Untitled

WizzAir

WizzAir
5028
(12)
Beoordeel dit bedrijf
WizzAir
0900 3637385
90 cent per minuut
020 262 5762

Beoordelingen

alert(‘error’);Good service

An | 17 juli 2018

Impossible to contact. Trying to cancel a flight booking for over 15 days now. Non of the phone numbers is even working. Send an email 15 days ago, still no answer. Filled an online “Cancellation Form”, still no news. Overall customer service is non existent. I payed for a trip plus return plus “Travel Insurance” and wasn’t able to cancel. €122.44 down the drain…

John | 13 juli 2018

Vraagalex.nl is top. Maar wat is Wizz Air een K*T maatschappij! Onmogelijk om te bereiken, enige mogelijkheid is door 10-20 euro te betalen aan telefoonkosten vanwege het feit dat je zo extreem lang in de wacht zit met 90 cent per minuut.. Ik moest ze bellen omdat ze een vlucht 1 uur van te voren hebben geannuleerd zonder iets van te voren te zeggen. Zelfs het vliegveld wist van niks. Het is de laatste keer dat ik met hun heb gevlogen.

Peter van der Akker | 6 juli 2018

Nooit problemen met Wizz . Ik vlieg met ze al vanaf 2008
Lees de regels hou je daar aan en je zal nooit voor de verassingen staan. Lekker goedkoop ! wil je zooi mee dan moet je meer betalen voor je koffers.

Zoff | 21 januari 2018

eerst een bandje met reclame horen van ALEX van meerdere minuten, en dan opeens wordt de lijn verbroken, omdat ze je niet kunnen doorverbinden…

jeroen | 6 december 2017

Heel goed verder geholpen door Alexander V.van Dijl !!! waarvoor mijn dank

Carina | 8 oktober 2017

Doordat ik in Servië in the middle of nowhere zat, en geen bereik had, probeerde ik bij een tankstation op weg naar de luchthaven online in te checken. Online incheck was gesloten. Op de luchthaven (Belgrado) moest ik ineens 45 euro boete betalen omdat ik binnen 2 uur voor vertrek had ingecheckt! Toen ik later de website bekeek, las ik iets over inchecken op de luchthaven, wat 30 euro zou kosten. Op de website natuurlijk geen normale contactmogelijkheid… Overigens vond ik de hele reis onaangenaam…

S. de Jong | 4 augustus 2017

Ik ben al 4 maanden bezig met een klacht over een vluchtvertraging. Op iedere klacht krijg ik als response dat er contact met me wordt opgenomen. Helaas gebeurd dit maar niet. Zelfs geen prognose. Gewoonweg schandelijk.

Harry Nieuwenhuis | 29 maart 2017

Slecht bereikbare klantenservice voor eenvoudige vragen die niet op de website staan. Bij veel vliegmaatschappijen krijg je geld terug als je visum geweigerd wordt. Bij WizzAir helaas niet. De telefoniste kwam trouwens niet heel deskundig over, een overpriced klantenservice nummer voor bagger. Bij een andere maatschappij dus boeken. Jammer van de verspilde tijd, waarom kunnen ze niet gewoon alles op hun site zetten.

Victor | 11 maart 2017

Wij zijn het niet eens met, hoe wij behandeld zijn bij het inchecken van de handbagage op de luchthaven van eindhoven . Thuis koffer opgemeten( zie foto), de maten kloppen. Alleen doordat de koffers wielen en een handvatten hebben, pasten ze niet in het meetapparaat. Er werd ons verteld door een zeer onvriendelijke medewerkster dat wij 2x 40 euro moesten bijbetalen. Op de terugweg precies hetzelfde. Wij hebben het geprobeerd in ons hotel in Riga ongeveer 12 uur van te voren om het om te zetten, dit kon alleen via de website. Jullie vroegen om een wachtwoord, die wij niet hebben gekregen. Nieuw wachtwoord op aanvraag lukte niet, want ons mailadres werd niet herkend. Zo maken jullie het voor de klant onmogelijk. Dat scheelt ons 160 euro en dat is toch geld, jammer. Zo is deze reis naar Riga alsnog een dure vliegreis geworden ( 2x 80 euro meer).
Wij zijn zeer ontevreden, willen teveel betaald terug.

a.a roosen | 30 november 2016

Ik werd goed geholpen via de klantenservice bij het omzetten van een ticket.

R de Groot | 25 oktober 2016

Wij hebben 20 september gevlogen met wizzair van Eindhoven naar Timisoara. Er ging van alles mis met het online inchecken. Het lukte dagen van tevoren al niet en we hebben wel zes keer gebeld met het kantoor. Een dag van tevoren was er een telefonische storing en toen moesten we inchecken op het vliegveld zelf wat 35 euro pp extra kostte. Wij willen dit geld terughebben want wij kunnen hier niets aan doen. Bij deze dienen wij dit verzoek in. Als wij niets terugkrijgen, zijn wij heel erg ontevreden.
Met vriendelijke groeten, Ineke Kuiper en Marianne Middelham

Ineke Kuiper en Marianne Middelham | 12 oktober 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA