Untitled

Valys

Valys
5130
(7)
Rate this listing
Valys
0900 9630
5 cent per minuut
010 303 5770

Ratings

Man van 76 blind is van 17.00 tot 20.00 is aan het proberen de valys te bellen om vervoer naar huis en steeds de medewerkers zijn allemaal bezet en na 15 minuten hoor je het bandje niet meer hij is afhankelijk van vervoer dit is schandalig !!!!
Jo | 20 april 2019
Vandaag 2 uur geprobeerd een reis te boeken : \"onze medewerkers zijn in gesprek \" Dan maar via de site. Nee hoor adres centraal Station Utrecht wordt niet herkend . Uiteindelijk meer dan 2 en een half uur verder toch een medewerker aan de lijn .Jammer pech 3 euro extra omdat je uiteindelijk na 21uur pas je reis kunt boeken .Dit is toch geen service .Deze 3 euro verwacht ik dan wel terug te krijgen .De ervaring van een blinde meneer .
Wiel | 14 maart 2019
Nooit bereikbaar per telefoon. rekening klopt volgens mij ook niet. Hoe wordt dit opgelost?
N. v/d Born | 23 november 2018
Paul Berry | 22 augustus 2018
Vandaag en gisteren alles maar dan ook alles gedaan om contact te krijgen,zowel online als alle tel.nrs.Totaal geen gehoor na 2x valt nr.ingesprek,online iedere x hetzelfde.Is er nog ,n andere mogelijkheid???
T Borst | 3 juli 2018
We zijn er helaas van afhankelijk van maar wat goed zou moeten gaan gaat zo vaak fout dat het vertrouwen aardig is gedaald tot onder het minpunt
Michielsen | 4 juni 2017
Online reis boeken lukt vaak niet, doordat het adres niet wordt herkend. Bellen met Valys is erg duur door 0900 nummer. Sommige chauffeurs weten adres niet te vinden, waardoor de tijd van bestemming naar juist adres wordt vertraagd. Jammer.
Valys | 12 april 2017

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA