Untitled

Zilveren Kruis Achmea

Zilveren Kruis Achmea
5015
(12)
Beoordeel dit bedrijf
Zilveren Kruis Achmea
071 751 0052
Normaal tarief

Beoordelingen

Een verzekeraar die totaal geen rekening houdt met zijn oudere cliënten. Elke keer verandert de site. Kon ik vroeger zien hoeveel mijn zorgverbruik was (ook controle mijnerzijds over de ingediende rekeningen van mijn diverse zorgverleners) nu moet ik bij het inloggen weer een sms-code invoeren. Heb al een paar keer aan jullie gevraagd om papieren overzichten betreffende mijn verbruik te sturen. Is 1x gebeurd daarna niet meer.Waarom maakt Achmea het de vele ouderen – die al jaren lang klant zijn – zo moeilijk. met al die digitale toestanden. Veel ouderen hebben zelfs geen computer of hebben daar het geld niet voor.Nu ben ik verplicht om een mobiele telefoon te kopen. Mijn oordeel over Achmea: jullie verdienen de titel”KLANTGERICHT VERZEKEREN” helemaal niet!!

Hermi Bosch | 16 december 2017

Vandaag lang gebeld, wil simpel overzicht. of mij terugbellen.kan niet. zeg zilverenkruis op wanneer ik het overzicht tandarts kosten vanaf jan.dit jaar.niet gewoon thuis ontvang.

henk van poeteren | 21 november 2017

Verschrikkelijke slechte behandeling. Drie kwartier aan de telefoon, waarbij twee keer verbroken en geen afdoend antwoord.

Robertino68 | 7 april 2017

Top

Anoniem | 17 maart 2017

kut andere

pim | 28 november 2016

Zo onbeleefd , je de telefoon wordt niet aangenomen

marjan | 21 november 2016

Slecht heel slecht,telefonisch krijg je geen contact.

Am | 28 september 2016

Grrrrrr, al n half uur aan de lijn omzilveren kruis te pakken te krijgen t en nog steeds in gesprek

brenda slingerland | 28 september 2016

Na 21 minuten wachten is verbinding verbroken.
Schande, dit noemt men verbetering van de service terug naar het z.g. oude ziekenfonds waar de service er wel was.

ruud | 1 september 2016

Al een geruime tijd bezig om telefonisch contact te krijgen wat elke keer mislukt ik zit twintig minuten aan de lijn te wachten en dan wordt de verbinding verbroken , erg frustrerend als je met een vraag zit

MHuizing | 1 september 2016

In de wacht krijg je automatisch de melding dat de wachtijd rond de 15 min. bedraagd. Na 20 min. in de wacht werd de verbinding verbroken.

S.v. Str | 29 augustus 2016

gratis nr top

hulp en advies centrum | 29 augustus 2016

Plaats jouw beoordeling

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA