Untitled

UPS

UPS
5024
(16)
UPS
020 50 40 500
Normaal tarief

Ratings

Deze idioten sturen een pakketje voor Bunnik via Amsterdam-Tilburg-Eindhoven-Utrecht. Waar het 2 dagen blijft liggen! Waarschijnlijk verloren gegaan, evenals de service medewerker
Gerard | 29 november 2018
Die UPS Mychoice app werkt niet, dus ga ik op zoek op de website waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd… en als je belt word je uren aan de lijn gehouden door een achtelijk bandje. Inmiddels heb ik mijn pakketje nog steeds niet.
Rens | 27 maart 2018
site stront ingewikkeld , klantenservice waardeloos en een robot wat je amper kan volgen
Jordy | 26 februari 2018
Gisteren zou een pakket bij mij opgehaald worden. Het staat er nog….
Sjaak | 9 november 2017
WAARDELOZE KLANTENSERVICE,BELLEN IS ECHT BELACHELIJK ROBOT LAAT JE URENLANG WACHTEN ECHT SLECHT LIEVER DHL/TNT
NC | 10 oktober 2017
Los van de bijzonder hoge kosten die UPS vraagt voor een vrij normale zending, is de klantenservice het toppunt van amateurisme. Rond de zomer al een paar keer contact gezocht en laatst weer en de bereikbaarheid is 0,0. Ik heb in totaal 7 keer na meer dan 20 minuten de verbinding verbroken. Als je dan wel eindelijk iemand te spreken krijgt, is het iemand die slecht te verstaan is en alleen maar kan zeggen: "wij zijn niet van UPS, ik werk bij Transcom" Verder wist ik hem nog meer te vertellen over de UPS prijzen en voorwaarden dan hij zelf. Geen UPS meer voor mij!
Klarien de Boer | 27 juli 2017
Vroeger waren er vriendelijke medewerkers die netjes aanbelden en brachten je pakket op tijd. Nu komt het 4 dagen te laat, en een zeer aggresive bezorger maakt schreeuwende ruzie, bijna tot klappen gekomen! En wilde met mijn bestelling van 2000 ervandoor! ONGELOFELIJK!
Dream Cycles | 8 juni 2017
Het nummer werkt perfect! Je trackingcode doorgeven aan de robot is een hel omdat je deze moet inspreken. Mocht je een medewerker willen spreken, geef dan aan dat de code juist is. Als je een medewerker spreekt moet je alsnog je code doorgeven.
iemand | 10 mei 2017
zending uit de US, tracking code gekregen van de verzender. Op de website van UPS is niet te zien wanneer het wordt geleverd. Nu 2 x een briefje in de bus gehad omdat ik er niet was toen ze kwamen. Met de nummers op het briefje nogmaals geprobeerd iets te zien op de website van UPS. 'Scheduled delivery information is not available at this time. Please check back later.' Als het nog een keer misgaat wordt mijn pakket teruggestuurd. Klantenservice gebeld. Betaalnummer. Gesloten. Later nogmaals gebeld. Computer. Eindeloos nummers herhalen tot het eindelijk klopt. Geen informatie over wanneer er bezorgd wordt. Onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen. Account aangemaakt op website. Nog niets te zien. Is dit 2017? Ga verzender contacten dat ze internationale shipments beter via een andere bezorger kunnen doen.
marijn | 22 april 2017
Ik ben gehandicapt. Als ik per ongeluk iets te laat bij de deur ben, wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht, en ben ik het voorlopig kwijt. Eerst weken wachten tot het wordt terugge- stuurd, en dan opnieuw laten versturen, en dus nogmaals ver- zendkosten betalen, en hopen dat het dan wel aankomt. Ik kan een pakket nooit van een afhaalpunt (laten) ophalen. Maar ze zijn wel erg snel ! Een pakket vanuit Duitsland wordt meestal binnen 24h aangeboden.
Evert | 30 maart 2017
bij aflevering niet kunnen pinnen, en alleen kontant kunnen betalen. nadien creditnota van ze ontvangen, wacht nu al een half jaar op geld van ze.
robert | 20 maart 2017
UPS heeft geld van mijn Paypal rekening gestolen door zichzelf te autoriseren (gaat om een pakket binnen Europa). Totaal bedrag is veranderd van 20 euro naar 85 euro. Ik probeer nu al anderhalf maand mijn geld terug te krijgen en ik heb al 6 keer gebeld. Waardeloos bedrijf. Nooit meer wat door laten versturen.
Han | 30 januari 2017
Mail gekregen dat op maandag geleverd wordt terwijl als je op tracking drukt het ineens dinsdag wordt. Klantenservice kan of wil niets doen om dit probleem op te lossen. Dus twee dagen thuis moeten blijven voor niets….
Nico | 9 januari 2017
voor de 2e keer word ik opgehangen na in de wachtrij te hebben gestaan.. kut bedrijf
ontevreden klant | 22 december 2016
super slecht
kima | 29 oktober 2016
Mijn pakket zou eind van de middag aangeboden worden,maar jullie stonden al om 13.40u voor de deur. En nu kan ik het zelf op gaan hallen,om dat het niet voor een tweede keer aangeboden word.Dit is een slechte service, daar ben ik niet blij mee er word redelijk wat voor betaald,om het te bezorgen.
p.eiff | 19 oktober 2016
You have already rated this listing.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA