Untitled

VidaXL

VidaXL
5178
(17)
VidaXL
088 1232400
Normaal tarief
VidaXL.nl

Ratings

Voor de getroffenen van deze verschikkelijke situaties: stuur n mail naar [email protected] Als spullen kapot aan komen, onderdelen missen of uberhaupt niet aankomen, wordt dit in de meeste gevallen goed opgelost. Leg gewoon je klacht rustig uit en werk met de klantenservice mee.
Paul | 2 mei 2019
2 plantenbakken besteld en betaald. 1 ontvangen. Op die ander wacht ik nog steeds. Contact gezocht via chat. Plantenbak kwam eraan. 10 dagen verder nog niets. Niemand te bereiken. Ook niet via chat. Gewoon een t……zooitje daar. Nooit meer zal ik daar bestellen. Wacht ook op reactie van mail. Zeer klantonvriendelijkbedrijf. Ga het programma Kassa inschakelen. Misschien dat meerdere personen hun klachten daar neer kunnen leggen. Hoe meer hoe beter.
Ingrid Rooderkerken | 29 april 2019
Heb een loungeset gekocht, maar valt heel laag uit! Is zeker zijn geld niet waard! Ik ben heel ontgoocheld! Ik zal nooit meer iets bestellen bij vidaxl!!
Joyce | 21 april 2019
2 maanden geleden bed besteld tot nu niks gekregen iemand weet hun e’mail Ik weet niet hoe moet ik contact maken met hun
Y | 16 april 2019
Wacht al meer dan 3 weken op een vervangingsdoek voor mijn tuinpaviljoen. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Kortom waardeloos!
ron willemsen | 16 april 2019
trekt op de hond zen klote al fucking 3 weken aant wachten op kutzetel
bjokke | 15 april 2019
slecht,slecht slecht en nog is slecht. probeer al weken mijn geld terug te krijgen.
[email protected] | 12 april 2019
Ook ik heb zonet de telefoon maar neergelegd na een half uur naar de herrie van de automatische telefoonbeantwoorder van vidaxl te hebben geluisterd. Gisteren een setje tuinverlichting gekocht. De helft van de lampjes kunnen niet in elkaar worden gezet omdat de afzonderlijke onderdelen niet passend zijn. Een van de lampjes is sowieso kapot. Al twee mailtjes hierover gestuurd maar daar krijg ik geen reactie op. Mijn advies is: Niets kopen bij vida xl!
Anna | 12 april 2019
We hebben 2 zetels besteld, 1 aangekomen, probeer te bellen op verschillende nummers, geen enkele die ik heb geprobeerd lijkt te bestaan. Dus het geld van de 2de zetel zal ik kwijt zijn, vermoet ik, en aankomen verwacht ik ook niet meer. Schandalig, misschien moeten we ook maar een advocaat onder de arm nemen.
Luc liekens | 22 maart 2019
Ik heb een bed gekocht en heb een tekort aan Schroeven. Nou, kan gebeuren, wanneer ik de schroeven wil kopen bij een ijzerhandel, gamma of praxis blijkt dat die schroeven niet leverbaar zijn. Telefonisch contact bestaat niet en via email duurt dagen voordat je enig fatsoenlijke antwoord krijgt. Koop beter je spullen ikea en niet bij Vidaxl
Dennis | 1 maart 2019
Had prachtige turqoiseglasgordijnen besteld, maar omdat ik van de buurvrouw een kitten kreeg, nog ingepakt en wel, terug retour gestuurd. Maar ze vertikken nu om de rekening bij Klarna weg te laten halen, terwijl ik het stortingsbewijs heb laten zien en ook aan Klarna. Jammer dit, maar betalen doe ik toch echt niet! Voor iets wat ik terug gestuurd heb.
Angélique van Bilsen | 3 december 2018
Heb een loungeset in een u vorm besteld met blauwe kussens, er zijn er bij die van kleur verschillen, en vuil zijn.. Onmogelijk om in elkaar te zetten want de schroeven komen niet overeen.. En het materiaal is van bedenkelijk slechte kwaliteit.. Na vele telefoons en emails zonder gehoor of reactie.. Ben ik het beu, wil mijn geld terug en zo snel mogelijk van die rommel af.. Ga nog een aangetekende brief sturen en daarna een advocaat inschakelen. Bestel nooit bij Vida Xl
Nancy Vandeput | 8 augustus 2018
Beschadigd Luifel ontvangen,heb geen antwoord op mail gekregen en telefonische zijn zij ook niet te vinden..maw waardeloos gewoon!! | 7 augustus 2018
Net een totaal incomplete bestelling binnengekregen, 2 pers loungetuinbed. Geen porten, schroeven, beschrijving en de gordijnen plus het daarbij behorende ophangsysteem ontbreken. Vermoedelijk behoort dat in een tweede pakket te zitten wat niet is meegeleverd. Maar niemand aanwezig om de telefoon te beantwoorden. Superslecht dat een bedrijf als dit niet te bereiken is.
Geesje | 1 augustus 2018
Beschadigde spullen binnen gekregen, je krijgt moeizaam contact met het bedrijf, superlange wachttijden, eer dat ik het retour kon sturen ging er weer een lange tyd overheen, per mail hebben ze gezegd dat ik mijn geld terug gestort krijg binnen 2tot5werkdagen ben in middels al 8dagen verder en nog niks gehad dus maar weer bellen en superlang aan de telefoon en is gewoon normaal tarief echt schandalig!
Danielle | 25 juli 2018
Die kaffers sturen zonder blikken of blozen beschadigde spullen toe.
Kees Hamers | 21 juni 2018
beschadigde artikelen ontvangen direct gemeld krijg geen contact met vidaxl telefonisch niet en ook niet per mail waardeloos dus
s van hoorn | 28 mei 2018
You have already rated this listing.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA