de bezorger binnen een half uur terug was met het dubbel betaalde geld. Top service. Bedankt.
Brati | 10 september 2018
ten eerste die auto……. Love it voor al die bloemetjes maar kom op waar is me Mickey mouse pizza ik bedoel ja die auto maakt veel goed maar oke I'm just like whatever
Barbiribibi | 11 augustus 2018
Mijn eten werd na 2 uur niet geleverd dus ik had gebeld. Ze hadden de bestelling niet op tijd doorgekregen, maar wisten deze bij het doorgeven van mijn naam zo te vinden en te zeggen dat ze de helft niet hadden. Hierop kon ik mijn geld niet terug krijgen dus moest ik de bestelling annuleren en contact zoeken bij thuisbezorgd. Om 22.30 had ik nog niet gegeten… Een klachtformulier ingediend bij thuisbezorgd. De volgende dag kreeg ik een mail dat ik in combinatie van het weghalen van mijn slechte beoordeling mijn geld terug kon krijgen als ik zelf weer contact op zou nemen met het restaurant. Voor mijn gevoel chantage!
Iris Leijtens | 25 juli 2018
Zeer slecht, ruim uur wachten omdat er geen bezorgers zouden zijn? Thuisbezorgd zelf niet te bellen! Is eigenlijk nul sterren waard.
Js | 14 juni 2018
Worst service ever….. Do not order here. Idiots are working here.
Harsha Chaitanya | 17 maart 2018
Disgracefully poor customer service.
Angry customer | 12 november 2017
Bestel al jaren bij Thuisbezorgd.nl en ben zeer tevreden.
Mario1966 | 2 november 2017
Heel slecht bedrijf. Na 4x het betreffende restaurant te hebben gebeld over extra broodjes, die we wilde betalen plus ook nog eens enkele haren in mijn eten. Heb ik daarop geen reactie gekregen, alleen verwijten dat ik zelf dat heb gedaan om gratis eten te krijgen. Daarna heb ik "klantenservice" gebeld van Thuisbezorgd.nl, nou daar kreeg ik te horen dat de eigenaar van het restaurant heeft gezegd dat hij al vaker problemen met mij had (besteld hooguit 1x in de 3 maanden daar en nooit ergens last van gehad), hij wilde dat ze mij blokkeren. "klantenservice kon niks doen, ik kan alleen een slechte beoordeling zetten in de hoop mijn geld terug te krijgen. Heb net 9 euro betaald voor een schotel en alleen wat frietjes op. Belachelijk voor woorden. Thuisbezorgd.nl moet eens naar de klantenservice kijken en betaalden klanten leren tegemoet te komen
B | 29 oktober 2017
prima bedrijf!
aanstellers hierboven | 22 september 2017
Rekening via bitcoin betaald geen eten contact opgenomen er was wat mis zeiden ze en zit nu al een week te wachten op geld terug. Pas dus op met dit bedrijf. Je kan beter rechtstreeks bestellen vaak vind een bedrijf dit ook fijner.
Nico | 23 mei 2017
BESTEL NOOIT VIA THUISBEZORGD! Ze pakken je geld komt geen bestelling en je geld word maand later estuurd naar je rekening. Dit is een KANKER BEDFRIJF. Ik ga er alles aan doen om jullie te blokkeren op alles !
Haci Altintas | 15 mei 2017
Een dikke 0! Eten werd niet bezorgd en thuisbezorgd geeft aan restaurant te bellen doen ze niet. Uiteindelijk werd dit geannuleerd door thuisbezorg zonder mij hiervoor te informeren ook geen compensatie gekregen
Nao | 2 mei 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA