Untitled

Ziggo

Ziggo
5010
(32)
Ziggo
0900 1884
Normaal tarief
088 12 12 817
Ziggo.nl
Maandag: 08:00 – 22:00
Dinsdag: 08:00 – 22:00
Woensdag: 08:00 – 22:00
Donderdag: 08:00 – 22:00
Vrijdag: 08:00 – 22:00
Zaterdag: 08:00 – 22:00
Zondag: 08:00 – 22:00

Ratings

net 3 kwartier in de wacht gehangen en niemand gesproken!!!
S. v. E | 30 november 2018
088-nr werkt perfect. Bedankt!
Arturo | 12 oktober 2018
Dit is een ontzettend slecht bedrijf. De nummers die jij door geef zijn allemaal buiten bedrijf. Ik heb dit al 30 keer meegemaakt. Jullie doen maar een dotje en willen gewoon graag veel abonnees. Nou je moet deze pagina eens goed door lezen iedereen klaagt en jij zit de boel te flessen. Ik heb jouw antwoord op mijn vraag door gestuurd naar de ombudsman ook een scherm met klachten erbij
Mevrouw Franken | 2 oktober 2018
onmogelijk een medewerker aan de lijn te krijgen. FLUTBEDRIJF!!
hein | 30 juli 2018
Slechtste bedrijf ooit misschien 20x gebeld in een week 3 monteurs die langs kwamen en maar niet uit kwamen dat er geen internet was uit eindelijk 3 maanden verder geen internet en geen huis telefoon geen tv. Maar wel maandelijks factuur moeten betalen dit is een KUT bedrijf en 3 maanden lang 0900 nummer bellen ook nog is een mooi bedrag van mijn mobiele abonement ben maar overgestapt naar Tele2 veel en veel beter. Echt geldjagers maar service hooo maar dat kunnen ze niet.ik
Linda | 26 april 2018
ben goed geinformeerd ging goed door de snelle door schakeling.
rene | 18 april 2018
Bedankt! 088 nr werkt goed
agnes | 25 januari 2018
kut zooi wij krijgen een rekening binnen van ziggo van 120 euro ziggo on demond terwijl die niet kijken is echt niet normaal wij gebruiken die niet eens
christine | 14 december 2017
Wat een waardeloos triest vutbedrijf !!!
Pietje Puk | 8 december 2017
geen goed vernbinding
anomiem | 4 augustus 2017
ik begrijp het niet waarom heel vaak storing met ziggo !
Maria | 27 juli 2017
Waardeloos kutbedrijf! Al vanaf oktober 2016 bezig met wijzigingen, maar loopt nog steeds niet goed. Ze snappen er niks van en beweren ook zelf dat ze geen professioneel antwoord hoeven te geven! Nou ja zeg, waar blijf je dan??? Je moet overal zelf achtereen gaan, want ze doen niks voor je, en als ze iets voor je doen, gaat het grandioos fout! Maar wel het abonnement stug verhogen!!! Beoordeling nog niet eens één ster waard!
MK | 4 juni 2017
klote bedrijf.krijg op mijn mail rekening van iemand anders.of ik maar snell wil betalen.HET IS GEEN NEPMAIL.ik heb ze gebeld en het klnr doorgegeven en zei weten presies welk adres het is.maar die mensen hebben het opgezegt per 1 maart.
maria | 31 mei 2017
Per 30 juni ga ik overstappen van Ziggo naar NLe. Ziggo geeft maar gratis extra's gratis sport kanaal formule1 Voetbal enzv.. films series als je meer van ze neemt kan je nog meer gratis krijgen.. Nou dat gratis mogen ze allemaal van mij allemaal houden.. Ik wil gewoon hebben wat ik zelf neem niks meer of minder.. Als ik formule1 wil kijken neem ik het sport pakket wel.. of als ik een FIlm wil kijken Huur ik die wel ondemand. Constant wordt Ziggo duurder dit omdat de service kosten duurder worden… Als ze nou eerst es niet al dat extra crapp aanbieden.. Zullen de service kosten waarschijnlijk ook meevallen Tis maar een tip voor ZIggo… Dan houden ze vast wel geld over om ook Discovery op de buis te houden. Ze hebben mij Tig keer gebeld met aanbieding normale 45 euro pakket de eerste 6 maanden voor 19 euro zelfs en geen extra service kosten te rekenen een jaar lang dus geen verhoging van dikke 2 euro..Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Ziggo en hun gratis extra's Jaren lang klant geweest van ZIggo maar nu toch maar es even ADSL proberen. Gewoon simpel van interactieve TV genieten met Internet en een telefoon lijn. Dit voor 30eu p/m en genoeg pakketten bij te bestellen.
Dennis | 15 mei 2017
slecht op alle opzichten
jo | 20 april 2017
helemaal kut!
Mike Peeters | 1 april 2017
een woord zolang er niets fout gaat gaat het goed maar owee als ze iets moeten doen maar toch maar betalen ben overgegaan naar andere provider
collaert | 24 januari 2017
Wat is Ziggo een triest bedrijf zeg!! Ik heb in de 20 jaar dat ik bij Ziggo zit (goede klant!!) 5 smartcards. Nu zijn er twee geactiveerd en moeten er nog 2 geactiveerd worden maar opeens kan dit niet meer. Ik ben verhuist met mijn gezin en de kaartjes waren van de kinderen zodat ze ook leuk tv konden kijken op hun kamer. Nu heeft er 1 digitale tv en de andere twee niet meer want Ziggo heeft besloten dat waar je voor betaalt hebt niet meer gebruikt kan worden. Eerst heb ik erover gebeld en wordt mij vertelt dat ze binnen 3 dagen geactiveerd zijn,… wachten wachten wachten….. maar nee hoor. Dan bel ik maar weer en kan het niet meer (per keer 20 min. in de wachtrij). Ik ben 20 jaar bij Ziggo maar ik ga naar een andere provider want hoe jullie met mensen omgaan is echt triest. Dit is echt de druppel na alle ellende die ik afgelopen jaar al met jullie heb gehad. De enigste oplossing die aangeboden wordt is meer betalen per maand voor elk extra digitaal kastje terwijl ik al betaald heb voor de kastjes.
Ontevreden klant | 21 januari 2017
kutbedrijf. zeer slechte service en urenlange wachttijden aan de telefoon.
chris massop | 13 januari 2017
zeer slechte kwaliteit en service, in verhouding met de prijs
J Boutens | 6 januari 2017
geen contact kunnen leggen
alex | 9 december 2016
Waardeloos!!
Ziggo | 7 december 2016
5 minuten een zeik verhaal van vraag alex voordat je wordt doorverbonden. Zwaar irritant
Anonymous | 24 november 2016
al 6 weken geen thuis telefoon kende alleen het 0900nr en ja dat ga ik niet bellen met mn gsm!!! Dank je voor het 088 nummer en het gratis nummer ga nu eindelijk bellen nu ik dit nummer weet!
sandy | 10 november 2016
Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt. Ander abonnement gekozen connect complete en play max maar zonder bellen, Maar ben nu al 3dagen aan het bellen om dit eraf te krijgen al 4 personen gesproken maar er veranderd niet al dik 2,5 uur gebeld waarvan 1uur in de wacht nou bellen ze maandag terug niet dus wat een kut bedrijf!!!!
henk | 5 november 2016
ziggo heeft de slechtste service die je maar kunt bedenken, eigenlijk helemaal geen service. ze beloven van alles maar komen niets na. ik zou overstappen naar ziggo maar ik blijf gewoon bij telfort. betere service daar. ik denk dat ziggo te groot is geworden en daardoor komt de service op een lager pitje te staan.
r | 28 oktober 2016
Dit systeem werkt heel goed (Alex). Het is even wat langer wachten tot dat je verbonden wordt met Ziggo, maar het werkt. Ik ga wel kijken of het idd een gratis belletje geweest is…. Bij ziggo zelf is het gruwelijk lang wachten en wachten en wachten…… Had ik eerder geweten dan had ik ook eerder gebruik gemaakt van Alex!
Julia | 27 oktober 2016
Ziggo is een drama wel verkopen maar service kennen ze niet
Danny | 23 oktober 2016
geweldig werkt het, vanuit buitenland gewoon Ziggo aan de lijn, bedankt Alex
lucienne | 12 oktober 2016
Vaker gebruik gemaakt van vraagalex.nl. TOP!
Anonymous | 11 oktober 2016
Slecht er pakt niemand aan!!
Reiring | 16 september 2016
Heb zojuist contact gehad via dit nummer met Ziggo , gaat geweldig dank je hartelijk , zo ook het alternatieve nr van politie 😉
Anita | 8 september 2016
You have already rated this listing.

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA