Untitled

Zilveren Kruis Achmea

Zilveren Kruis Achmea
5015
(12)
Rate this listing
Zilveren Kruis Achmea
071 751 0052
Normaal tarief

Ratings

Een verzekeraar die totaal geen rekening houdt met zijn oudere cliënten. Elke keer verandert de site. Kon ik vroeger zien hoeveel mijn zorgverbruik was (ook controle mijnerzijds over de ingediende rekeningen van mijn diverse zorgverleners) nu moet ik bij het inloggen weer een sms-code invoeren. Heb al een paar keer aan jullie gevraagd om papieren overzichten betreffende mijn verbruik te sturen. Is 1x gebeurd daarna niet meer.Waarom maakt Achmea het de vele ouderen – die al jaren lang klant zijn – zo moeilijk. met al die digitale toestanden. Veel ouderen hebben zelfs geen computer of hebben daar het geld niet voor.Nu ben ik verplicht om een mobiele telefoon te kopen. Mijn oordeel over Achmea: jullie verdienen de titel"KLANTGERICHT VERZEKEREN" helemaal niet!!
Hermi Bosch | 16 december 2017
Vandaag lang gebeld, wil simpel overzicht. of mij terugbellen.kan niet. zeg zilverenkruis op wanneer ik het overzicht tandarts kosten vanaf jan.dit jaar.niet gewoon thuis ontvang.
henk van poeteren | 21 november 2017
Verschrikkelijke slechte behandeling. Drie kwartier aan de telefoon, waarbij twee keer verbroken en geen afdoend antwoord.
Robertino68 | 7 april 2017
Top
Anoniem | 17 maart 2017
kut andere
pim | 28 november 2016
Zo onbeleefd , je de telefoon wordt niet aangenomen
marjan | 21 november 2016
Slecht heel slecht,telefonisch krijg je geen contact.
Am | 28 september 2016
Grrrrrr, al n half uur aan de lijn omzilveren kruis te pakken te krijgen t en nog steeds in gesprek
brenda slingerland | 28 september 2016
Na 21 minuten wachten is verbinding verbroken. Schande, dit noemt men verbetering van de service terug naar het z.g. oude ziekenfonds waar de service er wel was.
ruud | 1 september 2016
Al een geruime tijd bezig om telefonisch contact te krijgen wat elke keer mislukt ik zit twintig minuten aan de lijn te wachten en dan wordt de verbinding verbroken , erg frustrerend als je met een vraag zit
MHuizing | 1 september 2016
In de wacht krijg je automatisch de melding dat de wachtijd rond de 15 min. bedraagd. Na 20 min. in de wacht werd de verbinding verbroken.
S.v. Str | 29 augustus 2016
gratis nr top
hulp en advies centrum | 29 augustus 2016

Post your review

Direct contact?

Bel 020 262 1789!

DutchBelgiumEnglishUSA