Spoedaanvraag Energie: Altijd bellen!

Heb jij een brief ontvangen van Enexis, Stedin, Liander of een andere netbeheerder? Dan heb jij mogelijk een spoedaanvraag energie nodig!

Wanneer jij een nieuw contract aanvraagt via de website van een leverancier gaat jouw contract standaard pas na 1 maand in. Te laat dus wanneer jij binnen een paar dagen al een leverancier nodig hebt.

Wanneer jij belt met 020 262 1789 helpen mijn collega’s jou graag om binnen 3 werkdagen jouw nieuwe leverancier in de systemen van de netbeheerder te krijgen. Dit voorkomt afsluiting en extra kosten.

Waarom is een spoedaanvraag energie soms nodig?

spoedaanvraag energieWanneer er iets mis gaat met een betaling kiezen sommige leveranciers ervoor om jou al heel snel af te sluiten. Bij de ene leverancier kun jij nog een betalingsregeling treffen, bij de ander ben jij al heel snel te laat.

Het kan ook zijn dat jij net bent verhuist. Veel mensen vergeten dat jij even bent vergeten om jouw nieuwe huis aan te melden bij een leverancier. Het maakt niet uit wat de oorzaak is, een spoedaanvraag energie is heel snel geregeld wanneer jij belt met 020 262 1789.

Vanuit VraagAlex kijken wij niet alleen naar de leverancier die jou het snelst aansluit. Wij kijken ook voor de lange termijn naar voordeligere aanbieders. Zo nemen wij standaard voor het einde van jouw contract opnieuw contact met jou op om er zeker van te zijn dat jij altijd de laagste prijs betaalt.

Hoe kan ik het beste contact opnemen?

Bellen is altijd het snelst. 020 262 1789 is er om jou zo snel mogelijk aan te sluiten. Een email sturen mag ook. Stuur jouw contactgegevens naar [email protected] en wij nemen uiterlijk binnen 24 uur contact met jou op.

Onze specialisten helpen jou niet alleen aan een spoedaanvraag energie, wij helpen jou ook met besparingen op internet, televisie & vast bellen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

DutchBelgiumEnglishUSA